ФорумКазиноBet24-7 Casino - загальне обговорення

Bet24-7 Casino - загальне обговорення (Сторінка 4)

1 рік тому від Tillykke
|
7191 переглядів 68 відповідей |
|
1...3 4
Додати публікацію
9 міс. тому

Казино забрало мій виграш у 84 000 євро!!


Грайте на свій страх і ризик!!!

Автоматичний переклад.
Rolexesh
9 міс. тому

Привіт, мені шкода, що ти потрапив у таку ситуацію. Що сталося, коли казино не хоче платити вам гроші? Це дало вам якийсь привід? 84 000 - це забагато, тому я розумію, що ви повинні бути злими.

Однак я помітив, що ви подали нам скаргу більше місяця та чекаєте на відповідь від казино, яка має надійти протягом кількох годин. Тому мені цікаво, чи вони так зроблять і відреагують на вашу скаргу, і як буде розвиватися вся ця справа.

Чи могли б ви повідомити мені, якщо у вас є якісь оновлення? Я буду чекати.

Автоматичний переклад.
Jaro
9 міс. тому

Привіт, казино повідомило, що я порушив правило Max Bet, яке приховано в умовах.

На мою думку, це пастка для кожного гравця, і всі виграші були конфісковані.


Я грав у різні ігри та зробив кілька хороших виграшів, хоча я повинен підкреслити, що я грав не лише один день, але за кілька днів до цього я намагався виплатити до 4-5000, а через кілька днів вони все скасували та вилучили це. Вони теж не поспішали!

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Справа була нерозкрита і закрита, який сенс забирати всі бали з казино і писати, що ніхто не повинен там робити депозит, який з цього сенс!

Автоматичний переклад.
Rolexesh
9 міс. тому

Ну, дякую, що описали свою ситуацію, і я бачу, що вона закінчилася як невирішена – проти чесної гри. Однак, оскільки казино отримує чорні точки, воно знижує свій індекс безпеки, я розумію, що це не те, що ви хочете бачити, але це єдине, що ми можемо зробити в цьому випадку. Міхал намагався допомогти чим міг, але, на жаль, він не знайшов консенсусу з казино.

Тим не менш, ще є можливість подати скаргу до органу влади, як вам було рекомендовано зробити у вашій скарзі.

Мені прикро, що справа так склалася, але, повірте, ми намагалися зробити все можливе.

Сподіваюся, ви не зіткнетеся з таким поганим досвідом у майбутньому. 🙁

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Я зареєструвався в казино під назвою bet24-7, у цьому казино я заробив 400, я зняв, вони попросили депозит у розмірі 25, я завершив депозит, я тут із п’ятниці, щоб вирішити це питання, і ніхто з їхньої служби підтримки не говорить вам ні. Зв’яжіться з їхнім фінансовим відділом для вирішення

І їхній фінансовий відділ не відповідає на мої електронні листи, але служба підтримки ніколи не дає нудного рішення.

Мені потрібна ваша допомога, у них є гуру казино, і вони підтримують мене, мені дуже соромно

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

filefile Вони не хочуть мені платити, мені потрібна допомога, вони за кілька днів до того, щоб дати мені мої гроші

Автоматичний переклад.
marcelolopes8246
9 міс. тому

Привіт. Здається, ви, на жаль, опинилися в складній ситуації. Спробуйте пояснити мені це краще, будь ласка? Ви спочатку грали в цьому казино з бонусом? Можливо, бездепозитний бонус? І з цього бонусу ви виграли гроші. Це правильно? Щоб зняти ваш виграш, вони попросили вас внести депозит. Це досить незвичайна тактика, як я б сказав, для казино. Таким чином вони фактично можуть розпочати процес KYC. Підтвердження може зайняти кілька днів, перш ніж завершити виведення коштів.

Ми даємо казино 14 днів, щоб завершити процес перевірки. Я б рекомендував тобі запастися трохи терпінням і почекати ще кілька днів. Дозвольте мені додати тут лише невелику деталь. Просто майте на увазі, що наближаються різдвяні свята, коли все сповільнюється, і я думаю, що тут не буде інакше.

Будь ласка, надайте додаткову інформацію, щоб наша команда могла допомогти вам вирішити вашу проблему.

Буду чекати вашої відповіді.🙂


Змінено автором 9 міс. тому
Автоматичний переклад.
marcelolopes8246
9 міс. тому

У казино грошей не побачиш, у мене взяли 84 000 євро

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Казино закрилося, не заплативши обіцяних грошей

Автоматичний переклад.
haper
7 міс. тому

привіт

Ви впевнені, що він закритий? Я маю на увазі, вони принаймні надіслали тобі записку? Не те, щоб це вирішило проблему з грошима, але я волію запитати, якщо ви не проти.

Я надіслав сайт для перевірки, але, на жаль, зараз я мало чим можу для вас допомогти. Не соромтеся подати скаргу .

Чесно кажучи, мати справу з цим сайтом було жахливо, тому я залишаю рішення за вами. Принаймні немає жодних витрат на його випробування. 🙏

Автоматичний переклад.
Radka
7 міс. тому

Чим може допомогти мені скарга, якщо казино закрилося і вони навіть видалили всі свої контакти?

Автоматичний переклад.
haper
7 міс. тому

Чи можете ви подати скаргу за надісланим мною посиланням?

Ви пробували? Натисніть або торкніться тут 👈 і спробуйте, будь ласка.

Але, чесно кажучи, я мушу нагадати вам, що, боюся, ми мало що можемо зробити. Закриті казино зазвичай не відповідають.

Автоматичний переклад.
1...3 4

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.