ФорумКазиноBlizz Casino - загальне обговорення

Blizz Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

1 рік тому від masa341
|
3762 переглядів 28 відповідей |
|
1 2
Додати публікацію
7 міс. тому

Кілька місяців тому я рекламував Blizz за допомогою свого каналу на Twitch і YT, у мене склалося враження, що це надійне казино, за яким стоять чесні люди, але через кілька місяців після угоди вони хотіли закрити угоду, що справедливо, але оскільки вони проігнорували мене та НЕ СПЛАТИЛИ жодних моїх комісій, вони винні мені багато грошей, отриманих через мій трафік, і відмовляються платити. Я намагався зв’язатися з ними нескінченну кількість разів, а вони продовжували мене ігнорувати.

Я транслю більше 7 років, і жодного разу в моєму житті казино не платило мені комісійні як партнеру, що відбувається?

Автоматичний переклад.
Spintwix
7 міс. тому

Шкода чути про такий досвід роботи з казино. На жаль, ми не зможемо допомогти вам із цією проблемою, оскільки ми можемо лише «представляти» гравців будь-якого онлайн-казино, коли вони звертаються до нас із проханням про допомогу. Однак це казино не має дуже хорошого індексу безпеки згідно з нашим сайтом. Це лише 3,5/10, що вважається низьким, тож, чесно кажучи, мене не дивує, коли таке казино взагалі не хоче платити. 🤷‍♀️ Що ти, власне, збираєшся з цим робити, у кого можна попросити допомоги? Дайте нам знати, будь ласка, я б дуже хотів знати результат тут. Бажаю вам удачі.🍀

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Привіт, Ромі,

Дякую, що знайшли час, щоб відповісти мені. На свій захист я почав працювати з ними, коли вони мали рейтинг 7,3.... 🙂 Але я думаю, що побачивши інші скарги, це не дивно, казино, яке не платить своїм філіям, буде явно не платить своїм гравцям

Автоматичний переклад.
Spintwix
6 міс. тому

Зовсім не проблема, із задоволенням. Я розумію, мені дуже шкода через вашу ситуацію. Будь ласка, повідомляйте нам, щоразу, коли у вас будуть якісь зміни в цьому питанні. Буду тримати кулаки, щоб ви отримали свої гроші.🤞

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Я виграв велику суму на Blizz.io 23 липня. У чаті мені повідомили, що все гаразд і я отримаю гроші. Протягом 1,5 місяців вони продовжували відмовляти мені у вилученні.

Без причини. Всі з виправданнями. Я підтвердив себе всіма документами, є платіжна відомість, POA, селфі з моїм посвідченням особи.

Кожен крок був схвалений. Вибачте за несплату.

Кібератака, вибачте за затримку, скасуйте зняття та зніміть 5x 1000 євро, це спрацює, 5000 євро показано як сплачені, але виплачено лише 3000 євро.

Через 1,5 місяця я спробував зняти залишок, і все казино затихло. Немає причин затримувати мій платіж.

Нарешті вони надіслали мені новий електронний лист. " Привіт. Після подальшої перевірки вашого облікового запису ми виявили, що ви граєте в гру Mystery Jack Deluxe. Ця гра обмежена для гри з бонусними грошима. (див. умови бонусів щодо обмежених ігор "

Вони ретроспективно додали це до терміну. Я на 100% впевнений, що цього слота там не було.

Крім того, терміни справді очевидні, відкладаючи платіж на 1 місяць, платять мені по частинах, поки вони не побачать, що я більше не граю в азартні ігри. Вони конфіскують виграш.

Крім того, їх веб-сайт не дозволяє вам грати в заборонені ігри з бонусом

" Бонус можна використовувати в слотах, але, звичайно, не в усіх слотах. Веб-сайт автоматично відхилить вашу ставку, якщо ви використаєте бонус для деяких непідтримуваних ігор "

Також слот був дозволений, коли я грав.


ps. Крім того, під час гри в недозволену гру з бонусними грошима слот не повинен відображати бонусні кошти, що робить технічно неможливим продовження. Я сподіваюся, що ці факти сприятимуть пошуку швидкого та справедливого вирішення цього питання.

Автоматичний переклад.
CCooole23
6 міс. тому

Привіт, я прочитав всю вашу ситуацію і не заздрю вам за те, що ви потрапили в таку халепу.

Що стосується заборонених ігор, коли ви грали в гру, в якій вас звинуватило казино, чи було щось, що змусило казино також відмовити вам у ставці? Можливо, у вас був знімок екрана обмежених ігор раніше, коли ви сказали, що вони додали їх через деякий час?

Мені шкода, що казино так довго зволікало з розслідуванням, і, здається, коли їм було нічого сказати, вони потрапили в заборонену гру. Я б сказав, що вони б помітили це набагато раніше, якби це було справді так, але, звичайно, це лише моя думка, і я не хочу ставати на чийсь бік, тому що ваша скарга відкрита, і наша команда розгляне все ретельно.

Тож будь-які нові події з’являться, обов’язково повідомляйте мені, тому що мені буде дуже цікаво побачити, чим це закінчиться.

Удачі. ☘️

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Привіт, я чекав на виплату 10 000 8 місяців, вони ніколи не роблять останньої перевірки, чи можуть вони мені допомогти?

Автоматичний переклад.
Blizz Casino
3 міс. тому

Привіт, де мій платіж від 10 000, ви ніколи не проводите мою останню перевірку.

Автоматичний переклад.
chaislots2001
3 міс. тому

Привіт! Ми вже намагалися допомогти зі скаргою, але нічого не вирішилося, оскільки, на жаль, казино не спілкувалося з нами.

Тому я сумніваюся, що відтоді щось змінилося.

У будь-якому випадку, чи пробували ви написати в орган ліцензування, як тоді рекомендував Пітер?

У чому полягала конкретна проблема, коли казино не дало вам пройти перевірку?

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого