7 міс. тому
Тут ви можете обговорити 1Go Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Я зареєстрував обліковий запис 2 дні тому, підтвердив обліковий запис з усіма документами. Я зробив 2 ставки, використовуючи весь баланс свого депозиту, і зняв гроші. Обстеження очікує протягом максимум 30 днів для перевірки безпеки ?? Незважаючи на те, що я відповідаю їхнім умовам, я новий користувач, і перше зняття, яке я роблю, мій обліковий запис розслідується, і зняття очікується?
I registered account 2 days ago, verified account with all documents. I placed 2 bets using my entire deposit balance and made a withdrawal. Survey is pending for a maximum period of 30 days for a safety inspection ?? Despite being under their terms, I am a new user, and the first withdrawal I make, my account is under investigation and the withdrawal is pending?
Registei conta há 2 dias, verifiquei conta com todos os documentos. Fiz 2 apostas usando todo o saldo do meu deposito e fiz levantamento. Levantamento está pendente durante um período máximo de 30 dias para uma inspeção de segurança ?? Apesar de estar nos termos deles, sou um novo utilizador, e logo no primeiro levantamento que faço a minha conta está em investigação e o levantamento pendente ?
Можна запитати, чи грали ви з будь-яким бонусом? Чи отримали ви якісь пояснення від казино щодо розслідування?🤔
May I ask if you played with any kind of bonus there? Have you gotten any explanation from the casino about the investigation?🤔
Це не тому, що я грав на бонуси. Бонус, який я грав, стосувався спортивних ставок, і перекидання було лише з бонусним балансом, і я одразу програв. Я поставив свої гроші нормально, і запит на зняття було прийнято (якщо він не прийнятий, система негайно попереджає нас, що ми все ще повинні зіграти гроші).
Першого разу йому відмовили, хоча він був верифікований, бо попросили селфі. Після відправки селфі сказали, що я можу встати. Я зробив відкликання, і вони просто сказали мені, що вони мають право заблокувати відкликання на 31 день для розслідування. Це був перший раз, коли я створив обліковий запис, і це вже було... слабке казино. Усі казино під цим керівництвом такі. Те ж саме сталося зі мною 2 дні тому в казино Sol, де мені також без причини сказали, що я повинен чекати 31 день. Вони роблять це навмисно, щоб побачити, чи гравці скасовують виведення коштів і витрачають гроші. Але я не збираюся нічого витрачати. Я почекаю 31 день і більше ніколи не гратиму в цих слабких казино
It wasn't because I played bonuses. The bonus I played was for sports betting and the rollover was only with the bonus balance and I immediately lost. I bet my money normally and the withdrawal request was accepted (when it is not accepted, the system immediately warns us that we still have to play the money).
He was rejected the first time even though he was verified because they asked for a selfie video. After sending the selfie video they said I could get up. I made the withdrawal and they simply told me that they had the right to block the withdrawal for 31 days for investigation. It was the first time I created an account and this has already happened... weak casino. All casinos under this management are like this. The same thing happened to me 2 days ago at Sol casino where they also told me for no reason that I had to wait 31 days. They do this on purpose to see if players cancel the withdrawal and spend the money. But I'm not going to spend anything. I will wait the 31 days and never play in these weak casinos again
Não foi por ter jogado bônus. O bônus que joguei era de apostas desportivos e o rollover era só com o saldo de bônus e perdi logo. Apostei o meu dinheiro normalmente e o pedido de levantamento foi aceite ( quando não é aceite o sistema avisa logo que ainda temos de jogar o dinheiro).
Foi rejeitado a primeira vez mesmo tendo feito a verificação porque pediram uma vídeo selfie . Após ter enviado a vídeo selfie disseram que podia levantar . Fiz o levantamento e simplesmente me disseram que estavam no direito deles de bloquear o levantamento durante 31 dias para investigação. Foi a primeira vez que criei conta e já aconteceu isto.. casino fraco. Todos os casinos desta gerência são assim. Aconteceu-me o mesmo há 2 dias na Sol casino onde também sem motivo me disseram que tenho de esperar 31 dias . Fazem isto de propósito para ver se os jogadores cancelam o levantamento e gastam o dinheiro. Mas eu não vou gastar nada . Vou esperar os 31 dias e nunca mais jogar nestes casinos fracos
Гаразд, тепер я розумію. Ви отримали свої гроші в перший раз? Це дійсно мудре рішення почекати і не витрачати гроші. Повідомте, будь ласка, чи все буде добре з виведенням, напевно.
Okay, I understand now. Did you receive your money the first time it happened? It is indeed a wise decision to wait and not spend the money. Let us know, please, if everything will go well with the withdrawal, for sure.
Цікаво, що цього тижня вони трапилися обидва рази, в обліковому записі казино sol і тепер в обліковому записі казино 1go. Я ніколи не грав у казино 1go, це був перший раз, коли я вніс гроші та грав. Я граю в казино цього керівництва місяцями, проблема в тому, що вони дають лише бонуси, і їм подобаються гравці, які програють свої гроші. Оскільки мені пощастило, я виграв трохи грошей і я все робив законно, спочатку вони забрали моє право розігрувати бонус, а тепер вони змушують мене чекати 31 день, щоб мати можливість зняти гроші. Дуже погане управління цими казино
Interestingly, they happened both times this week, on the sol casino account and now on the 1go casino account. I had never played at 1go casino, it was the first time I deposited money and played. I've been playing at this management's casinos for months, the problem is that they only give bonuses and they like players who lose their money. As I have been lucky and won some money and as I did everything legally, first they took away my right to play the bonus and now they are making me wait 31 days to be able to withdraw the money. Very poor management of these casinos
Curiosamente aconteceram as duas vezes esta semana, na conta da sol casino e agora na conta da 1go casino. Na 1go casino nunca tinha jogado, foi a primeira vez que depositei dinheiro e joguei. Há meses que jogo nos casinos desta gerencia, o problema é que eles só dão bonus e gostam dos jogadores que perdem o dinheiro. Como tenho dito sorte e ganho algum dinheiro e como fiz tudo de forma legal, primeiro retiraram-me o direito de jogar bonus e agora estão a fazer-me esperar 31 dias para poder levantar o dinheiro. Muito má gestão destes casinos
Щось подібне вказує на те, що система казино, ймовірно, виявила щось, що варто перевірити вручну. У зв’язку з цим я припускаю, що казино повідомило вас про розслідування та пов’язане з ним блокування облікового запису. Технічно це має сенс.
На жаль, у таких ситуаціях казино зазвичай не діляться додатковими деталями з гравцями, і поки перевірка не буде виконана, є досить вільний простір для спекуляцій.
До речі, якщо група використовує одну систему або платформу, така перевірка проводиться по всій групі казино, тому вам не потрібно грати більше ніж в одному. Система автоматично позначає дані облікового запису певного гравця у всій групі казино.
Я розумію, що з вашої точки зору це незручно. Але поки розслідування не дасть результатів, можна лише здогадуватися, чи справді це було необхідно.
Стосовно бонусів, я хотів би сказати, що казино, як і будь-які інші комерційні суб'єкти, можуть вільно обмежувати будь-кого в отриманні спеціальних пропозицій і бонусів, оскільки це означає значні інвестиції. Казино та букмекерські заклади надають перевагу гравцям, які можуть залишити сайт, або новим гравцям, які шукають «мотивації».
Дізнайтеся більше в цьому безкоштовному електронному курсі, присвяченому бонусам 😉
Цитування:
«Давайте почнемо з основ, якщо ви вперше дізнаєтеся про бонуси казино. Бонуси казино зазвичай приймають форму бонусних коштів або безкоштовних обертань, які надаються гравцям з однієї з багатьох причин, зокрема:
• Як нагорода за відкриття рахунку в казино
• Як винагорода за внесення депозиту
• Як нагорода за те, що ви активний гравець
• Як стимул знову почати грати після періоду бездіяльності"
Можливо, це прозвучить досить жорстко, але все ж це бізнес, орієнтований на отримання прибутку.
У будь-якому випадку, я сподіваюся, що перевірку безпеки буде виконано досить скоро, і ви зможете зняти виграш. Тримайте нас в курсі, будь ласка!
Something like that would indicate that the casino system probably detected something worth a manual check. In this regard, I imagine the casino informed you about the investigation and associated account blockage. Technically, it makes sense.
Sadly, in such situations, casinos do not usually share additional details with players, and until the check is done, there is quite an open space for speculation.
By the way, if the group share one system or platform, such check are held across the whole casino group, so you don't have to play in more than one. The system automatically flags certain player's account details across the whole group of casinos.
I understand it feels unconfortable from your point of view. And yet, until the investigation brings results, we may only guess whether it was truly necessary.
Regarding the bonuses, I'd like to say that casinos, like any other commercial subjects, are free to restrict anyone from receiving special offers and bonuses, since it represents a significant investment. Casinos and sportsbooks prefer to reward players who may consider leaving the site, or fresh new players seeking "motivation."
Find out more in this free e-course focused on bonuses 😉
Quoting:
"Let’s start with the basics, in case this is the first time you are learning about casino bonuses. Casino bonuses usually take the form of bonus funds or free spins, which are given to players for one of many reasons, including:
• As a reward for making a casino account
• As a reward for making a deposit
• As a reward for being an active player
• As an incentive to start playing again after a period of inactivity"
It may sound quite harsh, but still, it's a business focused on gaining income.
In any case, I hope the security check will be done quite soon and you will be able to withdraw the winnings. Keep us posted, please!
Привіт, найгірше казино, зареєстроване 3 дні тому, за ці дні я надіслав 3 відео селфі, вчора я зняв 48 євро знову надіслав відео селфі, мені сказали почекати 30 днів для перевірки
Hello, the worst casino registered 3 days ago, during these days I sent 3 video selfies, yesterday I made a withdrawal of 48 euros again sent a video selfie they told me to wait 30 days for verification
Здраствуйте , худшее казино зарегестрировался 3 дня назад за эти дни отправил 3 видеоселфи , вчера сделал вывод 48 евро опять отправил видеоселфи сказали ждать 30 дней для проверки
Привіт, я бачу, що найбільша проблема полягає в верифікації, і тому ви не можете зняти, чи не так? Коли ви надсилаєте відеоселфі, яка помилка, якщо вони не приймають його, ви намагалися запитати?
Правда полягає в тому, що ми даємо казино 14 днів, щоб вирішити питання KYC і зняття коштів, тому я б не підтримав, щоб це займало до місяця. Скільки часу ви чекаєте на даний момент?
У будь-якому випадку, якщо протягом цього часу нічого не зміниться, я, ймовірно, подаду скаргу , і наша команда спробує вам допомогти.
Тому, будь ласка, дайте мені знати, якщо у вас є оновлення.
Hi, so I see that the biggest problem is in the verification and that's why you can't withdraw, right ? When you send a video selfie, what is the error if they don't accept it, did you try to ask ?
The truth is that we give casinos 14 days to resolve KYC and withdrawal, so I wouldn't be in favour of it taking up to a month, how long are you waiting at the moment ?
Anyway, if nothing changes within that time I would probably open a complaint where our team will try to help you.
So please let me know if you have an update.
Я зробив відео селфі зі своїм паспортом, і вони підтвердили, що це я, і сказали, що немає проблем, ми можемо зняти гроші, але коли я зробив зняття, а зняття не прийшло, я написав їм ще раз і це час вони сказали, що 31 день необхідний для перевірки профілю акаунта на нібито нечесну гру ... методи і результати перевірки не підлягають розголошенню, за їх словами
I took a video selfie with my passport and they confirmed that it was me, and they said that there were no problems, we could make a withdrawal, but when I made a withdrawal and the withdrawal never came, I wrote to them again and this time they said that 31 days are needed to verify the account profile on an allegedly unfair game ... the methods and results of the verification are not subject to disclosure, according to them
Я сделал видеоселфи с паспортом и они потвердили что это я ,, и сказали что нет проблем можно сделать вывод но когда я сделал вывод а вывод так и не поступал я им снова написал и на этот раз они сказали что 31 дней нужно для проверки профиля аккаунта на якобы недобросовестной игры ... методы и результаты проверки разглошению не подлежат по их словам
Це казино, як і всі інші під тим самим керівництвом, є ганьбою.. Я в такій самій ситуації.. без будь-яких обґрунтувань, вони просто кажуть, що вони мають право зберігати вилучення протягом 31 дня для розслідування.. обліковий запис створено 3 дні тому, які вони можуть розслідувати, що займає місяць? Ганьба.
This casino, like everyone else under the same management, is a disgrace.. I'm in the same situation.. without any justification, they just say that they have the right to keep the withdrawal for 31 days for investigation.. account created 3 days ago, which can they have to investigate that takes a month? A shame.
Este casino, tal como todos da mesma gerência são uma vergonha.. estou na mesma situação.. sem qualquer justificação, apenas dizem que estão no direito deles de manter o levantamento por 31 dias para investigação.. conta criada há 3 dias, o que podem ter para investigar que demore um mês ? Uma vergonha.
Я не маю нічого проти цього чи інших казино galaktika, єдине, що я вважаю поганим, це те, що з бездепозитним бонусом я можу зняти максимум 250 євро після ставок, оскільки мої безкоштовні обертання призвели до 25 євро, що призвело до x10 з 250 євро.
Поки все добре, проблема полягає в тому, що для того, щоб зняти гроші, мені тепер потрібно внести 250 євро, що для мене дуже багато грошей, і зіграти ці 250 євро x3.
Тому я ще не вніс 250 євро, тому що в мене немає стільки в запасі.
Від підтримки я знаю, що це в їхніх правилах, але я все одно хотів висловити своє невдоволення з цього приводу.
I don't have anything against this or other galaktika casinos, the only thing I find bad is that with a no deposit bonus I can only withdraw a maximum of 250 euros after wagering because my free spins resulted in 25 euros which resulted in the x10 with 250 euros.
So far so good, the problem is that in order to withdraw the money I now have to deposit 250 euros, which is a lot of money for me, and play these 250 euros x3.
That's why I haven't paid in 250 euros yet because I don't have that much to spare.
I know from support that this is in their rules, but I still wanted to express my displeasure about it.
Ich habe ansich nichts gegen dieses oder andere galaktika casinos auszusetzen, das einzige was ich mies finde ist das ich mit einen no dep bonus nach dem wagern maximal 250 euro auszahlen darf da meine freispiele 25 euro ergaben was den x10 mit 250 euro ergab,
soweit so gut, problem um das geld abzuheben muss ich jetzt 250 euro einbezahlen was für mich viel geld ist und diese 250 euro x3 spielen.
deshalb habe ich bisher noch keine 250 euro einbezahlt weil ich das gar nicht einfach so übrig habe.
ich weiss vom support das das in ihren regeln steht,. wollte dennoch mein unmut darüber erklären.
Я зробив відео селфі зі своїм паспортом, і вони підтвердили, що це я, і сказали, що немає проблем, ми можемо зняти гроші, але коли я зробив зняття, а зняття не прийшло, я написав їм ще раз і це час вони сказали, що 31 день необхідний для перевірки профілю акаунта на нібито нечесну гру ... методи і результати перевірки не підлягають розголошенню, за їх словами
I took a video selfie with my passport and they confirmed that it was me, and they said that there were no problems, we could make a withdrawal, but when I made a withdrawal and the withdrawal never came, I wrote to them again and this time they said that 31 days are needed to verify the account profile on an allegedly unfair game ... the methods and results of the verification are not subject to disclosure, according to them
Я сделал видеоселфи с паспортом и они потвердили что это я ,, и сказали что нет проблем можно сделать вывод но когда я сделал вывод а вывод так и не поступал я им снова написал и на этот раз они сказали что 31 дней нужно для проверки профиля аккаунта на якобы недобросовестной игры ... методы и результаты проверки разглошению не подлежат по их словам
Я розумію, що мова йде не про вашу перевірку, а про ігровий процес, який, можливо, також врахує постачальник гри. Я не знаю, скільки може тривати таке розслідування, тому що місяць здається мені чималим. Тому я запропонував скаргу як можливе рішення, оскільки це мене хвилює.
Однак чи усвідомлюєте ви, що гратимете нечесно, або чому вам це сказали в казино? Ви грали в ігрові автомати чи будь-які живі настільні ігри чи щось інше? 🤔
I see, so it's not about the verification of you but about the gameplay, which maybe the game provider will also consider. I'm not sure how long such a investigation can take, because a month seems quite a lot to me. That's why I suggested a complaint as a possible solution, because it would worry me.
However, are you aware that you would be playing some unfair tactics or why the casino told you that ? Did you play slots or any live table games or something else ? 🤔
Це казино, як і всі інші під тим самим керівництвом, є ганьбою.. Я в такій самій ситуації.. без будь-яких обґрунтувань, вони просто кажуть, що вони мають право зберігати вилучення протягом 31 дня для розслідування.. обліковий запис створено 3 дні тому, які вони можуть розслідувати, що займає місяць? Ганьба.
This casino, like everyone else under the same management, is a disgrace.. I'm in the same situation.. without any justification, they just say that they have the right to keep the withdrawal for 31 days for investigation.. account created 3 days ago, which can they have to investigate that takes a month? A shame.
Este casino, tal como todos da mesma gerência são uma vergonha.. estou na mesma situação.. sem qualquer justificação, apenas dizem que estão no direito deles de manter o levantamento por 31 dias para investigação.. conta criada há 3 dias, o que podem ter para investigar que demore um mês ? Uma vergonha.
Привіт, я також вважаю, що це досить багато, і я бачу, що ви не єдиний, хто має обліковий запис під контролем казино. Ймовірно, найкраще було б знати, чому мала відбутися перевірка, але ви, ймовірно, дізнаєтеся про це лише тоді, коли казино дасть заяву щодо всієї ситуації та перевірка закінчиться. Якщо ви більше нічого від них не чуєте, я б теж радив подати скаргу, тому що я теж не хочу чекати місяць без нічого.
У будь-якому випадку, в які ігри ти грав? Ви грали з бонусом? Чи знаєте ви, чому це може статися?
Дай мені знати.
Hi, I would also find this to be quite a lot and I see that you are not the only one who has an account under the casino's control. It would probably be best to know why the check had to happen, but you will probably only find that out when the casino gives a statement on the whole situation and the review is over. If you don't hear anything more from them, I would also recommend submitting a complaint, because I wouldn't want to wait a month without anything either.
Anyway, what games have you played ? Did you play with the bonus ? Do you have any idea why this could be happening ?
Let me know.
Грав чесно, навіть бонусів не брав, зробив пару ставок на футбол, в основному і трохи на автоматах
I played honestly, I didn’t even take any bonuses, I made a couple of bets on the sport of football, mostly and a little on slots
Я играл честно бонусов никаких даже не взял делал пару ставок на спорт футбол в основном и немного в слоты
Я не маю нічого проти цього чи інших казино galaktika, єдине, що я вважаю поганим, це те, що з бездепозитним бонусом я можу зняти максимум 250 євро після ставок, оскільки мої безкоштовні обертання призвели до 25 євро, що призвело до x10 з 250 євро.
Поки все добре, проблема полягає в тому, що для того, щоб зняти гроші, мені тепер потрібно внести 250 євро, що для мене дуже багато грошей, і зіграти ці 250 євро x3.
Тому я ще не вніс 250 євро, тому що в мене немає стільки в запасі.
Від підтримки я знаю, що це в їхніх правилах, але я все одно хотів висловити своє невдоволення з цього приводу.
I don't have anything against this or other galaktika casinos, the only thing I find bad is that with a no deposit bonus I can only withdraw a maximum of 250 euros after wagering because my free spins resulted in 25 euros which resulted in the x10 with 250 euros.
So far so good, the problem is that in order to withdraw the money I now have to deposit 250 euros, which is a lot of money for me, and play these 250 euros x3.
That's why I haven't paid in 250 euros yet because I don't have that much to spare.
I know from support that this is in their rules, but I still wanted to express my displeasure about it.
Ich habe ansich nichts gegen dieses oder andere galaktika casinos auszusetzen, das einzige was ich mies finde ist das ich mit einen no dep bonus nach dem wagern maximal 250 euro auszahlen darf da meine freispiele 25 euro ergaben was den x10 mit 250 euro ergab,
soweit so gut, problem um das geld abzuheben muss ich jetzt 250 euro einbezahlen was für mich viel geld ist und diese 250 euro x3 spielen.
deshalb habe ich bisher noch keine 250 euro einbezahlt weil ich das gar nicht einfach so übrig habe.
ich weiss vom support das das in ihren regeln steht,. wollte dennoch mein unmut darüber erklären.
Дякуємо за те, що ви поповнили це казино. Ви граєте тут частіше чи лише спорадично?
Щодо бонусу, який ви згадуєте, часто максимальний виведення є умовою, тому я не бачу в цьому нічого незвичайного.
Однак те, що мене спантеличило, так це те, що ви повинні внести 250 євро, щоб мати можливість зняти гроші, а ставка в 3 рази на депозит не є найменшою. Це також відштовхнуло б мене, і я, мабуть, не пішов би на це.
Чи вдалося вам зняти гроші в цьому казино і чи знаєте ви, скільки часу займає цей процес і чи виникали проблеми? Ви перевірили депозит в умовах?
Thank you for your addition to this casino. Do you play here more often or only sporadically ?
As for the bonus you mention, often max cashout is a condition, so I wouldn't see anything unusual in that.
However, what would puzzle me is that you have to deposit €250 to be able to withdraw and wagering 3x on the deposit is not exactly the least. That would also put me off and I probably wouldn't go for it.
Have you been able to withdraw in this casino and do you know how long the process takes and if there were ever any problems ? Did you check the deposit thing in the terms and conditions ?
Чому я не можу подати скаргу на казино? Я відповідаю на питання про проблеми з виведенням, я не брав бонуси, а потім у наступному вікні, якщо ви не виберете, моя проблема вирішена, то воно порожнє
Why can't I file a complaint against the casino? I answer questions about problems with withdrawal, I didn’t take bonuses and then on the next window if you don’t select my problem is solved then it’s empty
Почему я не могу подать жалобу на казино ? отвечаю на вопросы проблемы с выводом не брал бонусы и потом на следующем окне если не выбираешь моя проблема решена то там пусто
У чому полягає ваша конкретна проблема, коли ви не можете подати скаргу? Не соромтеся зробити знімок екрана, щоб я мав кращий огляд, і я спробую допомогти.
Звичайно, ви можете спробувати видалити файли cookie, відкрити скаргу з іншого пристрою чи іншого браузера, і ми побачимо, чи допоможе це. Якщо нічого не спрацює, обов’язково повідомте мене. 👍
What is your specific problem when you can't file a complaint, please ? Feel free to take a screenshot to give me a better overview and I'll try to help.
Of course, you can try to delete cookies, open a complaint from another device or another browser and we will see if that would help. If nothing works, be sure to let me know. 👍
і я забув сказати, що я вибрав це казино головним чином тому, що у вас висока оцінка, я не знаю, чому ви дали таку оцінку....
and I forgot to say that I chose this casino mainly because you have a high rating about it, I don’t know why you gave such a rating....
и да забыл сказать что выбрал это казино в основном потому что у вас высокий рейтинг про него ,, не знаю почему вы дали такой рейтинг ....
Отже, коли ви вибираєте один із варіантів, чи не можете ви потім натиснути, щоб перейти далі чи підтвердити його? «Кнопка» чомусь недоступна чи в чому проблема?
Що стосується індексу безпеки (рейтингу), ви можете побачити, чому це так .
Казино має досить високий бал, і я хотів би знати, що відбувається, оскільки ви не єдиний, хто має таку саму проблему. Я сподіваюся, що ви зможете подати скаргу, а якщо ні, дайте мені знати, але надайте трохи опису, щоб я знав, що відбувається.
So when you select one of the options, can't you then click to move on or confirm it ? Is the "button" somehow unavailable or what is the issue ?
Regarding the safety index (rating) you can see why is it so here.
The casino has a pretty high score and I would like to know what is going on since you are not the only one who has the same problem. I hope you will be able to file a complaint and if not let me know but be a bit more descriptive so I know what is happening.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.