ФорумКазиноBetsolino Casino - загальне обговорення

Betsolino Casino - загальне обговорення (Сторінка 9)

3 міс. тому від davex3
|
28276 переглядів 560 відповідей |
|
1...8 9 10...29
Додати публікацію
Romi
2 міс. тому

Мені довелося спілкуватися з ним, коли я не входив у свій обліковий запис, я спочатку спілкувався як гість, а потім попросив адресу електронної пошти та перевірив, чи встановлено з’єднання, але добре жити в надії, що колись я Ви отримаєте гроші, я буду тримати вас в курсі

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Я знову надіслав електронний лист до служби підтримки клієнтів. Кілька останніх разів, коли я надсилав їм пошту, я отримав підтвердження електронної пошти, але цього разу ні. У електронному листі, який я надіслав, я запитав, у чому причина великих затримок у їхніх виплатах. Від Betsolino ще немає відповіді. Хтось уже отримав свої гроші?

Автоматичний переклад.
Boyke123
2 міс. тому

Ні, повна тиша. Електронна пошта фактично ніколи не відповідала мені, чат говорить про контактну електронну адресу.

Єдина надія, яку я маю, це те, що мій банк зможе відкликати платіж за транзакцією. Я також зв’язався з постачальником платіжних послуг, у якого є їхній обліковий запис, тому вони пообіцяли провести внутрішнє розслідування можливого шахрайства.

Зв’язався з Noda, щоб дізнатися, чи справді вони зняли гроші, але так і не отримав відповіді.

Я також думаю звернутися до деяких органів влади у Великобританії, тому що Betsolino Limited є британською компанією, і вони керують казино.

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Ні, повна тиша. Електронна пошта фактично ніколи не відповідала мені, чат говорить про контактну електронну адресу.

Єдина надія, яку я маю, це те, що мій банк зможе відкликати платіж за транзакцією. Я також зв’язався з постачальником платіжних послуг, у якого є їхній обліковий запис, тому вони пообіцяли провести внутрішнє розслідування можливого шахрайства.

Зв’язався з Noda, щоб дізнатися, чи справді вони зняли гроші, але так і не отримав відповіді.

Я також думаю звернутися до деяких органів влади у Великобританії, тому що Betsolino Limited є британською компанією, і вони керують казино.

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Те саме, на електронну пошту ніхто не відповів, я впевнений, що нас усіх обдурили, ми не отримаємо грошей, сподіваюся, чиновники закриють це казино, щоб вони не сміли обманювати людей більше, я сам маю доступні 340 євро

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Мені призначили VIP-менеджера, який нарахував мені 50 євро зі ставкою x3.

VIP-менеджер також має власну електронну адресу.

Але я також не отримую відповіді на свої електронні листи. У чаті мені сказали, що моє зняття буде оброблено цього тижня, тобто сьогодні чи завтра.

Автоматичний переклад.
xSerious169
2 міс. тому

Так, на диво, я отримав те саме повідомлення минулого тижня.

Найсмішніше те, що я зробив один депозит і взагалі не грав на нього, а мені якимось чином дали VIP-статус.

Автоматичний переклад.
Inrel19
2 міс. тому

Хто ваш VIP-менеджер? Емілі теж?

Автоматичний переклад.
xSerious169
2 міс. тому

Так, той самий.

Автоматичний переклад.
Inrel19
2 міс. тому

ви отримуєте відповіді на свої електронні листи

від неї?

Автоматичний переклад.
xSerious169
2 міс. тому

Ви отримали відкликання?

Автоматичний переклад.
Inrel19
2 міс. тому

Ви отримали відкликання?

Автоматичний переклад.
Pekkaaho80
2 міс. тому

Немає

Автоматичний переклад.
xSerious169
2 міс. тому

Співробітник чату сказав мені, що я почую вас найближчими днями, він говорив те саме весь час

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Гроші тут теж не надійшли... Ведучий чату каже: не засмучуйтеся, ви отримаєте суму дуже скоро...

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Мені довелося спілкуватися з ним, коли я не входив у свій обліковий запис, я спочатку спілкувався як гість, а потім попросив адресу електронної пошти та перевірив, чи встановлено з’єднання, але добре жити в надії, що колись я Ви отримаєте гроші, я буду тримати вас в курсі

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Ми цінуємо це і будемо чекати хороших новин.🙏

Автоматичний переклад.
xSerious169
2 міс. тому

Ні, немає відповідей.

Автоматичний переклад.
Pekkaaho80
2 міс. тому

Ні, я не сподіваюся, що хтось із нас це зробить. Мені дуже сумно, що Casinoguru все ще рекламує це казино на своєму веб-сайті, коли трапляється подібна ситуація.

Автоматичний переклад.
Inrel19
2 міс. тому

Тому, сподіваюся, гуру казино отримає нам гроші на просування цього казино

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Я щойно отримав свої гроші. Casinoguru може видалити скаргу

Автоматичний переклад.
Pekkaaho80
2 міс. тому

Ах, це чудово! Вітаю, як довго ви цього чекали?

Автоматичний переклад.
1...8 9 10...29
Перейти на сторінкуіз 29 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.