Ммм... У мене є скріншот…
але іншого підтвердження немає
вони сказали мені в чаті, що вони оновлюють програмне забезпечення, а також спочатку вони сказали, що може знадобитися до 2 днів, щоб зв’язатися зі мною електронною поштою "з моїми виграшами"
вони були дуже ввічливими, але я все одно був дуже розчарований, тому що я так боюся, тому що перший агент, з яким я спілкувався, сказав щось на кшталт: "дозвольте мені перевірити, чи немає обмежень на виплати для цього"
я був такий: а? Що ви маєте на увазі?? Ліміт виплат??
потім вона ніколи більше не згадувала про це, але це налякало мене до лайна!! Лол!!!
Не знову будь ласка!!! Лол…
Mmm.. . I have a screenshot…
but no other confirmation
they told me on the chat that they are having a software update andas well first they say it may take up to 2 days to contact me via email "with my winnings"
they have been very polite but I was so frustrated anyways cuz I’m so afraid because of the very first comment the first agent I talked said something like: "let me check if there is no a limit on the payouts for this"
i was like: uh? What do you mean?? Limit of payouts??
then she never mentioned that again, but that scared the crap out of me!! Lol!!!
Not again please!!! Lol…