ФорумКазиноCassinia можливе шахрайство?

Cassinia можливе шахрайство?

3 міс. тому від javierlaura1977
|
1509 переглядів 26 відповідей |
|
1 2
Додати публікацію
3 міс. тому

Хтось може сказати мені, чи вдалося йому повернути гроші в Casinia? Я тиждень чекав на відшкодування 190 і завжди ту саму відповідь

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Чи знаєте ви когось, хто отримає відшкодування від Casinia?

Автоматичний переклад.
JorgeVicente7
3 міс. тому

Не знаю, але я тиждень чекаю 190 євро і не розумію, чи це шахрайство, як ця кімната була відкрита роками? Якщо хтось може допомогти мені з тим, що робити, я буду вдячний.

Автоматичний переклад.
javierlaura1977
3 міс. тому

Я перевірив, і казино належить Rabidi, групі, на яку я останнім часом бачу скарги щодо повільної перевірки та повільних виплат, але в усіх їхніх казино вони мають досить хороший рейтинг, і більшість скарг зазвичай вирішуються на користь казино. користувача. Ваш обліковий запис підтверджено? Ви вже знімали кошти раніше?

Автоматичний переклад.
SunsetGaze
3 міс. тому

Це мій перший ретрит

Автоматичний переклад.
SunsetGaze
3 міс. тому

Мені здалося дивним, що вони не запитують банківський Iban, тільки з тією картою, на яку я можу грати

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Чи знаєте ви когось, хто отримає відшкодування від Casinia?

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Привіт,

Перше, що я хочу зазначити, це те, що ми надаємо казино 14 повних днів для роботи, особливо з першим вилученням. У зв’язку з цим, я думаю, що є достатньо часу, щоб розібратися з відшкодуванням. Натомість я б сказав, що краще зосередитися на повному проходженні KYC.

Можливо, ви знаєте, що зараз викликає проблему?

Я все ще не зовсім впевнений, чи хочете ви зняти кошти чи відшкодувати їх. Не могли б ви повідомити мене, будь ласка?


У будь-якому разі я переглянув останні відгуки користувачів про Casinia Casino, не соромтеся зробити те саме тут 👈, можливо, ви знайдете щось, що варто перевірити.

Змінено автором 3 міс. тому
Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Привіт, я хочу зняти гроші, і вони завжди кажуть мені те саме, що я буду в черзі, щоб заплатити, що у них можуть бути технічні проблеми, але будьте впевнені, що це безпечна кімната, але, звичайно, я бачу коментарі людей і ні довше я знаю, що думати, поки що я почекаю 14 днів, і ви вже дасте мені ідеї, що мені робити

Автоматичний переклад.
Radka
3 міс. тому

Я хочу відкликати своє відкликання, тому більше тижня роблю ще одну перевірку, подивимося, чи зрушить керівництво через 14 днів, а мені ще кажуть, що це займає 3-5 робочих днів.

Автоматичний переклад.
javierlaura1977
3 міс. тому

Щоб зробити депозит, вам потрібна лише картка, і я завжди казав, що робити депозити за допомогою карток у казино легко, що складно та повільно, так це виводити гроші в банк із казино, тому я завжди рекомендую використовувати електронний гаманець або криптовалюти, багато іншого простіше і менш складно для казино платити за допомогою цих методів. Як сказала Радка, зосередьтеся на проходженні верифікації та співпраці з усіма документами, які потрібні казино, оскільки це ваше перше зняття коштів, яке їм потрібно для перевірки вашого облікового запису, це може бути дуже повільно, але якщо з вашим обліковим записом немає аномалій, вони зрештою зроблять це платити вам після перевірки

Автоматичний переклад.
SunsetGaze
3 міс. тому

Дякую за інформацію, але вони вже заплатили мені у формі негайного платежу на картку, з якої я зробив депозит

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Я бачу, що розмова розгортається в цій офіційній темі казино , тож продовжимо там. Що ти сказав?

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Гаразд, немає проблем

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Привіт, доброго ранку всім, у мене двічі зняття по 500 переказом і 400 на картку, і вони завжди кажуть мені те саме, майже 3-5 днів, це пахне крадіжкою та шахрайством. У мене більше 150 скріншотів чатів. Я боюся, що мені доведеться повідомити про це. це ганьба

Автоматичний переклад.
jomaries77
3 міс. тому

Привіт,

Що вони тобі постійно говорять? З нашої точки зору, це найважливіша частина.

Чесно кажучи, я б спробував трохи заспокоїтися. Кілька днів цілком нормальні. Як на мене, це здається невеликою затримкою. Поки що не потрібно розкидати про «крадіжки» та «шахрайство». Поділіться наданим поясненням.

Ви можете так зробити?

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

file Сьогодні 2 серпня. Як ви можете бачити на знімку екрана, я подав запит на повернення 500 євро 22 липня, у понеділок опівдні. Спочатку сказали 3-5 робочих днів. На 5 день сказали не хвилюватися, це нормально. Коли пройшло 10 число сказали кінець місяця і поспішають з великою кількістю платежів, тепер 12 число не заплатили і не схвалили платіж кажуть терміново... Виправдання кожного разу, коли я задаю їм запитання, платити такі маленькі гроші... Я зайшов на цей сайт. Я вносив кілька разів на загальну суму, набагато більшу за цю суму. Це кошмар. Найгірший досвід оплати за все моє життя, навіть гірший, ніж Bwin.

Автоматичний переклад.
jcamscams
2 міс. тому

Привіт! Ми даємо казино 14 днів, щоб вирішити проблему зняття грошей і все, що з цим пов’язано. Тому, якщо ви не отримуєте свої гроші, а казино все ще переслідує вас, обов’язково повідомте нам, і ми спробуємо вам допомогти.

Але хіба вони також не сказали вам конкретну причину, чому ви чекаєте, якщо вам не потрібно бути терплячим? У мене теж урвався б терпець, якби я сказав правду в такому випадку.

Отже, якщо час, який я згадав, мине, ви можете подати нам скаргу, і наша команда спробує допомогти.

Ви можете знайти посилання тут.⬅️

Дайте мені знати, якщо щось зміниться.

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Кілька днів тому я опублікував пост. Вони 12 днів виправдовували мене, щоб затримати виплату 500 євро. Я виклав скріншот. Сьогодні минуло 14 днів. Я зайшов у Casinia, і вони не тільки не схвалили платіж, але й повернули його на рахунок, не надіславши мені сповіщення чи електронного листа з поясненням. Я звернувся до служби підтримки клієнтів. Людина, яка мені допомагала, була дуже доброю. Він залишив мене чекати, поки він досліджував більше 10 хвилин, але зрештою повернувся. Я не міг пояснити, що сталося. І я також не міг пояснити, чому вони нічого не пояснили електронною поштою. Гроші повернулися на рахунок, і єдине, що вони мені сказали, це знову подати запит на зняття, і це буде оброблено через 3-5 днів... Я відповів, що не згоден, і вони сказали мені зв’язатися з ними знову завтра, понеділок. І це лише за 500 євро. filefile

Автоматичний переклад.
jcamscams
1 місяць тому

Тоді я б дійсно подумав про те, щоб подати скаргу. Я опублікував посилання у своїй попередній відповіді. Я думаю, що це досить багато часу, щоб казино вивело готівку, і якби ви не подивилися на рахунок казино, ви б не знали, що зняття було відхилено. Особливо якщо для цього немає причин, то це не найпрофесійніша поведінка з їхнього боку.

Як ти думаєш, будеш подавати скаргу? 🤔

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Що ж, після сьогоднішнього дня я не маю надії отримати гроші. Тепер служба обслуговування клієнтів каже, що зняття можна скасувати без будь-яких пояснень. Вони кажуть, що я повинен запросити нове виведення через 15 днів після попереднього і почекати ще 3-5 робочих днів. Почати все заново. Все це для того, щоб стягнути таку невелику суму грошей

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого