ФорумКазиноCasino777 - загальне обговорення

Casino777 - загальне обговорення (Сторінка 2)

2 р. тому від Beast777
|
6678 переглядів 33 відповідей |
|
1 2
Додати публікацію
D-Rose
1 рік тому

Я розумію, що ви вагалися надсилати скаргу з доброї волі. Давайте тепер розберемося з цим - я сподіваюся, ми вам допоможемо.


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я розумію, що ви вагалися надсилати скаргу з доброї волі. Давайте тепер розберемося з цим - я сподіваюся, ми вам допоможемо.


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Досі немає відповіді від так званої групи розгляду скарг від casino777.nl

У мене немає слів. Той факт, що вони поводяться як шахрайське казино, говорить достатньо. Їм пощастило, що я не в Нідерландах. Я б буквально поїхав до Бельгії, де розташоване їх фізичне казино.

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
D-Rose
1 рік тому

Привіт,

Мені прикро, що все зайшло так далеко... Будь ласка, дайте Ніку трохи часу, щоб повернутися до вашої скарги.

Не буду брехати, вся команда завалена скаргами, але вони роблять, що можуть. 🙏

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Повна тиша від Casino777, напевно все це був фарс. Я просто не розумію, чому вони ризикують це робити. Це далеко не гідна довіри поведінка.

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
D-Rose
1 рік тому

Що я можу сказати? Можливо, казино просто не знають, що сказати зараз - хто знає. 🤯

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я на 100% впевнений, що вони не дадуть відповіді на запитання вашої команди. Минуло вже кілька днів.

Автоматичний переклад.
D-Rose
1 рік тому

Я знаю, що зараз це не дуже багатообіцяюче, але подивимося. Тримай👍.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я знаю, що зараз це не дуже багатообіцяюче, але подивимося. Тримай👍.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Вони заблокували мій акаунт🤣. Більше не можу увійти.

Автоматичний переклад.
D-Rose
1 рік тому

я не можу в це повірити...

Казино з ідеальною репутацією має відреагувати на скаргу, пояснити ситуацію - ось у що я вірю. 🤞🤞

Інакше казино було б далеко не чесним...


Автоматичний переклад.
1 рік тому

я не можу в це повірити...

Казино з ідеальною репутацією має відреагувати на скаргу, пояснити ситуацію - ось у що я вірю. 🤞🤞

Інакше казино було б далеко не чесним...


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я раптом можу знову увійти. Але тут досі не відповіли на скаргу. І їхній відділ скарг ігнорує мене протягом 8 днів.

Автоматичний переклад.
D-Rose
1 рік тому

Чесно кажучи, мені не подобається, куди це йде. 🙁

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Чесно кажучи, мені не подобається, куди це йде. 🙁

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я розмовляв з їхньою звичайною «службою обслуговування клієнтів», яка, до речі, далеко не одна про ситуацію, і вони знову сказали мені через кілька місяців, що зі мною «зв’яжуться». Коли зв'язалися? Так, тому що це може тривати скільки завгодно.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Чи можете ви повірити, що я запитую про місцезнаходження трансферу до 30 листопада? Вже майже кінець грудня, неймовірно. Хто б міг подумати, що це станеться з казино, яке має регулюватися голландським урядом. Дуже розчарований.

Автоматичний переклад.
D-Rose
1 рік тому

Я згоден, що для такого казино це справді неймовірний підхід. Я, чесно кажучи, не знаю, яке пояснення може виправдати те, що відбувається. Гадаю, жодного... 🤯


Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого