ФорумКазиноCasoo Casino - загальне обговорення

Casoo Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

3 р. тому від micksantoso
|
7991 переглядів 32 відповідей |
|
1 2
Додати публікацію
Brillon
3 р. тому

Звичайно, було б набагато кращим досвідом, якби ви отримали попередження або якщо в гру взагалі не можна було грати, поки на вашому рахунку є бонусні гроші. Я вважаю, що найкращі казино повинні це реалізувати. На жаль, так не працює бізнес в онлайн -казино. Насправді можливо, що ви порушували ТК і в іншому казино, але оскільки ви не виграли там, вони не перевірили вашу історію ігор і не знайшли її там.

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Я вношу 50 євро, щоб грати з першим бонусним депозитом. Коли я закінчив робити ставки, мій баланс становив 955 євро. Я зіграв лише (!) один спін випадково з 2,40 €, коли мій баланс становив близько 850 €, а ставки становили близько 60-70%. Я повторюю ОДИН оберт випадково, тому що грав на телефоні. (Максимальна дозволена ставка становить 2 євро). Коли я зняв кошти після того, як попросив службу підтримки сказати мені, чи все гаразд, наступного дня зняття було скасовано, і мій баланс був спочатку 0 євро, а потім 50 євро з 955 євро.

Мені сказали, що я перевищив максимальну дозволену ставку для бонусних ставок, і мій останній депозит було повернуто на мій ігровий баланс.

Я відчуваю, що вони мене вкрали. Це так несправедливо.

Мені потрібна ваша допомога, тому що я все зробив правильно, і я не можу повірити, що це обертання справді на щось вплинуло.

(У мене є скріншоти всього.)

Автоматичний переклад.
Anonymized623
11 міс. тому

Привіт, мені шкода, що ти потрапив у таку неприємну ситуацію. Що стосується максимальної ставки, то я хотів би пояснити, як ми на це дивимося: правило максимальної ставки є фактично галузевим стандартом, як і те, що казино має право конфіскувати виграш гравця з бонусної гри після порушення цього правила . Ми вважаємо за краще не суперечити галузевим стандартам, караючи казино, які час від часу використовують правило максимальної ставки проти гравців.

З іншого боку, ми вважаємо, що це правило має застосовуватися на рівні програмного забезпечення, тобто програмне забезпечення або веб-сайт казино не повинні дозволяти гравцям робити ставки, вищі за ліміт. Це одна з наших вимог до «чесних і безпечних казино».

Якщо програмне забезпечення неможливе, кожен випадок слід розглядати окремо , щоб покарати лише гравців, які свідомо й систематично порушували правило, щоб отримати перевагу.

У цьому випадку я рекомендую вам подати скаргу тут, за цим посиланням, і наша команда спробує вам допомогти.

Дайте мені знати, якщо ви за це.

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Я зареєструвався в січні в цьому казино, заплатив 5000 євро (5x1000), але потім 8 днів тому я виграв 40 000 євро і спробував зняти гроші, а потім отримав повідомлення, що потрібна перевірка гри.


тим часом я виграв загалом 200 000 євро, а казино все ще перевіряє ігри.. тепер я трохи хвилююся з приводу цих намірів.


Чи є люди, яким вдалося виплатити великі суми?


Вони вже підвищили мій ліміт виведення з 5 тис. до 7,5 тис. на день і з 15 тис. до 22,5 тис. на тиждень і з 30 тис. до 45 тис. на місяць.


Але протягом 8 днів вони не обробляли жодного зняття, перш ніж я кілька разів знімав 3 або 4 рази по 5000 євро, можливе максимальне зняття на день, і гроші були протягом кількох годин на моєму банківському рахунку

Змінено автором 8 міс. тому
Автоматичний переклад.
8 міс. тому

купити бонус на покупку за максимальною ставкою, як-от 4600 євро, зі ставкою на спін 46 євро – це порушення? Гадаю, не тому, що це можливо, і це варіант.. єдине, що я вдарив через тиждень x2200, x1350, x1150, x850, x820, x680, x550. Крім того, максимальна ставка в 49 євро, зроблена без бонусного депозиту. Загалом я виграв понад півмільйона євро, але виграші та програші тривають, доки не досягне 40 тис., майже програє до 10 тис., потім повертається до 60 тис., програє до 23 тис. до 200 тис.


Я не можу уявити, що це заборонено, все, що я знаю, якщо ви вносите депозит із активним бонусом, ніж існують правила. Але я ніколи не вибираю бонус, завжди вношу бонус безкоштовно, для таких ситуацій.. одного разу я виграв з бонусними грошима в 300 євро 12 000 євро, а потім отримав лише 900 євро

Автоматичний переклад.
Upheavel
8 міс. тому

Не дивно, що казино іноді потребує додаткової перевірки, особливо коли мова йде про більші суми. Скільки саме ви зараз чекаєте на виведення, коли відправили запит?

Якщо ви не грали з жодними бонусами, як ви сказали, не варто хвилюватися. Ви завжди можете спробувати звернутися до служби підтримки, якщо у вас виникнуть запитання щодо максимальної ставки, вони зможуть дати вам усі відповіді. Якщо ви відчуваєте, що вам потрібно наше втручання, повідомте нам, будь ласка, і ми постараємося це зробити. Я чекаю вашої відповіді тут.

Автоматичний переклад.
Romi
8 міс. тому

Я надсилаю запит 9 днів тому, але тоді там сказано, що спочатку потрібна перевірка гри та аналіз. Вони також сказали мені, що це не займе більше 7 днів, також це зазначено в їхніх T&C. Раніше я мав успішні зняття 5000 євро 2 або 3 рази з іншими виграшами, і депонування відбувалося протягом кількох годин.


У мене таке відчуття, що вони затрималися, тому що зазвичай, коли я виграю, я знову втрачаю гроші, але цього разу я продовжував вигравати і вигравати.. кожного разу, коли я не міг зняти гроші, я думав, що добре, ми граємо з 10 000, і в підсумку подвоював гроші, доки я досяг 200 000.. але я не розумію, навіть якщо доведеться платити, чи не тому, що постачальник ігор платить це врешті-решт, а не казино? Або я помиляюся? Я грав у різні ігри, більшість з яких були прагматичними: sweet bonanza, big bass splash, gates of olympus.


і, можливо, це найкраще, якщо казиногуру втрутиться в це, але я боюся, що це сповільнить процес

Автоматичний переклад.
Upheavel
7 міс. тому

Ну, 9 днів, не забудьте не зарахувати вихідні, правда? Зазвичай це робочі дні, принаймні в більшості випадків. Цього разу, ймовірно, їм потрібно зробити додаткові перевірки, і тому, на мою думку, це забирає більше часу.

Просто, будь ласка, не робіть неправильних висновків, це не допоможе вашій справі, насправді, не кажучи про ваше самопочуття. Вам так не здається? Я не експерт у тому, як саме це працює між казино та постачальниками ігор, однак, на мій погляд, гравцям платить казино.

Також я не думаю, що, подавши скаргу, ви сповільните процес, однак я залишаю все на ваш розсуд. Наша команда буде готова, коли ви відчуєте, що наша допомога дійсно потрібна. Будь ласка, тримайте нас у курсі будь-яких новин щодо цієї проблеми.🙏

Автоматичний переклад.
Romi
7 міс. тому

Так, дякую, так, поки що я просто почекаю і дам їм потрібний час.. Я також перестав грати, тому що якщо я знову виграю x5000 або більше 10k, що легко, коли ви граєте обертання 4900e. А далі перевірка тільки подовжується..


буду тримати вас в курсі подій

Автоматичний переклад.
Upheavel
7 міс. тому

Якщо я можу додати свою точку зору, ви мені здаєтеся найкращим гравцем. Я кажу це тому, що казино, як правило, більше зацікавлені в таких іграх просто через вищі суми на кону.

Поки що я б не нервував, це цілком нормальний крок казино в подібних ситуаціях.

Бажаю вам швидких перевірок, і ще якнайшвидшого зняття! Якщо вам щось знадобиться або є оновлення, ми тут для вас.


Автоматичний переклад.
Radka
7 міс. тому

Я розумію, і це теж те, про що я думаю, але вони зайшли занадто далеко. Моє перше зняття з 11 березня, я думаю, вони кажуть, що максимум 7 днів для перевірки, це вже минуло, а потім вони кажуть так, але ви виграли пізніше, і це потрібно бути перевіреним, добре, але як щодо виграшів до того, як його слід було перевірити, і я вже повинен мати повідомлення про це, якщо він виправляє виграші та виплачує мої кошти. Я думаю, що це просто фігня

Змінено автором 7 міс. тому
Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Перші 5000 було внесено на мій банківський рахунок.. Мені було неприємно чекати, але зараз це починає виглядати добре.


отримав електронний лист про те, що ігрові перевірки виконано та правильні виграші

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Перші 5000 було внесено на мій банківський рахунок.. Мені було неприємно чекати, але зараз це починає виглядати добре.


отримав електронний лист про те, що ігрові перевірки виконано та правильні виграші

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Чудові новини, бачите, іноді вам просто потрібно трохи терпіти. Я радий, що у вас є гроші на вашому рахунку, і я твердо вірю, що більше грошей надійде до вас якомога швидше. Якщо у вас виникли проблеми, зв’яжіться з нами або повідомте нам, якщо ви отримали все.

Нехай це пройде якомога швидше. 🎉🤗

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого