Ой, мені дуже прикро через вашу ситуацію. Як довго ви зараз чекаєте на зняття, а точніше, як довго ви намагаєтеся вивести готівку? Безумовно, було б корисно знати причину, чому гроші постійно повертаються на ваш рахунок, і казино має знати про такі речі. Мені цікаво, чи є можливість замінити спосіб оплати та спробувати інший, щоб побачити, чи отримаєте той самий результат. Звичайно, я б спершу зв’язався з казино, щоб дізнатися, чи це можливо.
Щодо адміністратора, я не знаю, з ким гравець спілкувався, але ви можете відповісти на його повідомлення, і, можливо, він зв’яжеться з вами та повідомить.
Якщо проблеми все ще є, ви можете подати нам скаргу, і ми подивимося, куди вона приведе.
Oh, I'm so sorry about your situation. How long have you been waiting for a withdrawal now, or rather, how long have you been trying to cash out ? It would certainly be useful to have a reason why money keeps getting returned to your account and the casino should know such things. I wonder if there is a possibility to replace the payment method and try some other one to see if you get the same result. Of course I would contact the casino first to see if that would be possible.
As for the administrator, I don't know who the player has communicated with, but you can reply to his post and maybe he will get back to you and let you know.
If there are still problems, you can file a complaint with us and we'll see where it goes.
Автоматичний переклад.