Незважаючи на те, що ви думаєте, що ми щось знаємо, існує величезна різниця між скаргою тут, на форумі, та ігноруванням серйозних скарг, які ми мали намір дослідити, щоб знайти будь-які порушення, про які ви, ймовірно, зараз згадуєте.
Здається, ви дуже стурбовані цим, тому я прошу вас ще раз розглянути свою закриту скаргу.
Я цілком переконаний, що ви, мабуть, пропустили це:
"На жаль, ми не отримали від гравця рішення альтернативної служби вирішення спорів. Незважаючи на визнання того, що наша остання взаємодія відбулася деякий час тому, ми мали на меті належним чином переглянути статус скарги та класифікацію на основі часу, що минув. На жаль, без гравця введення, це стає неможливим, що призводить до того, що ми закриваємо справу як "відхилено". "
Гравець може зв’язатися з нами в майбутньому, якщо він захоче знову відкрити цю скаргу. Ми можемо відповідним чином перекласифікувати його після подання підтверджуючих доказів вердикту Органу (ARN) . До того часу ми цінуємо ваше розуміння».
Але не хвилюйтеся, ви можете будь-коли повторно відкрити справу, вибравши «повторно відкрити».
Я можу запевнити вас, що ми нічого не хочемо приховувати, і ваша скарга повністю доступна прямо тут .
🙏
Despite the fact that you think we know something, there is a huge difference between complaining here on the forum and ignoring serious complaints we intended to investigate in order to find any irregularities you are probably mentioning now.
You seem quite concerned about that, Thus, I ask you to address your closed complaint again.
I'm quite convinced you probably overlooked this:
"Regrettably, we have not received the ruling of the alternative dispute service from the player. Despite acknowledging that our last interaction occurred some time ago, we aimed to appropriately revise the complaint's status and classification based on the elapsed time. Regrettably, without the player's input, this becomes impossible, leading us to close the case as "rejected."
The player is welcome to reach out in the future, should they wish to reopen this complaint. We can appropriately reclassify it upon submission of substantiating evidence of the Authority's (ARN) verdict. Until then, we appreciate your understanding."
But don't worry, you can reopen the case at any time by choosing "reopen".
I can assure you there is nothing we aim to hide, and your complaint is fully available right here.
🙏
Автоматичний переклад.