ФорумКазиноCrypto Casino - загальне обговорення

Crypto Casino - загальне обговорення

1 рік тому від dxlive86
|
6249 переглядів 82 відповідей |
|
1 2...5
1 рік тому
Тут ви можете обговорити Crypto Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
1 рік тому

Имя пользователя 539672

Я сделал депозит, бонус не был зачислен, написал поддержку, добавили. Но на него играть нельзя, только на свой депозит, такие условия ужасны в 2023 году.

1 рік тому

Привіт, dxlive

Ми не можемо знайти це ім’я користувача: 539672

Наші імена користувачів мають 7 цифр

Чи можете ви надіслати мені електронний лист на адресу admin@cryptocasino.com, і я зможу розглянути цю та іншу вашу скаргу.

Дякую

CC

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Крім того, щоб відповісти на ваше запитання, коли ви отримаєте депозит, ви обов’язково сядете з ним за столи. Наприклад... якщо ви внесете $100 зі 100% бонусом, ви отримаєте $100 додатково

Якщо ви потім зіграєте в рулетку, у вас буде 200 доларів. Очевидно (як і в будь-якому казино), що спочатку використовуються реальні гроші, а потім бонусні кошти, але ви однозначно гратимете як з депозитом, так і з бонусом одночасно.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт, dxlive! Як бачите ви та інші читачі... я справді хочу вам допомогти, але вам потрібно надати мені більше інформації або надіслати мені електронний лист за запитом, щоб я міг розглянути вашу проблему.

TY

CC

Автоматичний переклад.
Crypto Casino
1 рік тому

Привіт,

Вибачте за втручання, але я настійно раджу вам скористатися кнопкою відповіді. Без нього гравець не отримає сповіщення про вашу відповідь. 🙏

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Имя пользователя 539672

Я сделал депозит, бонус не был зачислен, написал поддержку, добавили. Но на него играть нельзя, только на свой депозит, такие условия ужасны в 2023 году.

1 рік тому

Привіт, я бачу, що казино намагається допомогти вам у вашій ситуації. Сподіваюся, що все вирішиться без проблем і ви зможете продовжувати насолоджуватися.

Бажаю тобі всього найкращого. 🙂

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

О!

Добре, дякую Р

CC

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
dxlive86
1 рік тому

Привіт! Ви ніколи не відповідали на наші дописи, номер рахунку, який ви цитували, був несправжнім, а те, що ви сказали про бонус, фізично неможливо.


У нас немає проблем з людьми, які публікують тут відгуки, але, як сказано на сайті Guru, ви повинні бути готові до взаємодії.


Тому ми повинні припустити, що або це неправда, або у вас неправильне казино, тому ця публікація не є справжньою.

TY

CC


Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
Crypto Casino
1 рік тому

Ну, лише деталь, якщо можна:

Ще є ймовірність, що гравець просто помилився в імені користувача. Таке просто буває.

Я б не сприймав це як остаточне судження. Хоча я б віддав перевагу прямій відповіді від гравця, це точно. З іншого боку, жодного гравця не просять обговорювати будь-що з нами або з казино в той момент, коли він або вона опублікує щось публічно на форумі або коли надсилає відгук користувача.

У таких випадках ми пропонуємо безкоштовний процес подання скарги.

Проте я думаю, що ми всі відчуваємо, що такий підхід малює картину. Якщо ви зрозуміли, що я маю на увазі 🙂

У будь-якому разі дякую за участь у розмові.


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Имя пользователя 4539672.

Я не могу понять, чем мне хочет помочь представитель казино? Бонус был зачислен только после обращения, но играть на него было нельзя, а сейчас вы пишите, что возможно, но это не так.

dxlive86
1 рік тому

Я б сказав, що краще дочекатися представника казино.

Автоматичний переклад.
dxlive86
1 рік тому

Привіт, dxlive


TY за відповідь нарешті


Хотілося б, щоб ти зробив це раніше


Подивіться, ми використали ваше ім'я користувача. Ми не бачимо проблем із вашим обліковим записом. І ми не можемо повторити проблему.


Але ми повернули оригінальний бонус для вас (як це було раніше).


Крім того, додаткові 200 TX на ваш рахунок із ставкою 10x замість 30x як жест доброї волі.


Зрозумійте (на майбутнє), що з будь-яким бонусом + депозитом система завжди спочатку використовуватиме ваші реальні гроші (як у будь-якому казино), а потім ваші бонусні кошти.

Удачі

Джонні


Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому

Ім'я користувача: 9234768


У мене була проблема зі спортивною ставкою, і я поскаржився. Потім я негайно отримав відповідь електронною поштою від адміністратора, і вони мені все детально пояснили та дуже швидко вирішили проблему до мого задоволення. У разі виникнення проблем я раджу користувачам надсилати електронний лист безпосередньо адміністратору. Дуже гарне вирішення питання!

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
tm1025
1 рік тому

Раді, що ми змогли допомогти ТМ!

І дякую всім за розуміння!

Невдовзі ми запустимо нову платформу для спортивних точок, і ми обов’язково повідомимо про це всіх тут!

:)

CC

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Ім'я користувача: 9234768


У мене була проблема зі спортивною ставкою, і я поскаржився. Потім я негайно отримав відповідь електронною поштою від адміністратора, і вони мені все детально пояснили та дуже швидко вирішили проблему до мого задоволення. У разі виникнення проблем я раджу користувачам надсилати електронний лист безпосередньо адміністратору. Дуже гарне вирішення питання!

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Дуже радий бачити, що вам вдалося швидко вирішити цю ситуацію, а адміністратор був корисним. Сподіваюся, у вас буде якомога більше такого досвіду. Удачі. 😊☘️

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

привіт це казино якесь не зрозуміле,два рази мені дали зняти гроші ,а на третій раз не можу зняти гроші два рази пробував знімати гроші і повертаються назад мені на рахунок,а казино завжди відповідає мені що не знає причини,як таке може бути вони що ......мій логін там 8634927

Jaro
5 міс. тому

До якого Адміністратора?

vanya.tkach
5 міс. тому

Ой, мені дуже прикро через вашу ситуацію. Як довго ви зараз чекаєте на зняття, а точніше, як довго ви намагаєтеся вивести готівку? Безумовно, було б корисно знати причину, чому гроші постійно повертаються на ваш рахунок, і казино має знати про такі речі. Мені цікаво, чи є можливість замінити спосіб оплати та спробувати інший, щоб побачити, чи отримаєте той самий результат. Звичайно, я б спершу зв’язався з казино, щоб дізнатися, чи це можливо.

Щодо адміністратора, я не знаю, з ким гравець спілкувався, але ви можете відповісти на його повідомлення, і, можливо, він зв’яжеться з вами та повідомить.

Якщо проблеми все ще є, ви можете подати нам скаргу, і ми подивимося, куди вона приведе.

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Шановний Іване, Будь ласка, зверніть увагу, що ми зв’язалися з постачальником платежів (Coinpayment) щодо ваших попередніх невдалих вилучень, і зараз ми чекаємо від них інформації. До того часу ваші 2 останні зняття залишатимуться в статусі очікування. Нам потрібно знайти причину, чому ваші попередні зняття не вдалося, перш ніж ми обробимо ваші поточні зняття. Тому ми просимо вас зачекати та будемо вдячні за ваше терпіння та розуміння. Прийміть наші вибачення за затримку та незручності. Ми повідомимо вас електронною поштою якомога швидше. Гарного дня!

1 2...5

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого