Гей Іване,
Ми віримо, що у вас немає проблем.
І ми бачимо, що у вас були успішні зняття
31 травня
1 червня
Тому ми підозрюємо, що проблема тимчасова.
Будьте впевнені, що ваші кошти в безпеці і ви їх отримаєте.
🙂
Hey Ivan,
We believe you so no problem there.
And we can see that you had successful withdrawals on
31st May
1st June
So we suspect the problem is temporary .
Rest assured that your funds are safe and that you will receive them.
🙂
Dear Ivan, Please note that we have contacted the payment provider (Coinpayment) regarding your previous failed withdrawals and we are currently awaiting information from them. Until then, your last 2 withdrawals will remain in pending status. We need to find the reason why your previous withdrawals failed before we can process your current withdrawals. Therefore, we ask you to wait and will be grateful for your patience and understanding. Please accept our apologies for the delay and inconvenience. We will notify you by email as soon as possible. Good day!
Шановний Іване, Будь ласка, зверніть увагу, що ми зв’язалися з постачальником платежів (Coinpayment) щодо ваших попередніх невдалих вилучень, і зараз ми чекаємо від них інформації. До того часу ваші 2 останні зняття залишатимуться в статусі очікування. Нам потрібно знайти причину, чому ваші попередні зняття не вдалося, перш ніж ми обробимо ваші поточні зняття. Тому ми просимо вас зачекати та будемо вдячні за ваше терпіння та розуміння. Прийміть наші вибачення за затримку та незручності. Ми повідомимо вас електронною поштою якомога швидше. Гарного дня!
Я бачу, що вони над цим працюють, і з відповіді я сподіваюся, що це буде вирішено якнайшвидше. Ви будете терпіти і чекати, чи як ви будете діяти далі? Я вважаю, що якщо попередні зняття пройшли успішно, наступні ви отримаєте, коли неприємність буде усунена.
Я буду тримати за вас кулаки. 🤞
I see, then, that they are working on it, and from the answer I hope that it will be solved as soon as possible. Will you be patient and wait or how will you proceed ? I believe that if the previous withdrawals were successful, you will get the next ones when the unpleasantness is removed.
I will keep my fingers crossed for you. 🤞
Очевидно, вам доведеться трохи потерпіти. Ми даємо казино 14 днів, щоб вирішити проблему зняття коштів, тож якщо до цього часу нічого не зміниться, повідомте нас, і ми спробуємо допомогти. Доброю новиною є те, що казино спілкується з вами та намагається усунути перешкоди, які стоять між вами та вашими грошима.
Я сподіваюся, що вони зможуть зробити це якомога швидше. 😉
Obviously you'll have to be a bit patient. We give casinos 14 days to resolve withdrawal, so if nothing changes by then, let us know and we'll try to help. The good news is that the casino is communicating with you and trying to remove the obstacles that stand between you and your money.
I hope they can do this as soon as possible. 😉
дякую, Яро - повір мені, я намагаюся з'ясувати проблему.
Як я вже сказав, ми чекаємо, коли платіжний процесор повернеться до команди CS.
Але ще раз наголошую, що незважаючи на незручності, Іване, ваші кошти в безпеці, як будинки!
🙂
thanks Jaro - believe me, I am trying to find out the problem.
Like I say we are waiting for payment processor to get back to the CS team.
But I re-emphasise that despite the inconvenience, Ivan your funds are as safe as houses!
🙂
Найкраще зв’язатися з командою обслуговування клієнтів і запитати їх. Але повинні бути альтернативні методи!
Best to contact the customer service team and ask them. But there should be alternative methods available!
дякую, Яро - повір мені, я намагаюся з'ясувати проблему.
Як я вже сказав, ми чекаємо, коли платіжний процесор повернеться до команди CS.
Але ще раз наголошую, що незважаючи на незручності, Іване, ваші кошти в безпеці, як будинки!
🙂
thanks Jaro - believe me, I am trying to find out the problem.
Like I say we are waiting for payment processor to get back to the CS team.
But I re-emphasise that despite the inconvenience, Ivan your funds are as safe as houses!
🙂
Сподіваюсь скоро. Я буду чекати на ваше оновлення. 😕
I hope soon. I will wait for your update. 😕
Бачите, хороші новини. Іноді це може зайняти час через різні обставини, і не завжди виведення відбувається так швидко, як очікують гравці. Я вважаю, що найбільше надихає те, що ви не чекаєте їх тижнями, і вони завжди приходять, і, звичайно, служба підтримки не ігнорує вас, а намагається повідомити про будь-які труднощі, які виникають.
Я сподіваюся, що відтепер буде тільки краще. 😊
See, good news. Sometimes it can take time due to different circumstances and not always the withdrawals come as fast as players would expect. I think it's the most encouraging that you don't wait weeks for them and they always come, and of course support doesn't ignore you but tries to communicate any encountered difficulties.
I hope it will only get better from now on. 😊
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.