Відмова в астропаї (Сторінка 2)

3 р. тому від Victor527
|
16235 переглядів 57 відповідей |
|
1 2 3
3 р. тому

Привіт, чому, дозволивши зняти кошти, вони віднімають 600 доларів із залишку, але сьогодні у мене на балансі, так що ми побачимо, що станеться добре

Дякую, я буду інформувати вас

Автоматичний переклад.
3 р. тому

Тому що коли хтось робить зняття коштів, і вони дозволяють це, вони негайно вираховують його з балансу, і сьогодні при перевірці рахунку казино я додав їх до свого рахунку

Я вас поінформую

Автоматичний переклад.
3 р. тому

Привіт, чому, коли вони дозволяють це, вони відразу списують з балансу, але сьогодні я мав їх на рахунку

Я вас поінформую

Автоматичний переклад.
Victor527
3 р. тому

Так, але мені цікаво, чому вони повернули гроші на ваш рахунок. Те саме може трапитися з вами при наступній спробі.

Автоматичний переклад.
3 р. тому

Я ігнорую це, буду повідомляти про прогрес

Автоматичний переклад.
3 р. тому

Привіт, зараз, мені здається, побачити дати після дозволу на вилучення 3q Nayo було відхилено, і тепер, 7 червня, кажуть, що триває file

Автоматичний переклад.
3 р. тому

Привіт, я отримав електронне повідомлення від Vulkan.vegas про те, що платіж дозволено успішно чекати зараз добре

Дякую, я буду інформувати вас filefile

Автоматичний переклад.
3 р. тому

Здрастуйте, те саме саме трапляється і зі мною, я вже підтвердив рахунок KYC і попросив зняти 7000, я отримав електронний лист із підтвердженням, розділений на різні платежі по 500, і я чекав 3 тижні, щоб 1 електронне повідомлення надійшло точно таким же Ваші кажуть мені, що вони вже зробили мені виплату 500 (1 з тих, кого запитували), і через 2 дні я отримав "Відхилити", я попросив допомоги через чат, і вони не називають мені причин, я також зв'язався зі службою підтримки, і вони роблять це не відповідати на кілька повідомлень, які я надіслав. Зараз позавчора я отримав черговий електронний лист із підтвердженням виплати ще 500, який сьогодні перевірив, і його знову відхилили.

Друже, ти зміг вийти? Який метод ви використовували? Я скористався банківським переказом у Латинській Америці (7000), а 500, які вони відхилили, подав заявку ще раз на банківський переказ (сподіваюся, це знову не дасть помилки)

Автоматичний переклад.
Victor527
3 р. тому

Мені здається, вас знову відхилять, я використав цей метод. Зараз я запитав банківський переказ (вони запитують код SWIFT), це здається мені безпечнішим

Автоматичний переклад.
Baru
3 р. тому

Дякуємо, що поділилися своїм досвідом. Я ще раз зв’язався з представником казино, якщо він не відповість тут, я спробую знайти іншого контакту з казино. Вам справді вдалося вивести будь-який свій виграш з казино?

Змінено автором 3 р. тому
Автоматичний переклад.
Daniel
3 р. тому

Щиро дякую за увагу. Ні, до сьогоднішнього дня я не зміг нічого відкликати, у мене є всі заявки в обробці, і, як я вже казав вам, у мене є 2, які я нещодавно подав повторно після того, як мене затвердили та відхилили кілька днів тому ...

Автоматичний переклад.
3 р. тому

Привіт Бару, ще нічого не чекаю, дякую, буду інформувати

Автоматичний переклад.
Victor527
3 р. тому

Це ганьба, і правда робить мене нетерплячим і знеохоченим, бачачи, що вони затягують так багато часу. Сподіваюся, цього станеться цього разу. (Я шукав вас в Instagram)

Автоматичний переклад.
3 р. тому

Добре, дякую за інформацію, я буду надавати подробиці прогрес

Дякую

Автоматичний переклад.
3 р. тому

Привіт, люди


Вибачте за незручності, я постараюся зробити все можливе, чому зняття коштів буде відхилено. На жаль, постачальники платежів - це те, на що казино не може впливати від їх імені. Але так чи інакше, спробую отримати деталі.

Шановний Victor527, я встановив ліміт азартних ігор на твій рахунок, ми хочемо бути впевнені, що твій виграш залишатиметься тобі принаймні, поки ти не підтвердиш, що отримав гроші. Сподіваюся, це добре з вами.

Шановний @Baru, на жаль, мені не вдалося ідентифікувати Вас у Казино, отже, не соромтеся подавати скаргу, я подбаю про це, без сумніву.


Приємного вам!



Автоматичний переклад.
3 р. тому

Привіт, дякую, буду проінформований про хід

Автоматичний переклад.
3 р. тому

Шановний Вікторе527


Ну, як очікувалося, інформації про ваші транзакції мало. Причиною відхилення є "Повернено банком бенефіціара" без зазначення причини ... Будь-який шанс, що ви могли б піти на Skrill / Neteller або будь-яку іншу альтернативу?


Шановний Бару, тим часом ти спробував би вивести кошти через Skrill plz?


З повагою

Автоматичний переклад.
3 р. тому

Гаразд, я спробую побачити, і за допомогою тієї самої картки, на якій я роблю депозити, оскільки це робиться без будь-яких проблем, і це займає лише секунди, але коли її знімають, проблеми починаються, вони просять отримати додаткову інформацію, фотографії, документи та це має бути таким

Дякую

Автоматичний переклад.
3 р. тому

. filefile Я намагаюся зняти кошти, оскільки вони були знову відхилені, у мене є прямий рахунок астроплати, і ми побачимо, чи вийде це зараз, оскільки вони дуже швидкі, коли гравець вносить депозит, але чисті перешкоди при здійсненні зняття коштів

Автоматичний переклад.
Vulkan Vegas Casino
3 р. тому

Привіт Вулкан, я вже зробив свою скаргу на очі, я коментую, що сьогодні я отримав електронний лист із підтвердженням запитів на суму 2080 доларів США, які, я думаю, будуть відхилені як перші спроби через кілька днів. І я кажу вам, що 2 запити, які я спробував відкликати за допомогою банківського переказу, були негайно схвалені та відхилені.

file

Автоматичний переклад.
1 2 3

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого