2 міс. тому
Тут ви можете обговорити Betfoxx Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
хороший BetFoxx заблокував мій рахунок із виграшем у 15000 євро. Вони заблокували мій обліковий запис, оскільки вважали це шахрайством, оскільки в них був відкритий інший обліковий запис, який не було перевірено, про що я забув, оскільки електронні листи потрапили в спам. Я зв’язався з ними електронною поштою та попросив їх закрити цей непідтверджений обліковий запис, оскільки я забув про нього, і що я хочу зберегти підтверджений обліковий запис із прибутками. Але закрили обидва. Чи можу я щось зробити або повернути виграну суму?
good BetFoxx blocked my account with €15000 winnings. They blocked my account because they considered it a fraud because I had another account open with them that was not verified, which I forgot about because the emails ended up in spam. I contacted them by email and asked them to close that unverified account because I had forgotten about it and that I want to keep the verified one with the earnings. But they closed both. Can I do something or recover the amount won ?
Наша група розгляду скарг розгляне це питання якнайшвидше, і ви отримаєте сповіщення про наступні дії.
Я вважаю, що ви вчинили правильно, звернувшись із цим питанням у свою скаргу.
Чи можу я запитати, як довго ви граєте в цьому казино і чи можете ви все ще зв’язатися з казино?
Our complaint team will look into this issue as soon as possible, and you will get notified about next steps.
I believe that you have done the right thing by submitting this issue here in your complaint.
May I ask how long you play at this casino and if you are still able to contact the casino?
Привіт Ромі
Я грав двічі. Перший раз я грав на неперевіреному рахунку з депозитом 200 євро. Потім я грав на другому підтвердженому рахунку, де я вніс 300 євро за допомогою двох депозитів: один на 100 євро, а другий на 200 євро. Обидва акаунти заблоковані, хоча я заздалегідь повідомляв, що потрібно закрити тільки перший неперевірений акаунт, тому що я про нього забув. Я також надіслав електронного листа, щоб переглянути їхнє рішення заблокувати рахунок із сумою 15 000 євро, але досі не отримав жодної відповіді. Я не брав жодного бонусу від казино та жодним чином не обманював. BetFoxx має розуміти, якщо я не вчиняв жодного шахрайства та не мав наміру. Те, що трапилося зі мною, є типовою помилкою, це може статися з кожним
Hello Romi
I played twice. The first time I played on the unverified account with a deposit of €200. Then I played on the second verified account where I deposited €300 through two deposits, one of €100 and the second of €200. The accounts are both blocked, although I informed in advance that only the first unverified account should be closed because I forgot about it. I also sent an e-mail to reconsider their decision to block the account with the amount of €15,000, but I have not received any response so far. I did not take any bonus from the Casino or cheat in any way. BetFoxx should understand as long as I didn't commit any fraud nor did I intend to. what happened to me is a common mistake it can happen to anyone
Я повністю розумію ситуацію, і мені шкода, що ви пережили це.
Однак, як я прочитав у вашій скарзі , між відкриттям рахунків минуло лише кілька днів. Це дійсно якась дивина, що ви забули про перший акаунт, чесно кажучи.🤷♀️
Але я розумію, що все може трапитися, і в мене, звичайно, немає причин вам не вірити.
Казино справді повинно виплатити вам виграш, якщо це так, як ви сказали, що ви не верифікували перший рахунок і навіть не взяли жодного бонусу.
Зараз я просто боюся, чи зв’яжеться це казино з нашою групою розгляду скарг, тому що без їх бажання відповісти на вашу скаргу, на жаль, не буде жодного рішення.
Ви можете зрозуміти моє занепокоєння, якщо перегляньте всі скарги на це казинотут 👈.
Я точно буду тримати кулаки і уважно стежити за цією справою.🤞
I completely understand the situation here, and I'm sorry that you experienced this.
As I read in your complaint though, it was really just a few days between opening the accounts. It really is some kind of weird that you have forgotten about the first account, to tell you the truth.🤷♀️
But I understand that anything can happen and I have no reason at all to not believe you of course.
The casino should really pay you the winning if it is as you say, that you did not verify the first account and did not even take any bonus.
I am just afraid now if this casino will communicate with our complaint team, because without them willing to answer your complaint, there won't be any resolution, unfortunately.
You can understand my concern if you look at all the complaints for this casino here 👈.
I will keep my fingers crossed and watch closely this case, for sure.🤞
Привіт
Дозвольте мені пояснити, як я забув про перший обліковий запис. Того ж дня я відкрив ще 2 рахунки в інших казино. Враховуючи той факт, що я створив інші облікові записи і тільки від BetFoxx, електронні листи автоматично потрапляли в спам, і я лише зробив депозит, а потім грав в інших казино, я повністю забув про цей обліковий запис у BetFoxx, моя увага була зосереджена на іншому онлайн казино. Саме так і сталося. Також хочу зазначити, що сьогодні я отримав від них відповідь, додам її нижче. Я спробую ще раз їм детально пояснити, чи не змінять вони свою думку щодо прийнятого рішення. Оскільки я зрозумів, що у мене є другий обліковий запис після , я чекав їхньої відповіді щодо мого зняття коштів, а потім перевірив усі папки зі спамом у надії отримати відповідь від BetFoxx щодо зняття коштів. Але я знайшов їхню електронну пошту в першому обліковому записі, а потім зрозумів, що у мене два облікові записи, і негайно спробував зв’язатися з ними в чаті та електронною поштою, щоб закрити перший обліковий запис.
Шановний Іонут Даніель!
Ми сподіваємося, що ви почуваєтесь добре. Ми хотіли б нагадати вам про важливість звітування про створення другого облікового запису з першого дня. У вашому випадку обліковий запис було створено 6 вересня, однак ми отримали вашу електронну пошту до 12 вересня, до цієї дати ваш обліковий запис уже розглядалася командою платежів.
Якби ви негайно повідомили нас, ми могли б уникнути цієї незручності та переконатися, що все було в порядку згідно з нашими умовами. На жаль, вищевказане рішення не може бути скасовано.
Ми вдячні вам за те, що ви врахували це на майбутнє, і ми готові відповісти на будь-які додаткові запитання чи запити.
Hello
Let me explain how I forgot about the first account. On the same day I opened 2 more accounts at other casinos. Given the fact that I made other accounts and only from BetFoxx, the e-mails automatically went into spam and I only made a deposit and then I played on other casinos, I completely forgot about this account at BetFoxx , my attention being on the other online casinos. That's exactly what happened.I also want to mention that today I received a response from them, I will attach it below. I will try to explain it to them in detail once more and see if they will change their mind about the decision taken. Because I realized that I have a second account after , I waited for their response regarding my withdrawals, only then checking all the spam folders in the hope of finding a response from BetFoxx regarding the withdrawals. But I found e-mail from them on the first account and then I realized that I have two accounts and immediately I tried to contact them on live chat and e-mail to close the first account.
Dear Ionut Daniel,
We hope you are feeling well. We would like to remind you of the importance of reporting the creation of a second account from day one. In your case, the account was created on September 6th, however, we received your email until September 12th, by this date your account was already under review by the payment team.
If you had notified us immediately, we could have avoided this inconvenience and made sure that everything was in order according to our terms and conditions. Unfortunately the above decision cannot be reversed.
We thank you for taking this into account for the future and we are at your disposal for any further questions or queries.
Тепер я розумію, дякую за пояснення.
Для мене це цілком логічне пояснення, і, на мій погляд, таке справді може статися з кожним.
Якщо у вас не було жодних рухів або активності на першому рахунку, казино може просто закрити його та залишити другий для вас. Однак це лише моя думка, і наші спеціалісти зв’яжуться з казино, щоб дізнатися, що можна зробити у вашому випадку, чи піде казино і як вони вирішать.🤷♀️
Нам потрібно ще трохи почекати, оскільки я бачу таймер вашої скарги, тож будьте терплячими, і я обов’язково тримаю кулаки за найкращий результат для вас.🤞
Будь ласка, повідомляйте нам про будь-які оновлення.
I understand now, thank you for explaining.
It is quite a logical explanation for me and this really could happen to anyone, in my opinion.
In case you did not have any movements or activity on the first account, the casino could really just close it and keep the second one for you. It is just my opinion, though, and our specialists will communicate with the casino to see what can be done in your case and if the casino will come forward and how they will decide.🤷♀️
We need to wait for this a bit longer, as I can see the timer on your complaint, so please be patient, and I will surely keep my fingers crossed for the best result for you.🤞
Please inform us about any updates.
Дякую за розуміння та час, який ви приділили моїй справі. Тепер я маю чекати. Сподіваюся, воно буде успішно вирішено.
Thank you for your understanding and your time on my case. Now I have to wait. I hope it will be resolved successfully.
Привіт, хтось знає, який платіжний процес використовує betfoxx, у моїх банківських виписках вказано цифровий онлайн, але я намагаюся відстежити платіжний процесор
betfoxx, схоже, наразі не відображає жодної ліцензії, її було видалено місяць тому
Hi does anyone know which payment process betfoxx uses it says digital online on my bank statements but trying to track down payment processor
betfoxx it seems does not have any licence displayed at present it was taken down a month ago
Привіт, чи намагалися ви зв’язатися безпосередньо з казино, щоб дізнатися, чи скажуть вони вам? Я не думаю, що зможу вам із цим допомогти, але в мене є ланцюжок, де ви можете знайти подібну інформацію. Ви можете отримати його тут: https://casinoguru-en.com/forum/complaints-discussion/question-about-gambling-websites-with-curacao-license-using-incorrect-merchant-category-code
У будь-якому випадку, чому ви хочете відстежувати цей платіжний процесор?
Hello, did you try to check with the casino directly to find out if they would tell you ? I don't think I can help you with this, but I have a thread where you might be able to find out similar information. You can reach it here: https://casinoguru-en.com/forum/complaints-discussion/question-about-gambling-websites-with-curacao-license-using-incorrect-merchant-category-code
Anyway, why do you want to track this payment processor ?
привіт Я подав запит на зняття коштів із Betfoxx 11 жовтня на 500 фунтів стерлінгів. Він був виплачений на мій рахунок 14 числа. Що добре. Я подав ще один запит на зняття 500 фунтів стерлінгів 12 жовтня, і цей запит все ще очікує на розгляд. Загалом у мене 1500 фунтів стерлінгів. Вони продовжують говорити мені, що їм потрібно багато обробити, і я обов’язково поверну свої гроші, але я втрачаю надію. У когось було подібне, і він фактично отримав 2-е, 3-е та 4-е зняття, чи вони просто платять один раз, щоб викликати у вас помилкове відчуття безпеки??
Hi. I requested withdrawal from Betfoxx October 11th for £500. It was paid into my account on 14th. Which is good. I requested another £500 withdrawal on 12th October and that one is still pending. I have in total £1500 pending. They keep telling me they have a lot to process and I will definitely re my money but I’m losing hope. Anyone had similar and actually received their 2nd 3rd and 4th withdrawals or do they just pay out once to lead you in a false sense of security??
Привіт! З того, що ви описуєте, я знаю, що з кількома гравцями трапилося те саме, що й з вами. Перше зняття було досить швидким, а наступне просто чекає, але ніхто не знає, до якого часу, і причина та сама. Я вже не знаю, що сказати, тому що я особисто не хотів би чекати так довго, але ви, ймовірно, нічого не можете зробити, щоб пришвидшити процес і змусити казино справді платити.
У будь-якому випадку я б більше нічого туди не вкладав, я б не став грати з грошима і чекати, що станеться.
Ви також можетеподати нам скаргу , але казино, ймовірно, не відреагує, але коли це станеться, воно отримає більше чорних точок і його індекс безпеки буде ще нижчим.
Це єдине, що я можу зараз порекомендувати.
Hi, from what you describe I know that several players have had the same thing happen to them as you. The first withdrawal was pretty quick and the next one is just waiting but nobody knows until when and it's still the same reason. I don't know what to say anymore because I personally wouldn't want to wait that long, but there's probably nothing you can do to speed things up and make the casino really pay.
Anyway, I wouldn't deposit anything else there, I wouldn't gamble with the money and wait to see what happens.
You can also file a complaint with us, but the casino probably won't respond, but when it happens, it will get more black points and its safety index will be even lower.
That's about the only thing I can recommend for now.
Доброго ранку, я прошу закрити мій акаунт з 18 числа і це абсолютно неможливо.
Завжди відповідає якась Крістіна, вона каже мені надіслати електронний лист і повідомляє про це, автоматично закриває чат і блокує його без відповіді…
Я вже отримав незліченну кількість електронних листів, і вони знущаються з мене... Я розумію, що вони порушують основні права.
Як я можу змусити цих лихварів закрити мій рахунок?
Good morning, I have been asking to close my account since the 18th and it is completely impossible.
A certain Cristina always answers, she tells me to send an email and that she reports it and automatically closes the chat and blocks it without a response….
I have already received countless emails, and they are making fun of me... I understand that they are violating fundamental rights.
How can I get these loan sharks to close my account?
Buenos dias llevo desde le dia 18 pidiendo cerrar mi cuenta y es comoletamente imposible.
siempre atiende una tal Cristina, que me dice que envie correo ynque ella lo reporta y automaticamente sin respuesta lia cierra el chat y lo bloquea….
llevo ya infinidad de correos, y me estan tomando el pelo… entiendo que estan vulnerando lis derechos fundamentales.
como puedo conseguir que estos usureros cierren mi cuenta?
доброго ранку
Здається, це справді неприємний досвід.
Я просто сподіваюся, що за допомогою нашої команди з розгляду скарг ви незабаром зможете це вирішити.
Будь ласка, поверніться до Вероніки та подайте свою скаргу , де їй потрібна додаткова інформація від вас.
Важливо отримати їх, щоб вона могла рухатися вперед і допомогти вам вирішити цю проблему.
Чи можу я запитати, чи можете ви взагалі зв’язатися з казино, чи вони не відповідають?
Good morning.
This seems like a really unpleasant experience, for sure.
I just hope that with the help of our complaint team you will be able to resolve it soon.
Please get back to Veronika and your complaint, where she needs some additional information from you.
It is important to get those so she can move forward and help you with this issue.
May I ask if you are able to get in touch with the casino at all, or is there no response from them?
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.