Я спілкувався з нашою групою розгляду скарг. Чи є у вас можливість увімкнути VPN і спробувати змінити країну, а потім подати скаргу?
Що стосується того, що немає жодного питання, яке б відповідало вашому випадку, це добре. Спробуйте натиснути будь-який із них і приступайте до цього. Це також не працює так? Тому що якщо ви натиснете на ці запитання, ви зможете пояснити, у чому полягає ваша конкретна проблема, щоб наша команда зрозуміла.
Крім того, ви спробували всі варіанти, які я написав у своїй попередній відповіді?
I have spoken to our complaints team. Do you have the option to turn on the VPN and try to change the country and then file a complaint ?
As for the fact that there is no question that fits your case, that's fine. Try clicking on any of them and get on with it. It doesn't work that way either ? Because if you click on those questions, then you can explain what your specific problem is, so our team would understand.
Also, have you tried all the options I wrote in my previous answer ?
Автоматичний переклад.