1 рік тому
Тут ви можете обговорити Blazzio Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Привіт.
Коли ми востаннє перевіряли (останнє оновлення: 14 квітня 2023 р.), він приймав гравців із Бразилії. Я ненавиджу, коли казино не повідомляють нам про такі важливі зміни.
Добре, я надішлю запит на оновлення - дякую за повідомлення .
Можливо, наступного разу, коли щось знайдете, ви скористаєтеся функцією «оновити нас», доступною для кожного казино?
Він знаходиться внизу розділу огляду .
Це було б вдячно. 🙏
Hello there.
The last time we checked (Last updated: 14 Apr 2023) it accepted players from Brazil. I hate it when the casinos fail to update us with such an important change.
Well, I'll send an update request - thank you for the notice.
Would you perhaps use the "update us feature" available for each casino the next time you find something?
It is at the bottom of the overview section.
That would be appreciated. 🙏
Учора я вніс 50 євро і трохи пограв у рулетку, а потім у слоти (стародавній Єгипет) і зіграв до 150 євро. Я продовжив гру і знову програв 100 євро. Тоді я хотів виплатити 50 євро, але потім мене забанили, і мої гроші затримали. Вони сказали, що я шахрай.
Yesterday I deposited €50 and played a little roulette and then slots (ancient Egypt) and played my way up to €150. I continued playing and lost €100 again. I then wanted to pay out €50 but then I was banned and my money was withheld. They said I was a fraud.
Ich habe gestern 50€ eingezahlt und habe ein wenig roulette gespielt und danach slots (ancient egypt) und habe mich bis auf 150€ gespielt. Ich spielte weiter und habe wieder 100€ verloren. Anschließend wollte ich 50€ auszahlen doch dann wurde ich gebannt und mein Geld einbehalten. Sie sagten ich wäre ein Betrüger.
привіт У цьому випадку казино назвало конкретну причину для блокування вашого облікового запису? Ви грали з бонусом чи без?
У будь-якому випадку, я помітив, що ви вже встигли подати скаргу , тож чи можливо було б оновити її, щоб Петронелла могла рухатися далі, коли у вас буде щось нове?
Звичайно, ви також можете зв’язатися з нами на форумі, тому що мені дуже цікаво, яка причина могла бути у казино.
Дайте нам знати
Hey. In this case, did the casino give a specific reason for blocking your account ? Did you play with or without the bonus ?
Anyway, I noticed that you already managed to file a complaint, so would it be possible to update it so that Petronella can move on when you have something new ?
Of course you can also contact us on the forum, because I'm quite curious what reason the casino might have had.
Let us know
Гей, Блазіо.. що з геоблоком? Якщо ви збиралися припинити підтримку канадських гравців, чи не слід було вам надіслати всім електронний лист із зазначенням цього та нагадати їм зняти свої кошти?
Ще одна річ.. чому там написано "ЩЕ!"?
Я збентежений.
PS Я надіслав вам електронний лист. Поки немає відповіді
Hey, Blazzio.. what's with the geo block? If you were going to pull support for Canadian players, shouldn't you have sent an email to everyone stating such and remind them to withdraw their funds?
One other thing.. why does it say "YET!"?
I'm confused.
P. S. I did drop you an email. No reply as of yet
Гей, це означає, що канадці не можуть грати тут, згідно зі знімком екрана? Чи були у вас проблеми до цього часу? Я бачив, що на нашому веб-сайті Канада є серед дозволених країн, тож якщо це так, я обов’язково передам її нашій групі даних для перевірки.
У мене також є відчуття, що у вас тут є гроші, і якщо це так і Канада раптом буде обмежена, вони повинні повідомити своїх гравців.
Мене також дуже хвилює слово: ще. Я не знаю, чи означає це, що через деякий час він знову стане доступним для Канади чи ні.
Добре, що ви надіслали їм електронний лист, і я впевнений, що відповідь буде доречною, тому, якщо ви її отримаєте, дайте мені знати.
У будь-якому разі, якщо вам потрібна допомога з виведенням коштів, ви можете звернутися до нас у будь-який час. 🙂
Hey, does it mean that Canadians can't play here according to the screenshot ? Have you had any problems so far ? I saw that on our website we have Canada among the allowed countries, so if that's the case, I'll surely give it to our data team for checking.
I also have a feeling that you have some money here and if that was the case and Canada is suddenly restricted, they should inform their players.
I'm also quite concerned about the word: yet. I don't know if it means that it should be made available to Canada again in a while or not.
It's good that you sent them an email and I'm sure a reply would be appropriate, so if you get one, let me know.
Anyway, if you need help with withdrawing your funds, you can turn to us anytime. 🙂
Я не можу отримати доступ до жодної з їхніх служб, тому я припускаю, що Канада, ймовірно, заблокована.
У мене немає коштів на моєму рахунку Blazzio. Незважаючи на це, вони все одно повинні були надіслати електронний лист усім зареєстрованим канадцям про те, що вони призупиняють обслуговування. Раніше я отримував багато подібних листів від інших казино.
Я не впевнений, чим вони це обгрунтували, оскільки вони ще не відповіли на мій електронний лист, але мені здається, що це було дуже раптове рішення. Я дізнався про це вчора вранці після того, як отримав рекламний електронний лист про те, що я давно не грав, і мені дали 50+ бездепозитних обертань.. у які я тепер не можу грати, лол
I'm unable to access any of their services, so I'd assume that Canada is likely blocked.
I do not have any funds on my Blazzio account. Regardless, they should still have sent an email to all registered Canadians that they are suspending service. I've gotten numerous emails like that from other casinos in the past.
I'm not sure what their reasoning for this is, as they've yet to reply to my email, but I feel like it was a very sudden decision that was made. I found this out yesterday morning after receiving a promotional email saying that it's been a while since I've played, and they gave me 50+ no deposit spins.. which I now can't play lol
Зрозумів, я передам це, як сказав нашій команді, щоб дізнатися, як це. Дякуємо за інформацію, і ми побачимо, чи це буде вирішено найближчим часом, чи Канада буде назавжди обмежена. Я згоден, що гравців завжди потрібно повідомляти про таке рішення, тому, можливо, воно тимчасове.
У будь-якому випадку, ви, мабуть, зараз не будете грати у безкоштовні обертання. 🙁
Got it, I'll pass it on as I told to our team to find out how it is. Thanks for the information and we'll see if it gets resolved soon or if Canada will be permanently restricted. I agree that players should always be notified of such a decision, so maybe it's just temporary.
Anyway, you probably won't play your free spins now. 🙁
У мене була така ж ситуація з Ірландії - те саме повідомлення про блокування/обмеження. Я перевірив VPN у різних країнах, і всі вони отримали одне й те саме заборонене повідомлення, тому, схоже, ця проблема поширена в усьому світі.
Це триває протягом тижня чи більше, і, незважаючи на те, що вони надіслали їм два електронні листи із запитанням про те, що дасть, відповіді досі немає.
У мене там 15 000 євро 🙁
I had the same situation from Ireland - the same blocked/restriction message. I checked on VPN with different countries and all of them came up with the same restricted message, so it looks like this problem is worldwide.
This has been going on for a week or more and despite sending them two emails asking what gives, no reply as yet.
I have 15,000 euro in there 🙁
Це викликає занепокоєння.
У мене там 15 000 євро 🙁
На кожного такого гравця, як ви, мабуть, є принаймні 3 або 4, які не пов’язані з такими місцями, як Casino Guru. Вони сидять мовчки, гадаючи, що сталося, або просто списують це на втрату й переходять до наступного
У цих казино є МІЛЬЙОНИ доларів на активних рахунках, які просто сидять і чекають, поки хтось витягне килимок з-під гравців.
Більшість хайролерів - я сподіваюся - не постраждають, якщо вони програють пару сотень тисяч у шахрайському казино. Це для них ціна невдалих вихідних.
Проте деякі люди буквально тримають усі свої заощадження в руках тихих бізнесменів на Кіпрі. Якщо казино раптово вимкне вилку та призупинить обслуговування, ці люди не матимуть можливості отримати готівку, не матимуть грошей у банку та фактично не зможуть повернути свої гроші.
This is troubling.
I have 15,000 euro in there 🙁
For every player like you, there's probably at least 3 or 4 that aren't involved with places like Casino Guru. They sit there in silence wondering what happened or just write it off as a loss and move on to the next one
These casinos have MILLIONS of dollars in active account funds, just sitting there waiting for someone to pull the rug out from under the players.
Most high rollers - I would hope - will be unaffected if they lose a couple hundred thousand to a rogue casino. That's the cost of bad weekend to them.
Some people, however, literally have their entire life savings in the hands of some shady business people in Cyprus. If a casino suddenly pulls the plug and suspends service, these people are left with no way to cashout, no money in the bank and really no recourse to get their money back.
У мене була така ж ситуація з Ірландії - те саме повідомлення про блокування/обмеження. Я перевірив VPN у різних країнах, і всі вони отримали одне й те саме заборонене повідомлення, тому, схоже, ця проблема поширена в усьому світі.
Це триває протягом тижня чи більше, і, незважаючи на те, що вони надіслали їм два електронні листи із запитанням про те, що дасть, відповіді досі немає.
У мене там 15 000 євро 🙁
I had the same situation from Ireland - the same blocked/restriction message. I checked on VPN with different countries and all of them came up with the same restricted message, so it looks like this problem is worldwide.
This has been going on for a week or more and despite sending them two emails asking what gives, no reply as yet.
I have 15,000 euro in there 🙁
Також дякую за інформацію. Наша команда даних була повідомлена, і ми спробуємо з’ясувати, що відбувається. Будемо сподіватися, що все буде добре і ви зможете отримати свої гроші.🤞
Thank you for the information, as well. Our data team has been notified, and we will try to find out what is going on. Let's hope everything will be ok an you will be able to get to your money.🤞
Привіт! Наша команда вивчала цю ситуацію і наразі повідомила, що казино закрито. Наша команда вважає, що це або так, або вони на техобслуговуванні. Мені також сказали, що через деякий час вони знову оглянуть казино, щоб перевірити, чи воно триває, чи вони просто провели технічне обслуговування.
Hi, our team has been looking into this situation and so far has put in our review that the casino is closed. Our team thinks it is either that or that they are under maintenance. I have also been told that they will look at the casino again in a while to see if it is ongoing or if they just had maintenance.
Привіт Bomiits!
Мені прикро чути про вашу ситуацію. Це чимала сума грошей, і завжди сумно бачити, як гравців ігнорують.
Згідно з нашою системою, це казино закрито і більше не працює. Хоча це здається трохи застарілим. Будемо сподіватися, що це не остаточно. Крім того, я бачу, що у вас є відкрита скарга. Як завжди, я впевнений, що наша група розгляду скарг зробить усе можливе, щоб допомогти вам. Будь ласка, не могли б ви відповісти групі розгляду скарг , хто знає, ще є надія, але без співпраці та відповідей з вашого боку ми не зможемо вам багато допомогти.
Будь ласка, повідомте нас, якщо казино відповість на ваші електронні листи.
Я хотів би почути додаткові подробиці вашої ситуації, а також не забудьте повідомити нам про це в цій темі.
Hi Bomiits!
I am sorry to hear about your situation. That's quite an amount of money and it's always sad seeing players getting ignored.
According to our system, this casino has been closed and no longer operates. Though it seems a bit outdated. Let's hope it's not terminal. Also, I see that you have an open complaint, as always I am sure our Complaint Team will do the best to help you. Please, could you reply to the Complaint Team, who knows, there is still hope, but without cooperation and answers from your side, we are not able to help you much though.
Please let us know if casino will reply to any of your emails.
I would like to hear further details on your situation, and don't forget to update us on this thread as well.
Чому місяць не було оновлення? Хтось отримав свої гроші? Якщо ні, то влада Кюрасао повинна постукати в двері казино.
Why has there not been an update for a month? Has anyone received their money? If not, surely the Curacao authorities should be knocking at the casino's door.
Я думаю, це головним чином тому, що виглядає так, ніби казино закрито, тому важко щось зробити з такими ситуаціями. Хіба ти цього не знав, коли запитував? У тих, хто мав тут гроші, мені шкода, тому що казино навіть не відповіло на наші скарги, тому було важко допомогти.
мені шкода 😥
I think it's mainly because it looks like the casino is closed, so it's hard to do anything about these situations anymore. Didn't you know that when you asked? Whoever had money here I feel bad for them, because the casino didn't even answer our complaints, so it was hard to help.
I'm sorry. 😥
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.