Я намагаюся подати скаргу на це казино, але мені це не вдається. Я подав запит на зняття коштів 17/01/2025, і вони відхилили його через мої документи... поки що все добре. Кажуть, на перевірку мають 14 робочих днів.
28.01.2025 вони надіслали мені електронний лист із запитом на нові документи. Гаразд, я надіслав їх того ж дня електронною поштою.
Нарешті, 17 лютого 2025 року мої документи були проаналізовані та оприлюднені, щоб я міг подати запит на відкликання.
Я був здивований, виявивши, що можу знімати лише в криптовалютах !!!!. Я надіслав листа в службу підтримки з цього приводу.
Там відповіли: "Існують тимчасові технічні обмеження в результатах методу Пікс. Незабаром ситуація стабілізується і метод Пікс буде доступний".
Я входжу в обліковий запис уже 3 дні, а метод PIX все ще не відображається для виведення. Це абсурд!!!! Коли вони збираються затримати моє вилучення?
Деталі: депозит було зроблено в PIX, а 17/01/2025 опція зняття PIX була доступна.
I'm trying to open a complaint about this casino and I'm not succeeding. I made a withdrawal request on 17/01/2025 and they rejected it because of my documents.... so far so good. They say they have 14 working days to do the verification.
On 28/01/2025 they sent me an e-mail requesting new documents. Okay, I sent them by email the same day.
Finally, on February 17, 2025, my documents were analyzed and released so that I could make the withdrawal request.
I was surprised to find that I could only withdraw in cryptocurrencies !!!!. I emailed support about this.
They replied: "There are temporary technical limitations in the results of the Pix method. The situation will stabilize soon and the Pix method will be available."
I've been logging into my account for 3 days now and the PIX method still doesn't appear for withdrawal. It's absurd !!!! When are they going to hold my withdrawal?
Detail: the deposit was made in PIX and on 17/01/2025 the PIX withdrawal option was available.
Estou tentando abrir uma reclamação deste casino e não estou conseguindo. Fiz um pedido de saque dia 17/01/2025 e rejeitaram por causa dos meus documentos.... até aí tudo bem. Eles informam que tem o prazo de 14 dias úteis para fazer a verificação.
Dia 28/01/2025 me mandaram e-mail solicitando novos documentos. Ok, enviei por e-mail , no mesmo dia .
Finalmente , dia 17/02/2025 meus documentos foram analisados e já foi liberado para que eu pudesse fazer o pedido de saque.
Qual não foi a minha surpresa que só tinha a opção de saque em criptomoedas !!!! Mandei e-mail para o suporte sobre essa questão.
Eles me responderam : "Existem limitações técnicas temporárias nos resultados do método Pix. A situação estabilizar-se-á em breve e o método Pix estará disponível."
Já são 3 dias que fico entrando na conta e ainda não aparece o método PIX para saque. Um absurdo !!!! Vão segurar meu saque até quando ???
Detalhe : o depósito foi feito no PIX e no dia 17/01/2025 estava disponível a opção de saque por PIX.
Мені шкода, що виникли проблеми зі способом оплати, який ви хотіли б використовувати, але, можливо, це навіть не вина казино, знаєте.
Ви не можете використовувати криптовалюту, тож, можливо, вам більше не доведеться чекати?🤔
I'm sorry that there is some issue with the payment method you would like to use, but it maybe is not even the casinos fault, you know.
Aren't you able to use crypto, so you wouldn't need to wait any longer, perhaps?🤔
Тож подивимося, як далі буде. Ми чекатимемо ще одного оновлення з вашого боку.
So, let's see how it will go then. We'll wait for another update from your side.
Я не можу виводити/використовувати криптовалюти. Ось чому я навіть зробив депозит через PIX.
Чому в цьому не винне казино?
I can't withdraw/use cryptocurrencies. That's why I even deposited via PIX.
Why wouldn't it be the casino's fault?
Não consigo retirar/usar criptomoedas. Motivo pelo qual, inclusive, fiz deposito via PIX.
Porque não seria culpa do casino ?
Зрозумійте.
Добре, якщо платіжний постачальник зараз не співпрацює з цим казино, або якщо виникли якісь технічні проблеми тощо. Зверніть увагу, що я лише припускаю. правильно?
Understand.
Well, if the payment provider is not cooperating with this casino right now, or if there have been some technical issues, etc. Please know that I'm just guessing here. Right?
На перевірку кожного документа їм потрібно до 14 днів. Можете собі уявити?
Це дуже погано!! І Бог знає, скільки часу g для вилучення. Зазвичай KYC казино в той же день і через службу підтримки.
For each document verification they need up to 14 days. Can you imagine?
That's really bad!! And God knows how long g for withdraw. Usually casino KYC same day and through support.
Я щойно перевірив їхні положення та умови, і там насправді сказано 14 днів для KYC.
Це справді дивно. Виходячи з мого досвіду, перевірка завжди займала максимум одну годину в кожному казино, де я грав.
I just checked their terms and conditions, and it actually says 14 days for KYC.
It's really strange. Based on my experience, verification has always taken a maximum of one hour at every casino I've played at.
Jeg sjekket nettopp deres vilkår og betingelser, og det står faktisk 14 dager for KYC.
Det er virkelig merkelig. Basert på min erfaring har verifiseringen alltid tatt maks én time på hvert kasino jeg har spilt på.
Привіт!
Я сподівався побачити тебе знову за набагато щасливіших обставин...
Тож запитувати, як у вас справи, мабуть, не найкращий початок.
14 днів на кожен документ? Звучить як дуже поганий жарт... Що, здається, є причиною цього досить жахливого терміну? Вам дали деталі?
Hello!
I was hoping to see you back yet under much happier circumstances...
So, asking how you have been is probably not the best start.
14 days for each document? Sounds like a very bad joke... What seems to be the reason for this quite horrific deadline? Did they give details to you?
Я знайшов це!
«BETUNLIM має право на свій розсуд вимагати від гравця будь-які документи, що підтверджують його особу, або інші надані ним дані (наприклад, дані паспорта, адресу проживання), а також скасовувати будь-які платежі, доки всі ці дані не будуть перевірені. Перевірка кожного документа може тривати до 14 робочих днів з дати його отримання».
Ніколи раніше не бачив такого...
I found it!
"BETUNLIM is entitled to request at their discretion any documents from the bettor substantiating their identity or other data they have provided (for example, passport details, residential address), as well as to cancel any payments until all such details have been verified. Verification of each document may take up to 14 working days from the date of its receipt."
Never seen such thing before...
Жодних деталей, просто їхня політика.
До речі, коли мій баланс становив 0 доларів, метод Skrill становив максимальну суму зняття 3000 доларів, який я використовував для внесення депозиту, але коли на балансі є гроші $$$$, раптово максимальна сума зняття 100 доларів тим самим методом.
Цікаво, як ці типи казино отримали високу ставку!!!
No details, just their policy.
By the way when my balance was 0$ the skrill method was 3000$ max withdraw which the method i used to deposit, but when the balance has money $$$$ suddenly the max withdraw 100$ with same method.
I wonder how these types of casino got high rate!!!
Я щойно знайшов правила. Отже, я припускаю, що з їхнього боку не потрібна реальна причина.
Чесно кажучи, нам потрібно, щоб гравці надсилали скарги, щоб скоригувати індекс безпеки, так що все. Одна річ — скласти терміни, але справжня річ — як вони застосовуються до гравців.
Технічно кажучи, коли ваш баланс дорівнює нулю, ліміт, який можна зняти, вищий, ніж коли у вас фактично є активний баланс. Хмммм, думаю, служба підтримки казино має цьому чудове пояснення.
I just found the rules. So, I presume no real reason is necessary from their side.
Honestly, we need players to push complaints in order to adjust Safety Index, so that's it. One thing is to compose terms, but the real thing is how these are applied to players.
Technically speaking, when your balance is zero, the withdrawable limit is higher that when you actually posses active balance. Hmmmm, I imagine casino support has a great explanation for that.
так У мене є все задокументовано та скріншот.
Yes. I have all documented and screenshot.
Я щойно надіслав повідомлення в службу підтримки про можливість виводу лише в криптовалютах.
Попросив розібратися... адже вже 5 днів не можу зняти. Відповідь служби підтримки:
Дякуємо за звернення до BETUNLIM!
Тимчасово недоступний, скористайтеся іншими способами.
Якщо у вас виникнуть запитання, ви завжди можете зв'язатися з нами за адресою .
З повагою. Команда BETUNLIM!
Як я можу вивести іншими способами, якщо є тільки криптовалюта ????
I just sent a message to support about the withdrawal only having the option in cryptocurrencies.
I asked them to sort it out... after all, I haven't been able to withdraw for 5 days now. Support reply :
Thank you for contacting BETUNLIM!
Temporarily unavailable, please use other methods.
If you have any questions, you can always contact us at .
Best regards. Team BETUNLIM!
How can I withdraw by other methods if there's only Cryptocurrency ????
Mandei mensagem a pouco para o suporte sobre o saque ter somente a opção em criptomoedas.
Pedi para resolverem isso... afinal já são 5 dias que não consigo sacar . Resposta do suporte :
Obrigado por ter contactado a BETUNLIM!
Temporariamente indisponível, utilize outros métodos.
Se tiver alguma dúvida, pode sempre contactar-nos em support@betunlim.com.
Com os melhores cumprimentos. Equipa BETUNLIM!
Como vou sacar por outros métodos se só tem o de Criptomoeda ????
Це просто гра, в яку вони грають, щоб відстрочити вихід.
This is just a game they play to delay withdraw.
Я щойно надіслав повідомлення в службу підтримки про можливість виводу лише в криптовалютах.
Попросив розібратися... адже вже 5 днів не можу зняти. Відповідь служби підтримки:
Дякуємо за звернення до BETUNLIM!
Тимчасово недоступний, скористайтеся іншими способами.
Якщо у вас виникнуть запитання, ви завжди можете зв'язатися з нами за адресою .
З повагою. Команда BETUNLIM!
Як я можу вивести іншими способами, якщо є тільки криптовалюта ????
I just sent a message to support about the withdrawal only having the option in cryptocurrencies.
I asked them to sort it out... after all, I haven't been able to withdraw for 5 days now. Support reply :
Thank you for contacting BETUNLIM!
Temporarily unavailable, please use other methods.
If you have any questions, you can always contact us at .
Best regards. Team BETUNLIM!
How can I withdraw by other methods if there's only Cryptocurrency ????
Mandei mensagem a pouco para o suporte sobre o saque ter somente a opção em criptomoedas.
Pedi para resolverem isso... afinal já são 5 dias que não consigo sacar . Resposta do suporte :
Obrigado por ter contactado a BETUNLIM!
Temporariamente indisponível, utilize outros métodos.
Se tiver alguma dúvida, pode sempre contactar-nos em support@betunlim.com.
Com os melhores cumprimentos. Equipa BETUNLIM!
Como vou sacar por outros métodos se só tem o de Criptomoeda ????
На мій погляд, неможливо дізнатися, чи доступні інші варіанти. Тому я пропоную негайно взяти гроші за допомогою криптовалюти і покінчити з цим. Якщо казино каже, що іншого способу немає, я не знаю, як це розслідувати.
In my opinion, there is no way to find out whether other options are or are not available. So, I suggest taking the money right away using cryptocurrency and being done with it. If the casino says there is no other way, I have no idea how to investigate that.
Я б сказав, що це не має сенсу. Якщо ви не заперечуєте, криптовалюта вважається найшвидшим способом, тому, якщо казино пропонує переказ криптовалюти, вони, на мій погляд, закривають шлях до подальшого зриву. Це була б дуже цікава ситуація, і я сподіваюся, що це не так.
I'd say it does not make sense. If you don't mind, crypto is considered the quickest way, so if the casino suggests a crypto transfer, they are, in my opinion, closing the way of stalling further. That would be a very interesting situation and I hope it's not the case.
Наприклад, ви можете спробувати використовувати доступні електронні гаманці для зняття коштів, оскільки вони також майже миттєві.
For example, you can try using available e-wallets for withdrawals, as they are also almost instant.
For eksempel kan du prøve å bruke tilgjengelige e-lommebøker for uttaket, da de også er nesten umiddelbare.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.