1 рік тому
Я намагаюся знайти це в правилах, але не знайшов 🙂 ви можете запитати в чаті про ці правила 😉
i try to find this in rules but i did not 🙂 you can ask on chat about this rules 😉
0
Я намагаюся знайти це в правилах, але не знайшов 🙂 ви можете запитати в чаті про ці правила 😉
i try to find this in rules but i did not 🙂 you can ask on chat about this rules 😉
ОСТЕРЕЖІТЬСЯ ЦЬОГО КАЗИНО ВОНИ НЕ ДУМАЛИ ВІДПОВІДАТИ НА МОЮ СКАРГУ "Наш вердикт"
Відсутня реакція, пасивний регулятор
НЕВИРІШЕНА
BEWARE OF THIS CASINO THEY DID NOT THINK TO RESPOND TO MY COMPLAINT "Our Verdict"
No reaction, passive regulator
UNRESOLVED
UWAZJCIE NA TO KASYNO NA MOJA SKARGE NIE RACZYLI ODPISAC ,,,Nasz werdykt
Brak reakcji, regulator pasywny
NIE ROZWIĄZANY
Хм, я помітив, що казино не відповіло на вашу скаргу, про що мені дуже шкода, тому воно було закрито. Однак Петро порадив вам звернутися зі скаргою до влади. Ви думаєте, що підете на це?
Hmm I noticed that the casino didn't respond to your complaint, which I'm sorry about and that's why it was closed. However, Peter advised you to take your complaint to the authority. Do you think you'll go for it?
У мене точно така ж проблема.
Відкликання очікується протягом 13 днів, служба підтримки повідомила мені, що я перевірений, і вони не можуть зв’язатися з фінансовим відділом.
Адреса електронної пошти finance@ не відповіла на жодні електронні листи.
Підтримка теж не відповідає вже тиждень.
Абсолютне шахрайство-казино...
I've got exactly the same problem.
Withdrawal is pending since 13 days, the support told my im verificated and they cant contact the financial department.
The finance@ e-Mail Adress didn't answered any E-Mails.
The support isn't answering now since a week too.
Absolute scam-Casino...
Привіт, мені неприємно бачити такі публікації. Я думаю, що минуло досить багато часу з тих пір, як ви чекали свого зняття, і це, звичайно, незручно, якщо казино не знає, як вам відповісти.
Я вважаю, що добре, що ви подали скаргу, і ми побачимо, чи вам пощастить більше, і казино займе належне ставлення. Я був би радий, якби вони це зробили.
У будь-якому разі все, що ми можемо зробити, це почекати, і якщо ви почуєте щось нове, не соромтеся повідомити нам. Я буду чекати.
Hi, I hate to see posts like this. I think it's been quite a long time since you've waited for your withdrawal, and it's certainly not comfortable if the casino doesn't know how to respond to you.
I suppose it's a good thing you filed a complaint and we'll see if you're more lucky and the casino will take a proper attitude. I'd be happy if they did.
Anyway, all we can do is wait and if you hear anything new, don't hesitate to let us know. I'll be waiting.
I finally got my funds! They wrote that they had technical problems!
Мені нарешті вивели мої кошти! Написали що в них були технічні проблеми!
Як довго ви чекали на свої гроші, який спосіб оплати ви використовували та що вам надіслали, коли нарешті завершили виведення?
Я чекав на зняття з банку вже 27 днів, і я досі не зміг отримати жодного оновлення від їхнього фінансового відділу, хоча я надіслав їм багато листів.
І як ви всі знаєте, прихильники чату нічим не можуть допомогти..
Дуже сподіваюся, що незабаром завершу мій вихід 🙏🏻
How long did you wait for your moneys, what payment method did you use and What did they text you when they finally completed your withdraw?
I have waited for bank withdraw for 27 days now and I have still not been able to get one single Update from their finance department even though I sent alot of mails to them..
And as you all know, the chat supporters can’t help with anything..
Really hope to get my withdraw completed soon 🙏🏻
I waited exactly 20 days. I withdrew funds to a crypto account. I did not receive any letters in the mail during these 20 days either. But yesterday I finally received the funds and a letter explaining that they had technical problems.
Я чекав рівно 20 днів. Виводив кошти на крипто рахунок. Листів на пошту ніяких не отримував також протягом цих 20 днів. Але вчора нарешті отримав кошти і листа в якому пояснювалось що в них були технічні проблеми.
Привіт.
Чи можу я люб’язно попросити вас написати відгук користувача, який містить цей часовий проміжок і рішення? Я думаю, що це було б гарним кроком, тому що оригінальний був справді застарілим.
Треба сказати, що двадцять днів - це скоріше екстрим🙁
Але, звісно, я радий хорошим новинам!
Hello.
May I ask you kindly to write a user review containing this time frame and the resolution, please? I think it would be a good step to take because the original one was truly out of date.
I must say that twenty days is rather an extreme 🙁
But of course, I'm glad for the good news!
Такий же досвід тут. Очікування вже 13 днів на зняття кредитної картки.
На мої електронні листи немає відповіді, а служба підтримки в чаті нічого не може зробити.
@Casino.Guru, тобі справді слід десь це вказати, оскільки це явно шахрайство, немає жодних «технічних проблем», це лише максимальна стратегія. Тож гравці, можливо, викидають свої виграші...
Same experience here. Waiting already for 13 days on a credit card withdraw.
No answer to my e-mails, and the chat support can't do anything.
@Casino.Guru, you really should state that somewhere because it's clearly scam, there are no "technical issues" that's just the strategy maxed out. So players maybe throw away their winnings...
Мій любий друже 🙂 Гуру казино заробляє гроші на тобі, програвши, коли ти реєструєшся через посилання на цьому сайті 🙂 вони кажуть, що це нормальна практика чекати грошей 30 днів 😉 Я можу навчити тебе, як користуватися цим добрим сайтом (сайтом, схожим на гуру казино), якщо ти хочу 🙂 casino guru працював на sigma europe, спонсорований гральним бізнесом, і вони сертифіковані gpwa, сайтом, де можна прочитати, як насправді працює casino guru 🙂 якщо сказано: «ми допомагаємо багатьом людям зняти гроші», запитайте їх: «ооо, чудово, і як скільки грошей ви заробляєте на людях, які програли в казино?" 🙂 Це схоже на рекламу Lotto в Польщі, коли Левандовський каже: «Lotto допомагає людям будувати скейтпарк, поле тощо». 😉 Це просто маркетинговий трюк, друже 😉
My dear friend 🙂 Casino guru earning money on you lost when you register via reflink on this site 🙂 they say this is normal practice waiting for money 30 days 😉 i can teach you how to use this kind site (site like casino guru) if you want 🙂 casino guru was on sigma europe sponsored by gambling business and they are certificated by gpwa, site where you can read how casino guru really works 🙂 if the say "we help a lot people get they withdraw" ask them "ooo great and how much money you earn on people lost to casino?" 🙂 its is like Lotto commercial in Poland when Lewandowski say "Lotto help people bulding skatepark, field etc." 😉 this is just marketing trick my friend 😉
Такий же досвід тут. Очікування вже 13 днів на зняття кредитної картки.
На мої електронні листи немає відповіді, а служба підтримки в чаті нічого не може зробити.
@Casino.Guru, тобі справді слід десь це вказати, оскільки це явно шахрайство, немає жодних «технічних проблем», це лише максимальна стратегія. Тож гравці, можливо, викидають свої виграші...
Same experience here. Waiting already for 13 days on a credit card withdraw.
No answer to my e-mails, and the chat support can't do anything.
@Casino.Guru, you really should state that somewhere because it's clearly scam, there are no "technical issues" that's just the strategy maxed out. So players maybe throw away their winnings...
Привіт, вибачте за ситуацію, у яку ви потрапили, але я бачу, що ви встигли подати скаргу . Чекати 13 днів – це досить багато, і навіть гірше, якщо підтримка казино зовсім не допомагає. Відповідно до того, що ви написали, вам сказали, що у них технічні проблеми зі зняттям коштів?
Однак нічого не втрачено, і наша команда спробує вам допомогти, оскільки ми даємо казино 14 днів для вирішення процесу виведення коштів.
У будь-якому разі можна було б надати нам оновлення, якщо щось зміниться.
Hi, I'm sorry for the situation you've got yourself into, but I see you've managed to file a complaint. Waiting for 13 days is quite a lot and even worse if the casino support is not helpful at all. According to what you wrote they told you that they have technical problems with withdrawals ?
However, nothing is lost and our team will try to help you as we give casinos 14 days to resolve the withdrawal process.
Anyway it would be possible to give us an update if something changes.
Мій любий друже 🙂 Гуру казино заробляє гроші на тобі, програвши, коли ти реєструєшся через посилання на цьому сайті 🙂 вони кажуть, що це нормальна практика чекати грошей 30 днів 😉 Я можу навчити тебе, як користуватися цим добрим сайтом (сайтом, схожим на гуру казино), якщо ти хочу 🙂 casino guru працював на sigma europe, спонсорований гральним бізнесом, і вони сертифіковані gpwa, сайтом, де можна прочитати, як насправді працює casino guru 🙂 якщо сказано: «ми допомагаємо багатьом людям зняти гроші», запитайте їх: «ооо, чудово, і як скільки грошей ви заробляєте на людях, які програли в казино?" 🙂 Це схоже на рекламу Lotto в Польщі, коли Левандовський каже: «Lotto допомагає людям будувати скейтпарк, поле тощо». 😉 Це просто маркетинговий трюк, друже 😉
My dear friend 🙂 Casino guru earning money on you lost when you register via reflink on this site 🙂 they say this is normal practice waiting for money 30 days 😉 i can teach you how to use this kind site (site like casino guru) if you want 🙂 casino guru was on sigma europe sponsored by gambling business and they are certificated by gpwa, site where you can read how casino guru really works 🙂 if the say "we help a lot people get they withdraw" ask them "ooo great and how much money you earn on people lost to casino?" 🙂 its is like Lotto commercial in Poland when Lewandowski say "Lotto help people bulding skatepark, field etc." 😉 this is just marketing trick my friend 😉
Я хотів би знати, звідки ви знайшли, що це нормально, і ми також говоримо, що казино має 30 днів для виплати. Однак я також хотів би додати, що ми попереджаємо гравців про те, що казино має перевагу над ними і що вони врешті-решт програють свої гроші. Це означає, що ми не радимо гравцям ходити в казино, щоб пограти.
I'd like to know where you got that it's okay and we also say that the casino has 30 days to pay. However, I would also like to add that we warn players that the casino has an advantage over them and that they will eventually lose their money. This means that we do not advise players to go to the casino to play.
добре, у мене є допис на цьому форумі, який ви можете прочитати, відповісти своїй подрузі Радка, що вона думає про 30-денну затримку виходу, і чому це нормально для нас, клієнтів, і чому це нормально 😉 І я хочу додати, що ви повинні попередити гравців, що казино має перевагу перед ними, оскільки це закон 🙂 ви повинні попереджати гравців про наслідки азартних ігор 😉 усі сайти азартних ігор мають таку інформацію ;p або... сайт, який заробляє гроші на азартних іграх, повинен мати таку інформацію 🙂 якщо інформації немає ви можете отримати штраф 🙂
well i have some post on this forum you can read answer you friend Radka what she think about 30 days delay withdraw and why this is ok for us, the customers and whyt this is normal 😉 And i want to add that you must warn players that the casino has an advantage over them because this is the law 🙂 you must warn players about gambling consequence 😉 all gambling site have this kind info ;p or... site earning money on gambling must have this kind info 🙂 if there is no info you can get penalty 🙂
Кожна ситуація різна, і іноді, на жаль, не в наших силах зробити більше. Радка, звісно, є адміністратором форуму, тож вона говорить із досвіду роботи з іншими гравцями, але я не думаю, що вона каже, що це нормально чекати 30 днів на виведення грошей із казино. Це довго, і ми завжди рекомендуємо негайно подати скаргу, якщо вона надходить. Ось і все.
Every situation is different and sometimes, unfortunately, it is not in our power to do more. Radka is of course an admin on the forum so she speaks from experience with other players, but I don't think she is saying that it's ok to wait 30 days for a casino withdrawal. It's a long time and we always recommend an immediate complaint if one comes in. That's about it.
так, кожна ситуація різна, тому відповідь Радки завжди однакова 🙂 вона переконує людей, що це політика KYC, і це нормально 🙂 жодні букмекери з ліцензією ЄС не мають поганих правил (незаконно в ЄС 😉), а на Кюрасао KYC не існує 😉 це просто бізнес 🙂 як Sigma Europe - це просто бізнес, спонсорований букмекерами, або GPWA, спонсорований букмекерами/казино 😉
yes every situation is different thats why Radka answer is always the same 🙂 she convince people this is KYC politics and this is normal 🙂 no bookies with EU license have shit kind rules (illegal in EU 😉) and on Curacao KYC not exist 😉 this is just business 🙂 like Sigma Europe is just business sponsored by bookies or GPWA sponsored by bookies/casinos 😉
Я думаю, що ви не настільки добре мене знаєте, щоб говорити від мого імені. 🙂 Ваші ідеї, тенденції та будь-які інші конструкції, які ви тут будуєте, більш-менш зосереджені на тому самому.
Наприклад, як ця частина про SiGMA. Знаєш, коли хочеш побачити світ у чорному кольорі, ти завжди знайдеш спосіб. Але ми всі знали, що все не просто чорне чи біле, законне чи незаконне, вірно?
Мені ще раз повторювати, що тут ми маємо справу з справедливістю? Отже, ні, у причинно-наслідковій ситуації не можна дозволяти гравцеві чекати 30 днів на регулярні виграші.
Але це не ті дебати, які ми мали раніше. Ми також не прагнемо повторити це знову.
Тобі є що сказати, чи ти щойно прокинувся, щоб знову з якоїсь причини дражнити мене? Оскільки це форум, ми не сидимо в кафе й балакаємо.
Почніть діяти розумно. Якщо ви не можете публікувати неособисті дописи з дійсною інформацією для цієї спільноти, ви просто втрачаєте час. ясно?
I think you do not know me so well to be able to actually speak on my behalf. 🙂 Your ideas, tendencies, and any other constructs you build here are more or less focused on the very same point.
Like this part about SiGMA for instance. You know, when you want to see the world in black, you'll always find a way. But we all knew that things are not just black or white, legal or illegal, right?
Do I have to tell you again that we deal with fairness here? So no, in a causal situation, it is not okay to let the player wait 30 days for regularly gained winnings.
But this is not the debate we had before. Nor do we aim to repeat that again.
Do you have something to say, or have you just woken up to tease me here for some reason again? Because this is a forum, we are not sitting in the cafe chatting.
Start acting reasonably. If you can't post non-personal posts with valid information for this community, you're just wasting time. Clear?
Привіт, мені шкода, що ти потрапив у таку ситуацію. Що сталося, коли казино не хоче платити вам гроші? Це дало вам якийсь привід? 84 000 - це забагато, тому я розумію, що ви повинні бути злими.
Однак я помітив, що ви подали нам скаргу більше місяця та чекаєте на відповідь від казино, яка має надійти протягом кількох годин. Тому мені цікаво, чи вони так зроблять і відреагують на вашу скаргу, і як буде розвиватися вся ця справа.
Чи могли б ви повідомити мені, якщо у вас є якісь оновлення? Я буду чекати.
Hi, I'm sorry you got into such a situation. What happened when the casino doesn't want to pay you money? Did it give you any reason? 84,000 is too much money, so I understand that you must be angry.
However, I noticed that you have filed a complaint with us for over a month and are waiting for the casino's response, which should arrive within a few hours. So I'm curious if they will do so and respond to your complaint and how this whole case will develop.
Could you let me know if you have any updates? I will be waiting.
Привіт, казино повідомило, що я порушив правило Max Bet, яке приховано в умовах.
На мою думку, це пастка для кожного гравця, і всі виграші були конфісковані.
Я грав у різні ігри та зробив кілька хороших виграшів, хоча я повинен підкреслити, що я грав не лише один день, але за кілька днів до цього я намагався виплатити до 4-5000, а через кілька днів вони все скасували та вилучили це. Вони теж не поспішали!
Hello, the casino said I had violated the Max Bet rule, which is hidden in the terms and conditions.
In my opinion this is a trap for every player and all winnings were confiscated.
I played various games and made some nice winnings, although I have to emphasize that I didn't play for just one day, but several days before that I tried to pay out up to 4-5,000 and after a few days they canceled everything and withdrew it They also took their time!
Guten Tag, das Casino meinte ich habe gegen die Max. Bet Regel verstoßen was in der AGB‘s versteckt ist.
Meiner Meinung nach ist dies eine Falle für jeden Spieler somit wurde auch das gesamte Gewinn beschlagnahmt.
Ich habe verschiedene Spiele gespielt & schöne Gewinne erspielt wobei ich betonen muss das ich auch nicht ein Tag lang gespielt habe sondern mehrere Tage zuvor hab ich auch versucht bis zu 4-5.000 auszuzahlen sie haben dann im Anschluss nach paar Tage alles storniert und entzogen & dabei haben sie sich auch Zeit gelassen!
Справа була нерозкрита і закрита, який сенс забирати всі бали з казино і писати, що ніхто не повинен там робити депозит, який з цього сенс!
The case was unsolved and closed, what's the point of taking all the points away from the casino and writing that no one should deposit there, what's the point of that!
Der Fall wurde ungelöst und geschlossen was soll das nehmt alle Punkte weg von dem Casino und schreibt doch das da keiner einzahlen soll was soll das !
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.