Привіт! Добрий ранок.
Минуло кілька тижнів, а мені ніхто не відповів. Ставки в основному робилися в онлайн-казино. Як я зазначав, обліковий запис було закрито в односторонньому порядку та без попередження.
Я не знаю, що вони мають на увазі, коли подають ще одну скаргу, у цій історії все з’являється.
Висновок полягає в тому, що CBet вкрав у мене понад 4000 доларів, закрив мій обліковий запис і чат (як я міг, фотографія вище заблокувала мене, а електронні листи, які відповідають, завжди є однаковими відповідями).
Я читав кілька користувачів, і з ними сталося те саме (не знаю, чи було це виправдано, але в моєму випадку це була єдина платформа, яка мене заблокувала).
Шановний, у них є все моє минуле, ви можете попросити історію моїх ставок, і в цьому немає нічого незвичайного, 90% моїх ігор було в казино і 10% у спорті (наскільки я пам’ятаю, значна частина моїх програшів була у спорті ).
Чи можете ви сказати мені, якщо ви допоможете мені вирішити це?
Hello! Good morning.
It's been a few weeks and no one gave me an answer. The bets were mainly in online casino. As I indicated, the account was closed unilaterally and without notice.
I don't know what they mean by filing another complaint in the story above everything appears.
The conclusion is that CBet stole more than $4,000 from me, closed my account and the chat (as I could, the photo above blocked me and the emails that respond are always the same answer).
I was reading several users and the same thing has happened to them (I don't know if it was justified, but in my case it was the only platform that blocked me).
Dear, they have all my background, you can ask for a history of my bets and there is nothing abnormal, 90% of my game was in casino and 10% in sports (as far as I remember a large part of my losses were sports).
Can you tell me if you help me solve this?
Hola! Buenos días.
Han pasada algunas semanas y nadie me dio una respuesta. Las apuestas principalmente fueron en casino en línea. Como indiqué la cuenta la cerraron unilaterlalme y sin aviso.
No se a que se refieren con que vuelva a presentar otra queja en la historia de más arriba aparece todo.
La conclusión es que CBet me robó más de U$4.000, cerró mi cuenta y el chat (como pude la foto más arriba me bloqueó y los correos que responden es siempre la misma respuesta).
Estuve leyendo y a varios usuarios les ha pasado lo mismo (no se si habrá sido en forma justificada, pero en mi caso ha sido la única plataforma que me bloqueó).
Estimados tienen todos mis antecedentes, puedes pedir historia de mis apuestas y no hay nada anormal, el 90% de mi juego fue en casino y el.10% en deporte (que por lo que recuerdo gran parte de mis perdidas fueron deportivas).
Me pueden indicar si ustedes ayudan a resolver esto?
Автоматичний переклад.