ФорумКазиноChachaBet Casino - загальне обговорення

ChachaBet Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

1 місяць тому від Ogb020
|
1180 переглядів 36 відповідей |
|
1 2
Додати публікацію
Amkamk
3 тиж. тому

Незважаючи на те, що індекс безпеки цього казино виглядає не дуже добре, давайте дамо їм шанс і дочекаємося результату вашої скарги.

Тримаю кулаки.🤞

Автоматичний переклад.
Romi
3 тиж. тому

Ми обоє знаємо, що вони не вирішать мою проблему, навіть я думаю, що вони проігнорують мене також на цій платформі та в скарзі. У них немає сорому і вони несправедливі.

на trustpilot вони кажуть гравцям, що вони є чесним казино, але ні! Найбільші шахраї. 7 тижнів чекав на відповідь і гроші, але нічого не отримав!!

Автоматичний переклад.
Amkamk
3 тиж. тому

Я б сказав, що довіряти TrustPilot або іншим попередньо оплаченим службам, орієнтованим на зворотний зв’язок, — це палиця з двома кінцями. Наша команда, наприклад, складається з чотирьох відданих членів, які намагаються схвалювати лише змістовні та надійні відгуки. Це неймовірно складне завдання саме по собі. А тепер уявіть, які відчуття ви отримуєте електронною поштою з пропозицією найкращих відгуків Trust Pilot за 100% прийнятною ціною. Я вважаю, що часи, коли було достатньо лише одного джерела інформації, закінчилися. Сьогодні потрібно витрачати години на перегляд, щоб врешті заплутатися через неузгодженість відповідної інформації. Виглядає погано. я з вами згоден.

З іншого боку, казино отримає простір для доведення своєї точки зору. Будемо сподіватися, що хтось із казино відгукнеться на цю можливість.

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Отже, я отримав своє перше зняття через 2 дні після запиту, і це було 500 євро з chachabet, так що це було добре, і я більше довіряв їм і вніс ще трохи грошей, щоб грати на них. Тепер я виграв більше і подав запит на зняття коштів 5 днів тому, але ще не отримав. Коли я зв’язався з VIP-менеджером, вони сказали, що вони не отримали деякі з моїх депозитів на свій банківський рахунок, і минуло більше тижня, відколи я надіслав їм ці конкретні депозити, і я також надіслав підтвердження всіх депозитів, які я надіслав, що вони були миттєво переведені з мого рахунку. Чи траплялося це й з іншими людьми? Це нормально чи вони просто виправдовуються? Я все ще сподіваюся, що вони надішлють його, тому я оновлю свій відгук, якщо отримаю його.

Автоматичний переклад.
monish
3 тиж. тому

Я кажу це щодня, ці хлопці шахраї, я чекаю понад 4000 євро протягом 7 тижнів

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Отже, я отримав своє перше зняття через 2 дні після запиту, і це було 500 євро з chachabet, так що це було добре, і я більше довіряв їм і вніс ще трохи грошей, щоб грати на них. Тепер я виграв більше і подав запит на зняття коштів 5 днів тому, але ще не отримав. Коли я зв’язався з VIP-менеджером, вони сказали, що вони не отримали деякі з моїх депозитів на свій банківський рахунок, і минуло більше тижня, відколи я надіслав їм ці конкретні депозити, і я також надіслав підтвердження всіх депозитів, які я надіслав, що вони були миттєво переведені з мого рахунку. Чи траплялося це й з іншими людьми? Це нормально чи вони просто виправдовуються? Я все ще сподіваюся, що вони надішлють його, тому я оновлю свій відгук, якщо отримаю його.

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Здається, у вашого постачальника платіжних послуг можуть бути проблеми.

Ви перевіряли безпосередньо в банку?

Спробуйте це зробити, і, сподіваюся, вони зможуть її вирішити.

Будь ласка, повідомляйте будь-які новини щодо цього.

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Я кажу це щодня, ці хлопці шахраї, я чекаю понад 4000 євро протягом 7 тижнів

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Що ж, у вашій скарзі я бачу, що, можливо, у вашій адресі електронної пошти була якась помилка. правильно?

Я сподіваюся, що це скоро буде вирішено.🤞

Ми чекатимемо на якийсь рух у вашій справі.

Автоматичний переклад.
Romi
3 тиж. тому

Я зв’язався з банком того самого дня, коли опублікував цю публікацію, і вони сказали, що ці конкретні транзакції були завершені миттєво. Я надіслав електронний лист VIP-менеджеру з підтвердженням, і вони сказали, що зв’яжуться зі своєю фінансовою командою та повідомлять мені оновлення, минуло 3 дні, але досі немає оновлень. 11 днів після цих операцій і 8 днів після мого запиту на зняття коштів. Коли я запитую їх про оновлення, вони просто відповідають, що немає іншого вибору, окрім як чекати. Я знову зв’яжуся з ними, щоб дізнатися, чи є від них оновлення.

Автоматичний переклад.
monish
3 тиж. тому

Зробіть це, будь ласка, і повідомте нам, якщо дізнаєтеся якісь новини. Ми тут почекаємо.

Автоматичний переклад.
Romi
3 тиж. тому

Вчора я попросив їх надати оновлену інформацію, і замість того, щоб відповісти на надісланий доказ того, що гроші списані з мого банківського рахунку, вони знову сказали те ж саме, що вони ще не отримали мої депозити, тому вони не можуть підтвердити моє зняття. Вони сказали мені на початку цієї проблеми, що якщо мій депозит буде в дорозі, вони зарахують його на мій рахунок, щоб я міг грати з кредитом. Тож я попросив їх надіслати мені підтвердження трансакції, оскільки вони могли зробити це, щоб не надати мені суму, яку я виграв за рахунок цих грошей. Депозит становив 170 євро, я виграв 2500 і попросив зняти 600. Мені здається, що це лише відмовки та затримки, вони завжди закінчують розмову одним і тим же виправданням: «Я звернуся до відповідного відділу, щойно отримаю відповідь від них, я дам вам знати!" а потім ніколи не відповідаю, доки я не запитаю їх про це, і це те саме знову і знову. Вони сказали, що вимагали доказів, тому я зараз їх чекаю. З тих пір минуло 24 години, і я буду продовжувати оновлювати тут, якщо з’явиться щось нове від них.

Автоматичний переклад.
monish
3 тиж. тому

Ми чекатимемо від вас оновлення, але якщо ви бачите, що воно справді нікуди не ведеться і лише поодинокими етапами, можливо, було б добре подати скаргу тут нашій команді. Сподіваюся, вони зможуть розслідувати це питання.🤔

Просто повідомляйте нам про будь-які новини, а потім вирішуйте, що робити далі.

Автоматичний переклад.
Romi
2 тиж. тому

Зараз я відкрию на вашому сайті скаргу проти них. Сьогодні я надав усі докази у світі, які вони просили мене надати щодо завершення зазначених транзакцій, і я також дав їм масові коди, які я сьогодні отримав від свого банку, щоб підтвердити, що гроші, які були внесені на депозит, дійшли до них. Тепер раптом одразу після того, як я надав їм доказ, 170 ЄВРО, на які я грав, щоб виграти 2500 ЄВРО, були повернуті на мій рахунок без жодного контексту чи повідомлення про це від Чачабета. Це було зроблено для того, щоб мені не довелося виводити гроші, які я виграв, граючи на їх веб-сайті. Безглузді шахрайства.

Автоматичний переклад.
monish
2 тиж. тому

Я бачу, що це стає все складнішим і складнішим, тому ви правильно вчинили, подавши скаргу сюди.

Будь ласка, дайте відповідь Томасу та надайте всю інформацію, яку йому потрібно знати, щоб рухатися вперед.

Сподіваюся, незабаром ми зможемо зв’язатися з казино та разом знайти найкраще вирішення цієї проблеми.

Ми чекатимемо тут на будь-які оновлення, і я тримаю за вас кулаки.🤞

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Мою проблему було вирішено, і казино повернуло мені 170 євро, а потім також видало суму в 1292 євро, яку я виграв через 14 днів. Сьогодні я також отримав ще 900 євро, на які я подав заявку 3 дні тому, я повністю втратив надію, що я отримаю гроші, які я виграв, оскільки я читав багато негативних речей про чачабет, але був дуже радий, коли я отримав те, що я втратив надію на. Я просто хотів оцінити казино, оскільки врешті-решт я дійсно отримав усі гроші. Я також дякую casinoguru за допомогу, коли гравці почуваються безпорадними та відчувають, що казино може бути несправедливим і не дати їм гроші. Дякую!

Автоматичний переклад.
monish
6 дн. тому

Ласкаво просимо, ми раді, коли гравці приходять із хорошими новинами, як ви, і вони можуть насолоджуватися своїми грошима. Ми завжди намагаємося допомогти якнайкраще, і навіть якщо це не завжди виходить, є багато випадків, подібних до вашого. Тож відтепер я сподіваюся, що ви матимете лише кращий досвід.

Я припускаю, що якби казино поводилося так і ви отримували більше коштів, ви продовжували б грати тут, чи не так?

Автоматичний переклад.
Jaro
5 дн. тому

Так, до тих пір, поки вони продовжують спілкуватися, продовжують своєчасно виводити мені кошти та будуть чесними в цілому, я продовжуватиму грати на їхньому сайті

Автоматичний переклад.
monish
5 дн. тому

Я вважаю, що це досить гарне резюме, і на вашому місці я б побачив це так само.

Я сподіваюся, що все буде добре, і ви продовжите добре проводити час у цьому казино.

Тим не менш, якщо щось трапиться знову, ми будемо тут, щоб допомогти вам, якщо це можливо.

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого