ФорумКазиноBetsolino Casino - загальне обговорення

Betsolino Casino - загальне обговорення (Сторінка 6)

3 міс. тому від davex3
|
27403 переглядів 560 відповідей |
|
1...5 6 7...29
Додати публікацію
2 міс. тому

Може, ще заплатять. Я ще маю надію.

Автоматичний переклад.
xSerious169
2 міс. тому

Я б сказав, що не будуть, я впевнений на 99,9%.

Автоматичний переклад.
Inrel19
2 міс. тому

Інші отримали свої гроші.

у вас проблеми з депозитом, і попередня скарга також була отримана від казино, але вона ще не надійшла.


Казино також зв'язалося з Бойком і повідомило, що хоче заплатити йому.

Я думаю, що я отримую свої гроші в 90% випадків.

Автоматичний переклад.
xSerious169
2 міс. тому

Гаразд, якщо казино хоче заплатити за вилучення, чому б їм просто не зробити цього? Навіщо продовжувати обіцяти зняття коштів і ніколи цього не зробити?

Автоматичний переклад.
Inrel19
2 міс. тому

Я не можу тобі цього сказати. Але принаймні відповідає і реагує...

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Я все ще сподіваюся, що вони мені заплатять... Інакше повернуть мої депозити... Це приблизно дорівнює сумі, яку я просив для зняття.


Я грав у більш ніж 200 онлайн-казино по всьому світу, у мене було багато труднощів і проблем із перевіркою та зняттям коштів. Депозит був легким і дуже швидким у всіх казино, в яких я грав. Не було жодного казино, в якому я коли-небудь грав, і яке, нарешті, дійсно не виплачувало. Крім того, казино без ліцензії або ліцензії Коста-Ріки платили мені останнім часом після тижнів обговорення, а іноді й за допомогою гуру казино.

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Напевно, Коста-Ріка.

Але AskGamblers вже припинив партнерство через погану ліцензію.

Чи може CasinoGuru допомогти нам отримати наші гроші?

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Ми можемо принаймні спробувати, але, звичайно, я нічого не обіцяю, тому що казино свіже, а досвіду у нас небагато. Наразі подано одну скаргу, і я не знаю, як вони спілкуватимуться та чи намагатимуться вони вирішити проблеми, але я твердо вірю, що вони це зроблять.

Тому, якщо ви не знаєте, що робити далі, не соромтеся зв’язуватися з нашою командою.

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Ймовірно, не будуть. Вони навіть відхилили мій відгук про казино, оскільки я хотів попередити людей, щоб вони не грали тут. Останнім часом здається, що всі шахраї повернулися до гуру казино. Раніше я довіряв цьому сайту.

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Привіт, я перевірив ваш відгук, і він був обґрунтовано відхилений. Вам також дали причину, і це було більше деталей. Коли гравці дивляться на нього, він повинен містити відповідну інформацію, і якщо ви пишете лише про те, що це шахрайське казино і що насправді вся група Betsolino є шахрайством, це також не дуже інформативно. Якщо ви можете описати більше речей, коли ви там грали, і написати щось більш конкретне, я без проблем затверджу ваш відгук користувача.

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

статус моїх незавершених зняттів змінено на «OK»… Тепер давайте почекаємо, поки гроші надійдуть на мій банківський рахунок, їх ще немає.

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Казино відповіло мені, що у них є відставання в обробці для зняття коштів, і вони обробляють усі якомога швидше.

Автоматичний переклад.
xSerious169
2 міс. тому

Ні, це не проблема мого банку. Це питання казино

Автоматичний переклад.
davex3
2 міс. тому

яким банком ти користуєшся?

Автоматичний переклад.
Boyke123
2 міс. тому

Інж

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Інж

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Гаразд, може, вони будуть працювати проти вас через незаконну діяльність? Уряд Нідерландів постійно стежить за своїми громадянами, і це жахливо. Я зняв рахунок на Revolut, але ще не отримав суму

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Хтось отримав відкликання?

Автоматичний переклад.
Inrel19
2 міс. тому

Ні, не робив!

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Я спілкувався з агентом служби підтримки в чаті, і вона не може допомогти мені вирішити проблеми зі зняттям коштів у чаті. Вона дала мені адресу електронної пошти служби підтримки клієнтів, щоб поставити запитання, пов’язані з виведенням коштів. Коли я запитав її, чи побачу я коли-небудь свої гроші, вона сказала: Так, звичайно, не хвилюйся

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Зняття було оброблено за допомогою «Noda», це те, що я бачу в своїй історії транзакцій. Я ніколи не чув про Noda, але, можливо, інші учасники знають, що це означає?

Автоматичний переклад.
Boyke123
2 міс. тому

Так, тут те саме. Я попросив ідентифікаційний номер переказу, але вони не змогли його мені надати. Не дивно, як вони могли мені його віддати, якщо переказ навіть не був зроблений.

Автоматичний переклад.
Boyke123
2 міс. тому

Це постачальник переказів, і перекази здійснюються миттєво. Отже, ми всі повинні були отримати свої кошти миттєво, після підтвердження зняття коштів.

Автоматичний переклад.
1...5 6 7...29
Перейти на сторінкуіз 29 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.