ФорумКазино96 Casino - загальне обговорення

96 Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

3 міс. тому від Djolenisko
|
7621 переглядів 143 відповідей |
|
1 2 3...8
Додати публікацію
3 міс. тому

я думаю, що це не шахрайство. оскільки сайт in та br працює нормально. отримав чудові відгуки на Trustpilot. сайт br є таким самим, як і глобальний, який ми використовуємо. Я думаю, що вони не були готові створити свій глобальний сайт, дайте їм тиждень чи два.

Автоматичний переклад.
bodesz
3 міс. тому

Для мене це справді звучить дуже розумно. 🤔 Однак це не компенсує ситуацію — ігнорувати гравця — це жахливо.

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

чи можете ви дістатися до них чи щось знайти? я отримав відповідь лише від них у твіттері, але DM-s вимкнено, і вони більше не відповідають мені

https://twitter.com/96comglobal

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Вибачте, я не можу запропонувати додаткові контакти 🙁

file

Можливо, ви надіслали свій знімок екрана, який показує, що ви не бачите цю опцію?



Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Вони ввели код для транзакції, але тепер я не можу ввести номер телефону, тому що без номера телефону я не можу надіслати платіжний запит

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

вау. є певний прогрес 😀

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Вони ввели код для транзакції, але тепер я не можу ввести номер телефону, тому що без номера телефону я не можу надіслати платіжний запит

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Привіт, те саме відбувається зі мною, не могли б ви підтвердити номер телефону?

Автоматичний переклад.
bodesz
3 міс. тому

Привіт, те саме відбувається зі мною, ви змогли підтвердити номер телефону???

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

ніде на даний момент. просто зачекайте кілька днів і, я думаю, буде варіант.

вони все ще працюють на сайті.

Змінено автором 3 міс. тому
Автоматичний переклад.
3 міс. тому

ніде на даний момент. просто зачекайте кілька днів і, я думаю, буде варіант.

вони все ще працюють на сайті.

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Дякую, будь ласка, тримайте мене в курсі

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Ми вам повідомимо, але вони ще не ввели номер телефону, вони повинні ввести його через кілька днів і ми зможемо зняти гроші.

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

це було б чудово 😀 я відкрив цю вкладку вже 5 днів

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Побачимо, коли вкине

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Вони ввели код для транзакції, але тепер я не можу ввести номер телефону, тому що без номера телефону я не можу надіслати платіжний запит

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Отже, одна проблема вирішена, а потім виникає інша, коли ви не можете ввести номер телефону, так?

Здається, це прикро, але чи пробували ви запитати в казино, що вам робити в такому випадку?

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Ми вам повідомимо, але вони ще не ввели номер телефону, вони повинні ввести його через кілька днів і ми зможемо зняти гроші.

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Звичайно, якщо все піде вперед, обов’язково оновіть нас, я думаю, що інші гравці це оцінять. 🙂

Автоматичний переклад.
Jaro
3 міс. тому

Я спробував, але не отримав відповіді, тому що чат все ще не працює... звичайно, я повідомлю всім, коли вони це виправлять

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Я спробував, але не отримав відповіді, тому що чат все ще не працює... звичайно, я повідомлю всім, коли вони це виправлять

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Дякую, я впевнений, що це буде корисно для багатьох гравців, оскільки ви не самотні в цій ситуації.

Я сподіваюся, що це буде вирішено якнайшвидше, і ви матимете свої гроші.

Удачі. ☘️

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Всім привіт, мені вдалося поставити кошти на висновок, але прийдуть вони чи ні - інше питання

Автоматичний переклад.
japanesedemon
3 міс. тому

якщо у вас проблеми з платіжним паролем, спробуйте це, мені це допомогло:

Дотримуйтеся цих інструкцій, щоб змінити пароль транзакції:


Крок 1 (Комп’ютер) Натисніть на стрілку профілю вниз, яка розташована вгорі праворуч.

(Телефон) Клацніть обліковий запис у нижньому правому куті


Крок 2 Натисніть «Параметри безпеки», перейдіть до «Пароль транзакції»


Крок 3. Встановіть новий пароль, підтвердьте його та введіть OTP. Натисніть «Підтвердити», щоб успішно змінити пароль транзакції.

Автоматичний переклад.
japanesedemon
3 міс. тому

Щоб зняти гроші, спочатку потрібно зробити депозит

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Я наполегливо працював, щоб виконати вимоги щодо ставок і мінімального зняття 100 із бездепозитним бонусом 😢 Чи означає це, що запит на зняття коштів, який я зараз роблю, буде скасовано... (T^T)

Автоматичний переклад.
1 2 3...8
Перейти на сторінкуіз 8 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого