ГоловнаФорумКазино1Go Casino - загальне обговорення

1Go Casino - загальне обговорення

7 міс. тому від guizinho8
|
3 519 переглядів 34 відповідей |
|
1 2
7 міс. тому
Тут ви можете обговорити 1Go Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
7 міс. тому

Я зареєстрував обліковий запис 2 дні тому, підтвердив обліковий запис з усіма документами. Я зробив 2 ставки, використовуючи весь баланс свого депозиту, і зняв гроші. Обстеження очікує протягом максимум 30 днів для перевірки безпеки ?? Незважаючи на те, що я відповідаю їхнім умовам, я новий користувач, і перше зняття, яке я роблю, мій обліковий запис розслідується, і зняття очікується?

Автоматичний переклад.
guizinho8
7 міс. тому

Можна запитати, чи грали ви з будь-яким бонусом? Чи отримали ви якісь пояснення від казино щодо розслідування?🤔

Автоматичний переклад.
Romi
7 міс. тому

Це не тому, що я грав на бонуси. Бонус, який я грав, стосувався спортивних ставок, і перекидання було лише з бонусним балансом, і я одразу програв. Я поставив свої гроші нормально, і запит на зняття було прийнято (якщо він не прийнятий, система негайно попереджає нас, що ми все ще повинні зіграти гроші).

Першого разу йому відмовили, хоча він був верифікований, бо попросили селфі. Після відправки селфі сказали, що я можу встати. Я зробив відкликання, і вони просто сказали мені, що вони мають право заблокувати відкликання на 31 день для розслідування. Це був перший раз, коли я створив обліковий запис, і це вже було... слабке казино. Усі казино під цим керівництвом такі. Те ж саме сталося зі мною 2 дні тому в казино Sol, де мені також без причини сказали, що я повинен чекати 31 день. Вони роблять це навмисно, щоб побачити, чи гравці скасовують виведення коштів і витрачають гроші. Але я не збираюся нічого витрачати. Я почекаю 31 день і більше ніколи не гратиму в цих слабких казино

Автоматичний переклад.
guizinho8
7 міс. тому

Гаразд, тепер я розумію. Ви отримали свої гроші в перший раз? Це дійсно мудре рішення почекати і не витрачати гроші. Повідомте, будь ласка, чи все буде добре з виведенням, напевно.

Автоматичний переклад.
Romi
7 міс. тому

Цікаво, що цього тижня вони трапилися обидва рази, в обліковому записі казино sol і тепер в обліковому записі казино 1go. Я ніколи не грав у казино 1go, це був перший раз, коли я вніс гроші та грав. Я граю в казино цього керівництва місяцями, проблема в тому, що вони дають лише бонуси, і їм подобаються гравці, які програють свої гроші. Оскільки мені пощастило, я виграв трохи грошей і я все робив законно, спочатку вони забрали моє право розігрувати бонус, а тепер вони змушують мене чекати 31 день, щоб мати можливість зняти гроші. Дуже погане управління цими казино

Автоматичний переклад.
guizinho8
7 міс. тому

Щось подібне вказує на те, що система казино, ймовірно, виявила щось, що варто перевірити вручну. У зв’язку з цим я припускаю, що казино повідомило вас про розслідування та пов’язане з ним блокування облікового запису. Технічно це має сенс.

На жаль, у таких ситуаціях казино зазвичай не діляться додатковими деталями з гравцями, і поки перевірка не буде виконана, є досить вільний простір для спекуляцій.

До речі, якщо група використовує одну систему або платформу, така перевірка проводиться по всій групі казино, тому вам не потрібно грати більше ніж в одному. Система автоматично позначає дані облікового запису певного гравця у всій групі казино.

Я розумію, що з вашої точки зору це незручно. Але поки розслідування не дасть результатів, можна лише здогадуватися, чи справді це було необхідно.

Стосовно бонусів, я хотів би сказати, що казино, як і будь-які інші комерційні суб'єкти, можуть вільно обмежувати будь-кого в отриманні спеціальних пропозицій і бонусів, оскільки це означає значні інвестиції. Казино та букмекерські заклади надають перевагу гравцям, які можуть залишити сайт, або новим гравцям, які шукають «мотивації».

Дізнайтеся більше в цьому безкоштовному електронному курсі, присвяченому бонусам 😉

Цитування:

«Давайте почнемо з основ, якщо ви вперше дізнаєтеся про бонуси казино. Бонуси казино зазвичай приймають форму бонусних коштів або безкоштовних обертань, які надаються гравцям з однієї з багатьох причин, зокрема:

• Як нагорода за відкриття рахунку в казино

• Як винагорода за внесення депозиту

• Як нагорода за те, що ви активний гравець

• Як стимул знову почати грати після періоду бездіяльності"


Можливо, це прозвучить досить жорстко, але все ж це бізнес, орієнтований на отримання прибутку.


У будь-якому випадку, я сподіваюся, що перевірку безпеки буде виконано досить скоро, і ви зможете зняти виграш. Тримайте нас в курсі, будь ласка!

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Здраствуйте , худшее казино зарегестрировался 3 дня назад за эти дни отправил 3 видеоселфи , вчера сделал вывод 48 евро опять отправил видеоселфи сказали ждать 30 дней для проверки

Arm009
7 міс. тому

Привіт, я бачу, що найбільша проблема полягає в верифікації, і тому ви не можете зняти, чи не так? Коли ви надсилаєте відеоселфі, яка помилка, якщо вони не приймають його, ви намагалися запитати?

Правда полягає в тому, що ми даємо казино 14 днів, щоб вирішити питання KYC і зняття коштів, тому я б не підтримав, щоб це займало до місяця. Скільки часу ви чекаєте на даний момент?

У будь-якому випадку, якщо протягом цього часу нічого не зміниться, я, ймовірно, подаду скаргу , і наша команда спробує вам допомогти.

Тому, будь ласка, дайте мені знати, якщо у вас є оновлення.

Змінено автором 7 міс. тому
Автоматичний переклад.
Jaro
7 міс. тому

Я сделал видеоселфи с паспортом и они потвердили что это я ,, и сказали что нет проблем можно сделать вывод но когда я сделал вывод а вывод так и не поступал я им снова написал и на этот раз они сказали что 31 дней нужно для проверки профиля аккаунта на якобы недобросовестной игры ... методы и результаты проверки разглошению не подлежат по их словам

7 міс. тому

Це казино, як і всі інші під тим самим керівництвом, є ганьбою.. Я в такій самій ситуації.. без будь-яких обґрунтувань, вони просто кажуть, що вони мають право зберігати вилучення протягом 31 дня для розслідування.. обліковий запис створено 3 дні тому, які вони можуть розслідувати, що займає місяць? Ганьба.

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Я не маю нічого проти цього чи інших казино galaktika, єдине, що я вважаю поганим, це те, що з бездепозитним бонусом я можу зняти максимум 250 євро після ставок, оскільки мої безкоштовні обертання призвели до 25 євро, що призвело до x10 з 250 євро.

Поки все добре, проблема полягає в тому, що для того, щоб зняти гроші, мені тепер потрібно внести 250 євро, що для мене дуже багато грошей, і зіграти ці 250 євро x3.

Тому я ще не вніс 250 євро, тому що в мене немає стільки в запасі.

Від підтримки я знаю, що це в їхніх правилах, але я все одно хотів висловити своє невдоволення з цього приводу.

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Я сделал видеоселфи с паспортом и они потвердили что это я ,, и сказали что нет проблем можно сделать вывод но когда я сделал вывод а вывод так и не поступал я им снова написал и на этот раз они сказали что 31 дней нужно для проверки профиля аккаунта на якобы недобросовестной игры ... методы и результаты проверки разглошению не подлежат по их словам

7 міс. тому

Я розумію, що мова йде не про вашу перевірку, а про ігровий процес, який, можливо, також врахує постачальник гри. Я не знаю, скільки може тривати таке розслідування, тому що місяць здається мені чималим. Тому я запропонував скаргу як можливе рішення, оскільки це мене хвилює.

Однак чи усвідомлюєте ви, що гратимете нечесно, або чому вам це сказали в казино? Ви грали в ігрові автомати чи будь-які живі настільні ігри чи щось інше? 🤔

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Це казино, як і всі інші під тим самим керівництвом, є ганьбою.. Я в такій самій ситуації.. без будь-яких обґрунтувань, вони просто кажуть, що вони мають право зберігати вилучення протягом 31 дня для розслідування.. обліковий запис створено 3 дні тому, які вони можуть розслідувати, що займає місяць? Ганьба.

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Привіт, я також вважаю, що це досить багато, і я бачу, що ви не єдиний, хто має обліковий запис під контролем казино. Ймовірно, найкраще було б знати, чому мала відбутися перевірка, але ви, ймовірно, дізнаєтеся про це лише тоді, коли казино дасть заяву щодо всієї ситуації та перевірка закінчиться. Якщо ви більше нічого від них не чуєте, я б теж радив подати скаргу, тому що я теж не хочу чекати місяць без нічого.

У будь-якому випадку, в які ігри ти грав? Ви грали з бонусом? Чи знаєте ви, чому це може статися?

Дай мені знати.

Автоматичний переклад.
Jaro
7 міс. тому

Я играл честно бонусов никаких даже не взял делал пару ставок на спорт футбол в основном и немного в слоты

7 міс. тому

Я не маю нічого проти цього чи інших казино galaktika, єдине, що я вважаю поганим, це те, що з бездепозитним бонусом я можу зняти максимум 250 євро після ставок, оскільки мої безкоштовні обертання призвели до 25 євро, що призвело до x10 з 250 євро.

Поки все добре, проблема полягає в тому, що для того, щоб зняти гроші, мені тепер потрібно внести 250 євро, що для мене дуже багато грошей, і зіграти ці 250 євро x3.

Тому я ще не вніс 250 євро, тому що в мене немає стільки в запасі.

Від підтримки я знаю, що це в їхніх правилах, але я все одно хотів висловити своє невдоволення з цього приводу.

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Дякуємо за те, що ви поповнили це казино. Ви граєте тут частіше чи лише спорадично?

Щодо бонусу, який ви згадуєте, часто максимальний виведення є умовою, тому я не бачу в цьому нічого незвичайного.

Однак те, що мене спантеличило, так це те, що ви повинні внести 250 євро, щоб мати можливість зняти гроші, а ставка в 3 рази на депозит не є найменшою. Це також відштовхнуло б мене, і я, мабуть, не пішов би на це.

Чи вдалося вам зняти гроші в цьому казино і чи знаєте ви, скільки часу займає цей процес і чи виникали проблеми? Ви перевірили депозит в умовах?

Автоматичний переклад.
Jaro
7 міс. тому

Почему я не могу подать жалобу на казино ? отвечаю на вопросы проблемы с выводом не брал бонусы и потом на следующем окне если не выбираешь моя проблема решена то там пусто

Arm009
7 міс. тому

У чому полягає ваша конкретна проблема, коли ви не можете подати скаргу? Не соромтеся зробити знімок екрана, щоб я мав кращий огляд, і я спробую допомогти.

Звичайно, ви можете спробувати видалити файли cookie, відкрити скаргу з іншого пристрою чи іншого браузера, і ми побачимо, чи допоможе це. Якщо нічого не спрацює, обов’язково повідомте мене. 👍

Автоматичний переклад.
Jaro
7 міс. тому

filefile

и да забыл сказать что выбрал это казино в основном потому что у вас высокий рейтинг про него ,, не знаю почему вы дали такой рейтинг ....

Змінено автором 7 міс. тому
Arm009
7 міс. тому

Отже, коли ви вибираєте один із варіантів, чи не можете ви потім натиснути, щоб перейти далі чи підтвердити його? «Кнопка» чомусь недоступна чи в чому проблема?

Що стосується індексу безпеки (рейтингу), ви можете побачити, чому це так .

Казино має досить високий бал, і я хотів би знати, що відбувається, оскільки ви не єдиний, хто має таку саму проблему. Я сподіваюся, що ви зможете подати скаргу, а якщо ні, дайте мені знати, але надайте трохи опису, щоб я знав, що відбувається.

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
christmas_push_alt
Візьміть участь у різдвяному конкурсі від Pragmatic Play — ми роздаємо призи на суму 3000 $!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого