2 р. тому
Привіт, я хотів би поставити вам запитання в автономному режимі. Ви можете надіслати мені свою електронну пошту @ casino.guru
Спасибі
Hi, I would like to ask you a question offline. Can you send me your email @ casino.guru
Thanks
0
Привіт, я хотів би поставити вам запитання в автономному режимі. Ви можете надіслати мені свою електронну пошту @ casino.guru
Спасибі
Hi, I would like to ask you a question offline. Can you send me your email @ casino.guru
Thanks
Радка, вам варто прочитати всі відгуки користувачів з усіх казино і базувати репутацію казино, оцінку на гравцях, які відчувають проблеми в реальному часі. Деякі з казино, в яких я грав, мають 30 невирішених скарг, але при цьому вони мають ідеальну репутацію? як це могло бути?...
Radka, You should read all the user reviews from all the casinos and base the casinos reputation, rating on players that are experiencing problems in realtime.. Some of the casinos that I played at have 30 unsolved complaints but meanwhile they have a perfect reputation? how could that be?...
Здравствуйте,
Дозвольте мені продемонструвати на Cryptoreels. Ми беремо до уваги кілька факторів, таких як:
У цій справі наразі немає відкритої скарги, а також жодної загалом.
Якщо ви хочете запитати про інше казино, зробіть це в його ланцюжку. Спробую дати відповідь.
Дякую.
Hello,
Allow me to demonstrate on Cryptoreels. We get several factors into consideration such as:
In this case, there is currently no open complaint as well as not a single one in total.
If you would like to ask about a different casino, please do so in its thread. I will try to provide an aswer.
Thank you.
Я хотів би допомогти.
Я з Бразилії, і я мав виграші за допомогою безкоштовних обертань. Я хотів би знати, як вивести свій виграш. Оскільки, схоже, мій обліковий запис не має доступу до частини каси.
I would like help.
I'm from Brazil and I had winnings with the free spins. I would like to know how to withdraw my winnings. Because it appears that my account is prevented from accessing the cashier part.
Gostaria de ajuda.
Eu sou do brasil e tive ganhos com as rodadas gratis.gostaria de saber como conseguir retirar meus ganhos . Pois esta aparecendo que minha conta esta impedida de acessar a parte do caixa.
Привіт,
на жаль, вам слід запитати у персоналу казино, спробувати в їхньому чаті сказати щось на кшталт "Як я можу зняти свій виграш, будь ласка?"
Пам’ятайте, що вам може знадобитися спершу внести депозит, щоб мати можливість вивести будь-який виграш. Я також підозрюю, що максимальний ліміт виграшу, коли справа доходить до виграшів, отриманих від бонусу.
Hello,
sadly, you should ask the casino's staff, try their live chat saying something like"How can I withdraw my winnings, please?"
Please keep in mind that you may need to deposit first to be able to withdraw any winnings. I'd also suspect some max cashout limit when it comes to winnings coming from the bonus.
Дякуємо за відповідь і вибачте за затримку, щоб подякувати. Все пройшло добре. Отримав свій виграш у розмірі 150 доларів. І сервери чудові!
Thank you for your reply and sorry for the delay in coming to thank you. All went well. Received my winnings of 150 dollars. And the servers are excellent!
Obrigada por sua resposta e desculpe a demora em vir agradecer. Deu Tudo certo .recebeu meus 150 dólares ganhos . E os atendentes são excelentes!
Привіт,
Я радий, що ви повідомили нам 🙂 Не варто хвилюватися.
Завжди приємно знайти надійне казино.
Цікаво, ти ще там граєш? Ви за цей час відвідували якісь інші чудові казино?
Hello,
I'm happy you let us know 🙂 no need to worry.
It's always nice finding a reliable casino.
Do you still play there, I wonder? Have you visited any other great casinos in the meantime?
Радкааааа!!!?
еееаааа!!!
Казино Cryptoreels не заплатило мені за виграш у турнірі лише 100 американських доларів, але я дуже здивований, що певний час у них усе працювало добре, поки я не прочитав «малі та обмежені» T&C, і немає причин утримувати свої виграші їх ще немає в моєму обліковому записі через 6 годин після завершення турніру...
на даний момент я просто параноїк, можливо, але я не маю хороших передчуттів...
Radkaaaaa!!!?
weeeaaaa!!!
Cryptoreels Casino has not pay me for a tournament wining is only 100 dollars American but I’m so surprised everything was working well for a while with them until now I read the "small and limited" T&C and there is no reason to hold my winnings there are not in my account yet after 6 hours that the tournament ended…
at this point I’m just paranoid maybe but I don’t have a good feeling…
привіт!
Гм, я б не сказав, що у вас параноїк, швидше за все, це просто ваш неприємний досвід, який наразі бере контроль...
Якщо можна, я думаю, що через кілька годин ще занадто рано для справжніх сумнівів, еге ж? 😉
Давайте спочатку дамо казино кілька днів, щоб наздогнати вашу перемогу. Ви випадково отримували якесь офіційне підтвердження того, що ви справді виграли? Зазвичай це перший крок 🤔
Дайте мені знати 💚
Ой, і де тепер мої манери? Чудові вітання для вас!!!✨🐱🏍🙌
Heyyyy!
Uhm, I would not say you're being paranoid, more likely, it's just your troublesome experience taking control for the moment...
If I may, I think after just several hours it is too early for real doubts, hm? 😉
Let's give the casino a few days to catch up with your victory first. Have you by chance received any sort of official confirmation stating you had actually won? This is usually the first step 🤔
Let me know 💚
Oh, and where are my manners now? Great congratulations to you!!!✨🐱🏍🙌
Ммм... У мене є скріншот…
але іншого підтвердження немає
вони сказали мені в чаті, що вони оновлюють програмне забезпечення, а також спочатку вони сказали, що може знадобитися до 2 днів, щоб зв’язатися зі мною електронною поштою "з моїми виграшами"
вони були дуже ввічливими, але я все одно був дуже розчарований, тому що я так боюся, тому що перший агент, з яким я спілкувався, сказав щось на кшталт: "дозвольте мені перевірити, чи немає обмежень на виплати для цього"
я був такий: а? Що ви маєте на увазі?? Ліміт виплат??
потім вона ніколи більше не згадувала про це, але це налякало мене до лайна!! Лол!!!
Не знову будь ласка!!! Лол…
Mmm.. . I have a screenshot…
but no other confirmation
they told me on the chat that they are having a software update andas well first they say it may take up to 2 days to contact me via email "with my winnings"
they have been very polite but I was so frustrated anyways cuz I’m so afraid because of the very first comment the first agent I talked said something like: "let me check if there is no a limit on the payouts for this"
i was like: uh? What do you mean?? Limit of payouts??
then she never mentioned that again, but that scared the crap out of me!! Lol!!!
Not again please!!! Lol…
О боже!!… Я щойно написав вам біблію відповідей, і я думаю, що був збій і не пройшов… лол!!!!!
Oh my!!… I just wrote the bible of responses to you and I think there was a glitch and didn’t go through… lol!!!!!
О ні! Вибачте, я був лише сторінкою назад на форумі, там є моя відповідь… лол!!
Oh no! Sorry I was just a page back on the forum there is my response… lol!!
Ура!!!!
проблема вирішена!
подивіться!
офф! Великий страх! Я такий ааа… «страшний кіт» зараз… лол!
дякую за підтримку шановна Радко!
це все, що має значення!
любов,
Лілі.
Yay!!!!
problem solved!
look!
ooff! Big scare! I’m such a a a…"scaredy-cat" now… lol!
thanks for your support dear Radka!
it’s all that counts!
luv,
Lili.
Раааааааааааа!!?
Вгадай що???
тепер ця проблема погіршилася, вони подвійно заплатили мені, тому що система автоматично додала виграш Нещодавно після того, як менеджер вручну додав фонди, я надіслав йому електронний лист із повідомленням про це, але складність полягає в тому, що я просто грав у свій турнір і купуючи додатки, не помічаючи, я використовував гроші переплати, я використав менше ніж 10 доларів, тому що я повинен був мати ще принаймні 100, але в мене залишилося лише 90 з чимось, і я був збентежений, тому що насправді я мав мати майже нічого або нічого не залишилося, тому я перевірив історію і так, я підтвердив, що я отримав подвійну оплату майже в кінці мого поточного (текучого) турнірного часу.
еееееааааа!
Я просто не можу відпочити!
Лол!
найгірше, що я знову на першому місці! А якщо вони скасують мою участь у турнірі??? Еееееаааа!
Я так роздратований!!… хвилююся і боюся!!…
Raaaaaadkaaaaaa!!?
guess what???
now this issue got worse, they have double-paid me cuz the system added automatically the win Just recently after the manager had added manually the founds, I email him letting him know that, but the complication is that I was just playing my tournament and buying add ons without noticing I was using the overpayment money I used less than 10 dollars because I should’ve have at least 100 more right but I only have 90-something left and I was confused because actually I should’ve have near nothing or nothing at all left, so I checked the history and yes, I confirmed, I have been pay double almost at the end of my current (running) tournament playing time.
weeeeeaaaaa!
I just can’t caught a break!
lol!
the worst part is that I’m in first place again! What if they cancel my tournament participation??? Weeeeaaaaa!
I’m so annoyed!!… worried and afraid!!…
Я тут, Лілі.
Тримайте голову холодною. Глибоко вдихнути.
Повідомте про це казино, а потім дайте їм трохи часу, щоб розібратися. Хм? Я б сказав, що отримати виграшний приз двічі – це насправді краща проблема. Просто згадайте, що кілька годин тому ви дуже хвилювалися, чи отримаєте ви взагалі щось. 😉
Постарайтеся набратися терпіння і не переживати занадто сильно.
Іноді трапляються помилки, не дозволяйте цьому зачепити вас 🙏😉💚
Тримайте мене в курсі подій 🤞🤞
I'm here, Lili.
Keep your head cool. Take a deep breath.
Inform the casino, then allow them some time to deal with it. Hm? I'd say acquiring the winning prize twice is actually a better kind of issue. Just remember that a few hours back you were quite worried whether you get something at all. 😉
Try to be patient and do not worry too much.
Mistakes happen sometimes, don't let that get over you 🙏😉💚
Keep me up to date 🤞🤞
Радкісь!!?
(Якщо я можу зараз назвати вас псевдонімом, це спосіб «розмовляти по-дитячому» з людьми, які мені подобаються) хе-хе...
вибачте, що я не оновив вас раніше, тепер усе добре!! Я зателефонувала в казино по телефону і пояснила, вони усунули проблему! Одразу, і я навіть отримав додаткові 25 доларів за мої проблеми, вони відрахували більшу частину грошей, але не взяли всі 100 доларів, вони залишили 25 на моєму рахунку, щоб грати, і вони просто сказали «продовжуй».. продовжуй грати ..хе-хе!
ура!!
Я дуже щасливий!!
ти мій справжній гуру Радкіс! Ти заспокоюєш мене в безумстві...
бо ти крутий як огірок...
Цікаво, чи ти справді коли-небудь злякався?? ніколи??
лол, ти такий чудовий!
хочу бути як ти коли виросту!
ха-ха!
Radkis!!?
(If I can call you a nick name now, is the way I "baby talk" to people I like) heheh…
sorry I didn’t updated you again earlier , all good now !! I called the casino on the phone and explained, they fixed the problem! Right away and I even got prized with extra 25 dollars for my troubles they deducted most of the money but didn’t take the whole 100 dollars they left 25 in my account to play with and they just said "carry on".. keep playing..hehe!
yay!!
I’m so happy!!
you’re my real guru Radkis! You keep me calm in the madness…
cuz you are cool as a cucumber…
I wonder if you actually had ever freak out?? Never??
lol you’re so awesome!
wanna be like you when I grow up!
haha!
😂 Давно я так не сміявся!
Головне, що зараз проблема зникла. Продовжуй посміхатися! Ви на це заслуговуєте!
Чесно кажучи, мушу сказати, що ви занадто мене хвалили, і якщо це дійде до божевілля, я думаю, що я мав свою хорошу порцію, коли був молодшим! 😊 Наразі я намагаюся бути трохи більш терплячим і чуйним, що іноді є моїми слабкими сторонами.
Дякую за ці прекрасні слова - коли одного разу виростеш, будь самим собою. 😉💚
😂 I haven't laughed like this in a long time!
The important thing is that the problem is gone now. Keep smiling! You deserve that!
Honestly, I have to say that you praised me a little too much, and if it goes to freaking out, I think I had my good portion when I was younger! 😊 For now, I try to be a little more patient and empathic, which are sometimes my weak sides.
Thank you for these beautiful words - when you grow up one day, you better be yourself. 😉💚
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.