Ні, повна тиша. Електронна пошта фактично ніколи не відповідала мені, чат говорить про контактну електронну адресу.
Єдина надія, яку я маю, це те, що мій банк зможе відкликати платіж за транзакцією. Я також зв’язався з постачальником платіжних послуг, у якого є їхній обліковий запис, тому вони пообіцяли провести внутрішнє розслідування можливого шахрайства.
Зв’язався з Noda, щоб дізнатися, чи справді вони зняли гроші, але так і не отримав відповіді.
Я також думаю звернутися до деяких органів влади у Великобританії, тому що Betsolino Limited є британською компанією, і вони керують казино.
Nope, total silence. Email actually never responded to me, chat says to contact email.
The only hope I have is that my bank will be able to do the chargeback of the transaction. I also contacted the payment provider that they have their account in, so they promised to do the internal investigation on possible fraud.
Contacted Noda to see if they actually made the withdrawal, but never heard back from them.
I also think to contact some authorities in the UK, because Betsolino Limited is a company in UK and they manage the casino.
Автоматичний переклад.