ФорумКазиноCocoa Casino - загальне обговорення

Cocoa Casino - загальне обговорення

3 р. тому від ilanapendell
|
5664 переглядів 27 відповідей |
|
1 2
Додати публікацію
3 р. тому
Тут ви можете обговорити Cocoa Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
3 р. тому

Я грав у значну кількість різних казино за мій короткий час як онлайн -гравець, прочитав сотні оглядів і виявив, що, як і в більшості речей у житті, є і позитиви, і негативи. Але це казино і його три клони повністю завоювали мою довіру. Виплати повільніші за деякі, але вони послідовні. Але я прочитав статтю про те, як виявити підроблені казино, і 7 -денна виплата є стандартною для більшості казино, яким довіряють. Я виграв у інших і мені виплатили в той же день, але лише один раз, і через деякий час ігри пройшли схематично з очевидними змінами в приземленні. Сказане, що какао та його клони, здається, є відмінністю в цій галузі. Обслуговування клієнтів - це чудово, як тільки вони зігріються до вас. До цього вони, здається, були досить роботами у відповідь, але через деякий час вони стали більш привабливими. Райан найкращий !! Бонуси дійсно чесні, хоча я зазвичай депоную чистий без бонусів. Вони мають повернення готівки, однак доступне наступного дня, а також регулярні жетони лояльності. На мою думку, ігри веселі, і вони завжди додають більше на свою платформу. Я готівлю приблизно 5 або 6 разів і завжди отримував 7 на день. Я не можу сказати достатньо хорошого про цей набір сайтів! Я дуже вдячний за довіру, яку я можу тут виявити.

Автоматичний переклад.
ilanapendell
3 р. тому

Дякую за детальний огляд. Ви знали, що можете навіть розмістити тут свій відгук? https://casino.guru/cocoa-casino-review#tab=js-tab-reviews

Автоматичний переклад.
3 р. тому

youtube.com блін

Автоматичний переклад.
3 р. тому

Я дійсно погоджуюся з Іланою, какао сенсаційне, супернадійне, а сервіс чудовий. Я боюся потрапити у неприємності і, замість того, щоб розважатися, у мене болить голова, щоб вирішувати проблеми, чекати на оплату, боятися ботів, бути обкрученим, все одно ... це те, що потрібно багато досліджувати, мати багато обережності. Я такий щасливий, що відкрив cocoacasino.com, це мої два улюблених, і наразі я б більше не ризикував. Щиро дякую за чудовий сервіс, обіймаю всіх!

Змінено Daniel 3 р. тому
Причина: Заборонене посилання
Автоматичний переклад.
Johnston
3 р. тому

Ви маєте на увазі профіль у какао -казино? Чи зверталися ви з цього приводу до служби підтримки клієнтів з цього приводу?

Автоматичний переклад.
3 р. тому

Я чекав з 28.09.21 простої виплати в 50 доларів і нічого. Я дійсно не бачу, що займає так багато часу, щоб обробити такий крихітний платіж. Вони надзвичайно грубі в чаті. Я більше тут грати не буду. У вас немає 3 тижнів, щоб забрати мої гроші, але ви хочете витратити місяць, щоб надіслати їх.

Автоматичний переклад.
Jerryshaw219
3 р. тому

Мені просто цікаво, чи ви вже підтвердили свій обліковий запис? Який спосіб оплати ви використовували для зняття виграшу?

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Дуже погане казино вже 18 днів чекає на оплату, кожен раз тільки обманює, що заплатить

Автоматичний переклад.
worklu
2 р. тому

Привіт,

Якщо ваш обліковий запис наразі повністю підтверджено, я б сказав, що 18 днів – це досить довгий термін для оплати.

Наскільки ви розумієте, вони вам не вказали причин для цієї затримки, я правий?

У цьому випадку, я думаю, вам слід подати скаргу, сміливо робіть це тут:

https://casino.guru/complaints/create


Автоматичний переклад.
2 р. тому

Написали, щоб внести ще 25 євро, я вирішив просто втратити все і забути про це казино

Автоматичний переклад.
worklu
2 р. тому

Я розумію, що ви не хочете продовжувати там грати.

Але мені цікаво, яка мета цього депозиту?

Просто ідея: ви обрали інший спосіб оплати, ніж спочатку? Я не можу думати про іншу розумну причину.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

На початку сказали внести депозит 20 євро в біткойнах, я все зробив, сказали, що все добре, чекайте виплату, чекали 18 днів, потім пишуть знову потрібно, ваші документи і ще один депозит 25 євро, потім почнемо оплату) зовсім божевільна.

Автоматичний переклад.
worklu
2 р. тому

Мені тільки спадає на думку, ви грали з якимось бонусом?

Якщо так, то чи було максимальне виведення коштів? Буває, що для того, щоб поповнити мінімальну суму виведення, необхідно внести депозит, оскільки виграна сума занадто мала, щоб досягти мінімальної суми зняття. Я хотів би знайти якесь пояснення, але я не можу зрозуміти нічого кращого.


Автоматичний переклад.
2 р. тому

Тож оновлення до мого оригінального допису... Тепер я трохи більш досвідчений, і дозвольте мені сказати вам, що їхній рідний сайт Davincis Gold дійсно зробив мене неправильно, і я збираюся опублікувати про це у відповідному місці. Вищезгадана сторінка гуру казино.

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Привіт! Я новачок і тільки що публікую це тут :)


Я подав запит на зняття коштів із казино cocoa 19.11.23 після виграшу 100 євро з безкоштовними обертаннями.

Щоб ініціювати зняття, потрібен був депозит, який я вніс, і зняття було "ініційовано"

Наступного дня, 20 листопада. Я отримав кешбек на свій депозит, запитав у чаті, чи є обмеження для кешбеку (відповідь: ні), виграв близько 150 євро та запросив другу виплату в розмірі 130 євро.


Минуло кілька днів, і нічого не сталося, тому я звернувся до чату, який сказав мені подати той і той документ documents@cocoacasino.com (Я сподіваюся, що це правильно, але я все ще маю електронну пошту.) надішліть те, що я зробив. Через кілька днів без відповіді я знову запитав у чаті, і мені сказали, що я маю надіслати документи support@cocoacasino.com відправити, що я в свою чергу зробив. Через кілька днів без відповіді я знову запитав у чаті, жінка сказала мені, що зв’яжеться з фінансовим відділом і повідомить мене наступного дня, що вона й зробила.


"Привіт, Філіпе,

Я отримав відповідь з фінансового управління. Вони перевірили ваші документи і тепер вони перевірені.

Я переглянув ваш профіль і побачив, що ви надіслали запит на виплату 19 листопада. Згідно з нашими умовами, обробка займає від 14 до 18 днів до завершення процесу.

з найкращими побажаннями

Ваша команда обслуговування клієнтів

Cocoa Casino, cocoacasino.com"


Ця новина надійшла 1 грудня. і прямо зараз, коли я пишу цей пост, я бачу, що перша виплата з сьогоднішнього дня, 4 грудня. тепер зазначено як "очікує на розгляд", а не як "у процесі", і більше не позначено як оборотне. Мені цікаво, чи другий платіж буде зарахований завтра як непогашений і чи дійсно гроші надійдуть.


Я точно грав би в казино частіше, якби міг бути впевнений, що ви заплатите, якщо виграєте.

Автоматичний переклад.
philippb2005
11 міс. тому

Привіт, дякую за ваш опис досвіду, який все ще триває в казино. Що стосується ваших вилучень, я твердо вірю, що вони зрештою надійдуть і, сподіваюся, без додаткових проблем. Чи могли б ви повідомити нам, коли це станеться або коли у вас буде нова інформація про вашу справу?

У будь-якому випадку, я не можу не помітити, що казино має досить низький індекс безпеки та досить багато попереджень і працює без ліцензії. Ви це теж бачили? Я думаю, що я був би обережнішим щодо депозиту тут, і мені дуже цікаво, чи ваші зняття пройдуть і ви отримаєте свої гроші. Якщо вони не повідомлять нам. Я буду чекати.

Автоматичний переклад.
Jaro
11 міс. тому

Привіт, дякую за відповідь.

Статус першого зняття позначено як «завершено», другий все ще «в процесі», я оновлю, якщо матиму про це новини.

Я не знав, що вони мають підроблену ліцензію або взагалі не мають ліцензії, чесно кажучи, я просто використовував кілька безкоштовних ігор і вперше, коли мені вдалося зробити ставку та виграти максимальну суму, я просто спробував зняти, розумієте?


/редагувати: гроші від першого зняття були сьогодні на моєму банківському рахунку.


Статус другого виведення ще не змінився.

Змінено автором 11 міс. тому
Автоматичний переклад.
Jaro
10 міс. тому

Минуло понад 3 тижні, відколи я наказав 2-е вилучення 20 листопада.

У той час як перше від 19 листопада було оброблено, друге все ще очікує на розгляд, хоча вони мають усі мої документи, і я кілька разів запитував у чаті, а також у службу підтримки поштою... Чат сказав, що вони передадуть це фінансовому відділу, служба підтримки поштою взагалі не відповідала.


що б ти порадив мені зробити?

Автоматичний переклад.
philippb2005
10 міс. тому

У цьому випадку я б рекомендував подати скаргу, тому що 3 тижні - це вже досить багато, я б сказав. Зробити це можна тут, за цим посиланням .

Чи є у вас ще якісь причини, окрім того, що каже служба підтримки, чому це зняття ще не оброблено? Тільки те, що вони передають його до фінансового відділу?

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого