ГоловнаФорумКазино96 Casino - загальне обговорення

96 Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

11 міс. тому від Djolenisko
|
22 867 переглядів 143 відповідей |
|
1 2 3...8
11 міс. тому

я думаю, що це не шахрайство. оскільки сайт in та br працює нормально. отримав чудові відгуки на Trustpilot. сайт br є таким самим, як і глобальний, який ми використовуємо. Я думаю, що вони не були готові створити свій глобальний сайт, дайте їм тиждень чи два.

Автоматичний переклад.
bodesz
11 міс. тому

Для мене це справді звучить дуже розумно. 🤔 Однак це не компенсує ситуацію — ігнорувати гравця — це жахливо.

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

чи можете ви дістатися до них чи щось знайти? я отримав відповідь лише від них у твіттері, але DM-s вимкнено, і вони більше не відповідають мені

https://twitter.com/96comglobal

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Вибачте, я не можу запропонувати додаткові контакти 🙁

file

Можливо, ви надіслали свій знімок екрана, який показує, що ви не бачите цю опцію?



Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Вони ввели код для транзакції, але тепер я не можу ввести номер телефону, тому що без номера телефону я не можу надіслати платіжний запит

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

вау. є певний прогрес 😀

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Вони ввели код для транзакції, але тепер я не можу ввести номер телефону, тому що без номера телефону я не можу надіслати платіжний запит

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Привіт, те саме відбувається зі мною, не могли б ви підтвердити номер телефону?

Автоматичний переклад.
bodesz
11 міс. тому

Привіт, те саме відбувається зі мною, ви змогли підтвердити номер телефону???

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

ніде на даний момент. просто зачекайте кілька днів і, я думаю, буде варіант.

вони все ще працюють на сайті.

Змінено автором 11 міс. тому
Автоматичний переклад.
11 міс. тому

ніде на даний момент. просто зачекайте кілька днів і, я думаю, буде варіант.

вони все ще працюють на сайті.

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Дякую, будь ласка, тримайте мене в курсі

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Ми вам повідомимо, але вони ще не ввели номер телефону, вони повинні ввести його через кілька днів і ми зможемо зняти гроші.

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

це було б чудово 😀 я відкрив цю вкладку вже 5 днів

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Побачимо, коли вкине

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Вони ввели код для транзакції, але тепер я не можу ввести номер телефону, тому що без номера телефону я не можу надіслати платіжний запит

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Отже, одна проблема вирішена, а потім виникає інша, коли ви не можете ввести номер телефону, так?

Здається, це прикро, але чи пробували ви запитати в казино, що вам робити в такому випадку?

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Ми вам повідомимо, але вони ще не ввели номер телефону, вони повинні ввести його через кілька днів і ми зможемо зняти гроші.

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Звичайно, якщо все піде вперед, обов’язково оновіть нас, я думаю, що інші гравці це оцінять. 🙂

Автоматичний переклад.
Jaro
11 міс. тому

Я спробував, але не отримав відповіді, тому що чат все ще не працює... звичайно, я повідомлю всім, коли вони це виправлять

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Я спробував, але не отримав відповіді, тому що чат все ще не працює... звичайно, я повідомлю всім, коли вони це виправлять

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Дякую, я впевнений, що це буде корисно для багатьох гравців, оскільки ви не самотні в цій ситуації.

Я сподіваюся, що це буде вирішено якнайшвидше, і ви матимете свої гроші.

Удачі. ☘️

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Всім привіт, мені вдалося поставити кошти на висновок, але прийдуть вони чи ні - інше питання

Автоматичний переклад.
japanesedemon
11 міс. тому

якщо у вас проблеми з платіжним паролем, спробуйте це, мені це допомогло:

Дотримуйтеся цих інструкцій, щоб змінити пароль транзакції:


Крок 1 (Комп’ютер) Натисніть на стрілку профілю вниз, яка розташована вгорі праворуч.

(Телефон) Клацніть обліковий запис у нижньому правому куті


Крок 2 Натисніть «Параметри безпеки», перейдіть до «Пароль транзакції»


Крок 3. Встановіть новий пароль, підтвердьте його та введіть OTP. Натисніть «Підтвердити», щоб успішно змінити пароль транзакції.

Автоматичний переклад.
japanesedemon
11 міс. тому

Щоб зняти гроші, спочатку потрібно зробити депозит

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Я наполегливо працював, щоб виконати вимоги щодо ставок і мінімального зняття 100 із бездепозитним бонусом 😢 Чи означає це, що запит на зняття коштів, який я зараз роблю, буде скасовано... (T^T)

Автоматичний переклад.
1 2 3...8
Перейти на сторінкуіз 8 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
christmas_push_alt
Візьміть участь у різдвяному конкурсі від Pragmatic Play — ми роздаємо призи на суму 3000 $!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого