ФорумКазиноBons Casino - загальне обговорення

Bons Casino - загальне обговорення

1 місяць тому від pamelapop9105
|
494 переглядів 10 відповідей |
|
1 місяць тому
Тут ви можете обговорити Bons Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
1 місяць тому

Я не рекомендую вам грати в цьому казино, яке я зробив депозит 9 днів тому, але я досі не отримав гроші, це казино є великим шахраєм file

Автоматичний переклад.
pamelapop9105
1 місяць тому

Привіт, ці випадки досить важко вирішити. Особливо, коли задіяна третя сторона, і тому казино також залежить від них. Проте двох тижнів мені вистачило б.

Але не здавайтеся, я бачив, що ви подали скаргу, тому наша команда спробує вам допомогти, і, сподіваюся, все пройде добре, і ви отримаєте свій депозит якомога швидше.

Якщо щось зміниться, обов’язково повідомте мене.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

file 13 днів очікування

Автоматичний переклад.
pamelapop9105
1 місяць тому

Що ж, справа просунулася вперед, і ми чекаємо відповіді від казино, тож я вірю, що все буде прогресувати, і вони повернуться до нас.

До того часу нам доведеться набратися терпіння.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

file Я також запитую гравців, які роблять депозит у криптовалюті, чи це нормально, що після 18 днів очікування вони повідомляють мені, що не можуть знайти свою адресу в транзакції 🤣🤣 Я знову знайшов їх за 2 секунди, і навіть з доказом вони не приймають це вони крадуть гроші людей filefile

Автоматичний переклад.
pamelapop9105
1 місяць тому

Я вважаю це досить сумною ситуацією, і я думав, що це буде легко вирішити, але я бачу, що є ще більше проблем. Казино навіть не відповіло, і таймер було продовжено на вашу скаргу. Було б корисно, якби вони це зробили і пояснили Пітеру ситуацію.

Але тільки час покаже, і я співчуваю вам і тому факту, що це досить смішно.

Мені шкода, що ви проходите через це, і я сподіваюся, що це якось вирішиться.



Змінено автором 1 місяць тому
Автоматичний переклад.
4 тиж. тому

Ви повинні опуститися до бала з 10, тому що це казино крало депозити гравців

Автоматичний переклад.
pamelapop9105
4 тиж. тому

Я припускаю, що якщо те, що відбувається, буде відбуватися й надалі, а казино не звернеться зі скаргами.

Мені шкода, що так вийшло, і я сподіваюся, що у вас не буде такої проблеми в майбутньому і завжди перевіряйте, в яке казино ви йдете, щоб зробити депозит. 😥

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Загалом, коли здається, що нове казино, я приходжу і отримую інформацію від guru casino з першого разу, і якщо бачу негативні відгуки, я не відкриваю рахунок, тільки цього разу я не відкривав

Автоматичний переклад.
pamelapop9105
3 тиж. тому

Я розумію, що іноді гравець може відчувати, що нове казино може відрізнятися від інших. Правда полягає в тому, що коли у нас є свіже казино і немає відгуків або скарг користувачів, важко отримати ігровий досвід. Я був би особливо обережним у таких випадках і, ймовірно, не грав би в жодному, доки не побачу, як там повелися інші.

Але інколи вивчити урок теж необхідно. 🤔

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого