ФорумКазиноApuesta Gana Casino - загальне обговорення

Apuesta Gana Casino - загальне обговорення

3 тиж. тому від vargasweed28
|
1122 переглядів 28 відповідей |
|
1 2
Додати публікацію
3 тиж. тому
Тут ви можете обговорити Apuesta Gana Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
3 тиж. тому

Дуже погані зняття дозволяють зняти лише максимум 100 песо, і ви отримуєте їх протягом 3 днів


Автоматичний переклад.
vargasweed28
3 тиж. тому

О, це дуже низько. Але як ви думаєте, 100 за один день чи інший період часу? Що стосується отримання їх за 3 дні, я б не сказав, що це багато, тому що деякі казино чекають набагато довше.

У будь-якому разі, який спосіб оплати ви використали? 🙂

Автоматичний переклад.
Jaro
3 тиж. тому

Він дозволяє виводити лише 100 песо на день, я можу продемонструвати це за допомогою знімка екрана, і це перше моє казино з такими обмеженнями, і метод, який я використовую для виведення, є єдиним доступним способом, вибору немає .

Автоматичний переклад.
vargasweed28
3 тиж. тому

Розумію, не соромтеся опублікувати знімок екрана. Чи не залежить, наприклад, від якогось рівня чи чогось подібного в казино, скільки ви можете зняти?

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

file

Автоматичний переклад.
Jaro
3 тиж. тому

Лише 100 песо - це максимальна сума для зняття

Автоматичний переклад.
Jaro
3 тиж. тому

file

Автоматичний переклад.
vargasweed28
3 тиж. тому

Так, на основі вашого знімка екрана я бачу це. Це також буде корисно для нашої команди, щоб ми могли перевірити це в казино та додати до нашого огляду, якщо це так загалом. Дякую тобі за це. 🙂

У будь-якому випадку, ви отримали свої гроші в кінці чи у вас були якісь проблеми? Я припускаю, що ви не будете продовжувати тут грати, чи не так?

Автоматичний переклад.
Jaro
3 тиж. тому

Я не отримав його, у мене було незавершене зняття 5 тисяч песо, і вони повернули гроші на мій рахунок у казино через 6 днів, і поки що я не можу зняти свій виграш

Автоматичний переклад.
Jaro
3 тиж. тому

file

Автоматичний переклад.
vargasweed28
3 тиж. тому

Гаразд, ми даємо казино 14 днів, щоб вирішити весь процес зняття коштів.

У будь-якому випадку, чи повідомили вам у казино якусь причину для повернення грошей на ваш ігровий рахунок? У чому була проблема?

Автоматичний переклад.
Jaro
2 тиж. тому

Вони не повідомили мені жодної причини, але я все ще не можу зняти, вони завжди кажуть, що платіжний постачальник вносить оновлення, о, перевірте протягом 24 годин 72 годин, але щоразу, коли час закінчується, я повертаюся, а, підтримка, і це інше 72 години ах так поспіль

Автоматичний переклад.
vargasweed28
2 тиж. тому

Я розумію. Можливо, виникла технічна проблема з платіжним постачальником, тому, якщо її ще не вирішено, я думаю, їм більше нічого сказати. Однак я думаю про те, чи запропонує казино вам якусь іншу альтернативу на вибір. Ви пробували запитувати?

Автоматичний переклад.
Jaro
2 тиж. тому

Я вже встиг зняти, це займає занадто багато часу, вони повинні вирішити це, це єдина погана річ, дякую

Автоматичний переклад.
vargasweed28
2 тиж. тому

Чудово, тому я радий бачити, що у вас є гроші. Скільки часу це зайняло? Як думаєш, будеш тут знову грати чи ні? Якщо виникла проблема з платіжним провайдером, у таких випадках казино також має чекати, поки все вирішиться, тому це може бути не їх провина. 🙂

Автоматичний переклад.
Jaro
2 тиж. тому

Знадобилося 6 днів, щоб прибути, так, звичайно, я буду грати знову, я просто сподіваюся, що вони скоро вирішать проблему з виведенням коштів, оскільки ви можете зняти лише раз на тиждень, а для зняття коштів потрібно 72 години, це єдина погана річ

Автоматичний переклад.
vargasweed28
2 тиж. тому

Ви можете знімати лише раз на тиждень, я цього не знав? Я б сказав, що 6 днів були б золотою серединою для мене, тому що через тиждень я, мабуть, був би на межі.

Тож я сподіваюся, що якщо вам вдасться знову виграти та зняти участь, це буде швидше, а якщо ні, то принаймні у вас є уявлення про те, скільки часу це зайняло. 🙂

Автоматичний переклад.
Jaro
1 тиждень тому

Так, дякую, я все ще чекаю, щоб отримати мої вже зняті гроші та щоб мати можливість вивести інші мої прибутки

Автоматичний переклад.
vargasweed28
1 тиждень тому

Добре, повідомте мені ще раз, як все пройшло і коли ви отримали гроші. Сподіваюся, це буде швидше. 🙂

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого