ГоловнаФорумКазиноBetinia Casino - загальне обговорення

Betinia Casino - загальне обговорення (Сторінка 3)

2 р. тому від alexdossantos2220
|
7 199 переглядів 46 відповідей |
|
12 3
coconelu78
7 міс. тому

Дякуємо вам за пораду, просто я хотів краще зрозуміти, чому ви не можете зняти гроші. Тепер я правильно розумію, що ваш обліковий запис насправді ніколи не підтверджувався, чи не так? Однак немає нічого незвичайного в тому, що гравець повинен спочатку пройти процес перевірки, щоб потім він/вона міг вийти. Іноді це займає більше часу, особливо коли документи не належної якості чи формату, як ми стикалися багато разів раніше. Можливо, це був і ваш випадок?🤷‍♀️

Автоматичний переклад.
Romi
7 міс. тому

Я повністю згоден із процесом перевірки, для мене це більш ніж добре, я робив це з усіма, але мені ніколи не доводилося чекати 10 днів без відповіді, і коли я запитав, чому вони зберігають мої гроші без причини, вони відповіли мені, що мені потрібно чекати стільки, скільки потрібно, і після цього вони взагалі не відповідали. Справа не в грошах, а в повазі до ваших клієнтів, і є так багато таких організацій, які надають бездоганні послуги, я можу назвати декілька 👌якщо ви підіть у ресторан, а обслуговування жахливе, наступного разу не йдіть туди, знайдіть інший, кращий і розкажіть людям про свій досвід, тому що ми дуже велика спільнота, спільнота клієнтів ✌️😎

Автоматичний переклад.
coconelu78
7 міс. тому

Тут я можу тільки погодитися з вами. Звичайно, казино має завжди пояснювати причину затримки перевірки, щоб гравці знали, що відбувається. Браво, що ви пішли далі і почали грати в іншому місці після такого досвіду. Сподіваюся, ви більше не зустрінете подібну проблему.🍀

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

file

УВАГА!!!!

ШАХРАЙСЬКА ОРГАНІЗАЦІЯ!!!!

НЕ ВТРАЧАЙТЕ СВОЇ ГРОШІ З БЕТІНІЄЮ, ПЕРШУ ПРОЧИТАЙТЕ ВСІ ВІДГУКИ ПРО НИХ. ЦЕ ШАХРАЙСТВО, ВИ НЕ МОЖЕТЕ ВИЙТИ СВОЇ ВИГРАШИ!!!

Автоматичний переклад.
coconelu78
7 міс. тому

Привіт, я можу знати, що трапилося з вами в цьому казино, якщо ви так вважаєте? Можливо, було б добре описати ситуацію, щоб ми мали трохи розуміння та могли скласти думку чи дати вам якусь пораду.

Ви спробуєте? 🙂

Автоматичний переклад.
Jaro
7 міс. тому


!Коли я хотів зняти свої гроші, вони негайно надіслали мені запит на підтвердження. Після того, як я надіслав усі документи, фотографії, посвідчення особи та три тижні спілкування в чаті та електронних листів, вони не відповіли. Це шахрайська організація!

Автоматичний переклад.
coconelu78
7 міс. тому

Що ж, ми зайшли трохи далі в те, що відбувається, тож дякуємо за відповідь.

Перевірка є звичайною справою в більшості казино, коли ви намагаєтеся зняти гроші. Але що не повинно бути звичним, так це те, що казино перевіряє документи протягом 3 тижнів і нічого не повідомляє. Ми даємо казино 14 днів, щоб виконати процес KYC, і оскільки вони цього не зробили, я рекомендую вам подати нам скаргу.

Ви можете зробити це, натиснувши на це посилання .

Скарги зазвичай вирішуються з їхнього боку, тому є шанс, що це може бути так і у ваших обставинах.

Ви в?

Автоматичний переклад.
12 3

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
christmas_push_alt
Візьміть участь у різдвяному конкурсі від Pragmatic Play — ми роздаємо призи на суму 3000 $!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого