ГоловнаФорумКазино96 Casino - загальне обговорення

96 Casino - загальне обговорення

 від Djolenisko
|
24 526 переглядів 143 відповідей |
|
1 2...8
Тут ви можете обговорити 96 Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.

Я зареєстрований у казино 96en.com, я виграв 200 дол. США, і я не можу зняти гроші, оскільки запитує пароль транзакції... агенти не відповідають мені більше 24 годин, я не маю можливості встановити пароль будь-де. Я надішлю вам скріншот file

Автоматичний переклад.

те саме для мене! я не можу зняти 100 доларів на " 96.com/en ".

я вважаю, що пароль транзакції має бути паролем облікового запису. але він не приймає цього 😕

там немає чату підтримки англійською або чогось іншого, я думаю: S

я намагався перевірити себе, але

у FAQ кажуть:

Пишіть нам на: support@96in.com

Живий чат на 96br.com


добре, я спробував обидва. Електронна пошта служби підтримки 96in призначена лише для індійських гравців на 96in.com

спробував живий чат на 96br.com і сталося те саме. тільки для бр гравців.


Ім'я облікового запису: bodipeter

ідентифікатор: 6000918731

будь ласка, допоможіть.

Змінено Jaro
Причина: Додано посилання на CG
Автоматичний переклад.

У мене точно так само, тому мені незрозуміло, як вони відразу відповідають на 96/br.com, але англійською я ніколи не отримую відповідь на свою електронну пошту.

Автоматичний переклад.

«Нам дуже прикро почути про вашу проблему.

Будьте впевнені, наші системи підтримки в чаті та електронній пошті відновлюються та незабаром відновляться. Тим часом надішліть нам свої контактні дані в DM, щоб ми могли швидко вирішити ваші проблеми. Дякую тобі за терпіння!"


@96comglobal DM-s вимкнено xD

я не можу в це повірити....

Автоматичний переклад.

Де тобі це сказали? Як вони надіслали вам це повідомлення?

Автоматичний переклад.

твіттер

Автоматичний переклад.

Я вважаю, що це шахрайство, я намагався надіслати повідомлення, але зв’язатися зі мною в Twitter неможливо. Коли вам це сказали, скільки днів тому?

Автоматичний переклад.

немає днів, це було лише кілька годин тому

Автоматичний переклад.

Гаразд.. Я просто не знаю, до кого ще звернутися, тому що вони не відповідають на чат

Автоматичний переклад.

Я зареєстрований у казино 96en.com, я виграв 200 дол. США, і я не можу зняти гроші, оскільки запитує пароль транзакції... агенти не відповідають мені більше 24 годин, я не маю можливості встановити пароль будь-де. Я надішлю вам скріншот file

Автоматичний переклад.

Привіт, я не чув, щоб казино запитувало пароль транзакції у гравця. Це єдиний крок, який вам потрібно зробити, щоб зняти гроші? Як довго у вас триває ситуація, коли ви не можете відмовитися?

Звичайно, якщо чесно, я б не ділився паролем і дочекався б відповіді від казино, яку ви маєте надати, і спробував би написати їм ще один електронний лист або знову в чаті.

Автоматичний переклад.

те саме для мене! я не можу зняти 100 доларів на " 96.com/en ".

я вважаю, що пароль транзакції має бути паролем облікового запису. але він не приймає цього 😕

там немає чату підтримки англійською або чогось іншого, я думаю: S

я намагався перевірити себе, але

у FAQ кажуть:

Пишіть нам на: support@96in.com

Живий чат на 96br.com


добре, я спробував обидва. Електронна пошта служби підтримки 96in призначена лише для індійських гравців на 96in.com

спробував живий чат на 96br.com і сталося те саме. тільки для бр гравців.


Ім'я облікового запису: bodipeter

ідентифікатор: 6000918731

будь ласка, допоможіть.

Автоматичний переклад.

Привіт, це означає, що ви ще не підтвердили свій обліковий запис, чи не так?

Що стосується того факту, що немає підтримки, яка б розмовляла англійською, це дивно, тому що на нашому веб-сайті вказано, що вони мають живий чат англійською мовою.

У будь-якому разі я хотів би знати, що означає пароль транзакції, оскільки я не впевнений, чи має він бути паролем облікового запису. Найкраще було б дізнатися в самому казино, і, можливо, більше гравців уникнуть незручностей зняття коштів.

Однак як довго триває ваша ситуація? Ми даємо казино 14 днів, щоб вирішити як KYC, так і зняття коштів.

Дай мені знати.

Автоматичний переклад.

Для криптогравців немає ключа, а лише пароль, і нібито вони кажуть, що не можуть надати 96in і 96br більше інформації про те, як встановити пароль для транзакції. Досі ніхто не відповідає на електронні листи та чат

Автоматичний переклад.
Djolenisko

Якщо можна, ви маєте на увазі код, який казино іноді надсилають електронною поштою чи телефоном для підтвердження зняття? Просто щоб краще зрозуміти, з чим ми тут маємо справу.

Звісно, відсутність підтримки не є доброю оцінкою сайту.

Автоматичний переклад.

Мені в бразильській службі підтримки не сказали, що я повинен встановити код платежу в особистих даних.

Автоматичний переклад.

Але в мене такої можливості ніде немає, мені прислали картинку, що така можливість є, а для мене її немає

Автоматичний переклад.

Ось чому я намагався підтвердити свій обліковий запис, але не можу з ними зв’язатися. це божевілля...

Автоматичний переклад.

намагався надіслати електронний лист до " support@96.com " . Електронна адреса існує, але відповіді немає через 3 дні 😕

Автоматичний переклад.
Radka

чи можете ви дістатися до них чи щось знайти? я отримав відповідь лише від них у твіттері, але DM-s вимкнено, і вони більше не відповідають мені

https://twitter.com/96comglobal

Автоматичний переклад.

Мені теж не відповідають, але це шахрайське казино, і все...

Автоматичний переклад.
1 2...8
Перейти на сторінкуіз 8 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого