2 міс. тому
Тут ви можете обговорити ChachaBet Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
vip-відділ не має
відповідь. Чат у прямому ефірі пропонує зв’язатися з VIP-відділом, але я надіслав понад 100 електронних листів за останні 3 тижні, і ніхто не відповів. Це дуже погана послуга…
the vip department doesnt
answer. The live chat tells to contact the vip department but i have sent over 100 emails last 3 weeks and no one replied. This is very bad service…
Звучить недобре. Можливо, ми можемо чимось допомогти?
That doesn't sound well. Is there anything we could be of any help, perhaps?
Вони повністю мене ігнорують, мені потрібна допомога, щоб зв’язатися з VIP-відділом
They ignore me completely i need some help to get in contact with the vip department
вони уклали мирову угоду зі мною 5 тижнів тому, але після цього вони повністю ігнорують мене та не повертають мені гроші. Мені потрібна допомога від CasinoGuru або відповідь від казино
they make settlement agreement with me 5 weeks ago but after that they ignore me completely and dont refund my money. I want help from CasinoGuru or a reply from the Casino
Я бачу, що ви пишете з двох облікових записів, хоча ви та сама особа. Отже, ви подали свої скарги, і це одна з причин, чому вони отримали відмову.
Я вважаю, що наша група розгляду скарг пояснила вам, що ми не приймаємо скарги щодо ліцензій на казино.
Мені шкода, що казино не відповідає вам, але, на жаль, ми не можемо багато з цим зробити. Я сподіваюся, що ви зможете вирішити проблему з ними найближчим часом.
I can see that your are writing from two accounts even though you are the same person. So did you file your complaints, and that is one of the reasons they got rejected.
I believe that our complaint team has explained to you that we do not accept complaints regarding casino licenses.
I am sorry that the casino doesn't reply to you, but unfortunately we cannot do much about it. I hope that you will be able to resolve the issue with them shortly.
Привіт Ромі,
з ліцензіями проблем немає. Чачабет ігнорує
я повністю про мій відклик. Інших проблем немає. Ви можете запитати їх!! Вони ігнорують мене, щоб виплатити мої зняття. Ви як казиногуру можете допомогти мені в цьому, як і іншим гравцям
Hello romy,
there is no problem about licenses. Chachabet ignores
me completely about my withdraw. There is no problem else. You can ask them!! They ignore me to pay out my withdraw. You as casinoguru can help me with this like what you do to other players
Наша група розгляду скарг уже пояснила вам, що, на жаль, у вашому випадку вони нічого не можуть зробити. я правий?
Іноді у нас також зв'язані руки, і ми не можемо нікуди рухатися.
Our complaint team already explained to you that unfortunately, in your case, there is nothing much they can do. Am I right?
Sometimes also our hands are tied and we can't move anywhere.
Можливо, буде корисно, якщо ChaChabet зможе відповісти на цю публікацію в цьому обговоренні
Maybe it will helpfull if ChaChabet can response on this post in this discussion
ЦЕ НАЙБІЛЬШІ ШАХРАЇ СВІТУ КАЗИНО!!! Я ЩОДНЯ НАДСИЛАВ ЕЛЕКТРОННІ ПОСИЛАННЯ ДО VIP-ВІДДІЛУ, А СЬОГОДНІ В ЛІВЕЧАТІ МЕНІ ПОВІДОМИЛИ, ЩО МОЯ ЕЛЕКТРОННА ПОШТА ЗАБЛОКУВАНА!.
ТЕПЕР МЕНЕ ЗАБЛОКУВАНО ОБЛІКОВИЙ ЗАПИС І НЕ ПОВЕРНЕННЯ КОШТІВ І НЕМАЄ КОНТАКТУ. ВОНИ ПОГОДЖУЮТЬСЯ СПЛАТИТИ ПОВЕРНЕННЯ КОШТІВ 6 ТИЖНІВ ТОМУ ЗА МІСЬКОЮ УГОДОЮ, АЛЕ ЩО Я КАЖУ, НІ ПОВЕРНЕННЯ НЕМАЄ КОНТАКТІВ І ЗАБЛОКУВАНОЇ ЕЛЕКТРОННОЇ ПОШТИ ТА ОБЛІКОВОГО ЗАПИСУ ГРАВЦЯ!!
@chachabet казино! Приходьте з рішенням якнайшвидше!!!
THESE ARE THE BIGGEST SCAMMERS OF THE CASINO WORLD!!! I SENT DAILY EMAILS TO THE VIP DEPARTMENT AND TODAY IN THE LIVECHAT THEY TELL ME THAT MY EMAIL IS BLOCKED!.
NOW I HAVE A BLOCKED ACCOUNT AND NO REFUND AND NO CONTACT. THEY ACCEPT TO PAY A REFUND 6 weeks AGO WITH SETTLEMENT AGREEMENT BUT WHAT I SAY NO REFUND NO CONTACT AND A BLOCKED EMAIL AND PLAYER ACCOUNT!!
@chachabet casino! Come with an solution asap!!!
Тут та сама проблема.. вони не виплачують мої гроші, справді це маленькі хлопчики…🤣
Here the same problem.. they dont pay out my withdraw really these are little boys…🤣
З моєї точки зору, цілком очевидно, що казино не відповідатиме вам у цій темі, оскільки таких ситуацій ніколи не траплялося. Не соромтеся перевірити нитку. Представника казино немає, щоб відповісти на ваші повідомлення. Тому я сильно боюся, що ваші вимоги тут марні. Відверто кажучи, те ж саме можна сказати щодо нашої підтримки в цьому питанні.
мені шкода
From my perspective, it's pretty obvious the casino won't respond to you in this thread since such situations have never occurred so far. Feel free to check the thread. The casino representative is not present to address your posts. Thus, I fear strongly that your demands go in vain here. Frakly, the same can be added regarding our support in this matter.
I'm sorry.
Привіт,
можливо, ми хоча б спробуємо тобі допомогти. Будь ласка, чому вам заборонено знімати кошти з цього казино?
Дайте більше інформації, і хто знає - можливо, вам пощастить.
ми тут
Hi there,
perhaps we can at least try to help you. Why yo are not allowed to withdraw from this casino, please?
Give more information, and who knows - you might have a lucky day.
We are here.
Це добре, що ваша скарга розглядається нашою командою. Сподіваюся, незабаром ми зможемо зв’язатися з казино та дізнатися більше деталей щодо цієї проблеми.
У вас випадково є якісь оновлення?
That is good that your complaint is looked after by our team. Hopefully soon we'll be able to contact the casino and learn some more details regarding this issue.
Do you have any updates, by any chance?
нічого.. я надсилав понад 20 електронних листів на день, але жодної відповіді
nothing.. i sent over 20 emails a day but no answer
Хм, здається, це не найкраща стартова позиція. З іншого боку, для песимізму ще зарано. Вашу скаргу було передано спеціалісту, і, з моєї точки зору, незабаром казино буде запрошено приєднатися до скарги, щоб пояснити свої дії.
Спробуйте бути терплячими. Звичайно, не соромтеся ділитися своїми думками.
Hm, does not seem like the best starting position. On the other hand, it is too early for pessimism. Your complaint has been forwarded to a specialist, and from my perspective, the casino will soon be invited to join the complaint in order to explain its actions.
Try to stay a bit more patient. Don't hesitate to share your thoughts, of course.
Ці хлопці найбільші шахраї, Радка, повір мені. подивіться на Trustpilot або інших форумах, це Старий Лалабет із групи Casbit. Усі облікові записи від Lalabet також працюють на ChaChaBet.
These guys are the biggest scammers ever Radka, Believe me. look on trustpilot or other forums, They are the Old Lalabet from the Casbit group. All the accounts from Lalabet works also on ChaChaBet.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.