ГоловнаФорумКазиноCryptoReels Casino - загальне обговорення

CryptoReels Casino - загальне обговорення

 від zena5755
|
7 249 переглядів 27 відповідей |
|
1 2
Тут ви можете обговорити CryptoReels Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.

Привіт, вибачте це чути.

Я переслав цю інформацію для оновлення.

Автоматичний переклад.
zena5755 видалив(-ла) публікацію

Якщо нарікань немає, значить, здавалося б, все в порядку. Будь ласка, подивіться самі:

file

https://casino.guru/complaints

Автоматичний переклад.

Здравствуйте,

Мені щиро шкода, що вас ввели в оману. І ти відчуваєш себе обдуреним – може? Те, що ви описали, справді дратує, але я не можу вам цим допомогти, це очевидно. 🙁

Що ж, від вас залежить, чи хочете ви подати скаргу з цього приводу. Я впевнений, що ви знаєте, як це зробити.



Автоматичний переклад.

Дякуємо за оновлення. Я дуже сподіваюся, що це спрацює вчетверте.

Автоматичний переклад.

МИ

ТУТ

ДОПОМАГАТИ

Наша команда підтримки клієнтів CryptoReels незадоволена, якщо ви не задоволені, це так просто. Тож зв’яжіться з ними цілодобово, 7 днів на тиждень із будь-якими проблемами, запитами чи запитаннями, які у вас можуть виникнути, або навіть просто сказати привіт, тому що вони дійсно люблять спілкуватися.

Ви маєте справу з тією ж командою, яка є частиною Світової клубної групи, яка має середній рейтинг 4,8 (з 5!) за відмінне обслуговування. Ми обіцяємо вам, вони тут, щоб допомогти... вам!

ЧАТ

Спілкуйся з нами в прямому ефірі ! Правильно, якщо ви знаходитесь на веб-сайті чи в лобі казино, ви можете отримати миттєву відповідь від члена найкращої команди про, тут, на CryptoReels. Чого ще можна хотіти?

EMAIL

Хочете надіслати нам електронний лист? Звучить добре для нас, просто напишіть нам на support@cryptoreels.com , і ми спробуємо зв’язатися з вами протягом кількох годин.

ТЕЛЕФОН

Вам потрібно поговорити з нами? Це чудово! Телефонуйте в будь-який час на наш безкоштовний номер, і ми з радістю допоможемо вам з будь-яким запитом. 1-866-522-7289‌

ЗВ'ЯЖІТЬСЯ З НАМИ


Змінено
Автоматичний переклад.
zena5755

Що я можу сказати...

Я проконсультуюся з цим, щоб побачити, чи є якийсь спосіб допомогти.

Автоматичний переклад.

МІЙ ОБЛІКОВИЙ ЗАКРИТТВО ЗАКРИТО.

ДЯКУЄМО ЗА ВСІ ВАШІ ВІДПОВІДІ

Автоматичний переклад.
zena5755

Яке полегшення, я б’юся об заклад.

Рада за вас, звичайно.

Автоматичний переклад.

Це полегшення. Але я хотів би знати, що до приєднання я б не втратив 1 тис


Автоматичний переклад.
zena5755

На даний момент я можу лише повторити, що мені шкода за втрачену інформацію...

Що зроблено, те зроблено. 🙁

Автоматичний переклад.
Radka

Привіт, я хотів би поставити вам запитання в автономному режимі. Ви можете надіслати мені свою електронну пошту @ casino.guru

Спасибі

Автоматичний переклад.

Радка, вам варто прочитати всі відгуки користувачів з усіх казино і базувати репутацію казино, оцінку на гравцях, які відчувають проблеми в реальному часі. Деякі з казино, в яких я грав, мають 30 невирішених скарг, але при цьому вони мають ідеальну репутацію? як це могло бути?...

Автоматичний переклад.
zena5755

Здравствуйте,

Дозвольте мені продемонструвати на Cryptoreels. Ми беремо до уваги кілька факторів, таких як:

file

У цій справі наразі немає відкритої скарги, а також жодної загалом.

file

Якщо ви хочете запитати про інше казино, зробіть це в його ланцюжку. Спробую дати відповідь.

Дякую.

Автоматичний переклад.

Я хотів би допомогти.

Я з Бразилії, і я мав виграші за допомогою безкоштовних обертань. Я хотів би знати, як вивести свій виграш. Оскільки, схоже, мій обліковий запис не має доступу до частини каси.

Автоматичний переклад.
aninha19lhp

Привіт,

на жаль, вам слід запитати у персоналу казино, спробувати в їхньому чаті сказати щось на кшталт "Як я можу зняти свій виграш, будь ласка?"

Пам’ятайте, що вам може знадобитися спершу внести депозит, щоб мати можливість вивести будь-який виграш. Я також підозрюю, що максимальний ліміт виграшу, коли справа доходить до виграшів, отриманих від бонусу.


Автоматичний переклад.
Radka

Дякуємо за відповідь і вибачте за затримку, щоб подякувати. Все пройшло добре. Отримав свій виграш у розмірі 150 доларів. І сервери чудові!

Автоматичний переклад.
aninha19lhp

Привіт,

Я радий, що ви повідомили нам 🙂 Не варто хвилюватися.

Завжди приємно знайти надійне казино.

Цікаво, ти ще там граєш? Ви за цей час відвідували якісь інші чудові казино?


Автоматичний переклад.

Радкааааа!!!?


еееаааа!!!


Казино Cryptoreels не заплатило мені за виграш у турнірі лише 100 американських доларів, але я дуже здивований, що певний час у них усе працювало добре, поки я не прочитав «малі та обмежені» T&C, і немає причин утримувати свої виграші їх ще немає в моєму обліковому записі через 6 годин після завершення турніру...


на даний момент я просто параноїк, можливо, але я не маю хороших передчуттів...


file

file




Автоматичний переклад.
dralililopez

привіт!

Гм, я б не сказав, що у вас параноїк, швидше за все, це просто ваш неприємний досвід, який наразі бере контроль...

Якщо можна, я думаю, що через кілька годин ще занадто рано для справжніх сумнівів, еге ж? 😉

Давайте спочатку дамо казино кілька днів, щоб наздогнати вашу перемогу. Ви випадково отримували якесь офіційне підтвердження того, що ви справді виграли? Зазвичай це перший крок 🤔

Дайте мені знати 💚

Ой, і де тепер мої манери? Чудові вітання для вас!!!✨🐱‍🏍🙌


Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-reviews
Новини Казино Гуру — Залишайте відгуки й діліться досвідом гри в казино
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого