ФорумКазиноCocoa Casino - загальне обговорення

Cocoa Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

3 р. тому від ilanapendell
|
5658 переглядів 27 відповідей |
|
1 2
Додати публікацію
Jaro
10 міс. тому

Ні, мені ще не дали жодної причини. Минулої п'ятниці агент "Єва" сказав, що це буде розглянуто після вихідних. У вівторок я написав лист до служби підтримки, а сьогодні отримав від них електронний лист із таким змістом:

«Шановний Приліпе,

Вашу виплату успішно завершено.

З найкращими побажаннями

Ваша команда обслуговування клієнтів

Cocoa Casino, cocoacasino.com"


Тепер я ввійшов на веб-сайт, подивився на касира, і все ще "в процесі", і я можу зупинити зняття.


знову поговорила з чатом, інший агент сказав мені, що бачить, як він ще триває, вона розкаже про це своїм менеджерам і вибачиться за затримку, це все, що вона може зробити на даний момент, і її менеджер зв’яжеться зі мною з оновленням.



Автоматичний переклад.
philippb2005
10 міс. тому

Я розумію, і тому я рекомендував подати скаргу, оскільки вона, я б сказав, триває досить довго.

Однак після цього електронного листа ви все одно будете чекати на розвиток ситуації, а отже, на відповідь від менеджера? Або ви збираєтеся подати скаргу?

Автоматичний переклад.
Jaro
10 міс. тому

я хотів би подати скаргу. Я спробую це зараз...

Автоматичний переклад.
philippb2005
10 міс. тому

Я радий, що ти це зробив. Процес працюватиме якнайкраще, щойно наші спеціалісти розглянуть скаргу. Я сподіваюся, що це буде дуже скоро, у понеділок, я впевнений.

Бажаю швидкого, але справедливого вирішення!

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

ЦІ ЛЮДИ БРЕХУНИ ТА ШАХРАЇ - НЕЗАВОДАЛІ ПІСЛЯ РЕЄСТРАЦІЇ - Я ПІШОВ ДИВИТИСЯ НА АКЦІЇ І БУВ ЗАВАПЛЕНИЙ ТЕМ, ЯК ОТРИМАТИ БІЛЬШЕ БОНУСІВ - БІЛЬШЕ 24 КИС - Я ЗНАВ, ЩО СТАЛОСЯ. ПОТІМ МЕНІ ДЗВОНИТЬ ХЛОПЕЦЬ НА ІМ’Я МАРК ГОЛДБЕРГ. УСІ ЦІ ЕЛЕКТРОННІ ПОСИЛАННЯ, НАПОВНЕНІ БРЕХНЮ ПРО СТРАХУВКУ ТА ПОВЕРНЕННЯ ГОТІВКИ - ТА - НЕПРАВДА - ВОНИ АФЕРИ - ВОНИ БРЕХУТЬ - ВОНИ ШРАХУЮТЬ - ВОНИ КРАДУТЬ - Я З РАДІЄЮ НАДАТИ ВСІ ЕЛЕКТРОННІ ЛИСТИ.

Автоматичний переклад.
br22484ja
6 міс. тому

Привіт, тож у чому була для вас проблема в казино? Я бачу, що ви згадуєте бонуси, але я не впевнений, що конкретно відбувається. Чи проблема в тому, що вони пропонують їм до такої високої суми в 24 тисячі? Вибачте, якщо я неправильно зрозумів, але ви можете мені це пояснити.

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Коли я вперше увійшов у систему - просто озирнувся. Я перейшов до варіантів чекового депозиту, і агент просто з’явився на моєму екрані в чаті (трохи незручно) – потім мене обміняли між агентами. Аріана запропонувала, що якщо я внесу 750 BTC, на моєму рахунку буде 2 тисячі з 0x відтворенням, а також багато інших речей, в один момент вона заявила про понад 24 тисячі бонусів. Пізніше мені подзвонив Марк Голдберг. Додаю скріншот — кілька разів він пропонує те саме «страхування» — однак він нічого не говорить про умови. Все, що мені потрібно було зробити, це дати їм його код. Я зробив. Тож коли я звертаюся щодо кешбеку – мені сказали, оскільки я використав бонус – він був недоступний. Тепер подивіться на скріншот і скажіть мені, у що ви повірите. Я скористався Zelle своїм першим депозитом, тому розумію, що я не можу отримати кешбек, оскільки це пропозиція криптовалюти. Однак коли я використовував крипто ........ Тоді я розлютився. Ці люди брешуть. Вони не відповідають, минуло 4 дні з моменту звернення до них – я справді пішов у Rival і кинув записку. Я граю в DuckyLuck (Golden Goose) і ніколи не стикався з такою тактикою "продажів". Це було надзвичайно божевільно - і найгірше - вони просто хочуть від вас відмахнутися. Cocoa/True Fortune/і т.д. – все те саме місце – Аріана була в 3. Я виписався. Це справді жахливо. Дивіться скріншоти. Скажи мені, у що ти віриш

filefile . file

Автоматичний переклад.
br22484ja
6 міс. тому

Здається мені справді підозрілим, чесно кажучи, коли читаю весь ваш пост. Ви дійсно спілкувалися через офіційну електронну адресу казино з кимось, щоб запитати про всі ці пропозиції, просто щоб переконатися, що вони законні?

Ви правильно подумали, що подали скаргу тут разом із нашою командою, і будемо сподіватися, що вони зможуть допомогти, хоча я не дуже в цьому впевнений, дивлячись на це:

file

Я бажаю вам удачі, і будь ласка, оновіть свою скаргу, а також, коли це можливо, де Вероніка потребує деяких відповідей від вас.


Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого