Я б сказав, що не будуть, я впевнений на 99,9%.
I would say that they won't, I'm 99,9% sure.
Інші отримали свої гроші.
у вас проблеми з депозитом, і попередня скарга також була отримана від казино, але вона ще не надійшла.
Казино також зв'язалося з Бойком і повідомило, що хоче заплатити йому.
Я думаю, що я отримую свої гроші в 90% випадків.
Others have received their money.
you are having problems with a deposit and the previous complaint was also received from the casino, but it has not arrived yet.
Boyke has also been contacted by Casino saying they want to pay him.
I think I get my money 90% of the time.
Andere haben ihr Geld erhalten.
du hast Probleme mit einer Einzahlung und die bisherige Beschwerde wurde auch vom Casino, ist nur noch nicht angekommen.
Boyke wurde auch schon von Casino kontaktiert, dass sie ihn bezahlen wollen.
ich denke zu 90% bekomme ich mein Geld.
Гаразд, якщо казино хоче заплатити за вилучення, чому б їм просто не зробити цього? Навіщо продовжувати обіцяти зняття коштів і ніколи цього не зробити?
Okay, so if casino wants to pay the withdrawal, why don't they just do it? Why keep promising the withdrawal and never actually making it?
Я не можу тобі цього сказати. Але принаймні відповідає і реагує...
I can't tell you that. But at least it answers and reacts...
Das kann ich dir nicht sagen. Aber immerhin antwortet und reagiert es..
Я все ще сподіваюся, що вони мені заплатять... Інакше повернуть мої депозити... Це приблизно дорівнює сумі, яку я просив для зняття.
Я грав у більш ніж 200 онлайн-казино по всьому світу, у мене було багато труднощів і проблем із перевіркою та зняттям коштів. Депозит був легким і дуже швидким у всіх казино, в яких я грав. Не було жодного казино, в якому я коли-небудь грав, і яке, нарешті, дійсно не виплачувало. Крім того, казино без ліцензії або ліцензії Коста-Ріки платили мені останнім часом після тижнів обговорення, а іноді й за допомогою гуру казино.
I still hope they’ll pay me… Otherwise to refund my deposits… That about equal as the amount I requested for withdrawal.
I played in more than 200 online casinos worldwide, en had a lot of struggles and problems with verification and withdrawals. Depositing was easy and very very fast at all casinos I played in. There was no casino I ever had played, that finally really didn’t pay out. Also casinos with no license or A Costa Rica license payed me in the last, after weeks of discussion, and with the help of casino guru sometimes.
Напевно, Коста-Ріка.
Але AskGamblers вже припинив партнерство через погану ліцензію.
Чи може CasinoGuru допомогти нам отримати наші гроші?
Probably Costa Rica.
But AskGamblers has already terminated the partnership because of the bad license.
Can CasinoGuru help us get our money?
Wohl Costa Rica.
Aber AskGamblers hat schon die Partnerschaft wegen der schlechten Lizenz gekündigt.
Kann CasinoGuru uns helfen, unser Geld zu bekommen?
Ми можемо принаймні спробувати, але, звичайно, я нічого не обіцяю, тому що казино свіже, а досвіду у нас небагато. Наразі подано одну скаргу, і я не знаю, як вони спілкуватимуться та чи намагатимуться вони вирішити проблеми, але я твердо вірю, що вони це зроблять.
Тому, якщо ви не знаєте, що робити далі, не соромтеся зв’язуватися з нашою командою.
We can at least try, but of course I make no promises, because the casino is fresh and we don't have much experience. There is one complaint filed so far and I don't know how they will communicate and if they will try to resolve things but I firmly believe that they will.
So if you don't know what to do next feel free to contact our team.
Ймовірно, не будуть. Вони навіть відхилили мій відгук про казино, оскільки я хотів попередити людей, щоб вони не грали тут. Останнім часом здається, що всі шахраї повернулися до гуру казино. Раніше я довіряв цьому сайту.
They probably won't. They even rejected my review for the casino, as I wanted to warn people not to play here. Lately it feels that Casino guru has all the scammers back. I used to trust this website in the past.
Привіт, я перевірив ваш відгук, і він був обґрунтовано відхилений. Вам також дали причину, і це було більше деталей. Коли гравці дивляться на нього, він повинен містити відповідну інформацію, і якщо ви пишете лише про те, що це шахрайське казино і що насправді вся група Betsolino є шахрайством, це також не дуже інформативно. Якщо ви можете описати більше речей, коли ви там грали, і написати щось більш конкретне, я без проблем затверджу ваш відгук користувача.
Hi, I checked out your review and it was rejected justifiably. You were also given a reason and that was more details. When players look at it, it should have relevant information and if you write only that it is a fraudulent casino and that actually the Betsolino group is all fraudulent, it is also not very informative. If you can describe more things when you played there and write something more specific I have no problem to approve your user review.
статус моїх незавершених зняттів змінено на «OK»… Тепер давайте почекаємо, поки гроші надійдуть на мій банківський рахунок, їх ще немає.
the status of my pending withdrawals are changed to ‘OK’… Now let’s wait till the money arrives on my bank account, it isn’t there yet.
Ні, це не проблема мого банку. Це питання казино
No, it is not my bank issue. It's casino issue
Гаразд, може, вони будуть працювати проти вас через незаконну діяльність? Уряд Нідерландів постійно стежить за своїми громадянами, і це жахливо. Я зняв рахунок на Revolut, але ще не отримав суму
Okay, maybe they’ll working against you because of illegal activities? The Dutch government is constantly tracking their citizens, and that awful. I withdrawed to Revolut but didn’t receive the amount yet
Я спілкувався з агентом служби підтримки в чаті, і вона не може допомогти мені вирішити проблеми зі зняттям коштів у чаті. Вона дала мені адресу електронної пошти служби підтримки клієнтів, щоб поставити запитання, пов’язані з виведенням коштів. Коли я запитав її, чи побачу я коли-небудь свої гроші, вона сказала: Так, звичайно, не хвилюйся
I’ve spoken to a live chat support agent and she can’t help me with withdrawal issues in live chat. She gave me an e-mailadres of costumer support to ask my withdrawal related questions. When I asked her if I would ever see my money, she said: Yes ofcourse, don’t worry
Зняття було оброблено за допомогою «Noda», це те, що я бачу в своїй історії транзакцій. Я ніколи не чув про Noda, але, можливо, інші учасники знають, що це означає?
The withdrawal was processed with ‘Noda’ that’s what I can see in my transaction history. I never heard of Noda, but maybe other members know what that means?
Так, тут те саме. Я попросив ідентифікаційний номер переказу, але вони не змогли його мені надати. Не дивно, як вони могли мені його віддати, якщо переказ навіть не був зроблений.
Yeah, same here. I asked for transfer reference ID and they could not give it to me. Not surprising, how could they give it to me if the transfer was never even made.
Це постачальник переказів, і перекази здійснюються миттєво. Отже, ми всі повинні були отримати свої кошти миттєво, після підтвердження зняття коштів.
It's a transfer provider and transfers there are instant. So, we all should have received our funds instantly, after the withdrawal was confirmed.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.