Тиждень чекаю поки вони це зроблять, я відправила всі документи, вони нічого не відповідають, в чаті тільки написано чекайте, мені колись повернуть гроші
I've been waiting a week for them to do it, I've sent all the documents, they don't answer anything, the chat just says wait, will I ever get my money back
Olen odottanut viikon että tekisivät kyc olen lähettänyt kaikki dokumentit eivät vastaa mitään chat sanoo vaan että odota saankohan koskaan rahojani takaisin
Тиждень чекаю поки вони це зроблять, я відправила всі документи, вони нічого не відповідають, в чаті тільки написано чекайте, мені колись повернуть гроші
I've been waiting a week for them to do it, I've sent all the documents, they don't answer anything, the chat just says wait, will I ever get my money back
Olen odottanut viikon että tekisivät kyc olen lähettänyt kaikki dokumentit eivät vastaa mitään chat sanoo vaan että odota saankohan koskaan rahojani takaisin
Я бачив, що ви успішно надіслали скаргу тут, нашій команді потрібно зачекати ще кілька днів, перш ніж вони зможуть втрутитися, тому, сподіваюся, ви зможете пройти перевірку до закінчення 14-денного періоду.
Можливо, є якісь оновлення?
I saw that you have successfully submitted the complaint here, where our team needs to wait a few more days before they can intervene, so hopefully you will be able to get verified before the 14-day time period passes.
Is there any update by now, perhaps?
У моїй ситуації нічого не змінилося. Статус виведення коштів на веб-сайті казино «ОК». Але на моєму банківському рахунку чи рахунку Skrill досі немає грошей. Зняття коштів має бути передано за допомогою "noda", я не знаю, що це таке. У мене також немає ідентифікаційного номера транзакції чи посилання. Казино більше не реагує на мої електронні листи.
There’s nothing changed in my situation. Withdrawal status in the casino website is ‘ok’. But still no money on my bankaccount or Skrill account. The withdrawal should be transferred with ‘noda’ I don’t know what that is. I also don’t have any transaction ID number or reference. The casino doesn’t react on my emails anymore.
Так, на жаль, це казино обмануло нас усіх. Вони створюють враження, ніби виведення коштів зроблено, але насправді вони ніколи їх не роблять.
Yeah, unfortunately we were all just scammed by this casino. They make it seem like withdrawals are done, but they actually never make them.
Вже були ті, хто отримав свої гроші.
Не думайте завжди так негативно, просто будьте терплячі. Я теж чекаю 12 днів, але я впевнений, що отримаю свої гроші.
There have already been some who have received their money.
Don't always think so negatively, just be patient. I've also been waiting for 12 days, but I'm sure I'll get my money.
Es gab schon einige, die ihr Geld erhalten haben.
Nicht immer so negativ denken, einfach Geduld haben. Ich warte auch seit 12 Tagen, bin mir aber sicher, mein Geld zu bekommen.
Я просто намагаюся зрозуміти, як я можу мислити позитивно в цій ситуації. Мої гроші затримує казино вже майже 3 тижні. Згідно з їхнім веб-сайтом, вилучення було здійснено в четвер минулого тижня, тому воно вже повинно було бути в моєму обліковому записі.
Живий чат не може нічого надати, електронна пошта також не відповідає. Чи є в цій ситуації щось позитивне? Я щось пропускаю?
I’m just trying to understand how can I think positively in this situation. My money has been withheld by the casino for almost 3 weeks now. According to their website withdrawal has been made on Thursday last week, so it should have been in my account already.
Live chat cannot provide anything, email does not respond also. Is there anything positive in this situation? Am I missing something?
У моїй ситуації нічого не змінилося. Статус виведення коштів на веб-сайті казино «ОК». Але на моєму банківському рахунку чи рахунку Skrill досі немає грошей. Зняття коштів має бути передано за допомогою "noda", я не знаю, що це таке. У мене також немає ідентифікаційного номера транзакції чи посилання. Казино більше не реагує на мої електронні листи.
There’s nothing changed in my situation. Withdrawal status in the casino website is ‘ok’. But still no money on my bankaccount or Skrill account. The withdrawal should be transferred with ‘noda’ I don’t know what that is. I also don’t have any transaction ID number or reference. The casino doesn’t react on my emails anymore.
Будь ласка, тримайте нас в курсі будь-яких оновлень.
"Noda" може бути стороннім постачальником платежів, я б сказав.
Сподіваємось, ви скоро отримаєте гроші.🤞
Please keep us informed about any updates.
"Noda" could be a third-party payment provider, I would say.
Hopefully, you will receive the money soon.🤞
Я просто намагаюся зрозуміти, як я можу мислити позитивно в цій ситуації. Мої гроші затримує казино вже майже 3 тижні. Згідно з їхнім веб-сайтом, вилучення було здійснено в четвер минулого тижня, тому воно вже повинно було бути в моєму обліковому записі.
Живий чат не може нічого надати, електронна пошта також не відповідає. Чи є в цій ситуації щось позитивне? Я щось пропускаю?
I’m just trying to understand how can I think positively in this situation. My money has been withheld by the casino for almost 3 weeks now. According to their website withdrawal has been made on Thursday last week, so it should have been in my account already.
Live chat cannot provide anything, email does not respond also. Is there anything positive in this situation? Am I missing something?
Привіт, зі мною нічого не сталося, коли я сьогодні десять разів запитав у чаті, він сказав, чи мені нудно, і заблокував мене, тепер я навіть не можу спілкуватися 😥
Hi, nothing has happened to me when I asked ten times today in the chat he said am I bored and blocked me now I can't even chat 😥
Hei ei ole tapahtunut mitään minulla kun kysyin tänään chatissa kymmenen kerran hän sanoi onko minulla tylsää ja esti minut nyt en pääse edes chattiin😥
Я не думаю, що я коли-небудь отримаю свої гроші, мені навіть не надіслали kyc, хоча я чекав тиждень, тричі подавав документи, а тепер вони заблокували мене в чаті😢
I don't think I'll ever get my money, they haven't even sent me a kyc even though I've waited a week, put in the documents three times and now they blocked me in the chat😢
En usko että saan koskaan rahojani he eivät ole edes tehneet minulle kyc vaikka olen viikon odottanut kolmesti laittanut dokumentit ja nyt estivät minut chatissa😢
Ви, хлопці, не знаєте, що Betsolino має ваш логотип на своєму веб-сайті з посиланням? Вони представляють вас як партнера. Але я не думаю, що ви будете раді зв’язку з казино, яке є великим шахраєм!
Did you guru guys no that Betsolino has your logo on their website with link? They present you as an partnership. But I don’t think you’ll be happy to be linked at a casino that is a big scam!
?тепер я не зрозумів що ти мав на увазі??
?now I didn't understand what you meant??
?nyt en ymmärtänyt mitä tarkoitit??
Я не думаю, що я коли-небудь отримаю свої гроші, мені навіть не надіслали kyc, хоча я чекав тиждень, тричі подавав документи, а тепер вони заблокували мене в чаті😢
I don't think I'll ever get my money, they haven't even sent me a kyc even though I've waited a week, put in the documents three times and now they blocked me in the chat😢
En usko että saan koskaan rahojani he eivät ole edes tehneet minulle kyc vaikka olen viikon odottanut kolmesti laittanut dokumentit ja nyt estivät minut chatissa😢
Отже, ваш обліковий запис ще не підтверджено в цьому казино, так? Ви надіслали всі необхідні документи? Іноді це може зайняти трохи більше часу, особливо якщо мова йде про перше зняття коштів. Тому ми даємо казино 14 повних днів, як вам уже пояснювалося.
Будь ласка, наберіться терпіння та інформуйте нас про будь-які оновлення.
So your account is not verified at this casino yet, right? Did you send all the documents needed? Sometimes it may take a bit longer, especially if it comes to the first withdrawal. That is why we give casinos 14 full days, as it was already explained to you.
Just try to be patient and keep us informed about any updates, please.
Ви, хлопці, не знаєте, що Betsolino має ваш логотип на своєму веб-сайті з посиланням? Вони представляють вас як партнера. Але я не думаю, що ви будете раді зв’язку з казино, яке є великим шахраєм!
Did you guru guys no that Betsolino has your logo on their website with link? They present you as an partnership. But I don’t think you’ll be happy to be linked at a casino that is a big scam!
Спасибі за інформацію. Я сподіваюся, що ваша скарга незабаром буде вирішена, і все буде добре, тому казино отримає шанс довести, що вони здатні платити. Схрещуємо пальці.🤞
Thank you for the information. I hope that your complaint will be resolved soon and that everything will be fine, so the casino will get a chance to prove that they are able to pay. Fingers crossed.🤞
Я тричі подавала всі необхідні документи, відповіді не отримала, залишається чекати, я з вами зв'яжусь
I have submitted all the necessary documents three times, I have not received any answer, I just have to wait, I will be in touch with you
Kaikki tarvittavat asiakirjat olen laittanut kolmekertaa mitään vastausta en ole saanut täytyy vaan odottaa olen yhteydessä teihin
Ви повинні запитати в чаті, чи завершена ваша перевірка
You must ask in the live chat whether your verification is complete
Du musst im Live Chat nachfragen, ob deine Verifizierung abgeschlossen ist
Вони заблокували мене в лайв-чаті, коли я кілька разів запитав, де моє відкликання, він запитав, чи мені нудно, і заблокував мене, я не можу запитати звідти😥
They blocked me in live chat when I asked several times where my withdrawal is, he asked if I'm bored and blocked me, I can't ask from there😥
He estivät minut live chatissa kun kysyin useasti että missä nostoni viipyy hän kysyi että olenko tylsistynyt ja esti minut en voi kysellä sieltä😥
Я тричі подавала всі необхідні документи, відповіді не отримала, залишається чекати, я з вами зв'яжусь
I have submitted all the necessary documents three times, I have not received any answer, I just have to wait, I will be in touch with you
Kaikki tarvittavat asiakirjat olen laittanut kolmekertaa mitään vastausta en ole saanut täytyy vaan odottaa olen yhteydessä teihin
Мені просто цікаво, чи документи належного формату та якісні. Це дуже важливо, коли йдеться про погодження документів, щоб пройти перевірку. Ви, мабуть, усвідомлюєте це?
Будемо чекати оновлень тут.
I am just wondering if the documents were in the right format and of good quality. It is very important when it comes to approving documents in order to pass the verification. Are you aware of this, perhaps?
We will wait for the updates here.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.