ГоловнаФорумКазиноCrypto Casino - загальне обговорення

Crypto Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

 від dxlive86
|
10 878 переглядів 85 відповідей |
|
1 2 3...5

Привіт Іван/Ваня

Вибачте, у вас виникли проблеми.

Платежі обробляє третя сторона.

Я спробую дізнатися, що відбувається.

CC

Змінено
Автоматичний переклад.

чому у мене зразу,в мене по тій силці вже не один платіж пройшов!!!

fileце доказ що у мене по силці приходять платежі

vanya.tkach

Гей Іване,


Ми віримо, що у вас немає проблем.

І ми бачимо, що у вас були успішні зняття

31 травня

1 червня


Тому ми підозрюємо, що проблема тимчасова.

Будьте впевнені, що ваші кошти в безпеці і ви їх отримаєте.

🙂

Автоматичний переклад.

тимчасова але я вже як тиждень ніяк гроші від вас не можу отримати(((((

Шановний Іване, Будь ласка, зверніть увагу, що ми зв’язалися з постачальником платежів (Coinpayment) щодо ваших попередніх невдалих вилучень, і зараз ми чекаємо від них інформації. До того часу ваші 2 останні зняття залишатимуться в статусі очікування. Нам потрібно знайти причину, чому ваші попередні зняття не вдалося, перш ніж ми обробимо ваші поточні зняття. Тому ми просимо вас зачекати та будемо вдячні за ваше терпіння та розуміння. Прийміть наші вибачення за затримку та незручності. Ми повідомимо вас електронною поштою якомога швидше. Гарного дня!

Я бачу, що вони над цим працюють, і з відповіді я сподіваюся, що це буде вирішено якнайшвидше. Ви будете терпіти і чекати, чи як ви будете діяти далі? Я вважаю, що якщо попередні зняття пройшли успішно, наступні ви отримаєте, коли неприємність буде усунена.

Я буду тримати за вас кулаки. 🤞

Автоматичний переклад.

дякую


я взагалі не розумію що відбувається ,чому мені не платить гроші((((


vanya.tkach

Очевидно, вам доведеться трохи потерпіти. Ми даємо казино 14 днів, щоб вирішити проблему зняття коштів, тож якщо до цього часу нічого не зміниться, повідомте нас, і ми спробуємо допомогти. Доброю новиною є те, що казино спілкується з вами та намагається усунути перешкоди, які стоять між вами та вашими грошима.

Я сподіваюся, що вони зможуть зробити це якомога швидше. 😉

Автоматичний переклад.

я теж надіюсь

дякую, Яро - повір мені, я намагаюся з'ясувати проблему.

Як я вже сказав, ми чекаємо, коли платіжний процесор повернеться до команди CS.

Але ще раз наголошую, що незважаючи на незручності, Іване, ваші кошти в безпеці, як будинки!

🙂

Автоматичний переклад.

я можу іншим ще способом зняти свої гроші?

vanya.tkach

Найкраще зв’язатися з командою обслуговування клієнтів і запитати їх. Але повинні бути альтернативні методи!

Автоматичний переклад.

дякую, Яро - повір мені, я намагаюся з'ясувати проблему.

Як я вже сказав, ми чекаємо, коли платіжний процесор повернеться до команди CS.

Але ще раз наголошую, що незважаючи на незручності, Іване, ваші кошти в безпеці, як будинки!

🙂

Автоматичний переклад.

Будь ласка, я сподіваюся, що це можна вирішити, і всі сторони будуть задоволені. 😉

Автоматичний переклад.

СКОРІШЕ Б ЦЕ ВСЕ ЗАКІНЧИЛОСЬ

vanya.tkach

Сподіваюсь скоро. Я буду чекати на ваше оновлення. 😕

Автоматичний переклад.

виплатили мені гроші!!!

🙂

Ще раз вибачте за проблеми!

Автоматичний переклад.

Головне щоб більше такого не було в подальшому.

виплатили мені гроші!!!

Бачите, хороші новини. Іноді це може зайняти час через різні обставини, і не завжди виведення відбувається так швидко, як очікують гравці. Я вважаю, що найбільше надихає те, що ви не чекаєте їх тижнями, і вони завжди приходять, і, звичайно, служба підтримки не ігнорує вас, а намагається повідомити про будь-які труднощі, які виникають.

Я сподіваюся, що відтепер буде тільки краще. 😊

Автоматичний переклад.
1 2 3...5

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого