ФорумКазиноCrypto Casino - загальне обговорення

Crypto Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

11 міс. тому від dxlive86
|
4319 переглядів 65 відповідей |
|
1 2 34
Додати публікацію
10 міс. тому

Ім'я користувача: 9234768


У мене була проблема зі спортивною ставкою, і я поскаржився. Потім я негайно отримав відповідь електронною поштою від адміністратора, і вони мені все детально пояснили та дуже швидко вирішили проблему до мого задоволення. У разі виникнення проблем я раджу користувачам надсилати електронний лист безпосередньо адміністратору. Дуже гарне вирішення питання!

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Дуже радий бачити, що вам вдалося швидко вирішити цю ситуацію, а адміністратор був корисним. Сподіваюся, у вас буде якомога більше такого досвіду. Удачі. 😊☘️

Автоматичний переклад.
Опубліковано vitalikstrong0 видалено адміністратором Jaro
Причина: Реклама
3 міс. тому

привіт це казино якесь не зрозуміле,два рази мені дали зняти гроші ,а на третій раз не можу зняти гроші два рази пробував знімати гроші і повертаються назад мені на рахунок,а казино завжди відповідає мені що не знає причини,як таке може бути вони що ......мій логін там 8634927

Jaro
3 міс. тому

До якого Адміністратора?

vanya.tkach
3 міс. тому

Ой, мені дуже прикро через вашу ситуацію. Як довго ви зараз чекаєте на зняття, а точніше, як довго ви намагаєтеся вивести готівку? Безумовно, було б корисно знати причину, чому гроші постійно повертаються на ваш рахунок, і казино має знати про такі речі. Мені цікаво, чи є можливість замінити спосіб оплати та спробувати інший, щоб побачити, чи отримаєте той самий результат. Звичайно, я б спершу зв’язався з казино, щоб дізнатися, чи це можливо.

Щодо адміністратора, я не знаю, з ким гравець спілкувався, але ви можете відповісти на його повідомлення, і, можливо, він зв’яжеться з вами та повідомить.

Якщо проблеми все ще є, ви можете подати нам скаргу, і ми подивимося, куди вона приведе.

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Шановний Іване, Будь ласка, зверніть увагу, що ми зв’язалися з постачальником платежів (Coinpayment) щодо ваших попередніх невдалих вилучень, і зараз ми чекаємо від них інформації. До того часу ваші 2 останні зняття залишатимуться в статусі очікування. Нам потрібно знайти причину, чому ваші попередні зняття не вдалося, перш ніж ми обробимо ваші поточні зняття. Тому ми просимо вас зачекати та будемо вдячні за ваше терпіння та розуміння. Прийміть наші вибачення за затримку та незручності. Ми повідомимо вас електронною поштою якомога швидше. Гарного дня!

3 міс. тому

Привіт Іван/Ваня

Вибачте, у вас виникли проблеми.

Платежі обробляє третя сторона.

Я спробую дізнатися, що відбувається.

CC

Змінено автором 3 міс. тому
Автоматичний переклад.
3 міс. тому

чому у мене зразу,в мене по тій силці вже не один платіж пройшов!!!

3 міс. тому

fileце доказ що у мене по силці приходять платежі

vanya.tkach
3 міс. тому

Гей Іване,


Ми віримо, що у вас немає проблем.

І ми бачимо, що у вас були успішні зняття

31 травня

1 червня


Тому ми підозрюємо, що проблема тимчасова.

Будьте впевнені, що ваші кошти в безпеці і ви їх отримаєте.

🙂

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

тимчасова але я вже як тиждень ніяк гроші від вас не можу отримати(((((

3 міс. тому

Шановний Іване, Будь ласка, зверніть увагу, що ми зв’язалися з постачальником платежів (Coinpayment) щодо ваших попередніх невдалих вилучень, і зараз ми чекаємо від них інформації. До того часу ваші 2 останні зняття залишатимуться в статусі очікування. Нам потрібно знайти причину, чому ваші попередні зняття не вдалося, перш ніж ми обробимо ваші поточні зняття. Тому ми просимо вас зачекати та будемо вдячні за ваше терпіння та розуміння. Прийміть наші вибачення за затримку та незручності. Ми повідомимо вас електронною поштою якомога швидше. Гарного дня!

3 міс. тому

Я бачу, що вони над цим працюють, і з відповіді я сподіваюся, що це буде вирішено якнайшвидше. Ви будете терпіти і чекати, чи як ви будете діяти далі? Я вважаю, що якщо попередні зняття пройшли успішно, наступні ви отримаєте, коли неприємність буде усунена.

Я буду тримати за вас кулаки. 🤞

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

дякую


3 міс. тому

я взагалі не розумію що відбувається ,чому мені не платить гроші((((


vanya.tkach
3 міс. тому

Очевидно, вам доведеться трохи потерпіти. Ми даємо казино 14 днів, щоб вирішити проблему зняття коштів, тож якщо до цього часу нічого не зміниться, повідомте нас, і ми спробуємо допомогти. Доброю новиною є те, що казино спілкується з вами та намагається усунути перешкоди, які стоять між вами та вашими грошима.

Я сподіваюся, що вони зможуть зробити це якомога швидше. 😉

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

я теж надіюсь

3 міс. тому

дякую, Яро - повір мені, я намагаюся з'ясувати проблему.

Як я вже сказав, ми чекаємо, коли платіжний процесор повернеться до команди CS.

Але ще раз наголошую, що незважаючи на незручності, Іване, ваші кошти в безпеці, як будинки!

🙂

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

я можу іншим ще способом зняти свої гроші?

vanya.tkach
3 міс. тому

Найкраще зв’язатися з командою обслуговування клієнтів і запитати їх. Але повинні бути альтернативні методи!

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

дякую, Яро - повір мені, я намагаюся з'ясувати проблему.

Як я вже сказав, ми чекаємо, коли платіжний процесор повернеться до команди CS.

Але ще раз наголошую, що незважаючи на незручності, Іване, ваші кошти в безпеці, як будинки!

🙂

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Будь ласка, я сподіваюся, що це можна вирішити, і всі сторони будуть задоволені. 😉

Автоматичний переклад.
1 2 34

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого