ФорумКазиноCassinia можливе шахрайство?

Cassinia можливе шахрайство? (Сторінка 2)

5 міс. тому від javierlaura1977
|
1993 переглядів 28 відповідей |
|
1 2
Додати публікацію
jcamscams
3 міс. тому

Ось чому я рекомендував вам подати нам скаргу, і ми спробуємо вам допомогти, якщо ви не знаєте, як діяти далі. Продовжуйте, якщо ви думаєте, що не знаєте, що робити, і казино вам не допомагає, і ви не знаєте, коли ви отримаєте гроші. Я не хотів би опинитися в такій самій ситуації, як ви, але, можливо, ми можемо вам допомогти.

Що ти сказав ?

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Привіт ще раз, я знову розмовляв зі службою обслуговування клієнтів, і вони сказали мені те саме, що й інші рази, що вони намагатимуться допомогти, дотримуватись термінів від 3 до 5 днів. Словом, я зробив висновок, що вони з мене сміються. Я іспанець, а вони на Кюрасао, я не можу поїхати туди, щоб отримати свої гроші. Крім того, вони не платять податки в Іспанії, не підпадають під LODJ і не платять іспанським гравцям. Я взяв гроші, зіграв, звичайно, розважився, закрив рахунок і зрозумів, що потрапив в інтернет-пастку. Ми думаємо, що ми розумні, але це джунглі, де є всілякі перешкоди, і ми падаємо, тому що нам доводиться впасти в деякі. Я щасливий, тому що цей кошмар закінчився. Мені не вдалося зібрати законний приз у 500 євро за 16 днів... Але з мене більше не візьмуть ні цента, і я буду тут, щоб нагадати всім, хто така CASINIA.


Дякую

Автоматичний переклад.
jcamscams
3 міс. тому

Шкода, що ви не спробували попросити нас про допомогу. Я думав, що тобі буде добре, і ти нічого за це не віддаси. Ми могли б спробувати зв’язатися з казино, і, можливо, ваші гроші окупилися б. На жаль, якщо ви його втратили, робити нічого. Мені шкода, що все так закінчилося, і я знаю, чому ти так почуваєшся і вирішив назавжди покинути це казино.

Я сподіваюся, що у вас гарне майбутнє, і не забувайте, що якщо у вас виникнуть проблеми, зв’яжіться з нами, і ми спробуємо вам допомогти. 😉

Автоматичний переклад.
Jaro
2 міс. тому

Привіт, мої нерви на межі.

Ви можете мені допомогти?

Автоматичний переклад.
avatar1973
2 міс. тому

Привіт!

Я відповів тобі щойно. Відвідайте іншу тему 👈, будь ласка

Чесно кажучи, ми даємо казино достатньо часу для вирішення проблем, перш ніж наші фахівці зі скарг втрутяться. Можливо, ви знайомі з функцією скарги?

Дайте нам знати, ми хочемо пояснити далі, якщо ви зацікавлені.


Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Привіт, чекаю виведення 70 євро 10 днів. Я здивований часом очікування, оскільки інші казино платять максимум 2 дні.

Я постійно пишу і не маю відповіді, що вже погоджено, але є затримки з виплатами.

Я дуже засмучений, читаючи інші коментарі про те, що минуло більше двох тижнів, а вони не виплачені.

Якщо кому платили, пишіть.

Автоматичний переклад.
roengames777
2 міс. тому

Чи повністю підтверджено ваш обліковий запис у цьому казино, і чи було у вас раніше там успішне зняття коштів?

Зазвичай ми даємо казино 14 повних днів, щоб продовжити виведення коштів, особливо якщо також потрібно виконати перевірку.

Якщо ви бачите, що ніякого руху немає, будь ласка, повідомте нам, і ми спробуємо втрутитися після закінчення періоду часу.

Автоматичний переклад.
Опубліковано holayadios782 видалено
учора

Привіт, хтось на цьому форумі може сказати мені, чи Casina коли-небудь платила вам?

Автоматичний переклад.
djdjejejcx
учора

Я вже відповів вам тут, у цій темі, давайте продовжимо розмову там: https://casinoguru-en.com/forum/casinos/casinia-casino---general-discussion/9#post-145014

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого