ФорумКазиноApuesta Gana Casino - загальне обговорення

Apuesta Gana Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

7 міс. тому від vargasweed28
|
2683 переглядів 30 відповідей |
|
1 2
Додати публікацію
Jaro
6 міс. тому

Я ще не отримав його, тому що я чекав грошей сьогодні тиждень. Я говорив зі службою підтримки, вони сказали мені, що скасували зняття коштів, але гроші за скасування не відобразилися на моєму рахунку. Я сказав їм, що дозвольте мені зняти гроші, вони кажуть, що Я можу зняти стільки разів, скільки захочу, але я намагаюся зняти з неділі, і це не дозволяє мені отримати помилку. Я сказав їм про це, о, підтримка, але єдине, що вони завжди роблять, це повідомляють щоб я повернувся через 72 години

Автоматичний переклад.
vargasweed28
6 міс. тому

У цьому випадку я б, мабуть, подумав про скаргу, якщо ви нікуди не впораєтеся зі своїм вилученням. Ми даємо казино 14 днів, щоб розібратися з цим, але якщо ви не можете ввести суму для зняття коштів і єдине, що казино радить вам, коли видає вам помилку, це те, що ви повинні повернутися через пару днів, це неправильно. Крім того, ти нікуди не дійшов за весь цей час, тож я піду на це.

Що ти думаєш?

Автоматичний переклад.
Jaro
6 міс. тому

Чесно кажучи, я не знаю, куди я можу подати скаргу сьогодні. Я повернувся, ах, підтримка, ах, подивіться, яку вони отримали відповідь, і вони сказали мені, що спробують у середу

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Іноді це дозволяє мені зняти кошти, але вони не надходять, коли я консультуюся зі службою підтримки, вони кажуть мені, що це в процесі перевірки, о, у процесі, о, якщо проходять дні навіть тиждень, а потім вони кажуть мені, що це було скасовано постачальником, і вони повертаються це для мене, о, мій рахунок у казино та ps. Мені це ні до чого, я хочу, щоб це відображалося на моєму банківському рахунку, а не знову в казино.

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Сьогодні я дозволив собі зняти гроші, але отримав легенду NOT_MERCHANT_FUNDS

Я маю на увазі, що мені доведеться витратити ще півтора тижні, перш ніж вони скасують зняття коштів і повернуть їх на мій рахунок у казино, оскільки (у них немає коштів)


Змінено автором 6 міс. тому
Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Чесно кажучи, я не знаю, куди я можу подати скаргу сьогодні. Я повернувся, ах, підтримка, ах, подивіться, яку вони отримали відповідь, і вони сказали мені, що спробують у середу

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Ну, у такому випадку скаргу, про яку я говорив, ви можете подати її до нас.

Просто натисніть тут, і ви зможете подати його . ⬅️

Наша команда спробує вам допомогти, і я твердо вірю, що зрештою ви побачите свої гроші.

Я розумію, що якщо перевірка триває, ви не зможете зняти свої гроші, доки все не буде в порядку, але якщо це ще щось інше, чому ви не отримаєте гроші, це здається мені дивним, і тому наша команда зробить це досліджувати та ставити вам різні запитання.

Ви збираєтеся подати скаргу?

Автоматичний переклад.
Jaro
6 міс. тому

Так, звичайно, я продовжу

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Коли ви хочете вказати проблему, повідомлення видаляється, ой так, як ви хочете, щоб я подав скаргу 👍

Автоматичний переклад.
vargasweed28
6 міс. тому

Можливо, у вас є конкретна проблема, коли ви намагаєтеся подати скаргу?

Мені здається, що ваш написаний текст стирається під час набору тексту.

Причиною цієї проблеми є надбудови вашого браузера та додаткові перекладачі.

Якщо це так, спробуйте відкрити посилання в режимі анонімного перегляду або перейдіть у налаштування свого браузера та вимкніть усі перекладачі. Метою є усунення будь-яких інструментів, які впливають на текст.

Наш форум є досить унікальним, оснащений вбудованим перекладачем, тому не має значення, якою мовою ви користуєтеся, інші побачать текст автоматично перекладений відповідно до своїх мовних уподобань.

Як наслідок, інші перекладачі надто часто користуються цією функцією, не дозволяючи членам вільно вводити текст.

Важко, я не на 100% впевнений, що це так, я буду тут, щоб отримати вашу відповідь.

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Що сталося з моєю скаргою? Минув тиждень, термін відповіді закінчився, а мені нічого не сказали.

Автоматичний переклад.
vargasweed28
6 міс. тому

Як ви бачите, у верхньому правому куті екрана є таймер (ймовірно, він виглядає інакше для мобільних пристроїв), тепер на ньому написано «очікування відповіді гравця».

А поки ваша черга. Будь ласка, оновіть Ніка, коли зможете. Дякую тобі.

Змінено автором 6 міс. тому
Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого