3 р. тому
Тут ви можете обговорити Cocoa Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Я грав у значну кількість різних казино за мій короткий час як онлайн -гравець, прочитав сотні оглядів і виявив, що, як і в більшості речей у житті, є і позитиви, і негативи. Але це казино і його три клони повністю завоювали мою довіру. Виплати повільніші за деякі, але вони послідовні. Але я прочитав статтю про те, як виявити підроблені казино, і 7 -денна виплата є стандартною для більшості казино, яким довіряють. Я виграв у інших і мені виплатили в той же день, але лише один раз, і через деякий час ігри пройшли схематично з очевидними змінами в приземленні. Сказане, що какао та його клони, здається, є відмінністю в цій галузі. Обслуговування клієнтів - це чудово, як тільки вони зігріються до вас. До цього вони, здається, були досить роботами у відповідь, але через деякий час вони стали більш привабливими. Райан найкращий !! Бонуси дійсно чесні, хоча я зазвичай депоную чистий без бонусів. Вони мають повернення готівки, однак доступне наступного дня, а також регулярні жетони лояльності. На мою думку, ігри веселі, і вони завжди додають більше на свою платформу. Я готівлю приблизно 5 або 6 разів і завжди отримував 7 на день. Я не можу сказати достатньо хорошого про цей набір сайтів! Я дуже вдячний за довіру, яку я можу тут виявити.
I have played a considerable amount of different casinos in my short time as an online player, read hundreds of reviews and have found that as with most things in life there are positives and negatives. But this casino and it's three clones have won my trust completely. Payout is slower than some but it's consistent. But I read an article about how to spot fake casinos and a 7 days payout is standard for most TRUSTED casinos. I have won at others and was paid same day but only once and the games went sketchy after a while with obvious changes in last minute landings. That being said Cocoa and it's clones seem to be standup in this industry. Customer service is great once they warm up to you. Before that they seems to be pretty robotic in response but after a while they are more personable. Ryan is the greatest!! Bonuses are really fair although I usually deposit clean with no bonuses. They do have cash back however available next day plus regular loyalty tokens. The games are fun in my opinion and they are always adding more to their platform. I have cashed out around 5 or 6 times and always received on 7 the day. I can't say enough good about this set of sites! I am very grateful for the trust I can place here.
Дякую за детальний огляд. Ви знали, що можете навіть розмістити тут свій відгук? https://casino.guru/cocoa-casino-review#tab=js-tab-reviews
Thanks for the detailed review. Did you know you can even post your review here? https://casino.guru/cocoa-casino-review#tab=js-tab-reviews
Я дійсно погоджуюся з Іланою, какао сенсаційне, супернадійне, а сервіс чудовий. Я боюся потрапити у неприємності і, замість того, щоб розважатися, у мене болить голова, щоб вирішувати проблеми, чекати на оплату, боятися ботів, бути обкрученим, все одно ... це те, що потрібно багато досліджувати, мати багато обережності. Я такий щасливий, що відкрив cocoacasino.com, це мої два улюблених, і наразі я б більше не ризикував. Щиро дякую за чудовий сервіс, обіймаю всіх!
I really agree with Ilana, Cocoa is sensational, super reliable and the service is wonderful. I'm terrified of falling into trouble and, instead of having fun, end up with a headache to solve problems, wait for payment, fear of bots, of being screwed, anyway... it's something to be researched a lot, to have a lot Caution. I'm so happy to have discovered cocoacasino.com, these are my two favorites, and for now I'd rather not risk any more. Thank you very much for the excellent service, hugs everyone!
Concordo muito com a Ilana, o Cocoa é sensacional, super confiável e o atendimento é maravilhoso. Morro de medo de cair em enrascadas e, ao invés de me divertir, acabar com uma dor de cabeça pra resolver problemas, esperar cair pagamento, medo de bots, de ser sacaneado, enfim... é algo a se pesquisar muito, ter muito cuidado. To feliz demais por ter descoberto o cocoacasino.com, esses são meus dois preferidos, e por enquanto prefiro não me arriscar mais em nenhum. Muito obrigado pelo excelente serviço, abraços a todos!
Ви маєте на увазі профіль у какао -казино? Чи зверталися ви з цього приводу до служби підтримки клієнтів з цього приводу?
You mean the profile in Cocoa Casino? Have you contacted their customer support regarding this?
Я чекав з 28.09.21 простої виплати в 50 доларів і нічого. Я дійсно не бачу, що займає так багато часу, щоб обробити такий крихітний платіж. Вони надзвичайно грубі в чаті. Я більше тут грати не буду. У вас немає 3 тижнів, щоб забрати мої гроші, але ви хочете витратити місяць, щоб надіслати їх.
I have been waiting since 9/28/21 for a simple 50$ payout and nothing. I really don't see what takes so long to process such a tiny payment. They are extremely rude in the chat. I will not be playing here again. You don't have 3 weeks to take my money but wanna take a month to send it.
Мені просто цікаво, чи ви вже підтвердили свій обліковий запис? Який спосіб оплати ви використовували для зняття виграшу?
I'm just wondering, do you already have your account verified? Which payment method have you used to withdraw the winnings?
Привіт,
Якщо ваш обліковий запис наразі повністю підтверджено, я б сказав, що 18 днів – це досить довгий термін для оплати.
Наскільки ви розумієте, вони вам не вказали причин для цієї затримки, я правий?
У цьому випадку, я думаю, вам слід подати скаргу, сміливо робіть це тут:
https://casino.guru/complaints/create
Hello there,
If your account is fully verified by now, I'd say 18 days is a pretty long time for payment.
As far as understand, they have not given you any reason for this delay, am I correct?
In this case, I think you should submit a complaint, feel free to do so here:
https://casino.guru/complaints/create
Я розумію, що ви не хочете продовжувати там грати.
Але мені цікаво, яка мета цього депозиту?
Просто ідея: ви обрали інший спосіб оплати, ніж спочатку? Я не можу думати про іншу розумну причину.
I understand you don't want to continue playing there.
But I'm wondering what is the purpose of this deposit?
Just an idea: Have you opted for a different payment option than you did originally? I can't think of any other reasonable reason.
На початку сказали внести депозит 20 євро в біткойнах, я все зробив, сказали, що все добре, чекайте виплату, чекали 18 днів, потім пишуть знову потрібно, ваші документи і ще один депозит 25 євро, потім почнемо оплату) зовсім божевільна.
At the beginning they said make a deposit of 20 euros in bitcoins, I did everything, they said everything is fine, wait for the payment, waited 18 days, then they write we need it again, your documents and another deposit of 25 euros, then we will start the payment) completely crazy.
Мені тільки спадає на думку, ви грали з якимось бонусом?
Якщо так, то чи було максимальне виведення коштів? Буває, що для того, щоб поповнити мінімальну суму виведення, необхідно внести депозит, оскільки виграна сума занадто мала, щоб досягти мінімальної суми зняття. Я хотів би знайти якесь пояснення, але я не можу зрозуміти нічого кращого.
It just comes to my mind, did you play with some bonus?
If so, did it have some max cashout? It happens that in order to meet the minimum withdrawal amount, you must deposit because the amount won is too low to meet the minimum withdrawal. I would love to find some explanation, but I can't figure out anything better.
Тож оновлення до мого оригінального допису... Тепер я трохи більш досвідчений, і дозвольте мені сказати вам, що їхній рідний сайт Davincis Gold дійсно зробив мене неправильно, і я збираюся опублікувати про це у відповідному місці. Вищезгадана сторінка гуру казино.
So an update to my original post... I'm a bit more seasoned now and let me tell you their sister site Davincis Gold really did me wrong and I'm going to post about it on the appropriate place. The aforementioned casino guru page.
Привіт! Я новачок і тільки що публікую це тут :)
Я подав запит на зняття коштів із казино cocoa 19.11.23 після виграшу 100 євро з безкоштовними обертаннями.
Щоб ініціювати зняття, потрібен був депозит, який я вніс, і зняття було "ініційовано"
Наступного дня, 20 листопада. Я отримав кешбек на свій депозит, запитав у чаті, чи є обмеження для кешбеку (відповідь: ні), виграв близько 150 євро та запросив другу виплату в розмірі 130 євро.
Минуло кілька днів, і нічого не сталося, тому я звернувся до чату, який сказав мені подати той і той документ documents@cocoacasino.com (Я сподіваюся, що це правильно, але я все ще маю електронну пошту.) надішліть те, що я зробив. Через кілька днів без відповіді я знову запитав у чаті, і мені сказали, що я маю надіслати документи support@cocoacasino.com відправити, що я в свою чергу зробив. Через кілька днів без відповіді я знову запитав у чаті, жінка сказала мені, що зв’яжеться з фінансовим відділом і повідомить мене наступного дня, що вона й зробила.
"Привіт, Філіпе,
Я отримав відповідь з фінансового управління. Вони перевірили ваші документи і тепер вони перевірені.
Я переглянув ваш профіль і побачив, що ви надіслали запит на виплату 19 листопада. Згідно з нашими умовами, обробка займає від 14 до 18 днів до завершення процесу.
з найкращими побажаннями
Ваша команда обслуговування клієнтів
Cocoa Casino, cocoacasino.com"
Ця новина надійшла 1 грудня. і прямо зараз, коли я пишу цей пост, я бачу, що перша виплата з сьогоднішнього дня, 4 грудня. тепер зазначено як "очікує на розгляд", а не як "у процесі", і більше не позначено як оборотне. Мені цікаво, чи другий платіж буде зарахований завтра як непогашений і чи дійсно гроші надійдуть.
Я точно грав би в казино частіше, якби міг бути впевнений, що ви заплатите, якщо виграєте.
Hello! I'm new and just posting this here :)
I requested a withdrawal from cocoa casino on 11/19/23 after winning €100 with free spins.
In order to initiate a withdrawal a deposit was required which I made and the withdrawal was "initiated"
The next day, November 20th. I had a cashback on my deposit, asked in the chat whether the cashback had a limit (answer: no), won around €150 and requested a second payout of €130.
A few days went by and nothing happened, so I asked the live chat, which told me to submit this and that document documents@cocoacasino.com (I hope that's right, but I still have the email.) send what I did. After a few days with no response, I asked again in the chat and was then told I had to send in the documents support@cocoacasino.com send, which I did in turn. After another few days with no response, I asked again in the chat, the lady told me she would contact the finance department and let me know the following day, which she did.
"Hey Philip,
I have received a reply from the finance department. They have checked your documents and they are now verified.
I have looked at your profile and have seen that you have requested your payout on November 19th. According to our terms and conditions the processing takes between 14-18 days before the process is completed.
best regards
Your customer service team
Cocoa Casino, cocoacasino.com"
This news came on December 1st. and right now, as I write this post, I see that the first payout since today, December 4th. is now listed as "pending" and no longer as "in process" and is no longer marked as reversible. I'm curious whether the second payment will be listed as outstanding tomorrow and whether the money will actually arrive.
I would definitely play in the casino more often if I can be sure that you will pay out if you win.
Hallo! Ich bin neu und poste das einfach mal hier 🙂
Ich habe am 19.11.23 bei cocoa casino eine Auszahlung beantragt, nachdem ich mit Freispielen 100€ gewonnen habe.
Um eine Auszahlung zu veranlassen, wurde eine Einzahlung verlangt, die ich auch tätigte, und die Auszahlung wurde "veranlasst"
Am nächsten Tag, 20.11. hatte ich ein Cashback auf meine Einzahlung, fragte beim Chat nach, ob der Cashback ein Limit habe(Antwort : nein) gewann damit ca. 150€ und beantragte eine zweite Auszahlung von 130€.
einige Tage gingen ins Land und nichts tat sich, also fragte ich beim Livechat nach, der sagte mir, ich solle diese und jene Dokumente an documents@cocoacasino.com(hoffe, das ist richtig, habe die mail aber noch.) schicken, was ich tat. Nach einigen Tagen ohne Reaktion fragte ich erneut im Chat nach, daraufhin wurde mir gesagt ich müsse die Dokumente an support@cocoacasino.com senden, was ich wiederum tat. Nach weiteren Tagen ohne Reaktion fragte ich erneut im Chat nach, die Dame sagte mir, sie wendet sich an die Finanzabteilung und sagt mir am folgenden Tag bescheid, was sie auch tat.
"Hey Philipp,
I have received a reply from the finance department. They have checked your documents and they are now verified.
I have looked at your profile and have seen that you have requested your payout on 19.11. according to our terms and conditions the processing takes between 14-18 days before the process is completed.
Best regards
Your customer service team
Cocoa Casino, cocoacasino.com"
Diese Nachricht kam am 1.12. und gerade jetzt, wo ich diesen Beitrag schreibe, sehe ich, dass die erste Auszahlung seit heute 4.12. nun als "ausstehend" und nicht mehr als "in Bearbeitung" geführt wird und auch nicht mehr als rückbuchbar markiert ist. Bin gespannt ob somit morgen dann auch die zweite Auszahlung als ausstehend geführt wird und ob wirklich Geld ankommt.
Ich würde in dem Casino durchaus öfter spielen, wenn ich mir sicher sein kann, dass auch ausgezahlt wird, wenn man mal gewinnt.
Привіт, дякую за ваш опис досвіду, який все ще триває в казино. Що стосується ваших вилучень, я твердо вірю, що вони зрештою надійдуть і, сподіваюся, без додаткових проблем. Чи могли б ви повідомити нам, коли це станеться або коли у вас буде нова інформація про вашу справу?
У будь-якому випадку, я не можу не помітити, що казино має досить низький індекс безпеки та досить багато попереджень і працює без ліцензії. Ви це теж бачили? Я думаю, що я був би обережнішим щодо депозиту тут, і мені дуже цікаво, чи ваші зняття пройдуть і ви отримаєте свої гроші. Якщо вони не повідомлять нам. Я буду чекати.
Hello, thanks for your description of the experience which is still ongoing in the casino. As for your withdrawals, I firmly believe that they will eventually arrive and hopefully without any additional problems. Could you please update us when this happens or when you have any new information about your case ?
Anyway, I can't help but notice that the casino has a pretty low safety index and quite a few warnings and operates without a license. Have you seen that too ? I think I'd be more cautious about depositing here and I'm quite curious if your withdrawals will go through and you'll get your money. If they don't let us know. I'll be waiting.
Привіт, дякую за відповідь.
Статус першого зняття позначено як «завершено», другий все ще «в процесі», я оновлю, якщо матиму про це новини.
Я не знав, що вони мають підроблену ліцензію або взагалі не мають ліцензії, чесно кажучи, я просто використовував кілька безкоштовних ігор і вперше, коли мені вдалося зробити ставку та виграти максимальну суму, я просто спробував зняти, розумієте?
/редагувати: гроші від першого зняття були сьогодні на моєму банківському рахунку.
Статус другого виведення ще не змінився.
Hey there, thanks for your reply.
The status of the first withdrawal is now marked as "finished", the second one is still "in process", I will update if i have news on it.
I didn't know that they have a fake licence or no licence at all to be honest, i just used some free games and the first time i managed to wager and won the max amount i just tried to withdraw, you know?
/edit : The money from the first withdrawal was on my bank account today.
The second withdrawals status hasnt changed yet.
Минуло понад 3 тижні, відколи я наказав 2-е вилучення 20 листопада.
У той час як перше від 19 листопада було оброблено, друге все ще очікує на розгляд, хоча вони мають усі мої документи, і я кілька разів запитував у чаті, а також у службу підтримки поштою... Чат сказав, що вони передадуть це фінансовому відділу, служба підтримки поштою взагалі не відповідала.
що б ти порадив мені зробити?
It has been over 3 weeks now since the i ordered the 2nd withdraw on november 20th.
While the first one from november 19th was processed, the second one is still pending even though they have all my documents and i asked the livechat several times and the support via mail aswell...Chat said they would tell it to the finance department, mail support didnt answer at all.
what would you recommend me to do?
У цьому випадку я б рекомендував подати скаргу, тому що 3 тижні - це вже досить багато, я б сказав. Зробити це можна тут, за цим посиланням .
Чи є у вас ще якісь причини, окрім того, що каже служба підтримки, чому це зняття ще не оброблено? Тільки те, що вони передають його до фінансового відділу?
In this case I would recommend to file a complaint because 3 weeks are already quite a lot I would say. You can do so here on this link.
Apart from what support says, do you have any other reason why this withdrawal has not been processed yet ? Only that they're moving it to the finance department ?
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.