2 р. тому
Тут ви можете обговорити Casino777, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Чи є також засоби масової інформації для обговорення 777.NL .. Я опублікував огляд і скаргу тут і на trustpilot .. просто цікаво, чи є ще люди з тими самими проблемами ....моя скарга потребує схвалення (я сподіваюся) . Завтра мені дзвонить менеджер ( кажуть ) …. Але я провів деяке дослідження, і причина невиплати моїх ставок не є прийнятною… сподіваюся, хтось із поміркованих побачить мої скріншоти.
з повагою, Дейв
Is there also a discuss media for 777.NL .. I put a review and complaint here and on trustpilot .. just wonder if there more people with the same issues ….my complaint needs a approve ( I hope ) . Tommorow a manager is going to call me ( they say ) …. But i did some research and the reason of not paying out my bets is not ok … hopefully some of the moderates will see my screenshots.
kind regards , Dave
Привіт,
Будь ласка, перевірте цю тему , я вже відповів вам там.
Hello,
kindly check this thread, I already answered you there.
Прочекавши 2 місяці з 28 вересня, я знову чекаю на зняття коштів, вони стверджували, що мають проблеми з виплатою на банківські рахунки Revolut, хоча вони підтвердили мене за цим і прийняли депозити від Revolut. Я знайшов рахунок у бельгійському банку, який відкрив кілька років тому, і нарешті передав його їм. Навіть через 2 місяці їхню так звану проблему обробки для Revolut все ще не було вирішено 🤔. Мені пообіцяли, що з 22 листопада гроші будуть на рахунку через 1-5 днів. Станом на 6 грудня я все ще нічого не бачу на своєму банківському рахунку. Я багато разів зв’язувався з їхнім CS по телефону та в чаті, і вони сказали мені, що все добре, і я отримаю гроші незабаром, це був тиждень тому. Вони перервали мене в чаті й не такі добрі, як раніше, коли я сказав їм, що втомився чекати. Все, що я чую, це вибачте, вибачте, але я не бачу швидкого й точного способу вирішення ситуації. Це справді втомлює. Вони сказали мені, що їхня група розгляду скарг розглядає це «ще раз», коли це та сама команда, яка пообіцяла мені після 2-місячного очікування, що я отримаю гроші більше тижня тому. Це більше ніж смішно.
Вони не змогли виплатити Revolut через певні труднощі з обробкою з боку їх платіжного постачальника 28 вересня, вони збиралися виправити це після того, як я подав скаргу, і до цього дня вони це не виправили. Тож я дав їм старий бельгійський IBAN, який знайшов після того, як його розкопав. Мені сказали, що перерахували гроші, але до цього дня на моєму банківському рахунку нічого немає. У цей момент я дивлюся на них як на зграю брехунів. Минулого тижня я сказав їм, що не отримав гроші, і їхня команда зі скарг зв’яжеться зі мною протягом 1–3 днів, починаючи з п’ятниці. Ви здогадуєтеся.. знову нічого. Я вніс понад 3700 євро до того, як це сталося, і я дуже розчарований. Я не знаю, чому вони до мене так ставляться. Зараз йде 3-й місяць очікування. Я грав на Unibet і отримав гроші через кілька секунд після запиту на зняття коштів, я не знаю, що з цим казино, вони брешуть і брешуть. Моя довіра до них повністю зникла. Вони перервали мене в чаті, сказавши зв’язатися з командою скарг, але команда скарг більше не відповідає. Я попросив у них докази, щоб показати, що вони переказали мені гроші, мене відрізали від чату. Вони діють як шахрайське казино.
After waiting 2 months since the 28th of September I'm waiting for a withdrawal again, they claimed to have problems paying out to Revolut bank accounts though they verified me with it and accepted deposits from Revolut. I found a Belgian bank account I made some years ago and finally gave it to them. Even after 2 months their so called processing problem to Revolut still wasn't solved 🤔. They promised me that from the 22nd of November the money would be in my account in 1-5 days. As of the 6th of December I still don't see anything in my bank account. I contacted their CS through the phone and chat many times and they told me that everything is fine and I would receive the money soon, that's a week ago. They cut me off in the chat now and aren't as nice as before now that I told them that I'm tired of waiting. All I hear is sorry this sorry that but I don't see a swift and precise method of handling the situation. It's really tiring. They tell me that their complaints team is looking at it "again" when it's that same team that promised me after waiting for 2 months already that I would get the money more than a week ago. This is beyond ridiculous.
They couldn't pay out to Revolut because of some processing difficulties by their payment provider on the 28th of September, they were gonna fix it after I filed a complaint still to this day they didn't fix it. So I gave them an old Belgian IBAN I found after digging it up. They told me they transferred the money but till this day there's nothing in my bank account. At this point I look at them as a bunch of liars. I told them previous week that I didn't receive the money and their complaints team would get back to me between 1-3 days starting from Friday. You guess it.. nothing again. I've deposited over 3700 euro before this happened and I'm gravely disappointed. I don't know why I'm treated this way by them. We are going to the 3rd month now of waiting. I was playing on Unibet and got paid in a few seconds after asking for a withdrawal, I don't know what's up with this casino, they lie and lie. My trust in them is completely gone. They cut me off in chat telling me to contact the complaints team, but the complaints team doesn't respond anymore. I asked them proof to show me they transferred the money to me, I get cut off from the chat. They act like a rogue casino.
Привіт, Д-Роуз, щоб краще орієнтуватися, я перемістив ваші дописи з «Casino777.nl затримує платіж майже на 3 місяці» сюди до цієї загальної теми Casino777.be, оскільки ви пояснили нам, про яке казино ми говоримо.
Мені прикро чути про вашу проблему. І я погоджуюсь, що це дратівливий і виснажливий процес. 😕 Мені цікаво, чи казино пропонувало вам альтернативний спосіб оплати, чи не так? Те, що ви тут описуєте, є справді неадекватною поведінкою щодо ставлення до гравців, і мені це шкода.
У цьому випадку я б однозначно запропонував вам подати скаргу . Ви вже маєте в цьому досвід, як я бачу на нашому сайті. Якщо вам потрібна інша допомога, не соромтеся запитувати.
Hello, D-Rose, because of better orientation I moved your posts from" Casino777.nl delaying payment for almost 3 months" here to this Casino777.be-general thread, since you had clarified to us about what casino we were talking about.
I am sorry to hear about your problem. And I agree it is annoying and tiring process. 😕 I am wondering if casino offered you an alternative payment method, didn't do they ? What are you describing here is really an inappropriate behavior how to treat a players and I am sorry about that.
In this case I would definitely suggest you to submit a complaint. You already have an experience in it as I see on our website. If you need any other assistance, don't hesitate to ask.
Вони супер серйозні. Я також знаю, що ви можете мати свої гроші готівкою, якщо підете в казино-цирк у Бельгії. Я не знаю, чи можете ви це зробити, але це рішення для вас, щоб отримати свої гроші.
They are super serious. I know also you can have your money in cash if you go to casino circus in Belgium. I don't know if you can do that, but its a solution for you to get your money.
Справа в тому, що я вже мав на них внутрішню скаргу, яку було "вирішено", коли вони виплатили, але з 24 листопада вони сказали мені, що гроші надійдуть на мій банківський рахунок протягом 3-5 днів. Вони щойно надіслали мені електронний лист із заявою, що їхній платіжний постачальник повідомив, що з моїм виведенням коштів немає порушень. Вони запитали мене, чи я вже отримав його, на що я відповів ні.
The thing is I already had an internal complaint with them which was "solved" when they paid out but since the 24th of November they told me the money would be into my bank account between 3-5 days. They just sent me a email stating that their payment provider said there are no irregularities with my withdrawal. They asked me if I received it by now to which I replied no..
Зв’яжіться з ними в чаті, щоб дізнатися, чи це можливо. Я ходив в "Казино цирк" (їх кілька), щоб отримати гроші.
У вас також є "Casino de Spa"
Contact them by chat to know if its possible. I used to go to "Casino circus" (they have several) to have my money.
You also have "Casino de Spa"
Справа в тому, що вони стверджують, що гроші давно перерахували, а на моєму рахунку буквально нічого...
The thing is they claim to have transferred the money a long time ago, but there's literally nothing in my account...
Вони надіслали докази? Ваш номер рахунку правильний?
У Франції деякі банки блокують банківський переказ і перевіряють гроші.
Did they send an evidence ? Was your account number right ?
In France some bank block wire transfert and investigate the money.
Привіт Д-Роуз,
Якби казино надіслало гроші, я б сказав, що казино має надіслати вам ідентифікатор транзакції та підтвердження. 🤔
Мені цікаво, чи допомогло б вам подання скарги через наш центр вирішення проблем. Не соромтеся прочитати про процес , і я залишаю рішення за вами.
Hello D-Rose,
If the casino sent the money, I'd say that the casino should send you the transaction ID and confirmation. 🤔
I'm wondering whether submitting a complaint through our resolution center would help you, feel free to read about the process, and I'll leave the decision to you.
Я дуже розчарований ними, зараз минає ще один тиждень, а все ще нічого. За кілька годин будуть вихідні, я справді ненавиджу це, огидно робити це з кимось, хто так багато програв і нарешті щось виграє, а потім починаються проблеми.
I'm very disappointed in them now another week is passing by and still nothing. It's gonna be weekend in a few hours, I really hate this it's disgusting to do this to someone who lost so much and finally wins something then the problems start.
Я вважаю, що потрібно подати скаргу. Враховуючи, як довго ви чекали, я б зробив це набагато раніше.
I think that you should submit the complaint. Considering how long have you been waiting, I would do so much earlier.
Я подав скаргу. Причина, чому я не подав скаргу, полягає в тому, що вони запевнили мене, що вирішать цю проблему. Ви вже знаєте відповідь на це питання. Я чую від них лише вибачення за те, що вимагаю від вас стільки терпіння, яке дратує.
I've placed a complaint. The reason I didn't file for a complaint is because they assured me they would solve this. You already know the answer to this. All I hear from them is sorry for asking so much patience from you which is annoying.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.