10 міс. тому
Тут ви можете обговорити Casino1337, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Це казино погане.
Вони не виплачують моє зняття 1300 євро.
Я грав відповідно до умов і умов і конвертував бонус на депозит, який має обмеження виграшу bo, на реальні гроші зі ставками 1 євро.
Верифікація облікового запису здійснюється згідно зі службою підтримки казино.
Я кілька разів дружньо зв’язувався зі службою підтримки казино, а також попередив їх, що напишу цю скаргу, якщо вони не оброблять платіж, але вони зовсім не були зацікавлені в тому, щоб прояснити ситуацію приватно та чесно.
Все, що я отримую від цього казино, це коментар про те, що у них «технічні проблеми», і ніхто не може або ніколи не скаже мені, коли ці «технічні проблеми» вирішаться. До речі, кожен у західному світі може здійснювати банківські платежі за лічені секунди, а внесення та зняття коштів є 2 із 3 основних функцій онлайн-казино.
На жаль, поки що я можу підсумувати лише те, що гроші гравців НАЗАВЖДИ ЗНИКАЮТЬСЯ після депозиту і що це казино взагалі не виплачує виграші.
Я хотів би попередити всіх (і, сподіваюся, багатьох людей), які читають це, НІКОЛИ ТАМ ГРАТИ.
This casino is bad.
They do not pay my withdrawal of 1.300€.
I played according to the T&Cs and converted a deposit bonus which has bo win cap to real money with 1€ bets.
Account verification is done according to the casino support.
I contacted the casino support friendly, several times, and also warned them that I will write this complaint if they do not process the payment, but they did not at all seem to be interested in clarifying the situation privately and fairly.
All I get from this casino is the comment that they have „technical problems", and no one can or will ever tell me when these „technical problems" will be over. Just as an information, everybody in the western world can do bank payments in seconds, and depositing + withdrawing are 2 of the 3 main funtions of an online casino.
My summary so far, unfortunately, can only be that a players money is GONE FOREVER after the deposit and that this casino does not pay winnings at all.
I would like to warn everybody (and hopefully it is many people) reading this NEVER PLAY THERE.
Привіт.
Як щодо того, щоб дати казино ще кілька днів? Я маю на увазі, якщо вони справді мають технічні проблеми, яке ще пояснення ви шукаєте?
Чи є у вас об’єктивні підстави вважати це пояснення хибним?
Можливо, вам також варто взяти до уваги, що технічно Німеччина є однією з найбільш регульованих країн у галузі, і через це платіжні постачальники зазнають ускладнень.
Я прошу зберігати спокій і дати цьому трохи часу. Підтримка казино здається чуйною, і це добре.
У будь-якому випадку, чи можу я дізнатися, скільки робочих днів минуло з моменту підтвердження вашого вилучення?
Hello.
How about giving the casino a few more days? I mean, if they really are experiencing technical issues, what other explanation do you seek?
Do you have any objective reason to assume this explanation is false?
Maybe you should also consider that technically, Germany is one of the most regulated countries in the industry, and payment providers suffer complications due to this fact.
I'm saying to stay calm and give it some time. Casino support seems responsive, and that's good.
Anyway, may I know how many working days have passed since your withdrawal was confirmed, please?
Привіт Радка,
Я можу сказати, що ви, схоже, на боці цього казино і намагаєтеся його захистити.
Можливо, ви могли б трохи відійти від цього і врахувати, що казино мають три основні функції: депозит, гра та зняття коштів.
Якщо останнє не спрацьовує (у моєму випадку це не спрацьовує протягом 8 днів), зазвичай це пов’язано з тим, що казино діє шахрайським шляхом і не виплачує виграші з надуманих причин. Як і більшість гравців, я мав із цим великий досвід.
Будь ласка, також майте на увазі, що пересадки в Німеччині не займають більше доби, а найближчим часом триватимуть лише секунди. Регулювання, звичайно, не є проблемою для простого переказу, тому ваш аргумент є абсолютно необґрунтованим
Підтримка казино не є корисною і, на мій погляд, забезпечує підтримку для казино, а не для гравців. Крім надуманих виправдань, я не отримував тут ніякої допомоги протягом кількох днів.
Я звертаюся до цієї платформи, тому що мені потрібна допомога, а не тому, що я занадто мало розумію (ох-так-бідні) казино, які не працюють.
Можливо, ви можете зосередитися на тому, що ви рекламуєте – прозорість і підтримку гравців – а не просто висловлювати своє розуміння казино.
З найкращими побажаннями!
Hello Radka,
I can tell - you seem to be on the side of this casino and trying to protect it.
Maybe you could step back from this a bit and consider that casinos have three main functions: deposit, play and withdraw.
If the latter doesn't work - in my case it hasn't worked for 8 days - then it usually has to do with the casino acting fraudulently and not paying out winnings for flimsy reasons. Like most players, I have had a lot of experience with this.
Please also keep in mind that transfers in Germany do not take longer than a day and will only take seconds in the near future. Regulation is certainly not a problem for a simple transfer and your argument is therefore completely unfounded
The casino's support is not helpful and, in my opinion, provides support for the casino rather than for the players. Other than flimsy excuses, I haven't received any help here for days.
I turn to this platform because I need help and not because I have too little understanding for the (oh-so-poor) casinos that are in default.
Maybe you can focus on what you're promoting - transparency for and support of players - rather than just expressing your understanding of the casino.
Best regards!
Hallo Radka,
ich merke schon - Sie scheinen auf der Seite ses Casinos zu stehen und versuchen, es zu schützen.
Vielleicht könnten Sie davon ein bisschen Abstand nehmen und bedenken, dass Casinos drei hauptsächliche Funktionen haben: Einzahlen, Spielen und Auszahlen.
Wenn letzteres nicht funktioniert - in meinem Fall seit 8 Tagen nicht funktioniert - dann hat das meistens damit zu tun, dass das Casino betrügerisch agiert und Gewinne unter fadenscheinigen Gründen nicht auszahlt. Wie die meisten Spieler habe ich damit reichhaltig Erfahrungen gemacht.
Bitte bedenken Sie zudem, dass auch in Deutschland Überweisungen nicht länger als einen Tag dauern und in naher Zukunft nur noch Sekunden dauern dürfen. Die Regulierung ist für eine simple Überweisung also sicher kein Problem und Ihr Argument ist somit vollkommen unbegründet
Der Support des Casinos ist nicht hilfsbereit und macht aus meiner Sicht eher Support für das Casino anstatt für die Spieler. Ausser fadenscheinige Ausreden erhalte ich hier seit Tagen keine Hilfe.
Ich wende mich an diese Plattform, weil ich Hilfe brauche und nicht, weil ich zu wenig Verständnis für die (achso armen)Casinos habe, die in Zahlungsverzug stehen.
Vielleicht können Sie das, womit Sie werben - Transparenz für und Unterstützung der Spieler - in den Fokus nehmen, anstatt nur Ihr Verständnis für das Casino zu äußern.
Viele Grüsse!
Я думаю, що у скарзі вам було сказано про те, що ми даємо казино 14 днів, щоб розібратися з усім цим процесом. За цей час казино має мати можливість зробити все необхідне та виплатити гроші. Якщо ні, ми спробуємо вирішити вашу ситуацію.
Однак, оскільки казино повідомило вам про певні технічні проблеми, це може зайняти деякий час, тому вам потрібно трохи терпіти. Крім того, це казино досить нове, тому ми ще не знаємо, чого очікувати, і тому не варто відразу ставитися до нього негативно.
Якщо у вас є щось нове, обов’язково повідомте нам, але поки що нам доведеться почекати. Сподіваюся, все вирішиться справедливо.
I think that in the complaint you were told the thing, namely that we are giving the casinos 14 days to sort this whole process out. In that time, the casino should be able to do whatever is necessary and pay the money. If not, we will try to resolve your situation.
However, since the casino has told you that it has some technical problems, it may take some time, so you need to be a bit patient. Also, this casino is quite new so we don't know what to expect yet and so we shouldn't be negative right away.
If you have something new definitely let us know but for now we will have to wait. I hope everything will be resolved fairly.
Привіт!
У мене з ними ті самі проблеми. Моє відкликання очікує на розгляд уже 10 днів, і в чаті завжди однакова відповідь, що у них є технічні проблеми.
Hello!
Same problems i have with them. My withdrawal is pending now 10days and always same answer on chat that they have tehnical issues.
Привіт, я бачу не тільки у вас проблеми з виведенням. Я помітив, що ви вже встигли відкрити скаргу , тому наша команда буде доступна, щоб спробувати вам допомогти.
Чесно кажучи, ми даємо казино 14 днів, щоб вирішити проблему зняття коштів, тому наша команда втрутиться ще кілька днів. Ваш обліковий запис уже підтверджено в казино? Казино все ще повідомляє вам лише про технічні проблеми?
Hello, I see you're not the only one who has problems with the withdrawal. I noticed that you have already managed to open a complaint, so our team will be available to try to help you.
To be fair though, we give casinos 14 days to sort out the withdrawal, so there are still a couple of days before our team intervenes. Your account is already verified with the casino ? Is the casino still telling you only that it's having technical difficulties?
Привіт!
Мій обліковий запис повністю перевірено. Підтримка завжди відповідає, якщо є технічні проблеми зі зняттям коштів. Я очікую на зняття криптовалюти, я подумав, що, можливо, у них проблеми з виведенням криптовалюти. Тож я пропоную змінити своє виведення на skrill. Відповідь із чату була та ж: у нас технічні проблеми з виведенням коштів.
Hello!
My account is fully verified. Support always answers that have tehnical issues with withdrawals. I have crypto withdrawal pending, i thought maybe they have issues with crypto withdrawals. So i propose that i can change my withdrawal to skrill. Answer from chat was the same: we have tehnical issues with withdrawals.
Так, звичайно, тому в основному все одно. У будь-якому разі, якщо казино так каже, можливо, краще почекати та сподіватися, що вони зможуть вирішити це питання.
Якщо ні, і ви не отримаєте свої гроші, і це все та ж стара історія, наша команда спробує зв’язатися з казино та подивитися, що можна зробити.
Але поки що нам доведеться набратися терпіння.
Yes of course, so basically still exactly the same. Anyway, if the casino says so, it's probably best to wait and hope that they will be able to resolve it.
If not, and you don't get your money and it's still the same old story, our team will try to contact the casino and see what can be done.
For now though, we will have to be patient.
Моє зняття не відновлено. Це зняття очікує на розгляд ще 12 годин, відповідник не надсилає на мій банківський рахунок F-1803937703355977495 ідентифікатор мого замовлення, надішліть ці гроші в мій банк
My withdrawal do not resived this withdrawal has been pending fater 12hours matchant not send in my bank acount F-1803937703355977495 my order id please send this money in my bank
Будь ласка, надішліть ці гроші на мій банківський рахунок
Please send this money in my bank account
Мій рахунок для зняття коштів ще не надійшов у банк. Я чекаю 12 годин. Воно ще не прийшло. Будь ласка, повідомте продавця, щоб він відправив моє зняття на рахунок. Ідентифікатор мого замовлення F-1803937703355977495 МОЇ ГРОШІ 37375 INR КОМІСІЯ 1625
My withdrawal account has not yet arrived in the bank. I have been waiting for 12 hours. It has not arrived yet. Please tell the merchant to send my withdrawal to the account. My order id F-1803937703355977495 MY MONEY INR 37375 FEE 1625
Чи можу я спочатку запитати вас, чи ваш обліковий запис повністю підтверджено в цьому казино? Чи є у вас якась інформація про зняття коштів на вашому рахунку казино?
May I first ask you if your account is fully verified at this casino? Do you have any information about your withdrawal in your casino account?
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.