2 міс. тому
Ви повинні запитати в чаті, чи завершена ваша перевірка
You must ask in the live chat whether your verification is complete
Du musst im Live Chat nachfragen, ob deine Verifizierung abgeschlossen ist
0
Ви повинні запитати в чаті, чи завершена ваша перевірка
You must ask in the live chat whether your verification is complete
Du musst im Live Chat nachfragen, ob deine Verifizierung abgeschlossen ist
Вони заблокували мене в лайв-чаті, коли я кілька разів запитав, де моє відкликання, він запитав, чи мені нудно, і заблокував мене, я не можу запитати звідти😥
They blocked me in live chat when I asked several times where my withdrawal is, he asked if I'm bored and blocked me, I can't ask from there😥
He estivät minut live chatissa kun kysyin useasti että missä nostoni viipyy hän kysyi että olenko tylsistynyt ja esti minut en voi kysellä sieltä😥
Я тричі подавала всі необхідні документи, відповіді не отримала, залишається чекати, я з вами зв'яжусь
I have submitted all the necessary documents three times, I have not received any answer, I just have to wait, I will be in touch with you
Kaikki tarvittavat asiakirjat olen laittanut kolmekertaa mitään vastausta en ole saanut täytyy vaan odottaa olen yhteydessä teihin
Мені просто цікаво, чи документи належного формату та якісні. Це дуже важливо, коли йдеться про погодження документів, щоб пройти перевірку. Ви, мабуть, усвідомлюєте це?
Будемо чекати оновлень тут.
I am just wondering if the documents were in the right format and of good quality. It is very important when it comes to approving documents in order to pass the verification. Are you aware of this, perhaps?
We will wait for the updates here.
Після завантаження документів я почекав 2 дні, а потім запитав у ведучого чату, чи підтверджено обліковий запис. Вона сказала мені, що перевірено успішно.
After uploading my documents I’ve waited 2 days and then asked the live chat host if the account was verified. She told me it was verified successful.
Я знаю, що документи, безумовно, високої якості, я розміщував документи в багатьох казино і знаю, що вони дійсні
I am aware that the documents are certainly of high quality, I have put the documents in many casinos and I know that they are valid
Olen tietoinen varmasti on laadukkaat olen moniin casinoihin laittanut dokumentit ja tiedän että ne kelpaavat
І я не можу запитати про живий чат, тому що вони заблокували мене, коли я запитував багато разів, клерки чату сказали, чи мені нудно, коли я запитую, і заблокували мене, я більше нічого не можу запитати
And I can't ask about the live chat because they blocked me, when I asked many times, the chat clerks said am I bored when I ask and blocked me, I can't ask anything anymore
Ja en voi kysyä live chatista kun estivät minut kun monesti kysyin tlannetta chat virkailia sanoi että olenko tylsistynyt kun kyselen ja esti minut en voi kysellä mitään enää
Тож я сподіваюся, що наша команда зі скарг зможе зв’язатися з казино та дізнатися більше. Тільки якщо казино готове співпрацювати, ми зможемо вирішити вашу справу.
So I hope that our complaint team will be able to get in touch with the casino and learn more. Only if the casino is willing to cooperate will we be able to solve your case.
Мені вдалося поспілкуватися зі співробітником чату з іншої IP-адреси, коли я не зміг зв’язатися зі своєю власною, він сказав, що обліковий запис підтверджено, і моє зняття потрібно буде сплатити наступного дня, добре, це очікувалося, але Я сумніваюся, я сподіваюся, що зараз отримаю свої кошти, я повідомлю вам про це
I was able to chat with a chat clerk from a different IP address when I couldn't get through with my own, he said that the account had been confirmed and my withdrawal would have to be paid in the next day, well it's expected but I doubt it, I hope I get my withdrawal now, I'll let you know about it
Pääsin juttelemaan chat virkailian kanssa eri ip osoitteesta kun en omalla päässyt,hän sanoi että tili olisi vahvistettu ja nostoni täytyisi mennä maksuun lähipäivänä no odotetaan mutta epäilen kyllä, toivottavasti saan nyt nostoni ilmoittelen asiasta teille
Який ваш ідентифікатор для зняття коштів?
What is your withdrawal ID?
Was ist deine Auszahlungs-ID?
Я не знаю, він просто сказав, що він буде виплачений найближчими днями, він ще не пішов, але він може обманювати
I don't know, it just said that it will be paid in the next few days, it hasn't gone yet, but he might be cheating
En tiedä se sanoi vain että menee maksuun lähipäivinä ei ole vielä mennyt,mutta hän saattaa vaan huijata
Ви можете побачити ідентифікатор в історії транзакцій
You can see the ID in the transaction history
Du siehst die ID in der transactionshistorie
Там лише написано, що очікується в пункті отримання
It only says pending at the pick-up point
Siellä lukee vaan nostonkohdalla että vireillä
Для чого тобі цей номер?
What do you need that number for?
Mihin sinä sitä numeroa tarvitset?
Я просто хотів знати, коли ваша черга в порядку. У мене 2307, і мій статус також «очікує».
Якщо ви приїдете раніше, ви можете повідомити мені, коли це було оброблено, і якщо я приїду раніше, я повідомлю вам
I just wanted to know when your turn is in the order. I have 2307 and my status is also 'pending'.
If you get there early, you can let me know when it was processed and if I get there early, I'll let you know
Ich wollte nur wissen, wann du in der Reihenfolge dran bist. Ich habe 2307 und mein Status ist auch ‚pending‘.
Wenn du früher dran bist, kannst du mir Bescheid geben, wann es bearbeitet wurde und wenn ich früher dran bin, sag ich dir Bescheid
Моє перше зняття 2766, і там написано, що очікується
My first withdrawal 2766 and it says pending
Minun ensimmäinen nosto 2766 ja lukee pending
Мені здається, що ніхто з нас не отримує свої гроші, хіба ніхто ніколи?
I feel like none of us get our money, has anyone ever?
Minusta tuntuu että me emme kukaan saa rahojamme onkohan kukaan saanut koskaan?
Більшість тих, хто отримує гроші, приходять сюди не скаржитися.
Я думаю, що ви тут знайдете лише людей, які чекають на свої гроші.
Most of those who receive their money don't come here to complain.
I think all you'll find here are people waiting for their money.
Die meisten; die ihr Geld erhalten kommen nicht hier her um sich zu beschweren.
Hier findest du nur Leute, die auf ihr Geld warten, glaube ich.
Мені вдалося поспілкуватися зі співробітником чату з іншої IP-адреси, коли я не зміг зв’язатися зі своєю власною, він сказав, що обліковий запис підтверджено, і моє зняття потрібно буде сплатити наступного дня, добре, це очікувалося, але Я сумніваюся, я сподіваюся, що зараз отримаю свої кошти, я повідомлю вам про це
I was able to chat with a chat clerk from a different IP address when I couldn't get through with my own, he said that the account had been confirmed and my withdrawal would have to be paid in the next day, well it's expected but I doubt it, I hope I get my withdrawal now, I'll let you know about it
Pääsin juttelemaan chat virkailian kanssa eri ip osoitteesta kun en omalla päässyt,hän sanoi että tili olisi vahvistettu ja nostoni täytyisi mennä maksuun lähipäivänä no odotetaan mutta epäilen kyllä, toivottavasti saan nyt nostoni ilmoittelen asiasta teille
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.