ГоловнаФорумКазиноCocoa Casino - загальне обговорення

Cocoa Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

3 р. тому від ilanapendell
|
8 003 переглядів 31 відповідей |
|
1 2
Jaro
1 рік тому

Ні, мені ще не дали жодної причини. Минулої п'ятниці агент "Єва" сказав, що це буде розглянуто після вихідних. У вівторок я написав лист до служби підтримки, а сьогодні отримав від них електронний лист із таким змістом:

«Шановний Приліпе,

Вашу виплату успішно завершено.

З найкращими побажаннями

Ваша команда обслуговування клієнтів

Cocoa Casino, cocoacasino.com"


Тепер я ввійшов на веб-сайт, подивився на касира, і все ще "в процесі", і я можу зупинити зняття.


знову поговорила з чатом, інший агент сказав мені, що бачить, як він ще триває, вона розкаже про це своїм менеджерам і вибачиться за затримку, це все, що вона може зробити на даний момент, і її менеджер зв’яжеться зі мною з оновленням.



Автоматичний переклад.
philippb2005
1 рік тому

Я розумію, і тому я рекомендував подати скаргу, оскільки вона, я б сказав, триває досить довго.

Однак після цього електронного листа ви все одно будете чекати на розвиток ситуації, а отже, на відповідь від менеджера? Або ви збираєтеся подати скаргу?

Автоматичний переклад.
Jaro
1 рік тому

я хотів би подати скаргу. Я спробую це зараз...

Автоматичний переклад.
philippb2005
1 рік тому

Я радий, що ти це зробив. Процес працюватиме якнайкраще, щойно наші спеціалісти розглянуть скаргу. Я сподіваюся, що це буде дуже скоро, у понеділок, я впевнений.

Бажаю швидкого, але справедливого вирішення!

Автоматичний переклад.
1 рік тому

ЦІ ЛЮДИ БРЕХУНИ ТА ШАХРАЇ - НЕЗАВОДАЛІ ПІСЛЯ РЕЄСТРАЦІЇ - Я ПІШОВ ДИВИТИСЯ НА АКЦІЇ І БУВ ЗАВАПЛЕНИЙ ТЕМ, ЯК ОТРИМАТИ БІЛЬШЕ БОНУСІВ - БІЛЬШЕ 24 КИС - Я ЗНАВ, ЩО СТАЛОСЯ. ПОТІМ МЕНІ ДЗВОНИТЬ ХЛОПЕЦЬ НА ІМ’Я МАРК ГОЛДБЕРГ. УСІ ЦІ ЕЛЕКТРОННІ ПОСИЛАННЯ, НАПОВНЕНІ БРЕХНЮ ПРО СТРАХУВКУ ТА ПОВЕРНЕННЯ ГОТІВКИ - ТА - НЕПРАВДА - ВОНИ АФЕРИ - ВОНИ БРЕХУТЬ - ВОНИ ШРАХУЮТЬ - ВОНИ КРАДУТЬ - Я З РАДІЄЮ НАДАТИ ВСІ ЕЛЕКТРОННІ ЛИСТИ.

Автоматичний переклад.
br22484ja
1 рік тому

Привіт, тож у чому була для вас проблема в казино? Я бачу, що ви згадуєте бонуси, але я не впевнений, що конкретно відбувається. Чи проблема в тому, що вони пропонують їм до такої високої суми в 24 тисячі? Вибачте, якщо я неправильно зрозумів, але ви можете мені це пояснити.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Коли я вперше увійшов у систему - просто озирнувся. Я перейшов до варіантів чекового депозиту, і агент просто з’явився на моєму екрані в чаті (трохи незручно) – потім мене обміняли між агентами. Аріана запропонувала, що якщо я внесу 750 BTC, на моєму рахунку буде 2 тисячі з 0x відтворенням, а також багато інших речей, в один момент вона заявила про понад 24 тисячі бонусів. Пізніше мені подзвонив Марк Голдберг. Додаю скріншот — кілька разів він пропонує те саме «страхування» — однак він нічого не говорить про умови. Все, що мені потрібно було зробити, це дати їм його код. Я зробив. Тож коли я звертаюся щодо кешбеку – мені сказали, оскільки я використав бонус – він був недоступний. Тепер подивіться на скріншот і скажіть мені, у що ви повірите. Я скористався Zelle своїм першим депозитом, тому розумію, що я не можу отримати кешбек, оскільки це пропозиція криптовалюти. Однак коли я використовував крипто ........ Тоді я розлютився. Ці люди брешуть. Вони не відповідають, минуло 4 дні з моменту звернення до них – я справді пішов у Rival і кинув записку. Я граю в DuckyLuck (Golden Goose) і ніколи не стикався з такою тактикою "продажів". Це було надзвичайно божевільно - і найгірше - вони просто хочуть від вас відмахнутися. Cocoa/True Fortune/і т.д. – все те саме місце – Аріана була в 3. Я виписався. Це справді жахливо. Дивіться скріншоти. Скажи мені, у що ти віриш

filefile . file

Автоматичний переклад.
br22484ja
1 рік тому

Здається мені справді підозрілим, чесно кажучи, коли читаю весь ваш пост. Ви дійсно спілкувалися через офіційну електронну адресу казино з кимось, щоб запитати про всі ці пропозиції, просто щоб переконатися, що вони законні?

Ви правильно подумали, що подали скаргу тут разом із нашою командою, і будемо сподіватися, що вони зможуть допомогти, хоча я не дуже в цьому впевнений, дивлячись на це:

file

Я бажаю вам удачі, і будь ласка, оновіть свою скаргу, а також, коли це можливо, де Вероніка потребує деяких відповідей від вас.


Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Погане казино..

Там нібито цілодобовий чат. Я нічого такого не помічаю. Зазвичай для входу в чат потрібно один день. Депозити: зробити депозити неможливо, тому що їх завжди відхиляють.

Виграші: завдяки їхнім непрозорим бонусним пропозиціям, якими ви можете скористатися (але рідко вдається виконати вимоги до бонусів), ви також втрачаєте гроші. Зі 150 євро до 90 євро... за ці гроші я виграв ще 150 євро, які потім казино знизило до 50 євро (передбачувані умови бонусу).

Висновок: якщо ви граєте в цих казино (Crazygame/Ricardo/Cocoa Casino та Golden Lady), вам слід бути обережними. Вони холоднокровно затримують частину вашого виграшу.

Автоматичний переклад.
Chris1979
1 місяць тому

Привіт, це точно невдалий вибір, я б сказав, виходячи лише з індексу безпеки , який це казино має на нашому сайті, і багатьох попереджень.

Однак той факт, що ви не змогли внести депозит, зрештою, ймовірно, є хорошою новиною, і ви принаймні не втратили свої гроші.

Щодо бонусів, хіба вони не мали максимального виведення, коли ви їх завершили? Я б подумав, що саме тому тобі зарахували менше, ніж ти виграв.

Так чи інакше, ви намагалися вивести гроші, які там виграли?

Автоматичний переклад.
Jaro
1 місяць тому

Так, я розумію, що ви маєте на увазі. Це сумнівні казино. Так, був ліміт на зняття 50 євро.

На жаль, я не можу визначити, чи був бонус ще активним чи ні. За словами людини в чаті, бонус все ще був активним. Однак я подумав, що бонус (10 безкоштовних обертань) уже закінчився. Між ними був день, тому я вже не можу зрозуміти.

Я просто переконаюся, що бонус не активовано наступного разу, коли я зроблю депозит.


Однак я раджу всім уважно читати правила, граючи в одному з цих казино. По можливості грайте без бонусу. Оскільки це практично неможливо зняти (втрата 75x вашого депозиту). Я програв близько 1500 євро в цих казино, тому що вони завжди мають якісь правила.

Один випадок: я подав запит на виплату 300 євро. Це було скасовано, і було виплачено лише 90 євро.

Автоматичний переклад.
Chris1979
1 місяць тому

Дійсно, дуже важливо ознайомитися з правилами заздалегідь. Там ви прочитаєте, наприклад, максимальне вилучення з бонусом, який ви хотіли б зіграти, і уникнете будь-яких проблем. правильно?

Але, як ви сказали, можливо, дійсно краще грати без бонусів. Це, звичайно, справа кожного гравця.

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-reviews
Новини Казино Гуру — Залишайте відгуки й діліться досвідом гри в казино
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого