ФорумКазино0x.bet Casino - загальне обговорення

0x.bet Casino - загальне обговорення

1 рік тому від RS200
|
4645 переглядів 35 відповідей |
|
1 2
1 рік тому
Тут ви можете обговорити 0x.bet Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
1 рік тому

Як ви можете прочитати в моєму огляді, я зробив кілька депозитів, і ставка на депозит (тому без бонусу) дуже висока, але казино заявило, що вона лише 1X. Щоб дати їм ще одну зміну, я розблокував свій обліковий запис і спробував ще раз. Цього разу після депозиту (68 євро) я відразу пішов до зняття, і було написано ПАРА 204 євро!! Так 3 рази!! (див. знімок екрана) звернувся до служби підтримки, але вони не відповіли. Написав ще один електронний лист, а потім раптом сказав, що так, це в 3 рази. Це смішно високо.

Зняття коштів, яке я очікував на розгляд, раптово було виплачено через 15 хвилин після відповіді на мій перегляд (це, мабуть, збіг ;-)


30 безкоштовних обертань для заповнення повних даних облікового запису не працюють. Скаржилися на це, але, здається, їх це не хвилювало.

file

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
RS200
1 рік тому

Це пекельний досвід.

Я б сказав, що 3x депозит знаходиться на верхній межі. Деякі казино застосовують навіть вищі ставки на депозит. 🙁

Принаймні підтримка має врятувати ситуацію. Чесно кажучи, здається, ні.


Автоматичний переклад.
RS200
1 рік тому

Шановний RS200!

Дякуємо за ваш відгук!

Ми просимо вас зв’язатися з нами за адресою support@0x.bet, щоб ми могли вирішити проблему з бонусом 30 FS.

Крім того, нам потрібно розібратися з проблемою ставок на вашому рахунку.

Спасибі за ваше розуміння!

Команда 0x.bet


Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Шановна Радко,


Дякуємо за вашу думку,

Наша команда докладає всіх зусиль, щоб забезпечити якісні послуги для наших гравців. Якщо у вас виникли проблеми, не соромтеся зв’язатися з нами за адресою support@0x.bet


Дякуємо Вам за співпрацю

Команда 0x.bet

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я вже звертався в службу підтримки більше тижня тому, вони розглядали це питання, але так і не отримали відповіді.

Я зв'яжуся з вами щодо парі.

Крім того, у мене виникла проблема з вашими електронними листами: коли я використовую функцію відповіді, листи, здається, не надходять до вас, тому для кожної відповіді мені доводиться починати нову розмову.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Шановна Радко,


Дякуємо за вашу думку,

Наша команда докладає всіх зусиль, щоб забезпечити якісні послуги для наших гравців. Якщо у вас виникли проблеми, не соромтеся зв’язатися з нами за адресою support@0x.bet


Дякуємо Вам за співпрацю

Команда 0x.bet

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Ну, я не граю у вашому казино.

Я працюю на форумі як адміністратор і модератор 🙂.

Дякую за таку чуйність!

Автоматичний переклад.
1 рік тому

як ця група може мати хороший результат? Це одна з найбільших шахрайських груп у світі казино. Гуру казино більше не підходить для того, щоб перевірити, чи добре казино.

Автоматичний переклад.
Mash92
1 рік тому

Бажаєте уточнити свою заяву?

Здається, ви активно скаржилися, а тепер ми просто погане місце для відвідування?

Цікаво, чи є в цьому щось спільне з вашою скаргою на це казино.🤔

Вибачте, але цілком очевидно, що жодних претензій проти жодного казино немає без підтверджуючих доказів.

Порада: спочатку захистіть їх, а потім закрийте рахунок у казино. 🙏


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я вже багато вніс тут і не мав шансів виграти. Мені все це здається підробленим, запитав у чаті, чи пропонують вони ліміт депозиту. Відповідь була ні, і мені було ясно, що я більше не хочу тут грати. Ось чому я хотів закрити свій обліковий запис, але для цього довелося написати електронний лист. Зараз я навіть не пам’ятаю, скільки листів я надіслала, а отримала єдину відповідь, що справу закрито. Вас повністю ігнорують, і ви не отримуєте допомоги в чаті. Ви можете ігнорувати мене скільки завгодно, я знаю, що я не плачу тут більше ні копійки.

Автоматичний переклад.
Gretche70
1 рік тому

Я ціную ваш чесний відгук!

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Шановна Gretche70,


Ми розуміємо ваше розчарування, але, можливо, ваші листи приходять не туди, куди потрібно. Не могли б ви надати нам зареєстровану електронну адресу, будь ласка?


З повагою,

Команда 0xbet

Автоматичний переклад.
0x.bet Casino
1 рік тому

Привіт!

Будь ласка, скористайтеся кнопкою відповіді, щоб зв’язатися з гравцем. Якщо ви цього не зробите, гравець не отримає сповіщення про вашу публікацію.

Я просто хочу вам трохи допомогти. 🙂

Дякуємо за підтримку гравців!

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт, мій обліковий запис на 0xbet закрито. Я вважаю їхнє рішення свавільним і несправедливим. Я хочу вивчити всі шляхи того, як мій депозит і виграш можна отримати мені. 0xbet не відповідає на мої електронні листи. Як це казино має 8,4 бала?

Автоматичний переклад.
Orde0
1 рік тому

привіт

Оскільки ми вперше чуємо про те, що у вас проблеми з цим казино, індекс безпеки справді цього не відображає. Зайве говорити, що тут це не так.

Зверніть увагу на вкладку « Пояснення індексу безпеки », а саме:

«Жодних скарг гравців або дуже низька сума утриманих виграшів у скаргах відносно розміру казино»

Але повернемося до суті. Ну, мені прикро чути про вашу проблему.

Будь ласка, чи надали вам якісь причини такої ситуації? На даний момент ми лише знаємо, що ваш обліковий запис закрито. Чи не могли б ви також пояснити всю історію?

Я буду тут, щоб отримати додаткову інформацію.

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Привіт Радка. Вони звинувачують мене в порушенні T&C 56 (b/c), 57 і 62. Я взагалі цього не визнаю, оскільки мій ігровий процес нормальний і чесний.

Автоматичний переклад.
Orde0
1 рік тому

Привіт!

Чи не могли б ви поділитися цими правилами тут? Що він говорить?

Я сам з ними не знайомий, але я відчуваю, що це може бути про якісь незвичні моделі ставок. я близько?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Це T&C 56 b/c, 57 і 62 на 0xbet:

56

б) розробка стратегій, спрямованих на отримання несправедливих виграшів;

c) шахрайські дії проти Casbit Group NV або її платіжних постачальників;»

і абзац. 57 Умов Компанії: «У разі виявлення однієї або кількох таких дій з боку Користувача або інших подібних дій, 0xBet залишає за собою право анулювати обліковий запис користувача та призупинити всі виплати Користувачеві. ...".

Крім того, не повідомивши жодного з представників компанії про цю вразливість, ви порушили пункт 62 наших Умов використання: «Якщо Користувачеві стане відомо про можливі помилки або неповноту програмного забезпечення, він/вона погоджується утримуватися від використання переваг їх. Крім того, Користувач погоджується негайно повідомляти Casbit Group NV про будь-яку таку помилку або неповноту. Якщо Користувач не виконує зобов’язання, викладені в цьому пункті, і зловживає результатами таких помилок або неповноти, Casbit Group NV має право на повну компенсацію за усі збитки, пов’язані з помилкою або неповнотою, включаючи будь-які збитки, понесені в результаті відповідної помилки/неповноти та невдалого повідомлення Користувача.".


Я взагалі не вважаю, що порушую ці Загальні положення та умови. Вони почервоніли.


Автоматичний переклад.
Orde0
1 рік тому

Привіт, судячи з того, що ви поділилися та сказали, це здається мені досить дивним. Отже, казино звинуватило вас у розділі 62, так, де ви повинні повідомити про певну технічну помилку, якщо вона сталася, і не виграти з неї? Крім того, чи знаєте ви, що це було, і чи отримали ви якісь додаткові пояснення?

Я думаю, що якщо ні, і казино не відповідає, і ви вважаєте, що не зробили нічого поганого, то найрозумніше було б подати скаргу.

Як ви вважаєте, чи варто спробувати?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт,

Справді дивно. У моїй грі чи навмисних діях я не мав наміру скористатися будь-якою технічною помилкою. Я не впізнаю себе в їхніх звинуваченнях, тому що не знаю, у чому вони можуть мене підозрювати. Я не отримав прибутку від жодної помилки на їхньому сайті, оскільки мої (невеликі) виграші були зроблені чесним шляхом. У мене був дуже великий баланс на 0xbet, який вони могли зберегти за будь-яку ціну.

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого