ГоловнаФорумКазиноCasino777 - загальне обговорення

Casino777 - загальне обговорення (Сторінка 2)

2 р. тому від Beast777
|
7 388 переглядів 33 відповідей |
|
1 2
D-Rose
2 р. тому

Я розумію, що ви вагалися надсилати скаргу з доброї волі. Давайте тепер розберемося з цим - я сподіваюся, ми вам допоможемо.


Автоматичний переклад.
2 р. тому

Я розумію, що ви вагалися надсилати скаргу з доброї волі. Давайте тепер розберемося з цим - я сподіваюся, ми вам допоможемо.


Автоматичний переклад.
2 р. тому

Досі немає відповіді від так званої групи розгляду скарг від casino777.nl

У мене немає слів. Той факт, що вони поводяться як шахрайське казино, говорить достатньо. Їм пощастило, що я не в Нідерландах. Я б буквально поїхав до Бельгії, де розташоване їх фізичне казино.

Змінено автором 2 р. тому
Автоматичний переклад.
D-Rose
2 р. тому

Привіт,

Мені прикро, що все зайшло так далеко... Будь ласка, дайте Ніку трохи часу, щоб повернутися до вашої скарги.

Не буду брехати, вся команда завалена скаргами, але вони роблять, що можуть. 🙏

Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

Повна тиша від Casino777, напевно все це був фарс. Я просто не розумію, чому вони ризикують це робити. Це далеко не гідна довіри поведінка.

Змінено автором 2 р. тому
Автоматичний переклад.
D-Rose
2 р. тому

Що я можу сказати? Можливо, казино просто не знають, що сказати зараз - хто знає. 🤯

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Я на 100% впевнений, що вони не дадуть відповіді на запитання вашої команди. Минуло вже кілька днів.

Автоматичний переклад.
D-Rose
2 р. тому

Я знаю, що зараз це не дуже багатообіцяюче, але подивимося. Тримай👍.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Я знаю, що зараз це не дуже багатообіцяюче, але подивимося. Тримай👍.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Вони заблокували мій акаунт🤣. Більше не можу увійти.

Автоматичний переклад.
D-Rose
2 р. тому

я не можу в це повірити...

Казино з ідеальною репутацією має відреагувати на скаргу, пояснити ситуацію - ось у що я вірю. 🤞🤞

Інакше казино було б далеко не чесним...


Автоматичний переклад.
2 р. тому

я не можу в це повірити...

Казино з ідеальною репутацією має відреагувати на скаргу, пояснити ситуацію - ось у що я вірю. 🤞🤞

Інакше казино було б далеко не чесним...


Автоматичний переклад.
2 р. тому

Я раптом можу знову увійти. Але тут досі не відповіли на скаргу. І їхній відділ скарг ігнорує мене протягом 8 днів.

Автоматичний переклад.
D-Rose
2 р. тому

Чесно кажучи, мені не подобається, куди це йде. 🙁

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Чесно кажучи, мені не подобається, куди це йде. 🙁

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Я розмовляв з їхньою звичайною «службою обслуговування клієнтів», яка, до речі, далеко не одна про ситуацію, і вони знову сказали мені через кілька місяців, що зі мною «зв’яжуться». Коли зв'язалися? Так, тому що це може тривати скільки завгодно.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Чи можете ви повірити, що я запитую про місцезнаходження трансферу до 30 листопада? Вже майже кінець грудня, неймовірно. Хто б міг подумати, що це станеться з казино, яке має регулюватися голландським урядом. Дуже розчарований.

Автоматичний переклад.
D-Rose
2 р. тому

Я згоден, що для такого казино це справді неймовірний підхід. Я, чесно кажучи, не знаю, яке пояснення може виправдати те, що відбувається. Гадаю, жодного... 🤯


Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
christmas_push_alt
Візьміть участь у різдвяному конкурсі від Pragmatic Play — ми роздаємо призи на суму 3000 $!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого