2 р. тому
Тут ви можете обговорити Betinia Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Як данська влада з азартних ігор може затвердити BETINIA?
Абсолютно неприйнятне азартне казино.
Зовсім немає можливості оплати.
Добре, виграв 10 000,00, алілуя
How can Danish gambling authorities approve BETINIA?
Totally unacceptable gambling casino.
Absolutely no possibility of payment.
Oh well, won 10,000.00, hallelujah
Hvordan kan danske spillemyndigheder godkende BETINIA?
Fuldstændig uacceptabelt spillecasino.
Absolut ingen mulighed for udbetaling.
Nå ja, vandt 10.000,00, halleluja
Щиро вітаю!
Я думаю, у вас є проблеми з проходженням перевірки, чи не так? Відгуки про казино досить хороші, тож чи можу я знати, чому ви вважаєте, що вони затримують платіж?
Я боюся, що KYC завжди на першому місці.
«Якщо ваш обліковий запис було успішно підтверджено, вашу історію ігор перевірено, ваше зняття схвалено казино, і ви все ще не отримали свій виграш протягом 14 днів після запиту на зняття коштів, ми втрутимося та зробимо все можливе, щоб допомогти вам».
Бажаю вам швидкого вирішення через скаргу .
Congratulations!
I guess you have issues passing the verification, haven't you? The casino's review is quite good, so may I know what makes you feel they're delaying the payment?
The KYC always comes first - I'm afraid.
"If your account has been successfully verified, your game history checked, your withdrawal approved by the casino, and you still haven't received your winnings by 14 days since requesting the withdrawal, we will intervene and do our best to help you."
I wish you a quick solution via the complaint.
Цей сайт (BETINIA) піддається усілякій критиці, і Управління з азартних ігор має позбавити його ліцензії!!!!
Ви не можете закривати обліковий запис без причини. Відповідно до Управління з ігор Данії!!!
Ніколи не зустрічав букмекерську контору такого низького рівня!!!!
Чому немає відповіді від вашої підтримки????
Бачите, що в GURU було незліченну кількість випадків, на які написано РОЗРІШЕНО, на жаль, не правильно, оскільки всі випадки закінчувалися тим, що гравці здавалися, тому немає виплат від БЕТІНІЇ!!!!
ОК, я виграв 10 000,00 датських крон І я не здамся, доки суму не буде перераховано на мій рахунок, КРАПКА..
Нижчепідписаний повинен видалити файли cookie та готівку, перш ніж можна буде виплатити, алілуя, який розумний.
Будь ласка, перевірте Trustpilot, фухххх..
Звичайно, вони видаляються, і для цього очікується багатомісячна боротьба перед виплатою, справді, настільки огидно, розчаровує та безвідповідальність BETINIA..
Нижчепідписаний сьогодні повідомив про БЕТІНІЮ органам влади Данії та поліції!!!!
- ми забезпечуємо основу для справедливого ігрового ринку
Управління азартними іграми Данії
Englandsgade 25, 6 поверх
DK 5000 Odense C
Для вашого розуміння також англійською:
Цей сайт (BETINIA) піддається усілякій критиці, і Управління з азартних ігор має позбавити його ліцензії!!!!
Ви не можете закривати обліковий запис без причини. Відповідно до Управління з ігор Данії!!!
Ніколи не зустрічав букмекерську контору такого низького рівня!!!!
Чому немає відповіді від вашої підтримки????
Бачите, що в GURU було незліченну кількість випадків, на які написано РОЗРІШЕНО, на жаль, не правильно, оскільки всі випадки закінчувалися тим, що гравці здавалися, тому немає виплат від БЕТІНІЇ!!!!
ОК, я виграв 10 000,00 датських крон І я не здамся, доки суму не буде перераховано на мій рахунок, КРАПКА..
Нижчепідписаний повинен видалити файли cookie та готівку, перш ніж можна буде виплатити, алілуя, який розумний.
Будь ласка, перевірте Trustpilot, фухххх..
Звичайно, вони видаляються, і для цього очікується багатомісячна боротьба перед виплатою, справді, настільки огидно, розчаровує та безвідповідальність BETINIA..
Нижчепідписаний сьогодні повідомив про БЕТІНІЮ органам влади Данії та поліції!!!!
This site (BETINIA) is under all criticism and should be stripped of its license by the Gambling Authority!!!!
You may not close an account without reason According to the Danish Gaming Authority!!!
Never experienced a bookmaker at such a low level!!!!
Why no response from your support????
Can see there have been countless cases in GURU, to which it is written SOLVED, unfortunately not correct, as all cases have ended with the players giving up, thus there are no payments from BETINIA!!!!
OKAY, I won 10,000.00 Danish kroner AND I will not give up until the amount is transferred to my account, PERIOD..
The undersigned must delete cookies and cashe before it is possible to pay out, hallelujah how smart.
Please check Trustpilot, puhhhhh..
Of course these are deleted and for this a battle of months is expected before payment, really so downright disgusting, disappointing, and irresponsibility of BETINIA..
The undersigned has today reported BETINIA to the Danish gambling authorities and the police!!!!
- we ensure the framework for a fair gaming market
Danish Gambling Authority
Englandsgade 25, 6th floor
DK 5000 Odense C
For your comprehension also in English:
This site (BETINIA) is under all criticism and should be stripped of its license by the Gambling Authority!!!!
You may not close an account without reason According to the Danish Gaming Authority!!!
Never experienced a bookmaker at such a low level!!!!
Why no response from your support????
Can see there have been countless cases in GURU, to which it is written SOLVED, unfortunately not correct, as all cases have ended with the players giving up, thus there are no payments from BETINIA!!!!
OKAY, I won 10,000.00 Danish kroner AND I will not give up until the amount is transferred to my account, PERIOD..
The undersigned must delete cookies and cashe before it is possible to pay out, hallelujah how smart.
Please check Trustpilot, puhhhh..
Of course these are deleted and for this a battle of months is expected before payment, really so downright disgusting, disappointing, and irresponsibility of BETINIA..
The undersigned has today reported BETINIA to the Danish gambling authorities and the police!!!!
Denne side (BETINIA) er under al kritik og bør få frataget sin licens af Spillemyndigheden!!!!
Man må ikke lukke en konto uden begrundelse Ifølge De Danske Spilmyndigheder!!!
Har aldrig oplevet en bookmaker på så lavt niveau!!!!
Hvorfor svares ikke fra jeres support????
Kan se der har været utallige sager i GURU, hvortil der skrives LØST, desværre ikke korrekt, da samtlige sager er afsluttet med at spillerne har opgivet, således foreligger der ingen udbetalinger fra BETINIA!!!!
OKAY, jeg vandt 10.000,00 danske kroner, OG jeg opgiver ikke før beløbet er overført til min konto, PUNKTUM..
Undertegnede skal slette cookies og cashe før der er mulighed for udbetaling, halleluja hvor smart.
Tjek venligst Trustpilot, puhhhhh..
Selvfølgelig bliver disse slettet og hertil forventes en kamp på måneder før udbetaling, virkelig så direkte modbydeligt, skuffende, og uansvarlighed af BETINIA..
Undertegnede har dags dato anmeldt BETINIA til danske spillemyndigheder og politiet!!!!
- vi sikrer rammerne for et fair spilemarked
Danish Gambling Authority
Englandsgade 25, 6. sal
DK 5000 Odense C
For jeres fatteevne også på engelsk:
This site (BETINIA) is under all criticism and should be stripped of its license by the Gambling Authority!!!!
You may not close an account without reason According to the Danish Gaming Authority!!!
Never experienced a bookmaker at such a low level!!!!
Why no response from your support????
Can see there have been countless cases in GURU, to which it is written SOLVED, unfortunately not correct, as all cases have ended with the players giving up, thus there are no payments from BETINIA!!!!
OKAY, I won 10,000.00 Danish kroner AND I will not give up until the amount is transferred to my account, PERIOD..
The undersigned must delete cookies and cashe before it is possible to pay out, hallelujah how smart.
Please check Trustpilot, puhhhhh..
Of course these are deleted and for this a battle of months is expected before payment, really so downright disgusting, disappointing, and irresponsibility of BETINIA..
The undersigned has today reported BETINIA to the Danish gambling authorities and the police!!!!
Я думаю, вам слід трохи сповільнитися. Я знаю, що ви засмучені та злі, але ми не несемо відповідальності за цю проблему.
Ви вже подали скаргу, і всі гравці можуть переглянути її прямо тут .
Навіть скарги мають свої правила, як ви вже знаєте, ми дозволяємо казино 14 повних днів, дозвольте мені процитувати скаргу:
«Однак майте на увазі, що для повної обробки зняття коштів зазвичай потрібно кілька днів або навіть тижнів. Це означає, що може пройти деякий час, перш ніж ваші гроші з’являться на вашому рахунку. Ця затримка може бути спричинена незавершеними Перевірка KYC або велика кількість запитів на зняття коштів.
Ось чому ми радимо гравцям бути терплячими, повністю співпрацювати з казино та чекати принаймні 14 днів після запиту на зняття коштів, перш ніж подавати скаргу».
Ми не казино, ми допомагаємо, якщо це потрібно, але терпіння зараз найкращий вибір.
I think you should slow down a bit. I know you are upset and angry, but we are not responsible for this issue.
You submitted the complaint already and all players are welcome to browse it right here.
Even complaints have their own rules, as you already know, we allow casinos 14 full days, allow me to quote from the complaint:
"However, please bear in mind that it’s quite usual for withdrawals to take a couple of days or even weeks to get fully processed. This means that it may take some time before your money appears in your account. This delay may be caused by unfinished KYC verification or a high volume of withdrawal requests.
That’s why we advise players to be patient, cooperate fully with casino, and wait at least 14 days after requesting their withdrawals before submitting a complaint."
We are not the casino, we help whether it is needed, but patience is the best choice now.
Пости надали нижчепідписаним декілька відповідей через месенджер.
Ви безпідставно закриваєте рахунки у випадку великих прибутків, незаконно.
Якщо гравець досягне такої межі, ви платите лише 500,00 датських крон на день нелегально.
Насправді я хочу допомогти іншим і закрити всі дозволи BETINIA.
Звісно, жодних платежів від BETINIA не очікується.
Джейн Соегард Крістенсен
Posts have given the undersigned several answers via messenger.
You close accounts without justification in the event of large gains, illegally.
If a player reaches this far, you pay out only DKK 500.00 per day, illegally.
Actually my point is to help others and get all of BETINIA's permits closed.
Of course, no payment is expected from BETINIA.
Jane Søegaard Christensen
Цілком добре з вашими спробами уникнути відкликання ліцензії, нарешті продовжуйте з нерелевантними та застарілими відповідями.
Від вашої служби підтримки досі немає відповіді.
Ми, гравці, стоїмо разом, і в цьому раунді ми разом.
Перемога є привілеєм для небагатьох, і згодом немає можливості отримати виплату, справді досвід, без якого ми всі були б.
Насправді, ваша політика виплат є шоком і еквівалентна трагедії!!
Perfectly fine with your attempts to avoid license revocation, finally continue with irrelevant and out of date answers.
Still no response from your support.
We players stand together and in this round we stand together.
Winning is a privilege for the few, and subsequently no possibility of payout, truly an experience we would all be without.
In fact, your payout policy is a shock and equivalent to fub!!
Якщо я правильно розумію, ваші останні 2 дописи спрямовані на казино, тому я не маю на це відповіді. Я подивився вашу скаргу. Ви надіслали запит на зняття коштів, ви чекали кілька днів, а казино не реагувало на ваші електронні листи, вірно?
Я думаю, що найбільшою проблемою тут є той простий факт, що казино з вами не спілкується. Вони повинні повідомити вам про поточний стан вилучення. У будь-якому випадку, я знаю казино, які є чесними, вони платять гравцям, але вони досить повільні, коли справа доходить до виведення коштів (зазвичай близько 14 днів). Я відчуваю, що це може бути ваш випадок, хоча я не маю особистого досвіду з Betinia).
У мене також є одне запитання до вас: чи ви вже підтвердили свій обліковий запис у казино (надіслали посвідчення особи, підтвердження адреси тощо?) Це може бути причиною того, чому ви досі не отримали свій виграш.
If I understand it correctly, your last 2 posts are directed to the casino so I have no answer for that. I looked at your complaint. You requested a withdrawal, you've been waiting for a few days and the casino didn't react to your e-mails, correct?
I think the biggest issue here is the simple fact that the casino doesn't talk to you. They should inform you about the current withdrawal state. Anyway, I'm aware of casinos that are fair, they pay the players, but they're quite slow when it comes to withdrawals (usually around 14 days). I feel like this might be your case even though I don't have any personal experience with Betinia).
I also have one question for you: Have you already verified your account in the casino (sent ID, proof of address etc.?) This might be the reason why you still haven't received your winnings.
Як і інші гравці, щодо невмілості та відвертої неправди BETINIA у відповіді UNDU, тут немає жодних коментарів, очікуючи на рішення органів влади Данії та вашого відкликання ліцензії.
Незвичайне байдуже казино, яке абсолютно поза загальноприйнятим правом!
Виграти розумну суму, бути збудженим і згодом охолонути до нуля, це має величезні наслідки для людини, І вам абсолютно байдуже, що це означає, коли ваш обіг знаходиться на вершині через нульову виплату!!
Мої друзі повинні мати свої виграші, якщо нижчепідписаному доведеться витратити місяці/роки..
Абсолютно неприпустимо і невиправдано...
There are, like other players, in relation to BETINIA's inept and outright untruths when responding to UNDU, no further comments from here, pending Danish gambling authorities and your revocation of license.
An unusual indifferent casino, which is completely outside common legal understanding!!
To win a reasonable amount, to be excited and subsequently cooled down to zero, it has huge consequences for the individual, AND you are totally indifferent, what does it mean when your turnover is at the Top due to zero payout!!.
My friends must have their winnings, if the undersigned has to spend months/years..
Completely unacceptable and inexcusable.. ..
Привіт знову. Ви помітили, що я кажу, що ми не казино?
Ми також не є ліцензійним органом. З моєї точки зору, я нічого не можу додати.
Все здається неправильним, хоча я ніколи не бачив конкретної інформації про те, коли ваш обліковий запис було підтверджено, виведено кошти тощо. Така інформація є важливою для скарги .
Hello again. Have you noticed me saying we are not the casino?
We are not the licensing authority either. From my point of view, there is nothing I can add.
All seems wrong, though I have never seen concrete information about when your account was verified, withdrawal submitted, and so on. Such information is crucial for the complaint.
Чудово, що БЕТІНІЯ відповідає тут, на UNDU, дуже розумно!!
НЕМАЄ відповіді на запит до служби підтримки BETINIA..
Якщо нижчепідписаний не повертатиметься щодня, іншим буде здаватися, що BETINIA вирішила мій запит, що абсолютно НЕ вірно.
Очікуємо подальших відповідей від інших гравців для пересилання до Управління з азартних ігор Данії та поліції!!
Ліцензія знаходиться в процесі відкликання, відгук від Управління з азартних ігор Данії!,
Сподіваємося, що BETINIA реалістичні щодо того, які наслідки матиме для окремої особи ПЕРЕГРАШ, лише щоб згодом виявити, що виплата НЕможлива..
Джейн Соегард Крістенсен
Great that BETINIA answers here on UNDU, quite clever!!
NO response via inquiry to BETINIA'S support..
If the undersigned does not return daily, it will appear to others that BETINIA has resolved my inquiry, which is absolutely NOT correct..
Awaiting further responses from other players, for forwarding to the Danish Gambling Authority and the police!!
License is in the process of being revoked, feedback from Denmark's Gambling Authority!,
Hope that BETINIA are realistic in relation to what consequences it has for the individual person to WIN, only to subsequently find that payout is NOT possible..
Jane Søegaard Christensen
Неможливо з перевіркою, однак надіслано в службу підтримки BETINIA без будь-якого зворотного зв’язку.
У той же час НЕ можна встановити 10 000,00 данських крон як оплату.
Будь ласка, БЕТІНІЯ, будьте реалістами і НЕ висміюйте виграші..
Заздалегідь спасибі
Not possible with verification, however sent to BETINIA's support, without any kind of feedback..
At the same time, it is NOT possible to set Danish kroner 10,000.00 as payment.
Please BETINIA please be realistic and NOT make fun of winnings..
Thanks in advance
Чудово, що БЕТІНІЯ відповідає тут, на UNDU, дуже розумно!!
НЕМАЄ відповіді на запит до служби підтримки BETINIA..
Якщо нижчепідписаний не повертатиметься щодня, іншим буде здаватися, що BETINIA вирішила мій запит, що абсолютно НЕ вірно.
Очікуємо подальших відповідей від інших гравців для пересилання до Управління з азартних ігор Данії та поліції!!
Ліцензія знаходиться в процесі відкликання, відгук від Управління з азартних ігор Данії!,
Сподіваємося, що BETINIA реалістичні щодо того, які наслідки матиме для окремої особи ПЕРЕГРАШ, лише щоб згодом виявити, що виплата НЕможлива..
Джейн Соегард Крістенсен
Great that BETINIA answers here on UNDU, quite clever!!
NO response via inquiry to BETINIA'S support..
If the undersigned does not return daily, it will appear to others that BETINIA has resolved my inquiry, which is absolutely NOT correct..
Awaiting further responses from other players, for forwarding to the Danish Gambling Authority and the police!!
License is in the process of being revoked, feedback from Denmark's Gambling Authority!,
Hope that BETINIA are realistic in relation to what consequences it has for the individual person to WIN, only to subsequently find that payout is NOT possible..
Jane Søegaard Christensen
Казино тут не відповідає. Ви помиляєтеся, я боюся. Наскільки я бачу, жодної відповіді від казино Betina тут, на форумі, не було, навіть у вашій скарзі .
Я хотів би допомогти, але я відчуваю, що ви просто приходите, щоб зробити заяви, замість того, щоб знайти допомогу.
Виправте мене, якщо я помиляюся.
The casino does not respond here. You are mistaken, I'm afraid. There has never been any response from the Betina casino here on the forum, as I can see nor even in your complaint.
I'd love to help, but I feel you just keep coming to make statements instead of finding help.
Correct me if I'm wrong.
У вашу службу підтримки надіслано незліченну кількість скріншотів, які не відповідають.
Перевірка всього, що ви бажаєте, відправляли кілька разів, відповіді немає.
Під час спроби оплати на вашому веб-сайті цифри світяться червоним кольором.
Файли cookie та готівку видалено, оплата все ще неможлива.
Ви відповідаєте в ефірі і не пов'язуєтеся з фактами.
АЛЕ я мушу визнати, що ваша наполегливість у ухиленні від виплат феноменальна.
Джейн Соегард Крістенсен
Данія
Countless screenshots have been sent to your support, which do not respond.
Verification of everything you want has been sent several times, no response.
When a payment is attempted on your website, the numbers are red.
Cookies and cashe have been deleted, still impossible with payment.
You answer in the air and do not relate to the facts.
BUT I have to admit that your persistence in avoiding payout is phenomenal.
Jane Søegaard Christensen
Denmark
Будь ласка, ви прочитали хоча б одну з наших відповідей?
Я вважаю, що немає сенсу пояснювати це знову. Я бажаю вам тільки найкращого зі скаргою.
Have you read at least one of our replies, please?
I believe it's pointless to explain it over again. I wish you only the best with the complaint.
Ну тоді мене видаляють, справді досвід, щоб отримати гроші.
Режим робочого столу активовано, файли cookie та кеш видалено.
Тепер вам доведеться затягнути капелюх і виплатити вручну
І для протоколу слід зазначити, що з усього зроблено скріншоти
Звісно, зі службою підтримки BETINIA зв’язуються електронною поштою та через Undu, і все одно безглузде повернення.
Вибачте за моє формулювання, але ні, оскільки BETINIA заходить занадто далеко, щоб уникнути оплати.
І, як згадувалося раніше, зараз я отримав трохи більше 20 подібних проблем через Messenger, і ми стоїмо разом.
Відповідно до законодавства Данії ваша політика виплат є прямо незаконною.
Джейн Соегард Крістенсен Крістенсен
20 лютого 2023, 10:18 EET
Тоді мій Android перебуває в режимі робочого столу, файли cookie та кеш видалено.
Досі немає можливості оплати.
ТАТО, що ти збираєшся з цим робити?
На це питання немає відповіді.
У разі відмови в оплаті вкажіть конкретну причину.
Заздалегідь спасибі
Well then I'm deleted, really an experience to get paid.
Desktop mode activated, cookies and cache deleted.
Now you have to tighten your hat and pay out manually
And for the record, it should be noted that screenshots have been taken of everything
Of course, BETINIA support is contacted via email and Undu, still a nonsense return.
Excuse my wording and yet not as BETINIA goes too far to avoid payment.
And as previously mentioned, I have now received a little over 20 similar problems via Messenger, and we stand together.
Your payout policy is directly illegal according to Danish law.
Jane Søegaard Christensen Christensen
20 Feb 2023, 10:18 EET
Then my android is in desktop mode, cookies and cache deleted.
Still no possibility of payment.
WELL DADA, what are you going to do about it?
To this question no answer.
Please give a concrete reason if you refuse payment.
Thanks in advance
Гаразд, БЕТІНІЯ, я здаюся та скасовую підписку на БЕТІНІЮ.
50 електронних листів.
20 повідомлень через UNDU
ПЛЮС незліченна кількість запитів до вашого Інтернету.
Досить просто і просто неможливо з виплатою.
Звичайно, опубліковано у Facebook, Twitter та державних органах.
Звичайно, БЕТІНІЯ мала намір виснажити нижчепідписаного, і це вдалося.
Досвід, від якого ми, данці, хотіли б бути окремо.
Ви самі закрили BETINIA в Данії.
Заздалегідь ДЯКУЮ і, звичайно, більше не побачимось.
Okay BETINIA, I give up and am unsubscribed from BETINIA.
50 emails.
20 messages via UNDU
PLUS countless inquiries to your online.
Quite simple and downright impossible with payout.
Of course posted on Facebook, Twitter and public authorities.
Of course it was BETINIA'S intention to exhaust the undersigned and it succeeded.
An experience we Danes would like to be apart of.
You yourself shut down BETINIA in Denmark.
THANK YOU in advance and of course no see you again.
Якщо я можу додати особисту пораду - намагайтеся зосереджуватися на відповідях, коли ви дописуєте на форумі.
Будьте здорові.
If I may add a bit of personal advice - try to focus on the replies when you're posting on the forum.
Stay well.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.