7 міс. тому
Тут ви можете обговорити BetdaVirada Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Мені дуже шкода через ситуацію, яка виникла в цьому казино. Чи думали ви про те, щоб подати скаргу нашій команді, щоб вони могли спробувати вам допомогти?
Я сподіваюся, що ваші знання допоможуть іншим гравцям зробити кращий вибір, коли справа доходить до гри в цьому конкретному казино.
I am really sorry about the situation you are having at this casino. Have you thought about filing a complaint here with our team so they can try to help you out, perhaps?
I hope your insides will help other players make a better choice when it comes to playing at this particular casino.
І пізнаєте правду, і правда вас визволить.
Іван 8:32
Після 14 днів очікування мого зняття компанія заплатила мені.
Вітаю ставку на поворот.
And you will know the truth, and the truth will set you free.
John 8:32
After 14 days of waiting for my withdrawal, the company paid me.
Congratulations bet on the turnaround.
E conhecereis a verdade, e a verdade vos libertará.
João 8:32
Depois de 14 dias aguardando meu saque, a empresa me pagou.
Parabéns bet da virada.
Це чудові новини. Чи був ваш обліковий запис верифікований у цьому казино, чи вам довелося пройти через цей процес, тому це тривало так довго?
That is some great news. Was your account verified at this casino, or did you have to go through the process, which is why it took this long?
Шановна Ромі, дякую за інтерес до теми.
Мій обліковий запис очікував на перевірку, хоча я раніше знімав кошти. Після кількох електронних листів, надісланих на Bet da Turn, я отримав підтвердження. Однак, незважаючи на те, що рахунок був підтверджений, я не отримував своїх виграшів.
Я надіслав електронний лист до complaints@gaming-curacao.com Мені відповіли та допомогли протягом 3 днів, і вони попросили мене заповнити форму та додати всі докази зняття коштів і депозитів, а також електронні листи, надіслані Bet da Virada. 13/05 я надіслав електронний лист на адресу Complaints із усією необхідною документацією, і вранці 14/05 моє зняття коштів було на моєму рахунку.
Сподіваюся, цей текст допоможе іншим людям.
Обійми.
Dear Romi, thank you for your interest in the subject.
My account was pending verification, even though I had previously made withdrawals. After several emails sent to Bet da Turn, I got verification. However, even though the account was verified, I was not receiving my winnings.
I sent an email to complaints@gaming-curacao.com I was answered and assisted within 3 days, and they asked me to fill out a form and attach all proof of withdrawals and deposits and emails sent to Bet da Virada. I sent the email to Complaints on 13/05 with all the requested documentation and first thing in the morning on 14/05 my withdrawal was in my account.
I hope this text helps other people.
Hugs.
Prezada Romi, obrigada pelo interesse no assunto.
A minha conta estava pendente de verificação, mesmo tido saques efetuados anteriormente. Depois de vários e-mails enviados para a Bet da virada, eu consegui a verificação. Porém mesmo a conta verificada, eu não estava recebendo meus ganhos.
Enviei um email para complaints@gaming-curacao.com fui respondida e atendida com 3 dias, e eles me pediram para preencher um formulário e anexar todas as provas dos saques e depósitos e e-mails enviado para a Bet da Virada. Enviei o e-mail para a Complaints dia 13/05 com toda documentação solicitada e logo pela manhã dia 14/05 o meu saque estava na minha conta.
Espero que esse texto ajude outras pessoas.
Abraços.
Щиро дякуємо за опис свого досвіду, ми це дуже цінуємо. Також, якщо вам цікаво, ось посилання , де ви можете написати відгук про це казино.😉
Thank you very much for describing your experience, we really appreciate it. Also, if you are interested, here is the link where you can write a review for this casino.😉
відповіді, які вони дають у скарзі, приходять лише ті автоматичні повідомлення для всіх суб’єктів, та сама відповідь завжди
the answers they give in the complaint here only come those automatic messages for all subjects, the same answer always
as respostas que eles dão no reclame aqui somente vem aquelas mensagens automaticas pra todos os assuntos a mesma resposta sempre
Привіт, будь ласка, скільки часу ви чекали на гроші і яку причину вони вам дали? Я хотів би почати з того, що ми даємо казино 14 днів, щоб розібратися з усім, що їм потрібно, і якщо вони не заплатять вам, тоді ви можете зв’язатися з нами, і ми спробуємо вам допомогти.
У будь-якому випадку, ви перевіряли тут чи мали успішні зняття раніше чи ні?
Я буду чекати вашої відповіді.
Hello, how long have you been waiting for the money please and what reason did they give you? I would like to start by saying that we give casinos 14 days to sort out everything they need and if they don't pay you, then you can contact us and we will try to help you.
Anyway, have you verified here or had successful withdrawals before or not ?
I will wait for your answer.
Доброго ранку, я здійснив зняття один раз на початку року, потім мій рахунок заблокували, тому мені вдалося використати його знову, і тепер, коли я зробив запит на зняття, нічого не прийшло з 01/07, тепер і вони не навіть не відповідають на чат, вони цілий день стоять у черзі. що відповіді на скаргу ніколи не закінчуються, вони завжди записуються автоматично... цій компанії бракує поваги до людей
Good morning, I made a withdrawal once at the beginning of the year, then my account was blocked, so I managed to use it again and now that I made a withdrawal request, nothing has come since 01/07, now and they don't even answer the chat, they stay in a queue all day. that the responses in the complaint never end here are always those automatically recorded... this company lacks respect for people
Bom dia fiz saque uma vez no começo do ano depois minha conta ficou bloqueada aí consegui voltar a usar e agora que fiz pedido de saque não veio nada isso desde o dia 01/07 agora e eles nem atende no chat fica o dia todo numa fila que nunca termina as respostas no reclame aqui são sempre aquelas gravadas automático... falta de respeito com as pessoas essa empresa
Що ж, схоже, що казино, напевно, поки не має нічого вам сказати. Я також хотів би зазначити, що ви чекаєте менше двох днів, тому я б не був налаштований скептично. Спробуйте витримати, і, звичайно, якщо нічого не зміниться, ми спробуємо допомогти. Але на даний момент я точно б не хвилювався.
Ви можете впоратися з цим?
Well, it looks like the casino probably has nothing to tell you yet. I would also point out that you are waiting less than two days, so I would not be skeptical. Try to hang in there and of course if nothing changes then we will try to help. But for the time being, I certainly wouldn't worry.
Can you handle it?
Привіт,
Сподіваюся, ви не заперечуєте кілька запитань. Ви знаєте, виходячи з дуже маленьких деталей, які ви надали, я боюся, що нема чого додати.
Будь ласка, почнемо з основ:
Я зачекаю цих подробиць, якщо ви не проти.
Hello,
I hope you don't mind a few questions. You know, based on the very little details you provided, I fear there is not much to add.
Let's start with the basics, please:
I'll wait for these details if you don't mind.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.