ФорумКазиноBet24-7 Casino - загальне обговорення

Bet24-7 Casino - загальне обговорення (Сторінка 3)

1 рік тому від Tillykke
|
8806 переглядів 70 відповідей |
|
12 3 4
Додати публікацію
xray200
1 рік тому

Я намагаюся знайти це в правилах, але не знайшов 🙂 ви можете запитати в чаті про ці правила 😉

Автоматичний переклад.
1 рік тому

ОСТЕРЕЖІТЬСЯ ЦЬОГО КАЗИНО ВОНИ НЕ ДУМАЛИ ВІДПОВІДАТИ НА МОЮ СКАРГУ "Наш вердикт"

Відсутня реакція, пасивний регулятор

НЕВИРІШЕНА

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Хм, я помітив, що казино не відповіло на вашу скаргу, про що мені дуже шкода, тому воно було закрито. Однак Петро порадив вам звернутися зі скаргою до влади. Ви думаєте, що підете на це?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

У мене точно така ж проблема.

Відкликання очікується протягом 13 днів, служба підтримки повідомила мені, що я перевірений, і вони не можуть зв’язатися з фінансовим відділом.

Адреса електронної пошти finance@ не відповіла на жодні електронні листи.

Підтримка теж не відповідає вже тиждень.


Абсолютне шахрайство-казино...



Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт, мені неприємно бачити такі публікації. Я думаю, що минуло досить багато часу з тих пір, як ви чекали свого зняття, і це, звичайно, незручно, якщо казино не знає, як вам відповісти.

Я вважаю, що добре, що ви подали скаргу, і ми побачимо, чи вам пощастить більше, і казино займе належне ставлення. Я був би радий, якби вони це зробили.

У будь-якому разі все, що ми можемо зробити, це почекати, і якщо ви почуєте щось нове, не соромтеся повідомити нам. Я буду чекати.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Мені нарешті вивели мої кошти! Написали що в них були технічні проблеми!

xray200
1 рік тому

Як довго ви чекали на свої гроші, який спосіб оплати ви використовували та що вам надіслали, коли нарешті завершили виведення?


Я чекав на зняття з банку вже 27 днів, і я досі не зміг отримати жодного оновлення від їхнього фінансового відділу, хоча я надіслав їм багато листів.

І як ви всі знаєте, прихильники чату нічим не можуть допомогти..


Дуже сподіваюся, що незабаром завершу мій вихід 🙏🏻

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я чекав рівно 20 днів. Виводив кошти на крипто рахунок. Листів на пошту ніяких не отримував також протягом цих 20 днів. Але вчора нарешті отримав кошти і листа в якому пояснювалось що в них були технічні проблеми.

1 рік тому

Мені нарешті вивели мої кошти! Написали що в них були технічні проблеми!

1 рік тому

Привіт.

Чи можу я люб’язно попросити вас написати відгук користувача, який містить цей часовий проміжок і рішення? Я думаю, що це було б гарним кроком, тому що оригінальний був справді застарілим.

Треба сказати, що двадцять днів - це скоріше екстрим🙁

Але, звісно, я радий хорошим новинам!

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Такий же досвід тут. Очікування вже 13 днів на зняття кредитної картки.

На мої електронні листи немає відповіді, а служба підтримки в чаті нічого не може зробити.


@Casino.Guru, тобі справді слід десь це вказати, оскільки це явно шахрайство, немає жодних «технічних проблем», це лише максимальна стратегія. Тож гравці, можливо, викидають свої виграші...

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

відвідувач

Автоматичний переклад.
Matex0
11 міс. тому

Мій любий друже 🙂 Гуру казино заробляє гроші на тобі, програвши, коли ти реєструєшся через посилання на цьому сайті 🙂 вони кажуть, що це нормальна практика чекати грошей 30 днів 😉 Я можу навчити тебе, як користуватися цим добрим сайтом (сайтом, схожим на гуру казино), якщо ти хочу 🙂 casino guru працював на sigma europe, спонсорований гральним бізнесом, і вони сертифіковані gpwa, сайтом, де можна прочитати, як насправді працює casino guru 🙂 якщо сказано: «ми допомагаємо багатьом людям зняти гроші», запитайте їх: «ооо, чудово, і як скільки грошей ви заробляєте на людях, які програли в казино?" 🙂 Це схоже на рекламу Lotto в Польщі, коли Левандовський каже: «Lotto допомагає людям будувати скейтпарк, поле тощо». 😉 Це просто маркетинговий трюк, друже 😉

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Такий же досвід тут. Очікування вже 13 днів на зняття кредитної картки.

На мої електронні листи немає відповіді, а служба підтримки в чаті нічого не може зробити.


@Casino.Guru, тобі справді слід десь це вказати, оскільки це явно шахрайство, немає жодних «технічних проблем», це лише максимальна стратегія. Тож гравці, можливо, викидають свої виграші...

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Привіт, вибачте за ситуацію, у яку ви потрапили, але я бачу, що ви встигли подати скаргу . Чекати 13 днів – це досить багато, і навіть гірше, якщо підтримка казино зовсім не допомагає. Відповідно до того, що ви написали, вам сказали, що у них технічні проблеми зі зняттям коштів?

Однак нічого не втрачено, і наша команда спробує вам допомогти, оскільки ми даємо казино 14 днів для вирішення процесу виведення коштів.

У будь-якому разі можна було б надати нам оновлення, якщо щось зміниться.

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Мій любий друже 🙂 Гуру казино заробляє гроші на тобі, програвши, коли ти реєструєшся через посилання на цьому сайті 🙂 вони кажуть, що це нормальна практика чекати грошей 30 днів 😉 Я можу навчити тебе, як користуватися цим добрим сайтом (сайтом, схожим на гуру казино), якщо ти хочу 🙂 casino guru працював на sigma europe, спонсорований гральним бізнесом, і вони сертифіковані gpwa, сайтом, де можна прочитати, як насправді працює casino guru 🙂 якщо сказано: «ми допомагаємо багатьом людям зняти гроші», запитайте їх: «ооо, чудово, і як скільки грошей ви заробляєте на людях, які програли в казино?" 🙂 Це схоже на рекламу Lotto в Польщі, коли Левандовський каже: «Lotto допомагає людям будувати скейтпарк, поле тощо». 😉 Це просто маркетинговий трюк, друже 😉

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Я хотів би знати, звідки ви знайшли, що це нормально, і ми також говоримо, що казино має 30 днів для виплати. Однак я також хотів би додати, що ми попереджаємо гравців про те, що казино має перевагу над ними і що вони врешті-решт програють свої гроші. Це означає, що ми не радимо гравцям ходити в казино, щоб пограти.

Автоматичний переклад.
Jaro
11 міс. тому

добре, у мене є допис на цьому форумі, який ви можете прочитати, відповісти своїй подрузі Радка, що вона думає про 30-денну затримку виходу, і чому це нормально для нас, клієнтів, і чому це нормально 😉 І я хочу додати, що ви повинні попередити гравців, що казино має перевагу перед ними, оскільки це закон 🙂 ви повинні попереджати гравців про наслідки азартних ігор 😉 усі сайти азартних ігор мають таку інформацію ;p або... сайт, який заробляє гроші на азартних іграх, повинен мати таку інформацію 🙂 якщо інформації немає ви можете отримати штраф 🙂

Автоматичний переклад.
kiziorro1984
11 міс. тому

Кожна ситуація різна, і іноді, на жаль, не в наших силах зробити більше. Радка, звісно, є адміністратором форуму, тож вона говорить із досвіду роботи з іншими гравцями, але я не думаю, що вона каже, що це нормально чекати 30 днів на виведення грошей із казино. Це довго, і ми завжди рекомендуємо негайно подати скаргу, якщо вона надходить. Ось і все.

Автоматичний переклад.
Jaro
11 міс. тому

так, кожна ситуація різна, тому відповідь Радки завжди однакова 🙂 вона переконує людей, що це політика KYC, і це нормально 🙂 жодні букмекери з ліцензією ЄС не мають поганих правил (незаконно в ЄС 😉), а на Кюрасао KYC не існує 😉 це просто бізнес 🙂 як Sigma Europe - це просто бізнес, спонсорований букмекерами, або GPWA, спонсорований букмекерами/казино 😉

Автоматичний переклад.
kiziorro1984
11 міс. тому

Я думаю, що ви не настільки добре мене знаєте, щоб говорити від мого імені. 🙂 Ваші ідеї, тенденції та будь-які інші конструкції, які ви тут будуєте, більш-менш зосереджені на тому самому.

Наприклад, як ця частина про SiGMA. Знаєш, коли хочеш побачити світ у чорному кольорі, ти завжди знайдеш спосіб. Але ми всі знали, що все не просто чорне чи біле, законне чи незаконне, вірно?

Мені ще раз повторювати, що тут ми маємо справу з справедливістю? Отже, ні, у причинно-наслідковій ситуації не можна дозволяти гравцеві чекати 30 днів на регулярні виграші.

Але це не ті дебати, які ми мали раніше. Ми також не прагнемо повторити це знову.

Тобі є що сказати, чи ти щойно прокинувся, щоб знову з якоїсь причини дражнити мене? Оскільки це форум, ми не сидимо в кафе й балакаємо.


Почніть діяти розумно. Якщо ви не можете публікувати неособисті дописи з дійсною інформацією для цієї спільноти, ви просто втрачаєте час. ясно?





Змінено автором 11 міс. тому
Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Казино забрало мій виграш у 84 000 євро!!


Грайте на свій страх і ризик!!!

Автоматичний переклад.
Rolexesh
11 міс. тому

Привіт, мені шкода, що ти потрапив у таку ситуацію. Що сталося, коли казино не хоче платити вам гроші? Це дало вам якийсь привід? 84 000 - це забагато, тому я розумію, що ви повинні бути злими.

Однак я помітив, що ви подали нам скаргу більше місяця та чекаєте на відповідь від казино, яка має надійти протягом кількох годин. Тому мені цікаво, чи вони так зроблять і відреагують на вашу скаргу, і як буде розвиватися вся ця справа.

Чи могли б ви повідомити мені, якщо у вас є якісь оновлення? Я буду чекати.

Автоматичний переклад.
Jaro
10 міс. тому

Привіт, казино повідомило, що я порушив правило Max Bet, яке приховано в умовах.

На мою думку, це пастка для кожного гравця, і всі виграші були конфісковані.


Я грав у різні ігри та зробив кілька хороших виграшів, хоча я повинен підкреслити, що я грав не лише один день, але за кілька днів до цього я намагався виплатити до 4-5000, а через кілька днів вони все скасували та вилучили це. Вони теж не поспішали!

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Справа була нерозкрита і закрита, який сенс забирати всі бали з казино і писати, що ніхто не повинен там робити депозит, який з цього сенс!

Автоматичний переклад.
12 3 4

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого