ГоловнаФорумКазиноCasino777 - загальне обговорення

Casino777 - загальне обговорення

2 р. тому від Beast777
|
7 412 переглядів 33 відповідей |
|
1 2
2 р. тому
Тут ви можете обговорити Casino777, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
2 р. тому

Чи є також засоби масової інформації для обговорення 777.NL .. Я опублікував огляд і скаргу тут і на trustpilot .. просто цікаво, чи є ще люди з тими самими проблемами ....моя скарга потребує схвалення (я сподіваюся) . Завтра мені дзвонить менеджер ( кажуть ) …. Але я провів деяке дослідження, і причина невиплати моїх ставок не є прийнятною… сподіваюся, хтось із поміркованих побачить мої скріншоти.


з повагою, Дейв

Змінено автором 2 р. тому
Автоматичний переклад.
Beast777
2 р. тому

Привіт,

Будь ласка, перевірте цю тему , я вже відповів вам там.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Прочекавши 2 місяці з 28 вересня, я знову чекаю на зняття коштів, вони стверджували, що мають проблеми з виплатою на банківські рахунки Revolut, хоча вони підтвердили мене за цим і прийняли депозити від Revolut. Я знайшов рахунок у бельгійському банку, який відкрив кілька років тому, і нарешті передав його їм. Навіть через 2 місяці їхню так звану проблему обробки для Revolut все ще не було вирішено 🤔. Мені пообіцяли, що з 22 листопада гроші будуть на рахунку через 1-5 днів. Станом на 6 грудня я все ще нічого не бачу на своєму банківському рахунку. Я багато разів зв’язувався з їхнім CS по телефону та в чаті, і вони сказали мені, що все добре, і я отримаю гроші незабаром, це був тиждень тому. Вони перервали мене в чаті й не такі добрі, як раніше, коли я сказав їм, що втомився чекати. Все, що я чую, це вибачте, вибачте, але я не бачу швидкого й точного способу вирішення ситуації. Це справді втомлює. Вони сказали мені, що їхня група розгляду скарг розглядає це «ще раз», коли це та сама команда, яка пообіцяла мені після 2-місячного очікування, що я отримаю гроші більше тижня тому. Це більше ніж смішно.

Вони не змогли виплатити Revolut через певні труднощі з обробкою з боку їх платіжного постачальника 28 вересня, вони збиралися виправити це після того, як я подав скаргу, і до цього дня вони це не виправили. Тож я дав їм старий бельгійський IBAN, який знайшов після того, як його розкопав. Мені сказали, що перерахували гроші, але до цього дня на моєму банківському рахунку нічого немає. У цей момент я дивлюся на них як на зграю брехунів. Минулого тижня я сказав їм, що не отримав гроші, і їхня команда зі скарг зв’яжеться зі мною протягом 1–3 днів, починаючи з п’ятниці. Ви здогадуєтеся.. знову нічого. Я вніс понад 3700 євро до того, як це сталося, і я дуже розчарований. Я не знаю, чому вони до мене так ставляться. Зараз йде 3-й місяць очікування. Я грав на Unibet і отримав гроші через кілька секунд після запиту на зняття коштів, я не знаю, що з цим казино, вони брешуть і брешуть. Моя довіра до них повністю зникла. Вони перервали мене в чаті, сказавши зв’язатися з командою скарг, але команда скарг більше не відповідає. Я попросив у них докази, щоб показати, що вони переказали мені гроші, мене відрізали від чату. Вони діють як шахрайське казино.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

ПРИВІТ,


вони однакові з casino777.be?

Автоматичний переклад.
Tamera
2 р. тому

Так.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Досі немає відповіді від відділу про те, де мій платіж...вони повернуться через 1-3 дні, зараз 4-й.

Автоматичний переклад.
D-Rose
2 р. тому

Привіт, Д-Роуз, щоб краще орієнтуватися, я перемістив ваші дописи з «Casino777.nl затримує платіж майже на 3 місяці» сюди до цієї загальної теми Casino777.be, оскільки ви пояснили нам, про яке казино ми говоримо.

Мені прикро чути про вашу проблему. І я погоджуюсь, що це дратівливий і виснажливий процес. 😕 Мені цікаво, чи казино пропонувало вам альтернативний спосіб оплати, чи не так? Те, що ви тут описуєте, є справді неадекватною поведінкою щодо ставлення до гравців, і мені це шкода.

У цьому випадку я б однозначно запропонував вам подати скаргу . Ви вже маєте в цьому досвід, як я бачу на нашому сайті. Якщо вам потрібна інша допомога, не соромтеся запитувати.

Автоматичний переклад.
D-Rose
2 р. тому

Вони супер серйозні. Я також знаю, що ви можете мати свої гроші готівкою, якщо підете в казино-цирк у Бельгії. Я не знаю, чи можете ви це зробити, але це рішення для вас, щоб отримати свої гроші.

Автоматичний переклад.
Magda
2 р. тому

Справа в тому, що я вже мав на них внутрішню скаргу, яку було "вирішено", коли вони виплатили, але з 24 листопада вони сказали мені, що гроші надійдуть на мій банківський рахунок протягом 3-5 днів. Вони щойно надіслали мені електронний лист із заявою, що їхній платіжний постачальник повідомив, що з моїм виведенням коштів немає порушень. Вони запитали мене, чи я вже отримав його, на що я відповів ні.

Автоматичний переклад.
Tamera
2 р. тому

Вони ніколи мені цього не казали..

Автоматичний переклад.
D-Rose
2 р. тому

Зв’яжіться з ними в чаті, щоб дізнатися, чи це можливо. Я ходив в "Казино цирк" (їх кілька), щоб отримати гроші.

У вас також є "Casino de Spa"

Автоматичний переклад.
Tamera
2 р. тому

Справа в тому, що вони стверджують, що гроші давно перерахували, а на моєму рахунку буквально нічого...

Автоматичний переклад.
D-Rose
2 р. тому

Вони надіслали докази? Ваш номер рахунку правильний?

У Франції деякі банки блокують банківський переказ і перевіряють гроші.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Вони все перевірили, і я надіслав їм виписку з банківського рахунку у форматі PDF.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Так мені сказали в підтримці банку.

file


Автоматичний переклад.
D-Rose
2 р. тому

Привіт Д-Роуз,

Якби казино надіслало гроші, я б сказав, що казино має надіслати вам ідентифікатор транзакції та підтвердження. 🤔

Мені цікаво, чи допомогло б вам подання скарги через наш центр вирішення проблем. Не соромтеся прочитати про процес , і я залишаю рішення за вами.


Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

Я дуже розчарований ними, зараз минає ще один тиждень, а все ще нічого. За кілька годин будуть вихідні, я справді ненавиджу це, огидно робити це з кимось, хто так багато програв і нарешті щось виграє, а потім починаються проблеми.

Автоматичний переклад.
D-Rose
2 р. тому

Я вважаю, що потрібно подати скаргу. Враховуючи, як довго ви чекали, я б зробив це набагато раніше.

Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

Я подав скаргу. Причина, чому я не подав скаргу, полягає в тому, що вони запевнили мене, що вирішать цю проблему. Ви вже знаєте відповідь на це питання. Я чую від них лише вибачення за те, що вимагаю від вас стільки терпіння, яке дратує.

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
christmas_push_alt
Візьміть участь у різдвяному конкурсі від Pragmatic Play — ми роздаємо призи на суму 3000 $!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого