1 рік тому
Тут ви можете обговорити Crypto Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Ім'я користувача 539672
Зробив депозит, бонус не нарахували, написав підтримку, додали. Але ви не можете грати з ним, тільки з власним депозитом; такі умови жахливі в 2023 році.
Username 539672
I made a deposit, the bonus was not credited, I wrote support, they added it. But you can’t play with it, only with your own deposit; such conditions are terrible in 2023.
Имя пользователя 539672
Я сделал депозит, бонус не был зачислен, написал поддержку, добавили. Но на него играть нельзя, только на свой депозит, такие условия ужасны в 2023 году.
Привіт, dxlive
Ми не можемо знайти це ім’я користувача: 539672
Наші імена користувачів мають 7 цифр
Чи можете ви надіслати мені електронний лист на адресу admin@cryptocasino.com, і я зможу розглянути цю та іншу вашу скаргу.
Дякую
CC
Hey dxlive
We cannot find that username: 539672
Our usernames have 7 digits
Can you send me an email to admin@cryptocasino.com and i can look into this, and your other complaint.
Thank you
CC
Крім того, щоб відповісти на ваше запитання, коли ви отримаєте депозит, ви обов’язково сядете з ним за столи. Наприклад... якщо ви внесете $100 зі 100% бонусом, ви отримаєте $100 додатково
Якщо ви потім зіграєте в рулетку, у вас буде 200 доларів. Очевидно (як і в будь-якому казино), що спочатку використовуються реальні гроші, а потім бонусні кошти, але ви однозначно гратимете як з депозитом, так і з бонусом одночасно.
Also - just to answer your question - when you get the deposit you will definitely sit down with it at the tables. For example....if you deposit $100 with a 100% bonus you will get $100 extra
If you then play roulette you will have $200 to play with. Obviously (like every casino) the real money funds are used first and then the bonus funds but you will definitely be playing with both deposit and bonus at the same time.
Привіт, dxlive! Як бачите ви та інші читачі... я справді хочу вам допомогти, але вам потрібно надати мені більше інформації або надіслати мені електронний лист за запитом, щоб я міг розглянути вашу проблему.
TY
CC
Hi dxlive - as you and other readers can see...I really want to help you here but you need to give me more info or send me an email as requested so that i can look into your problem.
TY
CC
Привіт,
Вибачте за втручання, але я настійно раджу вам скористатися кнопкою відповіді. Без нього гравець не отримає сповіщення про вашу відповідь. 🙏
Hello,
Sorry for stepping in, but I strongly advise you to use the reply button. Without it, the player won't be notified about your response. 🙏
Ім'я користувача 539672
Зробив депозит, бонус не нарахували, написав підтримку, додали. Але ви не можете грати з ним, тільки з власним депозитом; такі умови жахливі в 2023 році.
Username 539672
I made a deposit, the bonus was not credited, I wrote support, they added it. But you can’t play with it, only with your own deposit; such conditions are terrible in 2023.
Имя пользователя 539672
Я сделал депозит, бонус не был зачислен, написал поддержку, добавили. Но на него играть нельзя, только на свой депозит, такие условия ужасны в 2023 году.
Привіт, я бачу, що казино намагається допомогти вам у вашій ситуації. Сподіваюся, що все вирішиться без проблем і ви зможете продовжувати насолоджуватися.
Бажаю тобі всього найкращого. 🙂
Hi, I see the casino is trying to help you with your situation. I hope that everything will be resolved without any problems and you will be able to continue enjoying yourself.
I wish you the best of luck. 🙂
Привіт! Ви ніколи не відповідали на наші дописи, номер рахунку, який ви цитували, був несправжнім, а те, що ви сказали про бонус, фізично неможливо.
У нас немає проблем з людьми, які публікують тут відгуки, але, як сказано на сайті Guru, ви повинні бути готові до взаємодії.
Тому ми повинні припустити, що або це неправда, або у вас неправильне казино, тому ця публікація не є справжньою.
TY
CC
Hiya - you never replied to our posts - the account number you quoted wasn't real - and what you said about the bonus is not physically possible.
We have no problems with people posting reviews here but as the Guru site says, you must be prepared to engage.
We must therefore assume that either this is not for real or you have the wrong casino and so this post is not a genuine one.
TY
CC
Ну, лише деталь, якщо можна:
Ще є ймовірність, що гравець просто помилився в імені користувача. Таке просто буває.
Я б не сприймав це як остаточне судження. Хоча я б віддав перевагу прямій відповіді від гравця, це точно. З іншого боку, жодного гравця не просять обговорювати будь-що з нами або з казино в той момент, коли він або вона опублікує щось публічно на форумі або коли надсилає відгук користувача.
У таких випадках ми пропонуємо безкоштовний процес подання скарги.
Проте я думаю, що ми всі відчуваємо, що такий підхід малює картину. Якщо ви зрозуміли, що я маю на увазі 🙂
У будь-якому разі дякую за участь у розмові.
Well, just a detail, if I may:
There is still a chance that the player simply made a mistake in the username. It just happens.
I would not take that as an ultimate judgment. Even though I would prefer a straight reply from the player, that's for sure. On the other hand, no player is asked to discuss anything with us or with the casino the moment he or she posts something publically on the forum or when submitting a user review.
We provide a free complaint process for such cases.
Still, I think we all feel that such an approach paints a picture. If you catch my meaning 🙂
Anyway, thank you for engaging in the conversation.
Ім'я користувача 4539672.
Я не можу зрозуміти, як представник казино хоче мені допомогти? Бонус нарахували тільки після заявки, але грати з ним було неможливо, а зараз ви пишете, що можна, але це не так.
Username 4539672.
I can’t understand how the casino representative wants to help me? The bonus was credited only after the application, but it was impossible to play with it, and now you write that it is possible, but this is not so.
Имя пользователя 4539672.
Я не могу понять, чем мне хочет помочь представитель казино? Бонус был зачислен только после обращения, но играть на него было нельзя, а сейчас вы пишите, что возможно, но это не так.
Я б сказав, що краще дочекатися представника казино.
Best to wait for the casino representative, I'd say.
Привіт, dxlive
TY за відповідь нарешті
Хотілося б, щоб ти зробив це раніше
Подивіться, ми використали ваше ім'я користувача. Ми не бачимо проблем із вашим обліковим записом. І ми не можемо повторити проблему.
Але ми повернули оригінальний бонус для вас (як це було раніше).
Крім того, додаткові 200 TX на ваш рахунок із ставкою 10x замість 30x як жест доброї волі.
Зрозумійте (на майбутнє), що з будь-яким бонусом + депозитом система завжди спочатку використовуватиме ваші реальні гроші (як у будь-якому казино), а потім ваші бонусні кошти.
Удачі
Джонні
Hey dxlive
TY for replying at last
I wish you had done so earlier
Look, we have used your Username. We can see no problem with your account. And we cannot replicate the issue.
But we have added the original bonus back in for you (as it had expried).
And in addition an extra 200 TX to your account with 10x wagering instead of a 30x as a gesture of goodwill.
Please understand (for future) that with any bonus + deposit, the system will always use your real money first (like every casino) and then your bonus funds.
Good luck
Johnny
Ім'я користувача: 9234768
У мене була проблема зі спортивною ставкою, і я поскаржився. Потім я негайно отримав відповідь електронною поштою від адміністратора, і вони мені все детально пояснили та дуже швидко вирішили проблему до мого задоволення. У разі виникнення проблем я раджу користувачам надсилати електронний лист безпосередньо адміністратору. Дуже гарне вирішення питання!
Username: 9234768
I had an issue with the sportsbook and complained. I then immediately got an email reply from the admin and they explained everything to me in detail and resolved the issue to my satisfaction very speedily. I advise that users email the admin directly in case of issues. Very good resolution of the issue!
Раді, що ми змогли допомогти ТМ!
І дякую всім за розуміння!
Невдовзі ми запустимо нову платформу для спортивних точок, і ми обов’язково повідомимо про це всіх тут!
:)
CC
Glad we could help TM!
And thanks for all the understanding!
We'll be launching a new sportsbook platform soon we'll be sure to let everyone here know when we do!
: )
CC
Ім'я користувача: 9234768
У мене була проблема зі спортивною ставкою, і я поскаржився. Потім я негайно отримав відповідь електронною поштою від адміністратора, і вони мені все детально пояснили та дуже швидко вирішили проблему до мого задоволення. У разі виникнення проблем я раджу користувачам надсилати електронний лист безпосередньо адміністратору. Дуже гарне вирішення питання!
Username: 9234768
I had an issue with the sportsbook and complained. I then immediately got an email reply from the admin and they explained everything to me in detail and resolved the issue to my satisfaction very speedily. I advise that users email the admin directly in case of issues. Very good resolution of the issue!
Дуже радий бачити, що вам вдалося швидко вирішити цю ситуацію, а адміністратор був корисним. Сподіваюся, у вас буде якомога більше такого досвіду. Удачі. 😊☘️
So glad to see that you managed to resolve this situation promptly and the admin was helpful. I hope you will have as many such experiences as possible. Good luck. 😊☘️
hello, this casino is kind of incomprehensible, twice I was given to withdraw money, and the third time I can’t withdraw money, I tried to withdraw money twice and they are returned to my account, and the casino always tells me that it does not know the reason, how can this be ......my login there is 8634927
привіт це казино якесь не зрозуміле,два рази мені дали зняти гроші ,а на третій раз не можу зняти гроші два рази пробував знімати гроші і повертаються назад мені на рахунок,а казино завжди відповідає мені що не знає причини,як таке може бути вони що ......мій логін там 8634927
Ой, мені дуже прикро через вашу ситуацію. Як довго ви зараз чекаєте на зняття, а точніше, як довго ви намагаєтеся вивести готівку? Безумовно, було б корисно знати причину, чому гроші постійно повертаються на ваш рахунок, і казино має знати про такі речі. Мені цікаво, чи є можливість замінити спосіб оплати та спробувати інший, щоб побачити, чи отримаєте той самий результат. Звичайно, я б спершу зв’язався з казино, щоб дізнатися, чи це можливо.
Щодо адміністратора, я не знаю, з ким гравець спілкувався, але ви можете відповісти на його повідомлення, і, можливо, він зв’яжеться з вами та повідомить.
Якщо проблеми все ще є, ви можете подати нам скаргу, і ми подивимося, куди вона приведе.
Oh, I'm so sorry about your situation. How long have you been waiting for a withdrawal now, or rather, how long have you been trying to cash out ? It would certainly be useful to have a reason why money keeps getting returned to your account and the casino should know such things. I wonder if there is a possibility to replace the payment method and try some other one to see if you get the same result. Of course I would contact the casino first to see if that would be possible.
As for the administrator, I don't know who the player has communicated with, but you can reply to his post and maybe he will get back to you and let you know.
If there are still problems, you can file a complaint with us and we'll see where it goes.
Dear Ivan, Please note that we have contacted the payment provider (Coinpayment) regarding your previous failed withdrawals and we are currently awaiting information from them. Until then, your last 2 withdrawals will remain in pending status. We need to find the reason why your previous withdrawals failed before we can process your current withdrawals. Therefore, we ask you to wait and will be grateful for your patience and understanding. Please accept our apologies for the delay and inconvenience. We will notify you by email as soon as possible. Good day!
Шановний Іване, Будь ласка, зверніть увагу, що ми зв’язалися з постачальником платежів (Coinpayment) щодо ваших попередніх невдалих вилучень, і зараз ми чекаємо від них інформації. До того часу ваші 2 останні зняття залишатимуться в статусі очікування. Нам потрібно знайти причину, чому ваші попередні зняття не вдалося, перш ніж ми обробимо ваші поточні зняття. Тому ми просимо вас зачекати та будемо вдячні за ваше терпіння та розуміння. Прийміть наші вибачення за затримку та незручності. Ми повідомимо вас електронною поштою якомога швидше. Гарного дня!
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.