Ні, мені ще не дали жодної причини. Минулої п'ятниці агент "Єва" сказав, що це буде розглянуто після вихідних. У вівторок я написав лист до служби підтримки, а сьогодні отримав від них електронний лист із таким змістом:
«Шановний Приліпе,
Вашу виплату успішно завершено.
З найкращими побажаннями
Ваша команда обслуговування клієнтів
Cocoa Casino, cocoacasino.com"
Тепер я ввійшов на веб-сайт, подивився на касира, і все ще "в процесі", і я можу зупинити зняття.
знову поговорила з чатом, інший агент сказав мені, що бачить, як він ще триває, вона розкаже про це своїм менеджерам і вибачиться за затримку, це все, що вона може зробити на даний момент, і її менеджер зв’яжеться зі мною з оновленням.
No, they didn't give me any reason yet. Last Friday the agent "eva" said it would be dealt with after the weekend. Tuesday i wrote a mail to the support and got an email from them today, saying this :
"Dear Prilipp,
Your payout has been successfully completed.
Best regards
Your customer service team
Cocoa Casino, cocoacasino.com"
Now i logged in into the website, looked at the cashier and still "in progress" and available to stop the withdrawal.
talked to the chat again, another agent told me she can see its still in progress, she would tell it to her managers and apologized for the delay, thats all she could do for now and her manager would contact me with an update.