ГоловнаФорумКазиноBetdaVirada Casino - загальне обговорення

BetdaVirada Casino - загальне обговорення

 від Romi
|
1 433 переглядів 13 відповідей |
|
Тут ви можете обговорити BetdaVirada Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.

Мені дуже шкода через ситуацію, яка виникла в цьому казино. Чи думали ви про те, щоб подати скаргу нашій команді, щоб вони могли спробувати вам допомогти?

Я сподіваюся, що ваші знання допоможуть іншим гравцям зробити кращий вибір, коли справа доходить до гри в цьому конкретному казино.

Автоматичний переклад.

І пізнаєте правду, і правда вас визволить.

Іван 8:32

Після 14 днів очікування мого зняття компанія заплатила мені.

Вітаю ставку на поворот.

file

Автоматичний переклад.
Aneoiteiro

Це чудові новини. Чи був ваш обліковий запис верифікований у цьому казино, чи вам довелося пройти через цей процес, тому це тривало так довго?

Автоматичний переклад.
Romi

Шановна Ромі, дякую за інтерес до теми.

Мій обліковий запис очікував на перевірку, хоча я раніше знімав кошти. Після кількох електронних листів, надісланих на Bet da Turn, я отримав підтвердження. Однак, незважаючи на те, що рахунок був підтверджений, я не отримував своїх виграшів.

Я надіслав електронний лист до complaints@gaming-curacao.com Мені відповіли та допомогли протягом 3 днів, і вони попросили мене заповнити форму та додати всі докази зняття коштів і депозитів, а також електронні листи, надіслані Bet da Virada. 13/05 я надіслав електронний лист на адресу Complaints із усією необхідною документацією, і вранці 14/05 моє зняття коштів було на моєму рахунку.

Сподіваюся, цей текст допоможе іншим людям.

Обійми.

Автоматичний переклад.
Aneoiteiro

Щиро дякуємо за опис свого досвіду, ми це дуже цінуємо. Також, якщо вам цікаво, ось посилання , де ви можете написати відгук про це казино.😉

Автоматичний переклад.

filefile Сайт взагалі не платить, навіть не допомагає в чаті

Автоматичний переклад.

відповіді, які вони дають у скарзі, приходять лише ті автоматичні повідомлення для всіх суб’єктів, та сама відповідь завжди

Автоматичний переклад.
dragonegro2610

Привіт, будь ласка, скільки часу ви чекали на гроші і яку причину вони вам дали? Я хотів би почати з того, що ми даємо казино 14 днів, щоб розібратися з усім, що їм потрібно, і якщо вони не заплатять вам, тоді ви можете зв’язатися з нами, і ми спробуємо вам допомогти.

У будь-якому випадку, ви перевіряли тут чи мали успішні зняття раніше чи ні?

Я буду чекати вашої відповіді.

Автоматичний переклад.

Доброго ранку, я здійснив зняття один раз на початку року, потім мій рахунок заблокували, тому мені вдалося використати його знову, і тепер, коли я зробив запит на зняття, нічого не прийшло з 01/07, тепер і вони не навіть не відповідають на чат, вони цілий день стоять у черзі. що відповіді на скаргу ніколи не закінчуються, вони завжди записуються автоматично... цій компанії бракує поваги до людей

Автоматичний переклад.

file

Автоматичний переклад.
dragonegro2610

Що ж, схоже, що казино, напевно, поки не має нічого вам сказати. Я також хотів би зазначити, що ви чекаєте менше двох днів, тому я б не був налаштований скептично. Спробуйте витримати, і, звичайно, якщо нічого не зміниться, ми спробуємо допомогти. Але на даний момент я точно б не хвилювався.

Ви можете впоратися з цим?

Автоматичний переклад.

Я зняв гроші в травні, але досі не отримав

Автоматичний переклад.
hamylton2020

Привіт,

Сподіваюся, ви не заперечуєте кілька запитань. Ви знаєте, виходячи з дуже маленьких деталей, які ви надали, я боюся, що нема чого додати.

Будь ласка, почнемо з основ:

  • Це має бути ваше перше зняття коштів у цьому казино?
  • Ваш обліковий запис повністю перевірено?
  • Чи можете ви отримати доступ до свого облікового запису?
  • У якому статусі ваше відкликання?
  • Чи пояснила служба підтримки щось, що стосується затримки?

Я зачекаю цих подробиць, якщо ви не проти.

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-reviews
Новини Казино Гуру — Залишайте відгуки й діліться досвідом гри в казино
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого