1 рік тому
Тут ви можете обговорити Bit4Win Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Даніель, чому Нік завжди офлайн? Чому я чекаю 7 днів на його однословну відповідь, а потім чекаю ще 7 днів на його іншу відповідь. Він навіть не прийшов на сайт представника казино на мою скаргу. Чи можна якось прискорити розгляд моєї скарги чи змінити спеціаліста?
Daniel, why Nick is always offline? Why I wait 7 days for his 1 word answer, and then wait another 7 day for his another answer. He haven’t even in site casino representative to my complaint. Can we somehow accelerate my complaint review or change specialist?
Привіт,
Я розумію, що він постійно офлайн, однак люди, які розглядають скарги, не активні на форумі через те, що вони дуже зайняті скаргами, пам’ятайте, що розгляд скарг займає деякий час, але знову ж таки, це сильно відрізняється від однієї скарги до іншої. На жаль, це тривалий процес через електронні листи, поза межами ланцюжка скарг.
У вашій скарзі також є таймер ( https://casino.guru/bit4win-casino-the-player-s-account-got-closed ), на якому залишилося приблизно 5 годин. Я хотів би вас попросити бути ще трохи терплячими. Я розумію, що ви хочете якнайшвидше повернути свої гроші та вирішити скаргу, але іноді це займає деякий час.
Однак, якщо у вас виникнуть додаткові запитання, ви завжди можете запитати тут, і я постараюся пояснити вам це, наскільки зможу
Hello,
I understand that it appears that he is constantly offline, however people who deal with complaints are not active on the forum due to the fact that they're extremely busy with complaints, keep in mind that complaint dealing takes some time, but again, this varies a lot from one complaint to another. Unfortunately it's lengthy process through emails, outside of complaint thread to say.
You also have a timer on your complaint (https://casino.guru/bit4win-casino-the-player-s-account-got-closed) with roughly 5 hours remaining. I would like you to ask to be a little bit more patient. I understand that you want to get your money back and complaint resolved ASAP but sometimes it takes some time.
However, if you have any more questions, you can always ask here and I will try to explain it to you as much as I can
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.