ФорумКазиноBC.Game Casino - загальне обговорення

BC.Game Casino - загальне обговорення (Сторінка 7)

3 р. тому від Blazin9s
|
49625 переглядів 370 відповідей |
|
1...6 7 8...19
Додати публікацію
1 рік тому

Привіт, у мене проблеми з виведенням коштів на Bc Games. Я не отримую відповіді на свій електронний лист. Служба підтримки в прямому ефірі просто каже, що вони передають це сервісній команді. Зараз виплату скасовано. Він лише повідомляє, що перевірка не вдалася, хоча раніше невеликі виплати працювали без проблем

Автоматичний переклад.
Опубліковано Dilan03 Приховано Radka
Причина: Застереження - можливе порушення правил
1 рік тому

Привіт, у мене проблеми з виведенням коштів на Bc Games. Я не отримую відповіді на свій електронний лист. Служба підтримки в прямому ефірі просто каже, що вони передають це сервісній команді. Зараз виплату скасовано. Він лише повідомляє, що перевірка не вдалася, хоча раніше невеликі виплати працювали без проблем

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт, чи назвало казино якусь конкретну причину, чому перевірка не вдалася, чи що це означає для вас? Це дуже мало, якщо це єдине, що скаже казино.

Що стосується того факту, що ви вже вийшли з казино, чи був ваш рахунок повністю верифікований?

Автоматичний переклад.
1 рік тому
Опубліковано Dilan03 Приховано Radka
Причина: Застереження - можливе порушення правил
1 рік тому

Чи можу я знати, який процес спонукав вас вирішити кілька подібних випадків? Мені дуже цікаво, чи можете ви поділитися цим з нами.

Автоматичний переклад.
Jaro
1 рік тому

Я можу вирішити це, лише знаючи, що саме сталося


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Отже, по-перше, це казино без kyc. Оскільки депозити робляться за допомогою криптовалюти. Проте можна добровільно за нібито кращу послугу. Зараз я отримав часткову оплату. Трансакції неодноразово не вдаються, незважаючи на ту саму адресу гаманця. Мені не вказують причини, лише те, що це обробляється та надсилається кінцевій команді. На мій електронний лист відповіли. Що вони не обробляють запити на зняття коштів. Я повинен зв'язатися з живим чатом. І вони все пересилають. Тому я ходжу по колу

Автоматичний переклад.
Опубліковано Dilan03 Приховано Radka
Причина: Застереження - можливе порушення правил
1 рік тому

Я можу вирішити це, лише знаючи, що саме сталося


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт, шановний користувач!

Щоб забезпечити прозорість і безпечне середовище, я настійно прошу вас пояснити весь процес рішення, яке ви активно пропонуєте на цьому форумі. Ви пов’язані з компанією, яка розглядає спори в казино? Якщо так, надайте посилання на сайт компанії. Немає необхідності ховатися за анонімним обліковим записом.

На жаль, такі ініціативи часто розглядаються як частина організованих схем, які спонукають зневірених людей поділитися конфіденційними даними. Ми були свідками цього в минулому, тому хочемо уникати потенційно шкідливих ситуацій.


При цьому ваші публікації залишаються прихованими.


Ми дуже вдячні за вашу співпрацю.


Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Я не є частиною жодної компанії чи схеми, я просто спеціалізуюся в цій галузі та маю власні методи вирішення цих проблем, я тут не для того, щоб у когось красти гроші, я просто хочу допомогти

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Тоді, будь ласка, публічно тут. Віддаю свої дані.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Отже, по-перше, це казино без kyc. Оскільки депозити робляться за допомогою криптовалюти. Проте можна добровільно за нібито кращу послугу. Зараз я отримав часткову оплату. Трансакції неодноразово не вдаються, незважаючи на ту саму адресу гаманця. Мені не вказують причини, лише те, що це обробляється та надсилається кінцевій команді. На мій електронний лист відповіли. Що вони не обробляють запити на зняття коштів. Я повинен зв'язатися з живим чатом. І вони все пересилають. Тому я ходжу по колу

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Якщо ви отримали часткову оплату, це принаймні невеликий успіх. Але скільки часу триває ситуація, коли ви все ще не можете зняти гроші?

Однак дивно, що казино не може повідомити вам жодної причини проблеми.

Тим не менш, факт в тому, що нам доведеться почекати і подивитися, як розвиватиметься ситуація. Я бачив, що ви вже подали скаргу , і мені цікаво, куди це приведе.

Також мені впало в очі те, що ви згадали: «Однак це можливо добровільно за нібито кращу послугу». Чи правильно я розумію, що KYC можна зробити добровільно? Ви також знаєте, яку кращу послугу ви б отримали за це?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я не є частиною жодної компанії чи схеми, я просто спеціалізуюся в цій галузі та маю власні методи вирішення цих проблем, я тут не для того, щоб у когось красти гроші, я просто хочу допомогти

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Тоді, якщо ви хочете допомогти, яка проблема буде в описі вашого процесу для цього? Я маю на увазі, що нема чого приховувати, чи не так?

Автоматичний переклад.
Jaro
1 рік тому

Я просто працюю по-іншому, спілкуюся зі службою підтримки лише в прямому ефірі та електронною поштою, але у мене є власний спосіб спілкування з ними

Автоматичний переклад.
Stylinio
1 рік тому

Вам потрібно лише отримати доступ до свого облікового запису та мати доступ до відхилених транзакцій, а потім ви зможете поговорити зі службою підтримки клієнтів і надати все, що вам потрібно.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я це 100 разів відчував, і завжди відкривається квиток. Тепер він знову в моєму обліковому записі гравця. Я повинен заплатити знову. Зажди і побачиш

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я просто працюю по-іншому, спілкуюся зі службою підтримки лише в прямому ефірі та електронною поштою, але у мене є власний спосіб спілкування з ними

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Будь ласка, опишіть, як ви потенційно можете допомогти гравцям. Відверто кажучи, мені все ще бракує прямої відповіді, тому наша позиція залишається незмінною – вибачте.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Вам потрібно лише отримати доступ до свого облікового запису та мати доступ до відхилених транзакцій, а потім ви зможете поговорити зі службою підтримки клієнтів і надати все, що вам потрібно.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Не могли б ви пояснити, як це допоможе цьому нещасному гравцеві? Мені чесно хотілося б знати, тому що це трохи дивно щодо інформації, наданої гравцем раніше:

«Трансакції неодноразово завершуються невдачею, незважаючи на ту саму адресу гаманця. Мені не вказують причину, лише те, що вона обробляється та надсилається до кінцевої команди. На мій електронний лист надійшла відповідь. Вони не обробляють запити на зняття коштів. Мені слід зв’язатися з живий чат. І вони все пересилають. Так що я ходжу по колу!

Будь ласка, поясніть себе; ми лише прагнемо зрозуміти, чого і як ви хочете досягти.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Оновлення: після кількох невдалих вилучень я отримав свої гроші. Я не можу сказати, що це було.

Автоматичний переклад.
Stylinio
1 рік тому

Яке полегшення!

Кожна позитивна новина - це як енергетичний прилив! 🙂 Я думаю, це не має значення, якщо ви не знаєте, що сталося, тому що тепер у вас є гроші, і ви можете вирішити, чи хочете ви залишитися в цьому казино або спробувати щастя в іншому місці - і це важливо, я б сказав.

Отже, як ви зараз ставитеся до цього казино? 🤔

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я думаю, що це серйозно. Але обслуговування та інформація дуже погані. Я припускаю, що проблема виникла через те, що я зробив депозит за допомогою Bitcoin Gold. Що не є звичайною валютою. І якщо гаманець порожній, ви не можете зняти відразу. Судячи з усього, це автоматичний процес.

Автоматичний переклад.
1...6 7 8...19
Перейти на сторінкуіз 19 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого