ФорумКазиноBetsolino Casino - загальне обговорення

Betsolino Casino - загальне обговорення (Сторінка 8)

4 міс. тому від davex3
|
44454 переглядів 587 відповідей |
|
1...7 8 9...30
Додати публікацію
Pekkaaho80
4 міс. тому

Після завантаження документів я почекав 2 дні, а потім запитав у ведучого чату, чи підтверджено обліковий запис. Вона сказала мені, що перевірено успішно.

Автоматичний переклад.
Romi
4 міс. тому

Я знаю, що документи, безумовно, високої якості, я розміщував документи в багатьох казино і знаю, що вони дійсні

Автоматичний переклад.
Pekkaaho80
4 міс. тому

І я не можу запитати про живий чат, тому що вони заблокували мене, коли я запитував багато разів, клерки чату сказали, чи мені нудно, коли я запитую, і заблокували мене, я більше нічого не можу запитати

Автоматичний переклад.
Pekkaaho80
4 міс. тому

Тож я сподіваюся, що наша команда зі скарг зможе зв’язатися з казино та дізнатися більше. Тільки якщо казино готове співпрацювати, ми зможемо вирішити вашу справу.

Автоматичний переклад.
Romi
4 міс. тому

Дякуємо 🙂☀️

Автоматичний переклад.
Romi
4 міс. тому

Мені вдалося поспілкуватися зі співробітником чату з іншої IP-адреси, коли я не зміг зв’язатися зі своєю власною, він сказав, що обліковий запис підтверджено, і моє зняття потрібно буде сплатити наступного дня, добре, це очікувалося, але Я сумніваюся, я сподіваюся, що зараз отримаю свої кошти, я повідомлю вам про це

Автоматичний переклад.
Pekkaaho80
4 міс. тому

Який ваш ідентифікатор для зняття коштів?

Автоматичний переклад.
xSerious169
4 міс. тому

Я не знаю, він просто сказав, що він буде виплачений найближчими днями, він ще не пішов, але він може обманювати

Автоматичний переклад.
Pekkaaho80
4 міс. тому

Ви можете побачити ідентифікатор в історії транзакцій

Автоматичний переклад.
xSerious169
4 міс. тому

Там лише написано, що очікується в пункті отримання

Автоматичний переклад.
Pekkaaho80
4 міс. тому

Число зліва від #

Автоматичний переклад.
xSerious169
4 міс. тому

Для чого тобі цей номер?

Автоматичний переклад.
Pekkaaho80
4 міс. тому

Я просто хотів знати, коли ваша черга в порядку. У мене 2307, і мій статус також «очікує».

Якщо ви приїдете раніше, ви можете повідомити мені, коли це було оброблено, і якщо я приїду раніше, я повідомлю вам

Автоматичний переклад.
xSerious169
4 міс. тому

Моє перше зняття 2766, і там написано, що очікується

Автоматичний переклад.
xSerious169
4 міс. тому

Мені здається, що ніхто з нас не отримує свої гроші, хіба ніхто ніколи?

Автоматичний переклад.
Pekkaaho80
4 міс. тому

Більшість тих, хто отримує гроші, приходять сюди не скаржитися.

Я думаю, що ви тут знайдете лише людей, які чекають на свої гроші.

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Мені вдалося поспілкуватися зі співробітником чату з іншої IP-адреси, коли я не зміг зв’язатися зі своєю власною, він сказав, що обліковий запис підтверджено, і моє зняття потрібно буде сплатити наступного дня, добре, це очікувалося, але Я сумніваюся, я сподіваюся, що зараз отримаю свої кошти, я повідомлю вам про це

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Приємно це чути. Будь ласка, тримайте нас у курсі.🙏

Чому вони все-таки охоче відповіли на ваші запитання?

Автоматичний переклад.
Romi
4 міс. тому

Мені довелося спілкуватися з ним, коли я не входив у свій обліковий запис, я спочатку спілкувався як гість, а потім попросив адресу електронної пошти та перевірив, чи встановлено з’єднання, але добре жити в надії, що колись я Ви отримаєте гроші, я буду тримати вас в курсі

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Я знову надіслав електронний лист до служби підтримки клієнтів. Кілька останніх разів, коли я надсилав їм пошту, я отримав підтвердження електронної пошти, але цього разу ні. У електронному листі, який я надіслав, я запитав, у чому причина великих затримок у їхніх виплатах. Від Betsolino ще немає відповіді. Хтось уже отримав свої гроші?

Автоматичний переклад.
Boyke123
4 міс. тому

Ні, повна тиша. Електронна пошта фактично ніколи не відповідала мені, чат говорить про контактну електронну адресу.

Єдина надія, яку я маю, це те, що мій банк зможе відкликати платіж за транзакцією. Я також зв’язався з постачальником платіжних послуг, у якого є їхній обліковий запис, тому вони пообіцяли провести внутрішнє розслідування можливого шахрайства.

Зв’язався з Noda, щоб дізнатися, чи справді вони зняли гроші, але так і не отримав відповіді.

Я також думаю звернутися до деяких органів влади у Великобританії, тому що Betsolino Limited є британською компанією, і вони керують казино.

Автоматичний переклад.
1...7 8 9...30
Перейти на сторінкуіз 30 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого