Привіт, мені шкода, що ти потрапив у таку ситуацію. Що сталося, коли казино не хоче платити вам гроші? Це дало вам якийсь привід? 84 000 - це забагато, тому я розумію, що ви повинні бути злими.
Однак я помітив, що ви подали нам скаргу більше місяця та чекаєте на відповідь від казино, яка має надійти протягом кількох годин. Тому мені цікаво, чи вони так зроблять і відреагують на вашу скаргу, і як буде розвиватися вся ця справа.
Чи могли б ви повідомити мені, якщо у вас є якісь оновлення? Я буду чекати.
Hi, I'm sorry you got into such a situation. What happened when the casino doesn't want to pay you money? Did it give you any reason? 84,000 is too much money, so I understand that you must be angry.
However, I noticed that you have filed a complaint with us for over a month and are waiting for the casino's response, which should arrive within a few hours. So I'm curious if they will do so and respond to your complaint and how this whole case will develop.
Could you let me know if you have any updates? I will be waiting.
Привіт, казино повідомило, що я порушив правило Max Bet, яке приховано в умовах.
На мою думку, це пастка для кожного гравця, і всі виграші були конфісковані.
Я грав у різні ігри та зробив кілька хороших виграшів, хоча я повинен підкреслити, що я грав не лише один день, але за кілька днів до цього я намагався виплатити до 4-5000, а через кілька днів вони все скасували та вилучили це. Вони теж не поспішали!
Hello, the casino said I had violated the Max Bet rule, which is hidden in the terms and conditions.
In my opinion this is a trap for every player and all winnings were confiscated.
I played various games and made some nice winnings, although I have to emphasize that I didn't play for just one day, but several days before that I tried to pay out up to 4-5,000 and after a few days they canceled everything and withdrew it They also took their time!
Guten Tag, das Casino meinte ich habe gegen die Max. Bet Regel verstoßen was in der AGB‘s versteckt ist.
Meiner Meinung nach ist dies eine Falle für jeden Spieler somit wurde auch das gesamte Gewinn beschlagnahmt.
Ich habe verschiedene Spiele gespielt & schöne Gewinne erspielt wobei ich betonen muss das ich auch nicht ein Tag lang gespielt habe sondern mehrere Tage zuvor hab ich auch versucht bis zu 4-5.000 auszuzahlen sie haben dann im Anschluss nach paar Tage alles storniert und entzogen & dabei haben sie sich auch Zeit gelassen!
Справа була нерозкрита і закрита, який сенс забирати всі бали з казино і писати, що ніхто не повинен там робити депозит, який з цього сенс!
The case was unsolved and closed, what's the point of taking all the points away from the casino and writing that no one should deposit there, what's the point of that!
Der Fall wurde ungelöst und geschlossen was soll das nehmt alle Punkte weg von dem Casino und schreibt doch das da keiner einzahlen soll was soll das !
Ну, дякую, що описали свою ситуацію, і я бачу, що вона закінчилася як невирішена – проти чесної гри. Однак, оскільки казино отримує чорні точки, воно знижує свій індекс безпеки, я розумію, що це не те, що ви хочете бачити, але це єдине, що ми можемо зробити в цьому випадку. Міхал намагався допомогти чим міг, але, на жаль, він не знайшов консенсусу з казино.
Тим не менш, ще є можливість подати скаргу до органу влади, як вам було рекомендовано зробити у вашій скарзі.
Мені прикро, що справа так склалася, але, повірте, ми намагалися зробити все можливе.
Сподіваюся, ви не зіткнетеся з таким поганим досвідом у майбутньому. 🙁
Well, thank you for describing your situation and I see that it ended up as unresolved- against fair gambling. However, by the casino getting black points, it lowers its safety index, which I understand is not what you want to see, but it is the only thing we can do in this case. Michal tried to help as much as he could, but unfortunately he didn't find a consensus with the casino.
Nevertheless, there is still a chance to file a complaint with an authority, as you have been advised to do in your complaint.
I'm sorry that this is the way this case turned out, but believe me, we tried to do everything we could.
I hope you will not encounter such a bad experience in the future. 🙁
Я зареєструвався в казино під назвою bet24-7, у цьому казино я заробив 400, я зняв, вони попросили депозит у розмірі 25, я завершив депозит, я тут із п’ятниці, щоб вирішити це питання, і ніхто з їхньої служби підтримки не говорить вам ні. Зв’яжіться з їхнім фінансовим відділом для вирішення
І їхній фінансовий відділ не відповідає на мої електронні листи, але служба підтримки ніколи не дає нудного рішення.
Мені потрібна ваша допомога, у них є гуру казино, і вони підтримують мене, мені дуже соромно
I registered at the casino called bet24-7this casino I made 400 I withdrew they asked for a deposit of 25 I completed the deposit I'm here from Friday to resolve it and nothing from their support always says no to you. Contact to resolve with their finance department
And their finance department doesn't respond to my emails, but support never gives a boring solution.
I need you to help me, they have a casino guru and they support me, I'm super embarrassed
Eu me cadastrei no casino chamado bet24-7esse cassino fiz 400 saquei pediram um deposito de 25 completei o depósito eu estou des sexta o feira pra resolver e nada suport deles sempre diz que não te. Contato de resolver com departamento finaceiro deles
E departamento finaceiro deles não mas me responde meus emails o suport nunca dar solução poxagente
Preciso que vocês me ajudem eles tem cassino guru como apoiado deles estou super costragido
Вони не хочуть мені платити, мені потрібна допомога, вони за кілька днів до того, щоб дати мені мої гроші
They don't want to pay me, I need help, they are days away from giving me my money
Não querem me paga eu preciso de ajuda eles estão a dias pra darem meu dinheiro
Привіт. Здається, ви, на жаль, опинилися в складній ситуації. Спробуйте пояснити мені це краще, будь ласка? Ви спочатку грали в цьому казино з бонусом? Можливо, бездепозитний бонус? І з цього бонусу ви виграли гроші. Це правильно? Щоб зняти ваш виграш, вони попросили вас внести депозит. Це досить незвичайна тактика, як я б сказав, для казино. Таким чином вони фактично можуть розпочати процес KYC. Підтвердження може зайняти кілька днів, перш ніж завершити виведення коштів.
Ми даємо казино 14 днів, щоб завершити процес перевірки. Я б рекомендував тобі запастися трохи терпінням і почекати ще кілька днів. Дозвольте мені додати тут лише невелику деталь. Просто майте на увазі, що наближаються різдвяні свята, коли все сповільнюється, і я думаю, що тут не буде інакше.
Будь ласка, надайте додаткову інформацію, щоб наша команда могла допомогти вам вирішити вашу проблему.
Буду чекати вашої відповіді.🙂
Hello. This sounds like you unfortunately found yourself in a tricky situation. Would you try to explain it to me better please? Have you played at this casino with a bonus at first? A no deposit bonus maybe? And from this bonus you have won the money. Is that correct? To withdraw your winnings they have asked you to make a deposit. This is quite a non unusual tactic, as I would say, for casinos to do. This way they are actually able to start with the KYC process. It can take a few days to complete your verification before your withdrawal can be completed.
We give casinos 14 days to complete the verification process. I would recommend you to be just a little patient and wait few more days. Allow me to add just a little detail here. Just have in mind please that the Christmas holidays are coming, where things slow down, and I suppose here it won't be any different.
Please provide some additional information so therefore our team will be able to help you with your issue.
Will wait for your answer.🙂
У казино грошей не побачиш, у мене взяли 84 000 євро
You won't see any money at the casino, they took €84,000 from me
Du wirst bei dem Casino kein Geld sehen sie haben mir 84.000€ weggenommen
привіт
Ви впевнені, що він закритий? Я маю на увазі, вони принаймні надіслали тобі записку? Не те, щоб це вирішило проблему з грошима, але я волію запитати, якщо ви не проти.
Я надіслав сайт для перевірки, але, на жаль, зараз я мало чим можу для вас допомогти. Не соромтеся подати скаргу .
Чесно кажучи, мати справу з цим сайтом було жахливо, тому я залишаю рішення за вами. Принаймні немає жодних витрат на його випробування. 🙏
Hey there.
Are you sure it has closed? I mean, did they at least send you a note? Not that it would solve the money problem, but I prefer to ask if you don't mind.
I sent the site for inspection, but sadly, there is not much I can do for you now. Feel free to make a complaint.
Honestly, it was a terrible site to deal with, so I'll leave the decision up to you. At least there are no costs for trying it out. 🙏
Чим може допомогти мені скарга, якщо казино закрилося і вони навіть видалили всі свої контакти?
How can a complaint help me if the casino has closed and they even deleted all their contacts?
Чи можете ви подати скаргу за надісланим мною посиланням?
Ви пробували? Натисніть або торкніться тут 👈 і спробуйте, будь ласка.
Але, чесно кажучи, я мушу нагадати вам, що, боюся, ми мало що можемо зробити. Закриті казино зазвичай не відповідають.
Could you submit the complaint using the link I sent?
Did you try? Click or tap here 👈 and try it, please.
But frankly, I have to remind you that I fear there's little we can do. Closed casinos usually don't respond.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.