ГоловнаФорумКазиноBetsolino Casino - загальне обговорення

Betsolino Casino - загальне обговорення (Сторінка 6)

 від davex3
|
76 260 переглядів 628 відповідей |
|
1...5 6 7...32
xSerious169

Гаразд, якщо казино хоче заплатити за вилучення, чому б їм просто не зробити цього? Навіщо продовжувати обіцяти зняття коштів і ніколи цього не зробити?

Автоматичний переклад.
Inrel19

Я не можу тобі цього сказати. Але принаймні відповідає і реагує...

Автоматичний переклад.

Я все ще сподіваюся, що вони мені заплатять... Інакше повернуть мої депозити... Це приблизно дорівнює сумі, яку я просив для зняття.


Я грав у більш ніж 200 онлайн-казино по всьому світу, у мене було багато труднощів і проблем із перевіркою та зняттям коштів. Депозит був легким і дуже швидким у всіх казино, в яких я грав. Не було жодного казино, в якому я коли-небудь грав, і яке, нарешті, дійсно не виплачувало. Крім того, казино без ліцензії або ліцензії Коста-Ріки платили мені останнім часом після тижнів обговорення, а іноді й за допомогою гуру казино.

Автоматичний переклад.

Напевно, Коста-Ріка.

Але AskGamblers вже припинив партнерство через погану ліцензію.

Чи може CasinoGuru допомогти нам отримати наші гроші?

Автоматичний переклад.

Ми можемо принаймні спробувати, але, звичайно, я нічого не обіцяю, тому що казино свіже, а досвіду у нас небагато. Наразі подано одну скаргу, і я не знаю, як вони спілкуватимуться та чи намагатимуться вони вирішити проблеми, але я твердо вірю, що вони це зроблять.

Тому, якщо ви не знаєте, що робити далі, не соромтеся зв’язуватися з нашою командою.

Автоматичний переклад.

Ймовірно, не будуть. Вони навіть відхилили мій відгук про казино, оскільки я хотів попередити людей, щоб вони не грали тут. Останнім часом здається, що всі шахраї повернулися до гуру казино. Раніше я довіряв цьому сайту.

Автоматичний переклад.

Привіт, я перевірив ваш відгук, і він був обґрунтовано відхилений. Вам також дали причину, і це було більше деталей. Коли гравці дивляться на нього, він повинен містити відповідну інформацію, і якщо ви пишете лише про те, що це шахрайське казино і що насправді вся група Betsolino є шахрайством, це також не дуже інформативно. Якщо ви можете описати більше речей, коли ви там грали, і написати щось більш конкретне, я без проблем затверджу ваш відгук користувача.

Автоматичний переклад.

статус моїх незавершених зняттів змінено на «OK»… Тепер давайте почекаємо, поки гроші надійдуть на мій банківський рахунок, їх ще немає.

Автоматичний переклад.

Казино відповіло мені, що у них є відставання в обробці для зняття коштів, і вони обробляють усі якомога швидше.

Автоматичний переклад.
xSerious169

Ні, це не проблема мого банку. Це питання казино

Автоматичний переклад.
davex3

яким банком ти користуєшся?

Автоматичний переклад.
Boyke123

Інж

Автоматичний переклад.

Інж

Автоматичний переклад.

Гаразд, може, вони будуть працювати проти вас через незаконну діяльність? Уряд Нідерландів постійно стежить за своїми громадянами, і це жахливо. Я зняв рахунок на Revolut, але ще не отримав суму

Автоматичний переклад.

Хтось отримав відкликання?

Автоматичний переклад.
Inrel19

Ні, не робив!

Автоматичний переклад.

Я спілкувався з агентом служби підтримки в чаті, і вона не може допомогти мені вирішити проблеми зі зняттям коштів у чаті. Вона дала мені адресу електронної пошти служби підтримки клієнтів, щоб поставити запитання, пов’язані з виведенням коштів. Коли я запитав її, чи побачу я коли-небудь свої гроші, вона сказала: Так, звичайно, не хвилюйся

Автоматичний переклад.

Зняття було оброблено за допомогою «Noda», це те, що я бачу в своїй історії транзакцій. Я ніколи не чув про Noda, але, можливо, інші учасники знають, що це означає?

Автоматичний переклад.
Boyke123

Так, тут те саме. Я попросив ідентифікаційний номер переказу, але вони не змогли його мені надати. Не дивно, як вони могли мені його віддати, якщо переказ навіть не був зроблений.

Автоматичний переклад.
Boyke123

Це постачальник переказів, і перекази здійснюються миттєво. Отже, ми всі повинні були отримати свої кошти миттєво, після підтвердження зняття коштів.

Автоматичний переклад.
Inrel19

Це не правда.

У мене також були зняття з Noda, які займали 4 дні після підтвердження.

Автоматичний переклад.
xSerious169

Ну, на їхньому веб-сайті буквально сказано, що перекази здійснюються миттєво.

Автоматичний переклад.

Я також читав, що перекази здійснюються миттєво, а в інших казино це точно було миттєво. Я також зробив виведення коштів на свій рахунок Skrill, та сама історія! Гроші ще не отримано. Я думаю, вони нічого не заплатять! Навіть якщо ми хочемо повернути наші депозити, вони нічого не роблять, це дуже велике шахрайське казино з ще більшим червоним прапором!

Автоматичний переклад.
1...5 6 7...32
Перейти на сторінкуіз 32 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-reviews
Новини Казино Гуру — Залишайте відгуки й діліться досвідом гри в казино
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого