ФорумКазиноChachaBet Casino - загальне обговорення

ChachaBet Casino - загальне обговорення

1 місяць тому від Ogb020
|
1166 переглядів 36 відповідей |
|
1 2
Додати публікацію
1 місяць тому
Тут ви можете обговорити ChachaBet Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
1 місяць тому

vip-відділ не має

відповідь. Чат у прямому ефірі пропонує зв’язатися з VIP-відділом, але я надіслав понад 100 електронних листів за останні 3 тижні, і ніхто не відповів. Це дуже погана послуга…

Автоматичний переклад.
Ogb020
1 місяць тому

Звучить недобре. Можливо, ми можемо чимось допомогти?

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

так, можливо, ви можете зв’язатися з казино та попросити їх допомогти вирішити проблему

Автоматичний переклад.
Romi
1 місяць тому

Вони повністю мене ігнорують, мені потрібна допомога, щоб зв’язатися з VIP-відділом

Автоматичний переклад.
Romi
1 місяць тому

ти можеш зв'язатися з ними?

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

вони уклали мирову угоду зі мною 5 тижнів тому, але після цього вони повністю ігнорують мене та не повертають мені гроші. Мені потрібна допомога від CasinoGuru або відповідь від казино

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Привіт, OZoz і Ogb020 .

Я бачу, що ви пишете з двох облікових записів, хоча ви та сама особа. Отже, ви подали свої скарги, і це одна з причин, чому вони отримали відмову.

Я вважаю, що наша група розгляду скарг пояснила вам, що ми не приймаємо скарги щодо ліцензій на казино.

Мені шкода, що казино не відповідає вам, але, на жаль, ми не можемо багато з цим зробити. Я сподіваюся, що ви зможете вирішити проблему з ними найближчим часом.



Автоматичний переклад.
Romi
1 місяць тому

Привіт Ромі,


з ліцензіями проблем немає. Чачабет ігнорує

я повністю про мій відклик. Інших проблем немає. Ви можете запитати їх!! Вони ігнорують мене, щоб виплатити мої зняття. Ви як казиногуру можете допомогти мені в цьому, як і іншим гравцям

Автоматичний переклад.
OZoz
1 місяць тому

Наша група розгляду скарг уже пояснила вам, що, на жаль, у вашому випадку вони нічого не можуть зробити. я правий?

Іноді у нас також зв'язані руки, і ми не можемо нікуди рухатися.

Автоматичний переклад.
Romi
1 місяць тому

Можливо, буде корисно, якщо ChaChabet зможе відповісти на цю публікацію в цьому обговоренні

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

ЦЕ НАЙБІЛЬШІ ШАХРАЇ СВІТУ КАЗИНО!!! Я ЩОДНЯ НАДСИЛАВ ЕЛЕКТРОННІ ПОСИЛАННЯ ДО VIP-ВІДДІЛУ, А СЬОГОДНІ В ЛІВЕЧАТІ МЕНІ ПОВІДОМИЛИ, ЩО МОЯ ЕЛЕКТРОННА ПОШТА ЗАБЛОКУВАНА!.


ТЕПЕР МЕНЕ ЗАБЛОКУВАНО ОБЛІКОВИЙ ЗАПИС І НЕ ПОВЕРНЕННЯ КОШТІВ І НЕМАЄ КОНТАКТУ. ВОНИ ПОГОДЖУЮТЬСЯ СПЛАТИТИ ПОВЕРНЕННЯ КОШТІВ 6 ТИЖНІВ ТОМУ ЗА МІСЬКОЮ УГОДОЮ, АЛЕ ЩО Я КАЖУ, НІ ПОВЕРНЕННЯ НЕМАЄ КОНТАКТІВ І ЗАБЛОКУВАНОЇ ЕЛЕКТРОННОЇ ПОШТИ ТА ОБЛІКОВОГО ЗАПИСУ ГРАВЦЯ!!


@chachabet казино! Приходьте з рішенням якнайшвидше!!!

Автоматичний переклад.
OZoz
1 місяць тому

Тут та сама проблема.. вони не виплачують мої гроші, справді це маленькі хлопчики…🤣

Автоматичний переклад.
OZoz
1 місяць тому

З моєї точки зору, цілком очевидно, що казино не відповідатиме вам у цій темі, оскільки таких ситуацій ніколи не траплялося. Не соромтеся перевірити нитку. Представника казино немає, щоб відповісти на ваші повідомлення. Тому я сильно боюся, що ваші вимоги тут марні. Відверто кажучи, те ж саме можна сказати щодо нашої підтримки в цьому питанні.

мені шкода

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Тут та сама проблема.. вони не виплачують мої гроші, справді це маленькі хлопчики…🤣

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Привіт,

можливо, ми хоча б спробуємо тобі допомогти. Будь ласка, чому вам заборонено знімати кошти з цього казино?

Дайте більше інформації, і хто знає - можливо, вам пощастить.

ми тут

Автоматичний переклад.
Radka
1 місяць тому

Моя скарга розглядається, дякую..

Автоматичний переклад.
Amkamk
4 тиж. тому

Це добре, що ваша скарга розглядається нашою командою. Сподіваюся, незабаром ми зможемо зв’язатися з казино та дізнатися більше деталей щодо цієї проблеми.

У вас випадково є якісь оновлення?

Автоматичний переклад.
Romi
4 тиж. тому

нічого.. я надсилав понад 20 електронних листів на день, але жодної відповіді

Автоматичний переклад.
Amkamk
4 тиж. тому

Хм, здається, це не найкраща стартова позиція. З іншого боку, для песимізму ще зарано. Вашу скаргу було передано спеціалісту, і, з моєї точки зору, незабаром казино буде запрошено приєднатися до скарги, щоб пояснити свої дії.

Спробуйте бути терплячими. Звичайно, не соромтеся ділитися своїми думками.

Автоматичний переклад.
4 тиж. тому

Ці хлопці найбільші шахраї, Радка, повір мені. подивіться на Trustpilot або інших форумах, це Старий Лалабет із групи Casbit. Усі облікові записи від Lalabet також працюють на ChaChaBet.

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого