Дякую за вашу відповідь. Все ще є проблеми з онлайн-казино Lucky Creek, щоб надати мені запит на зняття $$...... Даю їм ще пару днів (екстравагантно, оскільки мій початковий запит було подано в Червень 2022…..!!!).
Потім я розповім в Інтернеті про те, як вони ставляться до клієнтів… і про їхню відсутність чуйності, яка абсолютно не моя вина.
Як клієнт, спочатку це був простий запит.
У світі реклами я вважаю, що чудові продукти/послуги зазвичай отримують чудові відгуки. Ооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооо момент, якщо вони не зберуться, моя відповідь буде протилежним.
З. – До вас: чи можете ви розкрити для таких питань, звідки надходить ваше фінансування..??? Будь-що від таких організацій, як онлайн-казино Lucky Creek, або пов’язаних організацій…??? Ви зафрахтовані __________ ???
Майк С.
Thank you for your response.. Still having problems with Lucky Creek Online Casino, to provide me my requested withdrawal $$’s....... Will give them a couple more days (extravagant, since my initial request was submitted in June 2022…..!!!).
Then, will publicize online how they treat customers… and their lack of responsiveness which was absolutely not of my making.
As a customer, it was initially just a simple request.
In the advertising world, I think great products / services normally get great reviews. Sooooo…….., unless they get their act together, my response(s) will be highlight the opposite.
Q. - To You: Can you disclose for these types of issues where your funding comes from..??? Anything from organizations such as Lucky Creek Online Casino, or associated organizations…??? Are you chartered by __________ ???
Mike C.