ФорумКазиноBetsolino Casino - загальне обговорення

Betsolino Casino - загальне обговорення (Сторінка 7)

3 міс. тому від davex3
|
28035 переглядів 560 відповідей |
|
1...6 7 8...29
Додати публікацію
Inrel19
2 міс. тому

Це не правда.

У мене також були зняття з Noda, які займали 4 дні після підтвердження.

Автоматичний переклад.
xSerious169
2 міс. тому

Ну, на їхньому веб-сайті буквально сказано, що перекази здійснюються миттєво.

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Я також читав, що перекази здійснюються миттєво, а в інших казино це точно було миттєво. Я також зробив виведення коштів на свій рахунок Skrill, та сама історія! Гроші ще не отримано. Я думаю, вони нічого не заплатять! Навіть якщо ми хочемо повернути наші депозити, вони нічого не роблять, це дуже велике шахрайське казино з ще більшим червоним прапором!

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Чи є хтось, хто коли-небудь успішно знімав гроші в цьому казино?

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Тиждень чекаю поки вони це зроблять, я відправила всі документи, вони нічого не відповідають, в чаті тільки написано чекайте, мені колись повернуть гроші

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Чи є хтось, хто коли-небудь успішно знімав гроші в цьому казино?

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Будь ласка, як справи з вашим вилученням? Якісь новини?

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Тиждень чекаю поки вони це зроблять, я відправила всі документи, вони нічого не відповідають, в чаті тільки написано чекайте, мені колись повернуть гроші

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Я бачив, що ви успішно надіслали скаргу тут, нашій команді потрібно зачекати ще кілька днів, перш ніж вони зможуть втрутитися, тому, сподіваюся, ви зможете пройти перевірку до закінчення 14-денного періоду.

Можливо, є якісь оновлення?

Автоматичний переклад.
Romi
2 міс. тому

У моїй ситуації нічого не змінилося. Статус виведення коштів на веб-сайті казино «ОК». Але на моєму банківському рахунку чи рахунку Skrill досі немає грошей. Зняття коштів має бути передано за допомогою "noda", я не знаю, що це таке. У мене також немає ідентифікаційного номера транзакції чи посилання. Казино більше не реагує на мої електронні листи.

Автоматичний переклад.
Boyke123
2 міс. тому

Так, на жаль, це казино обмануло нас усіх. Вони створюють враження, ніби виведення коштів зроблено, але насправді вони ніколи їх не роблять.

Автоматичний переклад.
Inrel19
2 міс. тому

Вже були ті, хто отримав свої гроші.

Не думайте завжди так негативно, просто будьте терплячі. Я теж чекаю 12 днів, але я впевнений, що отримаю свої гроші.

Автоматичний переклад.
xSerious169
2 міс. тому

Я просто намагаюся зрозуміти, як я можу мислити позитивно в цій ситуації. Мої гроші затримує казино вже майже 3 тижні. Згідно з їхнім веб-сайтом, вилучення було здійснено в четвер минулого тижня, тому воно вже повинно було бути в моєму обліковому записі.

Живий чат не може нічого надати, електронна пошта також не відповідає. Чи є в цій ситуації щось позитивне? Я щось пропускаю?

Змінено автором 2 міс. тому
Автоматичний переклад.
2 міс. тому

У моїй ситуації нічого не змінилося. Статус виведення коштів на веб-сайті казино «ОК». Але на моєму банківському рахунку чи рахунку Skrill досі немає грошей. Зняття коштів має бути передано за допомогою "noda", я не знаю, що це таке. У мене також немає ідентифікаційного номера транзакції чи посилання. Казино більше не реагує на мої електронні листи.

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Будь ласка, тримайте нас в курсі будь-яких оновлень.

"Noda" може бути стороннім постачальником платежів, я б сказав.

Сподіваємось, ви скоро отримаєте гроші.🤞

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Я просто намагаюся зрозуміти, як я можу мислити позитивно в цій ситуації. Мої гроші затримує казино вже майже 3 тижні. Згідно з їхнім веб-сайтом, вилучення було здійснено в четвер минулого тижня, тому воно вже повинно було бути в моєму обліковому записі.

Живий чат не може нічого надати, електронна пошта також не відповідає. Чи є в цій ситуації щось позитивне? Я щось пропускаю?

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Ви думали про те, щоб подати скаргу? Наша команда може допомогти, розглянувши цю проблему.

Що ти сказав?

Автоматичний переклад.
Romi
2 міс. тому

Привіт, зі мною нічого не сталося, коли я сьогодні десять разів запитав у чаті, він сказав, чи мені нудно, і заблокував мене, тепер я навіть не можу спілкуватися 😥

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Я не думаю, що я коли-небудь отримаю свої гроші, мені навіть не надіслали kyc, хоча я чекав тиждень, тричі подавав документи, а тепер вони заблокували мене в чаті😢

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Ви, хлопці, не знаєте, що Betsolino має ваш логотип на своєму веб-сайті з посиланням? Вони представляють вас як партнера. Але я не думаю, що ви будете раді зв’язку з казино, яке є великим шахраєм!

Автоматичний переклад.
Boyke123
2 міс. тому

?тепер я не зрозумів що ти мав на увазі??


Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Я не думаю, що я коли-небудь отримаю свої гроші, мені навіть не надіслали kyc, хоча я чекав тиждень, тричі подавав документи, а тепер вони заблокували мене в чаті😢

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Отже, ваш обліковий запис ще не підтверджено в цьому казино, так? Ви надіслали всі необхідні документи? Іноді це може зайняти трохи більше часу, особливо якщо мова йде про перше зняття коштів. Тому ми даємо казино 14 повних днів, як вам уже пояснювалося.

Будь ласка, наберіться терпіння та інформуйте нас про будь-які оновлення.

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Ви, хлопці, не знаєте, що Betsolino має ваш логотип на своєму веб-сайті з посиланням? Вони представляють вас як партнера. Але я не думаю, що ви будете раді зв’язку з казино, яке є великим шахраєм!

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Спасибі за інформацію. Я сподіваюся, що ваша скарга незабаром буде вирішена, і все буде добре, тому казино отримає шанс довести, що вони здатні платити. Схрещуємо пальці.🤞

Автоматичний переклад.
Romi
2 міс. тому

Я тричі подавала всі необхідні документи, відповіді не отримала, залишається чекати, я з вами зв'яжусь

Автоматичний переклад.
1...6 7 8...29
Перейти на сторінкуіз 29 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.