Єдиним надійним регулятором є CEG і, можливо, CIL, тоді як усі інші – нісенітниця, оскільки вони не розглядають скарги та не реагують на них. Насправді більшість казино мають ліцензію Antillephone або GC, тому що вони знають, що можуть робити проти гравців, що хочуть.
У Gaming Curacao навіть не було електронної адреси, на яку можна було б надсилати скарги.
У Antillephone є адреса електронної пошти, але вони навіть не відповідають вам.
CIL відповів мені один раз, і в цьому випадку вони також допомогли мені, навіть якщо з невеликими труднощами.
CEG є єдиним, де ви можете подати скаргу за спеціальною процедурою, яка змушує казино реагувати.
Одного разу це допомогло мені, коли казино намагалося мене ошукати.
Іншого разу він виніс рішення проти мене через офіційне питання щодо міжпартійного самовиключення групи казино.
Тому давайте вітати той факт, що вони змітають усі ці гнилі регулятори, навіть якщо це потрібно було зробити набагато раніше.
The only reliable regulator is CEG and maybe CIL while all the others are rubbish because they do not handle or respond to complaints. In fact most casinos have Antillephone or GC license because they know they can do what they want against players.
Gaming Curacao didn't even have an email address to send complaints to.
Antillephone has an email address but they don't even reply to you.
CIL answered me once and in that case they also helped me even if with a bit of difficulty.
CEG is the only one where you can file a complaint with a specific procedure that forces the casino to respond.
It helped me once when a casino tried to defraud me.
On another occasion he ruled against me over a formal issue regarding the cross-party self-exclusion of a group of casinos.
So let's welcome the fact that they sweep away all these rotten regulators even if it should have been done much earlier.
L'unico ente regolatore affidabile è la CEG e forse CIL mentre tutti gli altri sono spazzatura perché non trattano o non rispondono ai reclami. Infatti la maggior parte dei casinò possiede licenza Antillephone o GC perché sanno che possono fare ciò che vogliono contro i giocatori.
La Gaming Curacao non aveva neppure un indirizzo mail a cui inviare i reclami.
Antillephone ha un indirizzo mail ma nemmeno ti rispondono.
La CIL mi ha risposto una volta e in quel caso mi avevano anche aiutato anche se con un po' di difficoltà.
CEG è l'unico in cui puoi inserire un reclamo con un apposita procedura che obbliga il casinò a rispondere.
Mi ha aiutato una volta quando un casinò ha tentato di defraudarmi.
In un altra occasione mi ha dato torto per una questione formale sull'autoesclusione trasversale di un gruppo di casinò.
Ben venga quindi che spazzino via tutti questi regolatori marci anche se andava fatto molto prima.
Автоматичний переклад.