ФорумКазино0x.bet Casino - загальне обговорення

0x.bet Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

1 рік тому від RS200
|
4534 переглядів 35 відповідей |
|
1 2
Додати публікацію
Orde0
1 рік тому

Так, я розумію, що ти кажеш, тож, як ти згадав, якби він не знав, що ти зробив щось не так, я б обов’язково подав скаргу. Я вважаю, що казино має реагувати на такі ситуації, як ця, тож, принаймні, можливо, наша команда дізнається про це, якщо ви на це підете.

Автоматичний переклад.
Anonymized487
10 міс. тому

Привіт! Ви не змогли надіслати відгук користувача, тому що були свята, і наш спосіб їх надсилання полягав у тому, щоб не отримати їх занадто багато. Зараз все повинно працювати нормально.

Щодо скарги, ви все ще не можете її подати? Чи є у вас конкретні проблеми з цим казино?

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

казино добре вирішило мою проблему. Справді, є кілька хороших казино, які дбають про гравців.

Автоматичний переклад.
Anonymized487
10 міс. тому

Ну, я радий, що врешті-решт все вирішилося без проблем. Чи можу я також знати, з якою проблемою ви мали справу?

Автоматичний переклад.
Anonymized487
10 міс. тому

І як вам вдалося вирішити цю проблему?

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

заказал вывод средств, прошло 48 часов, по их регламенту должен быть вывод, но деньги так и не поступили на счет. я прошел все верификации, они на почте ответили так "Our finance department reviews all withdrawal requests one by one in live queue mode. They will review your request and check everything as soon as possible, you can be sure about that. If there are any issues or more information required, we will contact you right away as well and provide you with further instructions, so you won't have to worry about it".

GODENKOR
10 міс. тому

На жаль, це дуже звична ситуація, особливо на початку року. Відпустки, хвороби тощо призвели до затримок. Однак це позитивно, що казино інформує вас.

Б’юся об заклад, що вам не сподобаються 14 повних робочих днів, які ми надаємо казино для завершення перевірки та обробки платежу, коли надходить скарга.

Сподіваюся, це не займе багато часу. Тримайте нас в курсі.

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Luckywayz Limited BV перейменовано на BC Coin (bccoin.bet).

(також переспрямовує на albion.bet з британської IP-адреси, яка ліцензована в Коста-Ріці, ймовірно, це просто спроба залучити клієнтів у Великобританії, не ризикуючи своєю новою компанією)


обидва 0xbet/bccoin все ще працюють і використовують ту саму систему облікового запису. здається лише питанням часу, перш ніж вони розішлють електронні листи щодо змін і вимкнуть старі сайти

Автоматичний переклад.
mulven
3 міс. тому

Також надіслано нашій спеціалізованій команді обробки даних – дякую! 👍

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

это казино вообще выплачивает деньги?


моя заявка на вывод висит с 19 сентября! поддержка отвечает шаблонами, vip менеджер так же рассказывает о том, что они работают над этим. верификация успешно пройдена еще 3 недели назад! стоит вообще надеяться на что то или это казино скам?

virkin96
1 місяць тому

Привіт! На початку я б сказав, що це був хороший крок, що ви подали скаргу . Минуло досить багато часу, відколи ви отримали свої гроші, тому ми побачимо, що наша команда зможе вирішити.

У будь-якому випадку, ви грали з бонусом казино чи ні? Окрім терпіння, казино повідомило вам ще якусь причину, чому у вас ще немає грошей?

Автоматичний переклад.
Jaro
1 місяць тому

я не использую бонусы! мой VIP менеджер говорит что работает над моим вопросом, но без результатно к сожалению!

virkin96
1 місяць тому

Це те, чого, напевно, було б недостатньо навіть для мене як відповіді. Мені цікаво, що могло спричинити все це, але, чесно кажучи, я поняття не маю.

Отже, коли ви сказали, що VIP-менеджер надсилає вам шаблони, що в них згадується? Це просто те, що вам потрібно бути терплячим, але нічого більш конкретного?

Автоматичний переклад.
Jaro
1 місяць тому

"Your request has been transferred to our responsible department and is being processed now, please be so kind as to wait for a while. As soon as I have any updates, I will contact you via email."

Примерно вот такое сообщение....19 октября будет месяц как я этого слышу...только просьбы о том что нужно подождать...я в отчаянии!

я просто не знаю что мне делать....

1 місяць тому

мне отдали мои деньги!

почти месяц ожидания...лучше поздно, чем никогда))

virkin96
1 місяць тому

Чудові новини, я радий, що через місяць це вирішено. Це не найкоротший час, але, як ви сказали, краще пізніше, ніж ніколи. 🙂 🎉

Я думаю, що тепер після цього досвіду та гіркого смаку після цієї ситуації ви уникатимете казино, і я сподіваюся, що в інших місцях вам буде краще.

Якщо ні і у вас є інші плани, сміливо розповідайте.

гарного дня 😉

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого