7 міс. тому
Тут ви можете обговорити Apuesta Gana Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Дуже погані зняття дозволяють зняти лише максимум 100 песо, і ви отримуєте їх протягом 3 днів
Very bad withdrawals only allow you to withdraw a maximum of 100 pesos and you receive them within 3 days
Muy mal en los retiros solo permite retirar 100 pesos máximo y los recibes dentro de 3 días
О, це дуже низько. Але як ви думаєте, 100 за один день чи інший період часу? Що стосується отримання їх за 3 дні, я б не сказав, що це багато, тому що деякі казино чекають набагато довше.
У будь-якому разі, який спосіб оплати ви використали? 🙂
Oh, that's really low. But do you think 100 in one day or another period of time ? As for getting them in 3 days, I wouldn't say that's a lot, because some casinos have much longer waits.
Anyway, what payment method did you use ? 🙂
Він дозволяє виводити лише 100 песо на день, я можу продемонструвати це за допомогою знімка екрана, і це перше моє казино з такими обмеженнями, і метод, який я використовую для виведення, є єдиним доступним способом, вибору немає .
It only allows you to withdraw 100 pesos per day, I can demonstrate it with a screenshot and it is the first casino that I have had with these limitations and the method I use for withdrawal is the only method they have available, there is no choice.
Solo deja retirar 100 pesos por día puedo demostrarlo con captura de pantalla y es el primer casino que me toca con estas limitaciones y el método que utilize para el retiro es el único método que tienen disponible no ahi ah elegir
Розумію, не соромтеся опублікувати знімок екрана. Чи не залежить, наприклад, від якогось рівня чи чогось подібного в казино, скільки ви можете зняти?
Oh I see, feel free to post a screenshot. Doesn't it depend on, for example, some level or something similar in the casino how much you can withdraw ?
Лише 100 песо - це максимальна сума для зняття
Only 100 pesos is the maximum withdrawal amount
Solo 100 pesos es el monto máximo de retiro
Так, на основі вашого знімка екрана я бачу це. Це також буде корисно для нашої команди, щоб ми могли перевірити це в казино та додати до нашого огляду, якщо це так загалом. Дякую тобі за це. 🙂
У будь-якому випадку, ви отримали свої гроші в кінці чи у вас були якісь проблеми? Я припускаю, що ви не будете продовжувати тут грати, чи не так?
Yeah, based on your screenshot I see that. It will be good for our team too so we can check it with casino and add it to our review, if it so in general. Thank you for that. 🙂
Anyway, did you get your money in the end or you had some problems ? I assume you won't continue to play here, am I right ?
Я не отримав його, у мене було незавершене зняття 5 тисяч песо, і вони повернули гроші на мій рахунок у казино через 6 днів, і поки що я не можу зняти свій виграш
I did not receive it, I had a pending withdrawal of 5 thousand pesos and they returned the money to my casino account in 6 days and so far it is not possible for me to withdraw my winnings
No lo recibí tenia pendiente un retiro de 5 mil pesos y regresaron el dinero ah mi cuenta de casino ah los 6 días y hasta el momento no me es posible retirar mis ganancias
Гаразд, ми даємо казино 14 днів, щоб вирішити весь процес зняття коштів.
У будь-якому випадку, чи повідомили вам у казино якусь причину для повернення грошей на ваш ігровий рахунок? У чому була проблема?
Okay, so we give casinos 14 days to resolve whole process of withdrawals.
Anyway, did the casino tell you any reason for return your money to your gaming account ? What was the problem ?
Вони не повідомили мені жодної причини, але я все ще не можу зняти, вони завжди кажуть, що платіжний постачальник вносить оновлення, о, перевірте протягом 24 годин 72 годин, але щоразу, коли час закінчується, я повертаюся, а, підтримка, і це інше 72 години ах так поспіль
They didn't give me any reason but I still can't withdraw they always say that the payment provider is making updates to come back oh check within 24 ah 72 hours but every time the time is up I come back ah support and it's another 72 hrs ah yes successively
No me dieron ningún motivo pero igual no puedo retirar siempre dicen que el proveedor de pagos esta haciendo actualizaciones que regrese oh revise dentro de 24 ah 72 horas pero cada que se cumple el tiempo vuelvo ah soporte y son otras 72 hrs ah si sucesivamente
Я розумію. Можливо, виникла технічна проблема з платіжним постачальником, тому, якщо її ще не вирішено, я думаю, їм більше нічого сказати. Однак я думаю про те, чи запропонує казино вам якусь іншу альтернативу на вибір. Ви пробували запитувати?
I understand. It could be that there is a technical problem with the payment provider, so if it hasn't been solved yet, I guess they have nothing else to say. However, I am thinking about whether the casino would offer you some other alternative to choose from. Have you tried asking ?
Я вже встиг зняти, це займає занадто багато часу, вони повинні вирішити це, це єдина погана річ, дякую
I have already managed to withdraw, it takes too long to withdraw, they should solve it, that is the only bad thing about it, thank you
Ya logre retirar tardan demasiado en los retiros deberían de solucionarlo es lo único malo que tiene, gracias
Чудово, тому я радий бачити, що у вас є гроші. Скільки часу це зайняло? Як думаєш, будеш тут знову грати чи ні? Якщо виникла проблема з платіжним провайдером, у таких випадках казино також має чекати, поки все вирішиться, тому це може бути не їх провина. 🙂
Excellent, so I'm glad to see you have your money. How long did it take ? Do you think you will play here again or not ? If there was a problem with the payment provider, the casino also has to wait for everything to be solved in such cases, so it may not be their fault. 🙂
Знадобилося 6 днів, щоб прибути, так, звичайно, я буду грати знову, я просто сподіваюся, що вони скоро вирішать проблему з виведенням коштів, оскільки ви можете зняти лише раз на тиждень, а для зняття коштів потрібно 72 години, це єдина погана річ
It took 6 days to arrive, yes of course I will play again, I just hope they solve the withdrawal problem soon since you can only withdraw once a week and it takes 72 hours for the withdrawals to arrive, that's the only bad thing
6 días tomo en llegar,si claro que volveré ah jugar solo espero que solucionen pronto el problema de los retiros ya que solo se puede retirar una vez por semana y duran 72 horas en llegar los retiros es lo único malo
Ви можете знімати лише раз на тиждень, я цього не знав? Я б сказав, що 6 днів були б золотою серединою для мене, тому що через тиждень я, мабуть, був би на межі.
Тож я сподіваюся, що якщо вам вдасться знову виграти та зняти участь, це буде швидше, а якщо ні, то принаймні у вас є уявлення про те, скільки часу це зайняло. 🙂
You can only withdraw once a week, I didn't know that ? I would say 6 days would be the golden middle for me, because after a week I would probably be on the edge.
So I hope that if you manage to win again and withdraw it will be faster, but if not, at least you have an overview of how long it took. 🙂
Так, дякую, я все ще чекаю, щоб отримати мої вже зняті гроші та щоб мати можливість вивести інші мої прибутки
Yes, thank you, I am still waiting to receive my withdrawal already made and to be able to withdraw my other earnings
Si gracias aun estoy en espera para recibir mi retiro ya realizado y poder retirar mis otras ganancias
Добре, повідомте мені ще раз, як все пройшло і коли ви отримали гроші. Сподіваюся, це буде швидше. 🙂
Well, update me again how it went and when you got the money. I hope it will be sooner. 🙂
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.