1 рік тому
Тут ви можете обговорити Blizz Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Привіт,
Я вже 14 днів чекаю 2 виплати від Blizz по 1000 USD кожна. Я кілька разів звертався до підтримки в прямому ефірі, і кожного разу вони просто кажуть, що збираються зв’язатися з фінансовим відділом. Я сподіваюся отримати свої гроші негайно. Виведення криптовалют має відбуватися за хвилини, а не за тижні.
З повагою Masa341
Hello,
I've been waiting for 2 payouts from Blizz for 1000 USD each for 14 days now. I've asked live support several times and every time they just say they're going to contact the finance department. I expect to receive my money promptly. Crypto withdrawals should happen in minutes, not weeks.
Regards Masa341
Hallo,
Ich warte inzwischen seit 14 Tagen auf zwei Auszahlungen je 1000 USD von Blizz. Ich habe bereits mehrfach im Live Support nachgefragt, jedes Mal heißt es nur, man würde die Finanzabteilung kontaktieren. Ich erwarte, dass ich mein Geld zeitnah erhalte. Kryptoauszahlungen sollten in Minuten erfolgen, nicht in Wochen.
MfG Masa341
привіт
Два тижні для криптопереказу? Це занадто, я б сказав.
Чи можу я дізнатися, чи було підтверджено ваш обліковий запис і коли?
У мене є пропозиція: якщо гроші не надходять після Великодніх свят, скарга може бути розумним кроком.
Будь ласка, повідомте нам у середу?
Hey there.
Two weeks for a crypto transfer? That's far too much, I'd say.
May I know whether and when your account was verified, please?
I have a proposal: if the money isn't coming after the Easter holidays, a complaint might be a reasonable step.
Would you update us on Wednesday, please?
Привіт Радко, мій обліковий запис перевірено вже місяць. Чи можете ви зв'язатися з казино Blizz?
Hi Radka, my account has been verified for a month already. Could you contact Blizz casino?
Hi Radka, mein Konto ist bereits seit einem Monat verifiziert. Könnten Sie Kontakt zu Blizz casino aufnehmen?
Привіт.
Тож очевидних причин для такої затримки немає.
На жаль, я не можу зв’язатися з казино від вашого імені, я лише адміністратор тут на форумі. Проте я можу запропонувати вам подати скаргу.
З моєї точки зору, ви чекали більш ніж достатньо, тому, якщо ви згодні, скористайтеся цим посиланням , щоб створити скаргу.
Ви готові до цього?
Hello there.
So there is no obvious reason for such a delay.
Sadly, I can't contact the casino on your behalf, I am just an admin here on the forum. I can, however, offer you to submit a complaint.
From my point of view, you've waited more than enough, so if you agree, use this link to create the complaint.
Are you up to it?
вони шахраї, які закрили мій рахунок і забрали мій депозит і виграш з абсолютно смішних причин
they are scammers who closed my account and took my deposit and winnings for absolutely ridiculous reasons
Яку причину використали ці люди, щоб закрити ваш обліковий запис.
Вони заборгували мені 1750 доларів, і вони також знущаються зі мною.
What reason did these people use to close your account.
They owe me 1750 dollars and they are messing me around also.
Є прогрес у вашій справі? Побачили вашу скаргу, і вони звинуватили вас у змові з іншим гравцем, щоб зробити протилежні ставки. Чи намагалися ви зв’язатися з Evo, щоб прояснити це? Хоча це надзвичайно дивно, але два гравці можуть грати на протилежних сторонах з однаковим розміром ставок, особливо за столом із сотнями гравців, за столами Evo baccarat зазвичай активно грають сотні гравців, тому це може статися, якщо ви на 100% впевнені, що ви ніколи ні з ким не вступали в змову, вам слід зв’язатися з підтримкою Evo, оскільки, як стверджує казино, звинувачення зроблено ними
Any progress in your case? Saw your complaint and they accuse you of colluding with other player to place opposite bets, have you tried contacting Evo to clarify this? While extremely strange, two players could be playing on opposite ends with the same bet size, specially on a table that has hundreds of players, Evo baccarat tables tend to have hundreds of players actively playing, so it can happen, if you are 100% sure you never colluded with no one, you should reach Evo's support, as the accusation is done by them as the casino claims
Зазвичай казино Кюрасао мають Великобританію як територію обмеженого доступу, чи перевіряли ви список їхніх територій обмеженого доступу?
Normally Curacao casinos got the UK as a restricted territory, have you checked their restricted territories list?
Привіт.
Хочете пояснити проблему? Вас випадково звинуватили в порушенні конкретного терміну?
Якщо ви переконані, що казино вас обдурило, найкраще пояснити це повністю. Можливо, є спосіб допомогти вам. Ніхто не знає.
Hello there.
Care to explain the problem? Have you been accused of breaching a concrete term by any chance?
If you're convinced the casino scammed you, it would be best to explain in full. Maybe there is a way to help you out. One never knows.
Я вважаю, що казино повинні контролювати обмежені території за допомогою програмного забезпечення. Пристойні казино роблять це, щоб уникнути будь-яких проблем. Я був свідком того, що коли я намагаюся перевірити сайт казино, який обмежує доступ до моєї країни, я отримую повідомлення «Здається, ви намагаєтесь увійти наше казино з обмеженої країни" або подібні повідомлення, які навіть не дозволяють мені перевірити казино на поверхневому рівні.
Хоча гравці повинні перевірити умови та умови самостійно, мається на увазі, що казино пропонує свої послуги у вашій країні до моменту, коли вони дозволяють вам зареєструватися. Я бачив, що це трапляється надто часто в багатьох казино, вони із задоволенням дозволяють вам вносити депозит і втрачати гроші, але якщо гравець намагається зняти кошти, він негайно отримує через це проблеми, коли це трапляється, я справді вважаю, що казино повинні принаймні повернути депозит
I think casinos should enforce their restricted territories by software, decent casinos do that to avoid any sort of problems, I have witnessed that, when I try to check a casino site that restricts my country I get a "It seems you are trying to enter our casino from a restricted country" or similar messages that won't even let me check the casino at a surface level.
While players should check T&C themselves, it's implied that a casino offers its services to your country by the moment they let you register, I have seen this happening way too often across many casinos, they happily let you deposit and lose money, but if a player tries to withdraw he immediately gets in trouble for it, when this happens I truly believe casinos should at least refund the deposit
Ми завжди намагаємося рекомендувати казино активно застосовувати країни з обмеженнями. Тому що як тільки ви дозволите гравцеві зареєструватися та внести депозит із обмеженої країни, щоб бути 100% справедливим, ви також повинні виплатити всі справедливо отримані виграші. Умови слід дотримуватися, навпаки, правила не повинні бути пасткою для гравців!
Уявіть, що ви виграєте джекпот за таких умов. Може легко стати неприємним жахом. 🙁
We always try to advise casinos to enforce restricted countries actively. Because once you let the player register and deposit from the restricted country, to be 100% fair, you also must pay out all fairly gained winnings. Terms should be respected, on the contrary, rules should not present a trap for the players!
Imagine you would win a jackpot under such conditions. Can become a nasty horror easily. 🙁
Дякуємо за ваш відгук щодо нашої публікації в блозі. Застосувати блокування для зон обмеженого доступу складно через те, що користувачі використовують VPN, щоб приховати своє походження. Крім того, важливо зазначити, що ми маємо обмежену інформацію про гравця, крім його IP-адреси, імені користувача та електронної пошти. Ми виявляємо такі випадки лише під час процесу KYC для конкретних проблем, як-от зловживання бонусами. Ми прагнемо підтримувати справедливість і безпеку для всіх користувачів, враховуючи складнощі, пов’язані з блокуванням зон обмеженого доступу.
Ми розуміємо вашу стурбованість тим, що користувачі стверджують, що не знають або не читають правил. Гравцям дуже важливо ознайомитися з умовами будь-якої платформи, з якою вони працюють. Взяття на себе відповідальності та отримання інформації є важливими для позитивного досвіду. Однак ми також визнаємо необхідність постійно вдосконалювати наші комунікаційні та освітні заходи, щоб гарантувати, що користувачі добре поінформовані про нашу політику.
Дякую за розуміння.
Thank you for your feedback regarding our blog post. Enforcing a block for restricted areas is challenging due to users using VPNs to hide their origin. Additionally, it's important to note that we have limited information about a player beyond their IP address, username, and email. We only identify such cases during KYC processes for specific issues like bonus abuse. We strive to maintain fairness and security for all users while considering the complexities involved in blocking restricted areas.
We understand your concerns about users claiming ignorance or not reading the rules. It is crucial for players to familiarize themselves with the terms and conditions of any platform they engage with. Taking responsibility and being informed are essential for a positive experience. However, we also acknowledge the need to continuously improve our communication and educational efforts to ensure that users are well-informed about our policies.
Thank you for your understanding.
Привіт всім. Нещодавно я виграв значну суму на Blizz.io. Я був дуже щасливий, поки не почав читати цю тему. Тепер я хвилююся. Вже минуло 20 днів, а мій обліковий запис досі не підтверджено (хоча я надіслав усі необхідні документи). Я молюся Богу, щоб вони врешті підтвердили мій рахунок і заплатили мені.
Hello everyone. I have recently won a substantial sum at Blizz.io. I was quite happy until I started to read this thread. Now I am worried. It is already 20 days and my account is still not verified (although I have sent all the requested documents). I pray to God that they will eventually verify my account and pay me.
20 днів? Crazy, всі свята вже пройшли, у них цілодобова підтримка, ти встиг написати підтримку чи управління?
20 days? Crazy, all the holidays are already gone, they have 24/7 support, did you manage to write support or management?
Привіт всім. Нещодавно я виграв значну суму на Blizz.io. Я був дуже щасливий, поки не почав читати цю тему. Тепер я хвилююся. Вже минуло 20 днів, а мій обліковий запис досі не підтверджено (хоча я надіслав усі необхідні документи). Я молюся Богу, щоб вони врешті підтвердили мій рахунок і заплатили мені.
Hello everyone. I have recently won a substantial sum at Blizz.io. I was quite happy until I started to read this thread. Now I am worried. It is already 20 days and my account is still not verified (although I have sent all the requested documents). I pray to God that they will eventually verify my account and pay me.
Вітаю, я хотів би сказати, що ми даємо казино 14 днів для вирішення питання перевірки облікового запису. Ви стверджуєте, що для цього вже потрібно 20, що, на мою думку, не найменше. Чи сказали вам у казино, чому це займає відносно багато часу? З вашими документами щось не так, чи казино їх не приймає? Яку останню відповідь ви отримали від казино під час перевірки рахунку?
У будь-якому випадку, оскільки я згадав, скільки часу ми даємо казино для вирішення цього процесу, я б рекомендував подати скаргу тут, за цим посиланням . Наша команда спробує допомогти, якщо ситуація не вирішиться. Звичайно, якщо у вас виникли запитання та ви не знаєте, чого очікувати від скарги, я також додаю посібник , який може бути корисним, і ви дізнаєтесь, як працює скарга.
Дайте мені знати, якщо ви підете на це.
Hi, I would like to say that we give casinos 14 days to resolve account verification. You claim that it already takes 20, which I think is not the least. Did the casino also tell you why it takes a relatively long time? Is there something wrong with your documents, or is the casino not accepting them? What was the last response you received from the casino during account verification?
Anyway, since I mentioned how much time we give casinos to resolve this process, I would recommend filing a complaint here on this link . Our team will try to help if the situation persists. Of course, if you have any questions and don't know what to expect from a complaint, I am also attaching a guide that could be helpful and you will find out how the complaint works.
Let me know if you go for it.
Ahoj, chcel by som povedať, že my kasínam dávame 14 dní na vyriešenie verifikácie účtu. Ty tvrdíš, že už trvá 20 , čo si ymslím, že nie je najmenej. Povedalo ti kasíno aj prečo to trvá pomerne dlho ? Je niečo s tvojími dokumentami, respektíve kasíno ich neakceptuje ? Akú poslednú odpoveď od kasína si dostal v rámci overovania účtu ?
Tak či onak, keďže som spomenul koľko aký čas dávame kasínam na vyriešenie tohoto procesu, tak by som odporučil založiť si sťažnosť tu na tomto linku. Náš tím sa bude snažiť pomôcť ak bude situácia pretrvávať aj naďalej. Samozrejme ak by si mal nejaké otázky a nevedel, čo od sťažnosti očakávať, tak prikladám aj guide, ktorý by ti mohol byť nápomocný a zistíš ako sťažnosť funguje.
Daj mi vedieť, či pôjdeš do toho.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.