Привіт,
Перше, що я хочу зазначити, це те, що ми надаємо казино 14 повних днів для роботи, особливо з першим вилученням. У зв’язку з цим, я думаю, що є достатньо часу, щоб розібратися з відшкодуванням. Натомість я б сказав, що краще зосередитися на повному проходженні KYC.
Можливо, ви знаєте, що зараз викликає проблему?
Я все ще не зовсім впевнений, чи хочете ви зняти кошти чи відшкодувати їх. Не могли б ви повідомити мене, будь ласка?
У будь-якому разі я переглянув останні відгуки користувачів про Casinia Casino, не соромтеся зробити те саме тут 👈, можливо, ви знайдете щось, що варто перевірити.
Hey there,
the first thing I want to mention is that we allow casinos 14 full days to proceed, especially with a first withdrawal. In that regard, I think there is enough time to deal with the refund. Instead, I'd say it's better to focus on passing the KYC in full.
Do you perhaps know what's currently causing the problem?
I'm still not pretty sure whether you seek withdrawal or refund, could you let me know, please?
Anyway, I browsed the latest user reviews on Casinia Casino, feel free to do the same here 👈, you may find something worth checking out.
Змінено автором 6 міс. тому
Автоматичний переклад.