ФорумКазиноCasino1337 - загальне обговорення

Casino1337 - загальне обговорення

3 міс. тому від MaxbetHunter
|
916 переглядів 8 відповідей |
|
Додати публікацію
3 міс. тому
Тут ви можете обговорити Casino1337, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
3 міс. тому

Це казино погане.

Вони не виплачують моє зняття 1300 євро.

Я грав відповідно до умов і умов і конвертував бонус на депозит, який має обмеження виграшу bo, на реальні гроші зі ставками 1 євро.

Верифікація облікового запису здійснюється згідно зі службою підтримки казино.

Я кілька разів дружньо зв’язувався зі службою підтримки казино, а також попередив їх, що напишу цю скаргу, якщо вони не оброблять платіж, але вони зовсім не були зацікавлені в тому, щоб прояснити ситуацію приватно та чесно.

Все, що я отримую від цього казино, це коментар про те, що у них «технічні проблеми», і ніхто не може або ніколи не скаже мені, коли ці «технічні проблеми» вирішаться. До речі, кожен у західному світі може здійснювати банківські платежі за лічені секунди, а внесення та зняття коштів є 2 із 3 основних функцій онлайн-казино.


На жаль, поки що я можу підсумувати лише те, що гроші гравців НАЗАВЖДИ ЗНИКАЮТЬСЯ після депозиту і що це казино взагалі не виплачує виграші.

Я хотів би попередити всіх (і, сподіваюся, багатьох людей), які читають це, НІКОЛИ ТАМ ГРАТИ.

Автоматичний переклад.
MaxbetHunter
3 міс. тому

Привіт.

Як щодо того, щоб дати казино ще кілька днів? Я маю на увазі, якщо вони справді мають технічні проблеми, яке ще пояснення ви шукаєте?

Чи є у вас об’єктивні підстави вважати це пояснення хибним?

Можливо, вам також варто взяти до уваги, що технічно Німеччина є однією з найбільш регульованих країн у галузі, і через це платіжні постачальники зазнають ускладнень.

Я прошу зберігати спокій і дати цьому трохи часу. Підтримка казино здається чуйною, і це добре.

У будь-якому випадку, чи можу я дізнатися, скільки робочих днів минуло з моменту підтвердження вашого вилучення?

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Привіт Радка,


Я можу сказати, що ви, схоже, на боці цього казино і намагаєтеся його захистити.

Можливо, ви могли б трохи відійти від цього і врахувати, що казино мають три основні функції: депозит, гра та зняття коштів.

Якщо останнє не спрацьовує (у моєму випадку це не спрацьовує протягом 8 днів), зазвичай це пов’язано з тим, що казино діє шахрайським шляхом і не виплачує виграші з надуманих причин. Як і більшість гравців, я мав із цим великий досвід.

Будь ласка, також майте на увазі, що пересадки в Німеччині не займають більше доби, а найближчим часом триватимуть лише секунди. Регулювання, звичайно, не є проблемою для простого переказу, тому ваш аргумент є абсолютно необґрунтованим

Підтримка казино не є корисною і, на мій погляд, забезпечує підтримку для казино, а не для гравців. Крім надуманих виправдань, я не отримував тут ніякої допомоги протягом кількох днів.

Я звертаюся до цієї платформи, тому що мені потрібна допомога, а не тому, що я занадто мало розумію (ох-так-бідні) казино, які не працюють.

Можливо, ви можете зосередитися на тому, що ви рекламуєте – прозорість і підтримку гравців – а не просто висловлювати своє розуміння казино.

З найкращими побажаннями!

Автоматичний переклад.
MaxbetHunter
2 міс. тому

Я думаю, що у скарзі вам було сказано про те, що ми даємо казино 14 днів, щоб розібратися з усім цим процесом. За цей час казино має мати можливість зробити все необхідне та виплатити гроші. Якщо ні, ми спробуємо вирішити вашу ситуацію.

Однак, оскільки казино повідомило вам про певні технічні проблеми, це може зайняти деякий час, тому вам потрібно трохи терпіти. Крім того, це казино досить нове, тому ми ще не знаємо, чого очікувати, і тому не варто відразу ставитися до нього негативно.

Якщо у вас є щось нове, обов’язково повідомте нам, але поки що нам доведеться почекати. Сподіваюся, все вирішиться справедливо.

Автоматичний переклад.
MaxbetHunter
2 міс. тому

Привіт!

У мене з ними ті самі проблеми. Моє відкликання очікує на розгляд уже 10 днів, і в чаті завжди однакова відповідь, що у них є технічні проблеми.

Автоматичний переклад.
bacnikklemen
2 міс. тому

Привіт, я бачу не тільки у вас проблеми з виведенням. Я помітив, що ви вже встигли відкрити скаргу , тому наша команда буде доступна, щоб спробувати вам допомогти.

Чесно кажучи, ми даємо казино 14 днів, щоб вирішити проблему зняття коштів, тому наша команда втрутиться ще кілька днів. Ваш обліковий запис уже підтверджено в казино? Казино все ще повідомляє вам лише про технічні проблеми?

Автоматичний переклад.
Jaro
2 міс. тому

Привіт!

Мій обліковий запис повністю перевірено. Підтримка завжди відповідає, якщо є технічні проблеми зі зняттям коштів. Я очікую на зняття криптовалюти, я подумав, що, можливо, у них проблеми з виведенням криптовалюти. Тож я пропоную змінити своє виведення на skrill. Відповідь із чату була та ж: у нас технічні проблеми з виведенням коштів.

Автоматичний переклад.
bacnikklemen
2 міс. тому

Так, звичайно, тому в основному все одно. У будь-якому разі, якщо казино так каже, можливо, краще почекати та сподіватися, що вони зможуть вирішити це питання.

Якщо ні, і ви не отримаєте свої гроші, і це все та ж стара історія, наша команда спробує зв’язатися з казино та подивитися, що можна зробити.

Але поки що нам доведеться набратися терпіння.

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
CandyBlitzBombs_flash_alt
Безкоштовний слот-турнір з призовим фондом 1000 € уже розпочався!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого