ФорумКазино0x.bet Casino - загальне обговорення

0x.bet Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

1 рік тому від RS200
|
3820 переглядів 28 відповідей |
|
1 2
Додати публікацію
10 міс. тому

Це T&C 56 b/c, 57 і 62 на 0xbet:

56

б) розробка стратегій, спрямованих на отримання несправедливих виграшів;

c) шахрайські дії проти Casbit Group NV або її платіжних постачальників;»

і абзац. 57 Умов Компанії: «У разі виявлення однієї або кількох таких дій з боку Користувача або інших подібних дій, 0xBet залишає за собою право анулювати обліковий запис користувача та призупинити всі виплати Користувачеві. ...".

Крім того, не повідомивши жодного з представників компанії про цю вразливість, ви порушили пункт 62 наших Умов використання: «Якщо Користувачеві стане відомо про можливі помилки або неповноту програмного забезпечення, він/вона погоджується утримуватися від використання переваг їх. Крім того, Користувач погоджується негайно повідомляти Casbit Group NV про будь-яку таку помилку або неповноту. Якщо Користувач не виконує зобов’язання, викладені в цьому пункті, і зловживає результатами таких помилок або неповноти, Casbit Group NV має право на повну компенсацію за усі збитки, пов’язані з помилкою або неповнотою, включаючи будь-які збитки, понесені в результаті відповідної помилки/неповноти та невдалого повідомлення Користувача.".


Я взагалі не вважаю, що порушую ці Загальні положення та умови. Вони почервоніли.


Автоматичний переклад.
Orde0
10 міс. тому

Привіт, судячи з того, що ви поділилися та сказали, це здається мені досить дивним. Отже, казино звинуватило вас у розділі 62, так, де ви повинні повідомити про певну технічну помилку, якщо вона сталася, і не виграти з неї? Крім того, чи знаєте ви, що це було, і чи отримали ви якісь додаткові пояснення?

Я думаю, що якщо ні, і казино не відповідає, і ви вважаєте, що не зробили нічого поганого, то найрозумніше було б подати скаргу.

Як ви вважаєте, чи варто спробувати?

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Привіт,

Справді дивно. У моїй грі чи навмисних діях я не мав наміру скористатися будь-якою технічною помилкою. Я не впізнаю себе в їхніх звинуваченнях, тому що не знаю, у чому вони можуть мене підозрювати. Я не отримав прибутку від жодної помилки на їхньому сайті, оскільки мої (невеликі) виграші були зроблені чесним шляхом. У мене був дуже великий баланс на 0xbet, який вони могли зберегти за будь-яку ціну.

Автоматичний переклад.
Orde0
10 міс. тому

Так, я розумію, що ти кажеш, тож, як ти згадав, якби він не знав, що ти зробив щось не так, я б обов’язково подав скаргу. Я вважаю, що казино має реагувати на такі ситуації, як ця, тож, принаймні, можливо, наша команда дізнається про це, якщо ви на це підете.

Автоматичний переклад.
Опубліковано Anonymized487 видалено
Anonymized487
9 міс. тому

Привіт! Ви не змогли надіслати відгук користувача, тому що були свята, і наш спосіб їх надсилання полягав у тому, щоб не отримати їх занадто багато. Зараз все повинно працювати нормально.

Щодо скарги, ви все ще не можете її подати? Чи є у вас конкретні проблеми з цим казино?

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

казино добре вирішило мою проблему. Справді, є кілька хороших казино, які дбають про гравців.

Автоматичний переклад.
Anonymized487
9 міс. тому

Ну, я радий, що врешті-решт все вирішилося без проблем. Чи можу я також знати, з якою проблемою ви мали справу?

Автоматичний переклад.
Опубліковано Anonymized487 видалено
Anonymized487
9 міс. тому

І як вам вдалося вирішити цю проблему?

Автоматичний переклад.
Опубліковано Anonymized487 видалено
8 міс. тому

заказал вывод средств, прошло 48 часов, по их регламенту должен быть вывод, но деньги так и не поступили на счет. я прошел все верификации, они на почте ответили так "Our finance department reviews all withdrawal requests one by one in live queue mode. They will review your request and check everything as soon as possible, you can be sure about that. If there are any issues or more information required, we will contact you right away as well and provide you with further instructions, so you won't have to worry about it".

GODENKOR
8 міс. тому

На жаль, це дуже звична ситуація, особливо на початку року. Відпустки, хвороби тощо призвели до затримок. Однак це позитивно, що казино інформує вас.

Б’юся об заклад, що вам не сподобаються 14 повних робочих днів, які ми надаємо казино для завершення перевірки та обробки платежу, коли надходить скарга.

Сподіваюся, це не займе багато часу. Тримайте нас в курсі.

Автоматичний переклад.
Опубліковано djak1987 видалено адміністратором Radka
1 місяць тому

Luckywayz Limited BV перейменовано на BC Coin (bccoin.bet).

(також переспрямовує на albion.bet з британської IP-адреси, яка ліцензована в Коста-Ріці, ймовірно, це просто спроба залучити клієнтів у Великобританії, не ризикуючи своєю новою компанією)


обидва 0xbet/bccoin все ще працюють і використовують ту саму систему облікового запису. здається лише питанням часу, перш ніж вони розішлють електронні листи щодо змін і вимкнуть старі сайти

Автоматичний переклад.
mulven
1 місяць тому

Також надіслано нашій спеціалізованій команді обробки даних – дякую! 👍

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого