ГоловнаФорумКазиноBetsolino Casino - загальне обговорення

Betsolino Casino - загальне обговорення (Сторінка 9)

 від davex3
|
76 902 переглядів 632 відповідей |
|
1...8 9 10...32

Ні, повна тиша. Електронна пошта фактично ніколи не відповідала мені, чат говорить про контактну електронну адресу.

Єдина надія, яку я маю, це те, що мій банк зможе відкликати платіж за транзакцією. Я також зв’язався з постачальником платіжних послуг, у якого є їхній обліковий запис, тому вони пообіцяли провести внутрішнє розслідування можливого шахрайства.

Зв’язався з Noda, щоб дізнатися, чи справді вони зняли гроші, але так і не отримав відповіді.

Я також думаю звернутися до деяких органів влади у Великобританії, тому що Betsolino Limited є британською компанією, і вони керують казино.

Автоматичний переклад.

Те саме, на електронну пошту ніхто не відповів, я впевнений, що нас усіх обдурили, ми не отримаємо грошей, сподіваюся, чиновники закриють це казино, щоб вони не сміли обманювати людей більше, я сам маю доступні 340 євро

Автоматичний переклад.

Мені призначили VIP-менеджера, який нарахував мені 50 євро зі ставкою x3.

VIP-менеджер також має власну електронну адресу.

Але я також не отримую відповіді на свої електронні листи. У чаті мені сказали, що моє зняття буде оброблено цього тижня, тобто сьогодні чи завтра.

Автоматичний переклад.
xSerious169

Так, на диво, я отримав те саме повідомлення минулого тижня.

Найсмішніше те, що я зробив один депозит і взагалі не грав на нього, а мені якимось чином дали VIP-статус.

Автоматичний переклад.
Inrel19

Хто ваш VIP-менеджер? Емілі теж?

Автоматичний переклад.
xSerious169

Так, той самий.

Автоматичний переклад.
Inrel19

ви отримуєте відповіді на свої електронні листи

від неї?

Автоматичний переклад.
xSerious169

Ви отримали відкликання?

Автоматичний переклад.
Inrel19

Ви отримали відкликання?

Автоматичний переклад.
Pekkaaho80

Немає

Автоматичний переклад.
xSerious169

Співробітник чату сказав мені, що я почую вас найближчими днями, він говорив те саме весь час

Автоматичний переклад.

Гроші тут теж не надійшли... Ведучий чату каже: не засмучуйтеся, ви отримаєте суму дуже скоро...

Автоматичний переклад.

Мені довелося спілкуватися з ним, коли я не входив у свій обліковий запис, я спочатку спілкувався як гість, а потім попросив адресу електронної пошти та перевірив, чи встановлено з’єднання, але добре жити в надії, що колись я Ви отримаєте гроші, я буду тримати вас в курсі

Автоматичний переклад.

Ми цінуємо це і будемо чекати хороших новин.🙏

Автоматичний переклад.
xSerious169

Ні, немає відповідей.

Автоматичний переклад.
Pekkaaho80

Ні, я не сподіваюся, що хтось із нас це зробить. Мені дуже сумно, що Casinoguru все ще рекламує це казино на своєму веб-сайті, коли трапляється подібна ситуація.

Автоматичний переклад.
Inrel19

Тому, сподіваюся, гуру казино отримає нам гроші на просування цього казино

Автоматичний переклад.

Я щойно отримав свої гроші. Casinoguru може видалити скаргу

Автоматичний переклад.
Pekkaaho80

Ах, це чудово! Вітаю, як довго ви цього чекали?

Автоматичний переклад.
Pekkaaho80

супер!!!

Автоматичний переклад.

Ах, це чудово! Вітаю, як довго ви цього чекали?

Автоматичний переклад.

1.7 я зробив висновок і відразу після того, як прийшов мій виграш, я був упевнений, що я його не отримаю, на щастя, я отримав 🙂

Автоматичний переклад.
Pekkaaho80

Це чудово, я дуже радий за вас! Але в майбутньому вибирайте інше казино 😉

Автоматичний переклад.
1...8 9 10...32
Перейти на сторінкуіз 32 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-reviews
Новини Казино Гуру — Залишайте відгуки й діліться досвідом гри в казино
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого