1 рік тому
Тут ви можете обговорити Betsala Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Будьте обережні з цим казино, вони дозволяють робити депозити, але їхній метод виведення коштів обмежений і обмежений лише для певних платіжних засобів. Крім того, якщо вам пощастить мати платіжну ліцензію для вашої країни, я б рекомендував шукати інший, більш чесний і зрозумілий казино щодо виведення коштів.
Be careful with this casino, they let you deposit but their withdrawal method is limited and restricted only for certain means of payment, also if you are lucky enough to have a payment license for your country, I would recommend looking for another more honest and clear casino regarding the withdrawals.
Ojo cuidado con este casino te dejan depositar pero su método de retiró es limitado y restringido solo para ciertos medios de pago , además si corres las suerte que tengan licencia de pagos para tu País , les recomendaría yo buscar otro casino más honesto y claro respecto a los retiros.
привіт
Дякуємо за цей відгук. І все ж я міг би трохи пояснити, я думаю. Чи означає це, що гравці з Перу повинні мати будь-яку ліцензію?
Я не можу зрозуміти цю частину, знаєте:
"також якщо вам пощастить мати платіжну ліцензію для вашої країни"
Чи є ймовірність, що це стосується казино (а не гравців) і його ліцензії на використання місцевих способів оплати?
Hi there.
Thanks for this feedback. Yet, I could use a bit of explanation, I guess. Does this mean that players from Peru need to possess any kind of license?
I can't comprehend this part, you know:
"also if you are lucky enough to have a payment license for your country"
Any chance it applies to the casino (rather than to players) and its license for operating local payment options?
Це казино рекламується в Латинській Америці, але вони сказали мені в чаті, що наразі у них немає методів виведення коштів для Перу, що здається мені дуже дивним, оскільки для депозитів у них є всі методи депозиту, які можна зробити в Перу, фатальний досвід. Я виграв гроші, але так і не зміг їх зняти, місяцями вони говорили мені, що запропонують рішення, але все залишається без змін, вони обманюють гравців.
This casino is promoted in Latin America but what they told me through chat is that they do not have withdrawal methods at the moment for Peru, which seems very strange to me since for deposits they have all the deposit methods that can be made in Peru, a fatal experience I won money and was never able to withdraw it, for months they told me that they would provide a solution but everything remains the same, they are deceiving the players.
Este casino se promociona por Latinoamérica pero lo que me indicaron por chat es que no tienen métodos de retiro por el momento para Perú , lo que me parece muy extraño ya que para depósitos tienen todos los métodos de depósito que se pueden hacer en Perú , una fatal experiencia gane dinero y nunca pude retirarlo , desde hace meses me indicaron que darían solución pero todo sigue igual, están engañando a los jugadores.
Що ж, у такому випадку мені дуже шкода, тому що, згідно зі скаргою, яку я бачив, в результаті ви втратили всі гроші. Звичайно, також дивно, що жоден спосіб оплати не був доступним для виведення. Я б вважав, що казино спробує знайти альтернативу або допоможе вам, але цього не сталося.
У будь-якому випадку, рішення було б, звичайно, найкращим із можливих, але коли казино не забезпечило його, ви залишилися плакати на очі. Сподіваюся, ви не зіткнетеся з подібною проблемою в майбутньому і отримаєте кращий досвід.
Ну, чи дали б ви цьому казино ще один шанс, якби методи оплати були виправлені?
Well, in that case, I'm quite sorry, because according to the complaint I saw, the result was that you lost all the money in the end. Of course, it is also strange that no payment method was available for you to withdraw. I would have been of the opinion that the casino would try to find an alternative or help you out, but it didn't happen.
Anyway, solution would of course be the best possible thing, but when the casino didn't provide any, you were left crying your eyes out. I hope you will not encounter a similar problem in the future and you will have a better experience.
Well, would you give this casino another chance if the payment methods were fixed?
Звичайно, якщо ваша платформа дуже хороша, шкода, що на даний момент немає рішення для виведення коштів
Of course, if your platform is very good, it's a pity that the withdrawals have no solution at the moment
Claro que si es muy buena su plataforma, lástima que los retiros no tengan solución por el momento
Так, це факт. Якщо в казино щось зміниться, спосіб оплати буде виправлено, і ви вирішите зіграти там знову, не соромтеся повідомити нам про це. Я хотів би знати, скільки часу займе виведення коштів у цьому казино, якщо все буде добре.
Yes, that's a fact. If something changes in the casino and the payment method will be fixed and you decide to play there again, don't hesitate to let us know. I would like to know how long it would take to withdraw at this casino if everything was fine.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.